Maar onze JortK is er wel, die verzaakt nooit!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef JortK het volgende:
Goede morgen
Vandaag weer een hoop te doen en weer collega's die verzaken
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef WyriHaximus het volgende:
EDIT: Weten we ook weer waarom je met oom agent getrouwd bent.
Leuke verrassing achter af dus, en een extra knuppelquote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.
Verzakersquote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar onze JortK is er wel, die verzaakt nooit!![]()
Lullig van je collega's, maar je mag trots zijn op jezelf. Hopelijk wordt je inzet ook passend beloond, ooit!
[..]
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.
Ja zo noem ik de mijne ook wel eensquote:
* WyriHaximus heeft hem al aan, lekker strak leerquote:Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga maar eens mijn programmeurs uniform aantrekken.
Neem een wat jonger meisje die overal tevreden mee is.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef FredvZ het volgende:
Vrouwen![]()
"Ik vind je lief, mooi, schattig, kroelerig, intelligent en helemaal mijn type"
En dan tóch nog twijfelen...
En hoe gaat het tussen jullie?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neem een wat jonger meisje die overal tevreden mee is.
Ik heb haar gister niet gezien. Wel een lief SMSje gestuurd met het luttele beltegoed dat ik nog had.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hoe gaat het tussen jullie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb haar gister niet gezien. Wel een lief SMSje gestuurd met het luttele beltegoed dat ik nog had.
Uniform - Leer link link?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef phluphy het volgende:
Wat versta jij onder een programmeursuniform, Bertje?![]()
Harry heeft het over leer, maar dat verband zie ik even niet!![]()
Ze heeft een anderquote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef FredvZ het volgende:
Vrouwen![]()
"Ik vind je lief, mooi, schattig, kroelerig, intelligent en helemaal mijn type"
En dan tóch nog twijfelen...
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef phluphy het volgende:
Wat versta jij onder een programmeursuniform, Bertje?![]()
Harry heeft het over leer, maar dat verband zie ik even niet!![]()
Wie zegt dat het zichbaar isquote:Op woensdag 28 november 2007 10:05 schreef phluphy het volgende:
Het enige uniform in leer dat ik ken, is dat van de motoragent. Maar dat is geen strak leer!
Misschien ken jij meer beroepen-met-uniformen dan ik!
Leer vind ik trouwens maar niks!
Dan moet je bij hele grote bedrijven en concerns gaan kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Lopen programmeurs er echt zo bij?
Ik had meer zoiets gehoopt gedacht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
Typisch een programmeurs mensen trekje. Shirts met belachelijke teksten.
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.
Zo loop ik erbijquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent geen programmeurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |