Dat is ook niet handig!quote:
You are not human???quote:
DIG.SC of #dig natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig!
[..]
You are not human???
Ik ben melig! En opstandig! Waar kan ik rellen?
Overgangquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:25 schreef Geqxon het volgende:
Vrouwen die melig zijn! Beware! Moodswings!
Let us know if she blewquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
SHE'S GONNA BLOW!
bewaard het voor de volgende scholier rellen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig!
[..]
You are not human???
Ik ben melig! En opstandig! Waar kan ik rellen?
En dan opgepakt worden door mijn eigen man!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:18 schreef mschol het volgende:
bewaard het voor de volgende scholier rellen?
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef Geqxon het volgende:
http://diensten.marktplaa(...)-webapplicaties.html
Wyri Senior?
Je geeft geen post aan maar een heel topic.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:19 schreef phluphy het volgende:
Hmmm, als je naar deze post kijkt, die toch best "wazig" te noemen is, en je ziet vervolgens de postgeschiedenis, dan is dat best raar, niet?
Hij / zij heeft zich speciaal aangemeld voor die ene wazige post? Zie profiel.
Weird!!
Op de PI klikken en de dan de url copy en paste.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:30 schreef phluphy het volgende:
Het is de één na laatste post. Hoe moet ik 'm direct naar de juiste post laten springen?
Ja maar hij is ranzig want hij werkt met frontpagequote:Op woensdag 28 november 2007 01:03 schreef Geqxon het volgende:
http://diensten.marktplaa(...)-webapplicaties.html
Wyri Senior?
Dat is nog best kinky eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 07:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dan opgepakt worden door mijn eigen man!![]()
Deze link met je hebben phluphy heeft een huis gevonden!quote:Op woensdag 28 november 2007 07:34 schreef phluphy het volgende:
Ah, dank je. Even (proberen te) fixen. Gefixt!
Je weet toch wat ze zeggen over vrouwen - en sex met mannen in uniform!quote:Op woensdag 28 november 2007 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is nog best kinky eigenlijk...
[..]
Eerst wel ja. Blond hé!quote:Deze link met je hebben phluphy heeft een huis gevonden!. Had je naar de eerste ipv de 4e pagina gelinkt
.
Nee eingelijk nietquote:Op woensdag 28 november 2007 08:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen over vrouwen - en sex met mannen in uniform!![]()
Nog steeds, je lijkt me vriendin wel die is ook blondquote:
Vandaar duitsland dus.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen over vrouwen - en sex met mannen in uniform!![]()
[..]
"Men zegt" dat vrouwen dat spannend en opwindend vinden.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
Vandaar duitsland dus.
Net zoals mannen in pak en die gast met die helm van de YMCAquote:Op woensdag 28 november 2007 08:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
"Men zegt" dat vrouwen dat spannend en opwindend vinden.
In hoeverre het waar is, weet ik natuurlijk niet!![]()
Maar onze JortK is er wel, die verzaakt nooit!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef JortK het volgende:
Goede morgen
Vandaag weer een hoop te doen en weer collega's die verzaken
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef WyriHaximus het volgende:
EDIT: Weten we ook weer waarom je met oom agent getrouwd bent.
Leuke verrassing achter af dus, en een extra knuppelquote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.
Verzakersquote:Op woensdag 28 november 2007 09:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Maar onze JortK is er wel, die verzaakt nooit!![]()
Lullig van je collega's, maar je mag trots zijn op jezelf. Hopelijk wordt je inzet ook passend beloond, ooit!
[..]
Misvatting. Toen we trouwden had hij nog een ander beroep. De bonus kwam voor mij dus later.
Ja zo noem ik de mijne ook wel eensquote:
* WyriHaximus heeft hem al aan, lekker strak leerquote:Op woensdag 28 november 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga maar eens mijn programmeurs uniform aantrekken.
Neem een wat jonger meisje die overal tevreden mee is.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef FredvZ het volgende:
Vrouwen![]()
"Ik vind je lief, mooi, schattig, kroelerig, intelligent en helemaal mijn type"
En dan tóch nog twijfelen...
En hoe gaat het tussen jullie?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neem een wat jonger meisje die overal tevreden mee is.
Ik heb haar gister niet gezien. Wel een lief SMSje gestuurd met het luttele beltegoed dat ik nog had.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hoe gaat het tussen jullie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb haar gister niet gezien. Wel een lief SMSje gestuurd met het luttele beltegoed dat ik nog had.
Uniform - Leer link link?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef phluphy het volgende:
Wat versta jij onder een programmeursuniform, Bertje?![]()
Harry heeft het over leer, maar dat verband zie ik even niet!![]()
Ze heeft een anderquote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef FredvZ het volgende:
Vrouwen![]()
"Ik vind je lief, mooi, schattig, kroelerig, intelligent en helemaal mijn type"
En dan tóch nog twijfelen...
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef phluphy het volgende:
Wat versta jij onder een programmeursuniform, Bertje?![]()
Harry heeft het over leer, maar dat verband zie ik even niet!![]()
Wie zegt dat het zichbaar isquote:Op woensdag 28 november 2007 10:05 schreef phluphy het volgende:
Het enige uniform in leer dat ik ken, is dat van de motoragent. Maar dat is geen strak leer!
Misschien ken jij meer beroepen-met-uniformen dan ik!
Leer vind ik trouwens maar niks!
Dan moet je bij hele grote bedrijven en concerns gaan kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
Lopen programmeurs er echt zo bij?
Ik had meer zoiets gehoopt gedacht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
Typisch een programmeurs mensen trekje. Shirts met belachelijke teksten.
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.
Zo loop ik erbijquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef phluphy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent geen programmeurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |