quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef DavyE het volgende:
het is gewoon miss piggy wuuuahahahhahhaaha![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dit plus punten voor het aangrijpende verhaalquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
De mooiste paint in tijden op Fok!
Mijn complimenten.
Verkapte kijken-of-mijn-vriendin-ook-op-fok-zit-checkquote:Op zondag 25 november 2007 19:00 schreef Spiderschwein het volgende:
WOAR IS T VLEIS riep ik toen. Maar ze keek alleen maar verbaasd![]()
![]()
![]()
OWNEDquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat noem ik geen samenvatting, maar je vriendin...
Pakte je toen niet je eigen vleeslollie erbij en begon ze er stevig aan te knagen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Secretus het volgende:
Ze zegt: “ALS NIEMAND MIJ NU EEN IJSJE KOOPT WORD IK BOOS!!”
Shono kan blijkbaar niet wachten en roept: “WOAR IS’T VLEIS”?
Inddquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
Jezus, die kin is zo groot dat het een compleet eigen persoonlijkheid en zenuwenstelsel heeft.
Ze had duidelijk zin in jouw warme vleesstaafquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Secretus het volgende:[B]
Ze komt bij een keurige vriendin van me voor een werkje. Het eerste wat ze doet: ze trekt de schoenen en de sokken van de vetklompen die ze voeten noemt, en gaat met benen gespreid wijd op de bank liggen.
En je punt is?quote:Op zondag 25 november 2007 20:43 schreef simmu het volgende:
ff denken hoor. die klaagposts van jou, hier in klaagbaak vs doe meid, die *volgens jou* errug lelijk is, die een vriendje heeft (blijkbaar, zeg je tenminste) en wederom, blijkbaar (zeg je tenminste) tenminste 2 vreindinnen heeft.
moet ik even over nadenken.
tsjek, nagedacht: je bent een loser.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:43 schreef simmu het volgende:
ff denken hoor. die klaagposts van jou, hier in klaagbaak vs doe meid, die *volgens jou* errug lelijk is, die een vriendje heeft (blijkbaar, zeg je tenminste) en wederom, blijkbaar (zeg je tenminste) tenminste 2 vreindinnen heeft.
moet ik even over nadenken.
tsjek, nagedacht: je bent een loser.
Eenschquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef Secretus het volgende:
[..]!
Meer kan ik er niet over zeggen, maar dit is genoeg.
Post een link op Gaia, bij de belgenclan of zoquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eensch
En geef haar een link naar dit topic, dat zou echt geweldig zijn
je was toch niet aan het *fappen* he?quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef jordeeeh het volgende:
Een waarschuwing in de TT met NSFW zou fijn zijn geweest
Gaat gewoon om de term.quote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef luciferhout het volgende:
[..]
je was toch niet aan het *fappen* he?![]()
ben je nu nog aan t werk? zondag om 21:27?
quote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef falloutboy het volgende:
Goed Topique!
Goeie paint ook.. maar stiekum wel je wel even met haar naar het fietsenhok om haar VLEEEEEESCH te verkennen.. muhahaha.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
Jezus, die kin is zo groot dat het een compleet eigen persoonlijkheid en zenuwenstelsel heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |