Maar Claire wordt wel ouder. Het klopt gewoon niet, anders zagen ze er allebei nog uit als baby's als ze niet ouder werden (da's wel heel erg overdreven, maar je snapt wat ik bedoel. Misschien kan hij ook wel krachten kopieren ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond ik ook wel raar, maar ik denk toch eerder dat ie alles heeft overleefd dan dat ie met de tijd is gaan reizen.
Misschien heeft hij als gave dat z'n lichaam altijd goed blijft of zo, aangezien hij zo'n messteek ook wist te overleven.
Hetzelfde als Claire dus eigenlijk.
Claire is ook niet echt zichtbaar ouder geworden. Misschien vanaf het moment dat ze de gave ontdekten, dat ze sindsdien niet meer zijn veranderd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar Claire wordt wel ouder. Het klopt gewoon niet, anders zagen ze er allebei nog uit als baby's als ze niet ouder werden (da's wel heel erg overdreven, maar je snapt wat ik bedoel. Misschien kan hij ook wel krachten kopieren ofzo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Out_of_Time_(Heroes)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wa waren de highlights van vorige week? Heb t gemist en niet kunnen downloaden.
Geen zin om zo'n lang verhaal te lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Out_of_Time_(Heroes)
Dat klopt, DL moet z'n "krachten" wel aanzettenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:45 schreef YPrue het volgende:
Erg toffe aflevering! Dat maakte weer wat dingen duidelijkerDat van DL vond ik trouwens ook best wel raar, misschien een kort moment van afleiding of het onverwachte moment waardoor hij zijn krachten niet meer op tijd kon gebruiken ofzo?
Ja, anders kon ie niet eens in een bank zitten of op een vloer staan zonder er doorheen te zakkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat klopt, DL moet z'n "krachten" wel aanzetten
Ja iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, anders kon ie niet eens in een bank zitten of op een vloer staan zonder er doorheen te zakken.
Ik denk dat dan pas zijn krachten 'geactiveerd' worden, met de zonsverduistering die Hiro ziet als hij in Japan is. Net als met onze helden in de eerste serie... Dus daarvoor was er nog geen sprake van zijn onsterfelijkheid. Denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik dan niet snap is waarom hij er pas bij Hiro achter komt dat ie niet dood kan gaan.
Hiro had Yaeko gekust en Adam/Kenzei had dat gezien. Hij zag dat als verraad en heeft zich bij Witbaard aangesloten. Hiro werd gevangen genomen door Witbaard en Adam zou de helft van Japan krijgen én Yaeko als bruid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat gebeurde er dan precies vorige week (dus niet gister) in de aflevering met Hiro en Adam? Dat begreep ik niet goed op die wiki-site.
OMFGWTFBBQ. Tof. Ik zit er klaar voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond een dubbelaflevering?
Want het staat van 20.30 - 22.20 ingepland..
???quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef IQM het volgende:
Ik kijk niet, maarre... het Shanti-virus?
Daar gaat heel seizoen 2 toch over?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
???![]()
Nu hebben ze het daar over idd
Dat heeft ze bij zichzelf ingespoten, omdat ze een ander personage was geworden(soort van Jessica) En dat niet wilde, zo werden haar krachten uitgeschakeld en eigenlijk zou Suresh haar kunnen genezen, maar dit kon bij haar niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt spannend, snap al die kritiek op seizoen 2 niet, want ik vind het echt nog heel boeiend.
Maar een vraagje, wat me niet helemaal duidelijk is: hoe komt Niki nou aan dat virus?
Ze had zichzelf geïnjecteerd met dat virus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt spannend, snap al die kritiek op seizoen 2 niet, want ik vind het echt nog heel boeiend.
Maar een vraagje, wat me niet helemaal duidelijk is: hoe komt Niki nou aan dat virus?
Eerst kun je je krachten niet meer gebruiken, na een tijdje ga je eraan dood. Daarnaast heb je verschillende gemuteerde virussen, en bepaalde vormen daarvan kunnen ook gewone mensen laten sterven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Okee, dat deel heb ik dan gemist..
dus dat virus zorgt ervoor dat de superkrachten worden uitgeschakeld? Maar je gaat er op den duur toch ook dood van, omdat een jaar later 93% van de wereldbevolking was uitgestorven?
Ik snap het ook niet helemaal, ik vind het ook extreem boeiend. Dit seizoen boeien vooral de karakters Bob, Elle en Angele me erg: die tweeslachtigheid! Heerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |