Onder de paintquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:46 schreef Netsplitter het volgende:
Samenvatting?
en zijn piemel tussen haar vet geulen stekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Anthraxx het volgende:
Stiekem wil je afgezogen worden door haar in het fietsenhok. Geef maar toe.
D'r kut weet hij toch niet te vinden dus dat is het alternatief ja.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
en zijn piemel tussen haar vet geulen steken
Je moet je eigen verlangens niet gaan projecteren op mijquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Anthraxx het volgende:
Stiekem wil je afgezogen worden door haar in het fietsenhok. Geef maar toe.
Dat noem ik geen samenvatting, maar je vriendin...quote:
Jij bent degene die zich zo verdiept heeft in haar leven. Je wilt haar gewoon.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Secretus het volgende:
[..]
Je moet je eigen verlangens niet gaan projecteren op mij![]()
(Hoewel, misschien zo heel stiekem...Nee
)
of gewoon flink in haar bolle reet batsen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:51 schreef afdak het volgende:
Neersteken en verkrachten nadat ze is doodgebloedt, dat zal haar leren!![]()
Ik wist niet dat Fok! zo kwetsend kon zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat noem ik geen samenvatting, maar je vriendin...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Secretus het volgende:
“AMAAAI ZENNE MOAT!!1” ; “WOAR’ST VLEIS ??!”
Nee, dat is een afwijking op de foto veroorzaakt door de extreme groothoek die nodig was om haar kin in beeld te brengenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:00 schreef BrandX het volgende:
*foto checkt.
Je vergat te melden dat ze scheel is!![]()
Je kan het toch niet negeren ? Alsof er een schijtende olifant in de kamer staat, en niemand er iets van zegtquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:11 schreef jpg97 het volgende:
En waarom verdiep je je zo in dit zielige hoopje mensch?
Beste medicijn is dat schepsel te negeren. En langzaam te laten sterven. hihi. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef MouzurX het volgende:
geweldig![]()
![]()
verplaats hem naar onz en maak er een TTT van aub
Hahahahahahaahhaquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef DavyE het volgende:
het is gewoon miss piggy wuuuahahahhahhaaha![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
0906-TIENTONNERquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef T3rr0r het volgende:
Geil wijf.. heb je d'r nummer? Post hem dan ff!
Ja, gadver. Net of er een half nageboorte aan hangtquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
Jezus, die kin is zo groot dat het een compleet eigen persoonlijkheid en zenuwenstelsel heeft.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Secretus het volgende:
Voorbeeld, waar gebeurd: Ze komt weer bij een vriendin, en ze blijft voor het eten. De moeder is de tafel aan het dekken, het vlees ligt er nog niet op. Shono kan blijkbaar niet wachten en roept: “WOAR IS’T VLEIS”? Ik verzin dit niet.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
Jezus, die kin is zo groot dat het een compleet eigen persoonlijkheid en zenuwenstelsel heeft.
Als je die op een dartbord plakt kan zelfs een blinde niet meer missenquote:
Beter lezenquote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
Lekker wijf! Wat is haar telefoonnummer?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef DavyE het volgende:
het is gewoon miss piggy wuuuahahahhahhaaha![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dit plus punten voor het aangrijpende verhaalquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
De mooiste paint in tijden op Fok!
Mijn complimenten.
Verkapte kijken-of-mijn-vriendin-ook-op-fok-zit-checkquote:Op zondag 25 november 2007 19:00 schreef Spiderschwein het volgende:
WOAR IS T VLEIS riep ik toen. Maar ze keek alleen maar verbaasd![]()
![]()
![]()
OWNEDquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat noem ik geen samenvatting, maar je vriendin...
Pakte je toen niet je eigen vleeslollie erbij en begon ze er stevig aan te knagen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Secretus het volgende:
Ze zegt: “ALS NIEMAND MIJ NU EEN IJSJE KOOPT WORD IK BOOS!!”
Shono kan blijkbaar niet wachten en roept: “WOAR IS’T VLEIS”?
Inddquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
Ze had duidelijk zin in jouw warme vleesstaafquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Secretus het volgende:[B]
Ze komt bij een keurige vriendin van me voor een werkje. Het eerste wat ze doet: ze trekt de schoenen en de sokken van de vetklompen die ze voeten noemt, en gaat met benen gespreid wijd op de bank liggen.
En je punt is?quote:Op zondag 25 november 2007 20:43 schreef simmu het volgende:
ff denken hoor. die klaagposts van jou, hier in klaagbaak vs doe meid, die *volgens jou* errug lelijk is, die een vriendje heeft (blijkbaar, zeg je tenminste) en wederom, blijkbaar (zeg je tenminste) tenminste 2 vreindinnen heeft.
moet ik even over nadenken.
tsjek, nagedacht: je bent een loser.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:43 schreef simmu het volgende:
ff denken hoor. die klaagposts van jou, hier in klaagbaak vs doe meid, die *volgens jou* errug lelijk is, die een vriendje heeft (blijkbaar, zeg je tenminste) en wederom, blijkbaar (zeg je tenminste) tenminste 2 vreindinnen heeft.
moet ik even over nadenken.
tsjek, nagedacht: je bent een loser.
Eenschquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef Secretus het volgende:
[..]!
Meer kan ik er niet over zeggen, maar dit is genoeg.
Post een link op Gaia, bij de belgenclan of zoquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eensch
En geef haar een link naar dit topic, dat zou echt geweldig zijn
je was toch niet aan het *fappen* he?quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef jordeeeh het volgende:
Een waarschuwing in de TT met NSFW zou fijn zijn geweest
Gaat gewoon om de term.quote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef luciferhout het volgende:
[..]
je was toch niet aan het *fappen* he?![]()
ben je nu nog aan t werk? zondag om 21:27?
quote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef falloutboy het volgende:
Goed Topique!
Goeie paint ook.. maar stiekum wel je wel even met haar naar het fietsenhok om haar VLEEEEEESCH te verkennen.. muhahaha.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
Man the harpoons!quote:
Whehehequote:
Shonokankerlelijkzoalsaltijd.jpgquote:Op maandag 26 november 2007 00:22 schreef Taurus het volgende:
Is zij dat?Op die foto? Ik las laatst al iets over digitaal pesten, ik dacht nog, dat kan nooit serieuze vormen aannemen volgens mij. Maar het kan zelfs op Fok!
Die link van die foto ook: "Shonokankerlijer"
![]()
Nouja, tis te hopen dat 't kind dit topic nooit tegen komt zodat ze zich ongestoord sociaal kan vormen.
quote:Op maandag 26 november 2007 00:22 schreef Taurus het volgende:
Is zij dat?Op die foto? Ik las laatst al iets over digitaal pesten, ik dacht nog, dat kan nooit serieuze vormen aannemen volgens mij. Maar het kan zelfs op Fok!
Die link van die foto ook: "Shonokankerlijer"
![]()
Nouja, tis te hopen dat 't kind dit topic nooit tegen komt zodat ze zich ongestoord sociaal kan vormen.
"eindbaas"quote:Op maandag 26 november 2007 21:07 schreef Bramg het volgende:
omfg, te herkenbaar bij mij in de werkcollege groep zit ook zo'n eindbaas. Niet te doen, en zelf maar denken dat ze kk chill is, terwijl ze dood moet.
*hap*quote:Op maandag 26 november 2007 22:10 schreef classpc het volgende:
Hee mijn post staat hier niet, in welk topic heb ik dan gereageerd
[edit]Heb je ook een foto van d'r vadsige lijf? Ben benieuwd of het echt zo erg is
Ik hou die foto liever voor mezelfquote:Op maandag 26 november 2007 22:10 schreef classpc het volgende:
Hee mijn post staat hier niet, in welk topic heb ik dan gereageerd
[edit]Heb je ook een foto van d'r vadsige lijf? Ben benieuwd of het echt zo erg is
Met een colafles. Eentje van twee liter. Zonder dop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:54 schreef Maarten02 het volgende:
gewoon KEIHARD ANAAL VERNEDEREN. de enige optie
OMFGquote:“WOAR’ST VLEIS ??!”
En crimineel. Dat balkje voor haar ogenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:00 schreef BrandX het volgende:
*foto checkt.
Je vergat te melden dat ze scheel is! [afbeelding]
Als ze hem zo parkeert mogen ze de parkeervakken wel 3-4x zo groot makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:52 schreef Secretus het volgende:
"mijn papa gaat als ik mijn rijbewijs heb een Samuraike voor mij kope, das ne kei schattige autoo, maaaai"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |