Maar hier kan dat tenminste nog, is voor jullie achteraf natuurlijk makkelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is best grappig: Zien hoe NL kijkers totaal verkeerd speculeren
Wij doen het ook in ons eigen topicquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar hier kan dat tenminste nog, is voor jullie achteraf natuurlijk makkelijk
Maar over hele andere gebeurtenissenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wij doen het ook in ons eigen topic
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben nu toch maar het tweede seizoen zo'n beetje aan het kijken...
Vader van Simone, die neger die je telkens op het 'duivendak' zag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef Markeerstift het volgende:
Even een vraag want ik weet niet meer wie Charles was, de vader van Peter? Of die vader van Simone? Of iemand anders ?
Join the club, nu die Houniet nog!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben nu toch maar het tweede seizoen zo'n beetje aan het kijken...
Geen Heroes dus.quote:RTL5 - do 29 nov 2007
20:30 Prison Break
21:30 Shock Doc: Dik En Lekker
22:30 Jensen!
Idd... gaan ze denk ik pas uitzenden als volume 3 begint ofzo... maar goed... hoop iig dat veel mensen gewoon volume 2 gaan downen en kijkenquote:
Kan het niet minder met je eens zijn. De special effects vallen vaak tegen (soms zijn ze juist wel weer aardig goed uitgewerkt). Soms is het gewoon frustrerend te zien welke beslissingen sommige karakters nemen. In je achterhoofd weet je dat dat soms noodzakelijk is voor het voortbestaan van de serie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef CoJackso het volgende:
Zonder overdrijven, maar qua aankleding is Heroes echt geen uitschieter. Constant het gebruike van "neppe" achtergronden, zwakke effecten en welke burgers van NY moesten precies beschermd worden? Ik zag namelijk alleen de Heroes tijdens het laatste gevecht. Ook het verhaal zelf zakt in en wordt steeds vager, omdat de hoofdpersonen vaak onlogische en domme beslissingen nemen. Toch blijf ik de serie wel volgen, omdat het eigenlijke uitgangspunt van Heroes interessant is en een aantal van de karakters.
Ik heb niet zo'n barre computer en een prutbeeldscherm, dus voor mij was TV de beste optie. Nu kan ik niet meer wachten en ga k maar gewoon neerladen =)quote:
Ik denk dat er werd bedoeld dat je ze ook op een DVD kunt fikken en dan via je DVD-speler op je TV kunt kijken.quote:Op zondag 25 november 2007 15:33 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n barre computer en een prutbeeldscherm, dus voor mij was TV de beste optie. Nu kan ik niet meer wachten en ga k maar gewoon neerladen =)
Teveel gedoequote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik denk dat er werd bedoeld dat je ze ook op een DVD kunt fikken en dan via je DVD-speler op je TV kunt kijken.
Ik heb net een interview gelezen met de makers die ze na het uitzenden van de finale in Amerika hebben gegeven, daarin werd ook aangestipt dat veel mensen deze klacht maakten. Hun antwoord was:quote:Op zondag 25 november 2007 10:27 schreef Montov het volgende:
Leuk, spannend, maar waarom Peter niet wist te verzinnen dat hij zelf ook weg kon vliegen naar de middle of nowhere is mij een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat vond ik ook al zo raar. Nathan ging zichzelf opofferen zonder dat het echt nodig was. Maar waarschijnlijk heeft Peter zijn krachten nog niet onder controle.quote:Op zondag 25 november 2007 10:27 schreef Montov het volgende:
Leuk, spannend, maar waarom Peter niet wist te verzinnen dat hij zelf ook weg kon vliegen naar de middle of nowhere is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |