Man the harpoons!quote:
Whehehequote:
Shonokankerlelijkzoalsaltijd.jpgquote:Op maandag 26 november 2007 00:22 schreef Taurus het volgende:
Is zij dat?Op die foto? Ik las laatst al iets over digitaal pesten, ik dacht nog, dat kan nooit serieuze vormen aannemen volgens mij. Maar het kan zelfs op Fok!
Die link van die foto ook: "Shonokankerlijer"
![]()
Nouja, tis te hopen dat 't kind dit topic nooit tegen komt zodat ze zich ongestoord sociaal kan vormen.
quote:Op maandag 26 november 2007 00:22 schreef Taurus het volgende:
Is zij dat?Op die foto? Ik las laatst al iets over digitaal pesten, ik dacht nog, dat kan nooit serieuze vormen aannemen volgens mij. Maar het kan zelfs op Fok!
Die link van die foto ook: "Shonokankerlijer"
![]()
Nouja, tis te hopen dat 't kind dit topic nooit tegen komt zodat ze zich ongestoord sociaal kan vormen.
"eindbaas"quote:Op maandag 26 november 2007 21:07 schreef Bramg het volgende:
omfg, te herkenbaar bij mij in de werkcollege groep zit ook zo'n eindbaas. Niet te doen, en zelf maar denken dat ze kk chill is, terwijl ze dood moet.
*hap*quote:Op maandag 26 november 2007 22:10 schreef classpc het volgende:
Hee mijn post staat hier niet, in welk topic heb ik dan gereageerd
[edit]Heb je ook een foto van d'r vadsige lijf? Ben benieuwd of het echt zo erg is
Ik hou die foto liever voor mezelfquote:Op maandag 26 november 2007 22:10 schreef classpc het volgende:
Hee mijn post staat hier niet, in welk topic heb ik dan gereageerd
[edit]Heb je ook een foto van d'r vadsige lijf? Ben benieuwd of het echt zo erg is
Met een colafles. Eentje van twee liter. Zonder dop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:54 schreef Maarten02 het volgende:
gewoon KEIHARD ANAAL VERNEDEREN. de enige optie
OMFGquote:“WOAR’ST VLEIS ??!”
En crimineel. Dat balkje voor haar ogenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:00 schreef BrandX het volgende:
*foto checkt.
Je vergat te melden dat ze scheel is! [afbeelding]
Als ze hem zo parkeert mogen ze de parkeervakken wel 3-4x zo groot makenquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:52 schreef Secretus het volgende:
"mijn papa gaat als ik mijn rijbewijs heb een Samuraike voor mij kope, das ne kei schattige autoo, maaaai"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |