Ik denk dat het goedkoper wordt. Daarnaast kun je je natuurlijk ook abonneren op alle wedstrijden, zoals nu bij Tele2 en Sport1 ook al het geval is.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
Alle wedstrijden gaan los verkocht worden, voor tussen de 5 en 10 Euro per wedstrijd heb ik ergens gelezen.
Inderdaad, ik vind dat op een verveelde zondagmiddag best leuk.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
Op zondag vind ik het helemaal niet zo erg om soms 2 of 3 wedstrijden achter elkaar te kijken
Dat is leuk als je 4.50 voor een weekend betaald en je dan alles kan kijken. Niet als je per wedstrijd minimaal 5e neer mag leggen, dan ga jij geen 15euro spenderen aan NEC-Willem II en VVV-Ajax oid.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind dat op een verveelde zondagmiddag best leuk.
4 clubs minder = nog steeds 18 clubs in de nieuwe opzet. Het te verdelen TV Geld dat naar de Eerste Divisie zal worden doorgeschoven, zal (wat ik verwacht) ervoor zorgen dat de clubs een lager netto bedrag in handen krijgen. Dat zal voor een verlaging van het niveau gaan zorgen, ook al vallen de slechtste spelers volgens jouw filosofie af.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mijn part mag die 10 miljoen beste naar de eerste divisie, zolang de kutclubjes maar oprotten.
Dat levert voor de clubs die blijven nog eens meer geld op.
Maar vertel eens waarom wordt het niveau lager als er 4 clubs minder mee doen?
Nee, dan niet, maar ik zou dan ook een abonnement nemen waarmee ik alle wedstrijden kan bekijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 4.50 voor een weekend betaald en je dan alles kan kijken. Niet als je per wedstrijd minimaal 5e neer mag leggen, dan ga jij geen 15euro spenderen aan NEC-Willem II en VVV-Ajax oid.
Ik ben benieuwd naar de daadwerkelijke plannen.
je zal mod zijnquote:
Maar online kijken is voor mij geen optie. Ik wil gewoon lekker (eventueel via decoder) op de bank kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan niet, maar ik zou dan ook een abonnement nemen waarmee ik alle wedstrijden kan bekijken.
blijft het ook omdat de bekerwinnaar niet de CL in gaat!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
De beker moet een gewoon knock out toernooi blijven.
Draadloos internet <> Laptop <> Kabeltje <> TV <> sopcast aanzwengelen <> bier en chips pakken <> op de bank hangen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar online kijken is voor mij geen optie. Ik wil gewoon lekker (eventueel via decoder) op de bank kijken.
Ik meende dat het plan was om alle wedstrijd los te gaan verkopen, dus het pakket de deur uit doen.
Nee, het wordt mogelijk om losse wedstrijden te bekijken, maar daarnaast blijft er een abonnement, of wellicht meerdere typen abonnementen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar online kijken is voor mij geen optie. Ik wil gewoon lekker (eventueel via decoder) op de bank kijken.
Ik meende dat het plan was om alle wedstrijd los te gaan verkopen, dus het pakket de deur uit doen.
quote:Betaald voetbal gaat op de schop
door Leon ten Voorde
Vrijdag 14 december 2007 - ZEIST - De huidige competitieopzet in Nederland heeft zijn langste tijd gehad. De KNVB werkt op dit moment hard aan een hervorming, die weleens grote gevolgen kan gaan hebben voor de ere- en eerste divisie.
"In 2010 ziet ons voetballandschap er heel anders uit", zegt Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB. Hoe precies, is nog ongewis. Maar dat een aantal clubs zich zorgen moet maken, is wel duidelijk. "Het zou heel goed kunnen dat er in 2010 minder clubs in het betaalde voetbal zijn", aldus Kesler.
Het is de bedoeling dat er een nieuwe voetbalpiramide herrijst. Dat betekent dat er twee betaalde divisies komen met daaronder twee of drie topklassen, waarin in elk geval ook amateurclubs gaan participeren. De grote vraag is nu hoe de ere- en eerste divisie eruit komen te zien. Met andere woorden: uit hoeveel clubs gaan die afdelingen bestaan? De kans is heel reëel dat er wordt gekozen voor twee afdelingen van zestien clubs. Met name de topclubs zijn daar een voorstander van, want daardoor komt er meer ruimte op de kalender.
Op dit moment bestaat de eredivisie uit achttien clubs en de eerste divisie uit twintig. Kesler: "Het voordeel van een teruggang naar zestien clubs is dat vooral de eerste divisie een kwaliteitsimpuls krijgt, omdat er eredivisieclubs bijkomen. Maar met die opzet ga je wel terug van 306 wedstrijden naar 240. En hoe ga je dan om met de nieuwe play-offs die er moeten komen?"
De eredivisieclubs beslissen naar verwachting op de voorjaarsvergadering over de nieuwe opzet.
Mwah zijn gewoon flinke steden, de gemeente Oss heeft 2 keer zoveel inwoners dan Heerenveen.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:57 schreef Fides het volgende:
Als er iets veranderd wordt moet het iig mogelijk worden om vanuit de Eerste Divisie te degraderen. Gewoon het betaald voetbal afslanken tot 32 clubs is nou geen echt verbetering. Als er dan geschrapt wordt mogen er wel een aantal ploegjes uit Brabant geschrapt worden want ploegen als Eindhoven, Helmond Sport en TOP Oss zijn gewoon niets zeggende ploegjes in mijn ogen.
Er moeten geen clubs geschrapt worden, de degradatie moet op natuurlijke wijze tot stand komen. Dan zien we vanzelf welke clubs het niet langer op dat niveau kunnen bolwerken en welke nieuwe clubs erbij komen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:57 schreef Fides het volgende:
Als er iets veranderd wordt moet het iig mogelijk worden om vanuit de Eerste Divisie te degraderen. Gewoon het betaald voetbal afslanken tot 32 clubs is nou geen echt verbetering. Als er dan geschrapt wordt mogen er wel een aantal ploegjes uit Brabant geschrapt worden want ploegen als Eindhoven, Helmond Sport en TOP Oss zijn gewoon niets zeggende ploegjes in mijn ogen.
waarom, de gepromoveerde clubs zijn zelden een goede toevoeging aan de Eredivisie..... Ik vind het systeem nu wel mooi, laat de clubs zich maar bewijzen via een play off systeem.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon situatie handhaven van nu: 18 clubs eredivisie en 20 eerste divisie en dan een ruimer promotie/degradatiesysteem. Twee clubs rechtstreeks laten degraderen uit eredivisie en 2 clubs laten promoveren. En dan ook degradatie mogelijk maken uit de eerste divisie. Snap niet dat ze naar inkrimpingen e.d. willen.
Alles moet wijken voor geld. Met de vrijdagavond wedstrijden toont toch echt aan dat 9/10 wedstrijden niet om aan te zien zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu gaan ze gelijk voor de overkill. Twee wedstrijden op zaterdag en nog eens 3 wedstrijden op zondag.
Ik denk dat er geen enkel weekend is waar 5 wedstrijden van zo'n hoog niveau zijn dat ze allemaal interessant genoeg zijn om compleet te kijken.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom, de gepromoveerde clubs zijn zelden een goede toevoeging aan de Eredivisie..... Ik vind het systeem nu wel mooi, laat de clubs zich maar bewijzen via een play off systeem.
ADO is in potentie natuurlijk wel eredivisiewaardig, maar veel verder kom ik inderdaad niet en mee daarom ben ik ook voor een eredivisie met 16 clubs en 37 wedstrijden per club per seizoen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Juist, dat is het punt ook precies. Van de huidige eerste divisieclubs heeft er in mijn ogen niet een de potentie om leuk mee te draaien in de eredivisie. Daarom wil ik wel naar 16 clubs. Ik zit niet op een Den Bosch, RKC of een Emmen te wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |