Ik denk dat ze zoiets ook doen om het allemaal wat dichter bij elkaar te houden zodat de verhaallijnen weer zo lekker in elkaar verweven zijn, net als in seizoen 1.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef MadGuy het volgende:
Ja, Tha_Erik, het ging om de vluchtauto van Maya en Alejandro, die van die Amerikaan. Ik was iets te snel met typen.
Er stond Go Conquistadors! op (geloof ik), het footballteam van de highschool waar Claire nu op zit. Aangezien ze de autosticker zo uitgebreid in beeld namen, moet dat het wel zijn. Vooral een grapje van de makers, denk ik.
In het eerste seizoen ging het nog wel, maar ik dacht dat er dit seizoen wel een nieuwe slechterik zou komen. Ben op Sylar uitgekeken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:33 schreef MadGuy het volgende:
In het algemeen of dit seizoen?
Ik vind het nog wel meevallen, zeker nu hij van zijn krachten gestript is. Aan de andere kant denk ik: je kunt hem niet zo ver meer oprekken. Op een gegeven moment is hij gewoon niet interessant meer of is het too much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weten we eigenlijk nog niet...quote:Op maandag 28 juli 2008 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is de man van Niki/Jessica ook alweer overleden?
Oke, ik dacht dat ik wat gemist had...quote:Op maandag 28 juli 2008 14:57 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat weten we eigenlijk nog niet...
@ Darkelf: afgelopen donderdag is de vierde episode van het tweede seizoen uitgezonden, The Kindness of Strangers.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:31 schreef Silaz het volgende:
http://www.cucirca.com/2007/05/27/watch-heroes-online/
Hj zit ook in aflevering 19 seizoen 2 van Grey's Anatomy, daar zul je hem ook nog wel van kennen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe aflevering wel. Eindelijk Kristen Bell
. Micah! Ik wíst dat ik 'm ergens van kende, dat klopte aangezien hij zo'n gastje is wat ooit bij Oprah is geweest omdat ie zo goed piano kon spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |