Let us know if she blewquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
SHE'S GONNA BLOW!
bewaard het voor de volgende scholier rellen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig!
[..]
You are not human???
Ik ben melig! En opstandig! Waar kan ik rellen?
En dan opgepakt worden door mijn eigen man!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef mschol het volgende:
bewaard het voor de volgende scholier rellen?
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef Geqxon het volgende:
http://diensten.marktplaa(...)-webapplicaties.html
Wyri Senior?
Je geeft geen post aan maar een heel topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:19 schreef phluphy het volgende:
Hmmm, als je naar deze post kijkt, die toch best "wazig" te noemen is, en je ziet vervolgens de postgeschiedenis, dan is dat best raar, niet?
Hij / zij heeft zich speciaal aangemeld voor die ene wazige post? Zie profiel.
Weird!!
Op de PI klikken en de dan de url copy en paste.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:30 schreef phluphy het volgende:
Het is de één na laatste post. Hoe moet ik 'm direct naar de juiste post laten springen?
Ja maar hij is ranzig want hij werkt met frontpagequote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef Geqxon het volgende:
http://diensten.marktplaa(...)-webapplicaties.html
Wyri Senior?
Dat is nog best kinky eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 07:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dan opgepakt worden door mijn eigen man!![]()
Deze link met je hebben phluphy heeft een huis gevonden!quote:Op woensdag 28 november 2007 07:34 schreef phluphy het volgende:
Ah, dank je. Even (proberen te) fixen. Gefixt!
Je weet toch wat ze zeggen over vrouwen - en sex met mannen in uniform!quote:Op woensdag 28 november 2007 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is nog best kinky eigenlijk...
[..]
Eerst wel ja. Blond hé!quote:Deze link met je hebben phluphy heeft een huis gevonden!. Had je naar de eerste ipv de 4e pagina gelinkt
.
Nee eingelijk nietquote:Op woensdag 28 november 2007 08:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen over vrouwen - en sex met mannen in uniform!![]()
Nog steeds, je lijkt me vriendin wel die is ook blondquote:
Vandaar duitsland dus.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen over vrouwen - en sex met mannen in uniform!![]()
[..]
"Men zegt" dat vrouwen dat spannend en opwindend vinden.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
Vandaar duitsland dus.
Net zoals mannen in pak en die gast met die helm van de YMCAquote:Op woensdag 28 november 2007 08:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
"Men zegt" dat vrouwen dat spannend en opwindend vinden.
In hoeverre het waar is, weet ik natuurlijk niet!![]()
Maar onze JortK is er wel, die verzaakt nooit!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef JortK het volgende:
Goede morgen
Vandaag weer een hoop te doen en weer collega's die verzaken
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef WyriHaximus het volgende:
EDIT: Weten we ook weer waarom je met oom agent getrouwd bent.
Leuke verrassing achter af dus, en een extra knuppelquote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.
Verzakersquote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar onze JortK is er wel, die verzaakt nooit!![]()
Lullig van je collega's, maar je mag trots zijn op jezelf. Hopelijk wordt je inzet ook passend beloond, ooit!
[..]
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.
Ja zo noem ik de mijne ook wel eensquote:
* WyriHaximus heeft hem al aan, lekker strak leerquote:Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga maar eens mijn programmeurs uniform aantrekken.
Neem een wat jonger meisje die overal tevreden mee is.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef FredvZ het volgende:
Vrouwen![]()
"Ik vind je lief, mooi, schattig, kroelerig, intelligent en helemaal mijn type"
En dan tóch nog twijfelen...
En hoe gaat het tussen jullie?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neem een wat jonger meisje die overal tevreden mee is.
Ik heb haar gister niet gezien. Wel een lief SMSje gestuurd met het luttele beltegoed dat ik nog had.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hoe gaat het tussen jullie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb haar gister niet gezien. Wel een lief SMSje gestuurd met het luttele beltegoed dat ik nog had.
Uniform - Leer link link?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef phluphy het volgende:
Wat versta jij onder een programmeursuniform, Bertje?![]()
Harry heeft het over leer, maar dat verband zie ik even niet!![]()
Ze heeft een anderquote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef FredvZ het volgende:
Vrouwen![]()
"Ik vind je lief, mooi, schattig, kroelerig, intelligent en helemaal mijn type"
En dan tóch nog twijfelen...
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef phluphy het volgende:
Wat versta jij onder een programmeursuniform, Bertje?![]()
Harry heeft het over leer, maar dat verband zie ik even niet!![]()
Wie zegt dat het zichbaar isquote:Op woensdag 28 november 2007 10:05 schreef phluphy het volgende:
Het enige uniform in leer dat ik ken, is dat van de motoragent. Maar dat is geen strak leer!
Misschien ken jij meer beroepen-met-uniformen dan ik!
Leer vind ik trouwens maar niks!
Dan moet je bij hele grote bedrijven en concerns gaan kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Lopen programmeurs er echt zo bij?
Ik had meer zoiets gehoopt gedacht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
Typisch een programmeurs mensen trekje. Shirts met belachelijke teksten.
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.
Zo loop ik erbijquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent geen programmeurquote:
Heb je trouwens al me documentje gegevenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen programmeur.
Ow en de nieuwe manier van internet: http://www.ietf.org/rfc/rfc1149.txt
Lees dan ook de beschrijvingquote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Als ik een grote jongen ben ga ik een horloge interface maken die NIET lastig is. Kuthorloge. Krijg hem niet eens in wintertijd.
Mijn Casio is helemaal leuk, dat ik om de stopwatch te resetten het light knopje vijf seconden ingedrukt moet houden. Je moet het maar weten.
Straks ff doen als ik de kans krijgquote:Op woensdag 28 november 2007 10:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je trouwens al me documentje gegeven
RTFM!quote:
Kak, heb je zip nog steeds niet bekekenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Lees dan ook de beschrijving [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |