quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Stemmen kan tot vanavond 22.00 uur.
Even een "reminder"
Aan de andere kant heb je nu wel meer tijd om bij bepaalde onderwerpen wat langer stil te staan ipv dat je effectief maar 3 weken de tijd hebt tussen alle andere werkzaamheden hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 10:19 schreef Ynske het volgende:
Ik ben het er ook wel mee eens dat de onderwerpen niet meer allemaal aan het begin van het jaar bekend gemaakt moeten worden. Juist t korte tijdsbestek laat je meer creatief bezig zijn
jah wat er dus toe lijd dat mensen aan t begin van t jaar de boel afraffelenquote:Op maandag 3 december 2007 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je nu wel meer tijd om bij bepaalde onderwerpen wat langer stil te staan ipv dat je effectief maar 3 weken de tijd hebt tussen alle andere werkzaamheden hoor.
Dat is een tendens die je al langer ziet bij de wedstrijd hoorquote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
of de foto's gemaakt heb, maar er niet meer gereageerd word als voorheen in t discussie topic dat ik al geen zin meer heb.
quote:maar goed t zal mijn negatieve insteek wel weer zijn
dat doe ik toch al niet, zelfs niet bij gewone foto's die getoond wordenquote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef k_man het volgende:
Als je het 'afraffelt' zul je vast niet hoog scoren.
[Brainstorm] verbeteren foto maandwedstrijdenquote:Op maandag 3 december 2007 11:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg kunnen jullie niet een apart topic over de wedstrijd zoals ie moet zijn openen, ook in verband met het te kiezen onderwerpen van volgend jaar? dan kan dit topic dienen om over de wedstrijd van deze maand te gaan.
Die is "tijdelijk" dichtgegooidquote:Op maandag 3 december 2007 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[Brainstorm] verbeteren foto maandwedstrijden
ik kan alleen het vervolgtopic niet vinden
quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef PankPinther het volgende:
gulden middenweg?
alleen de onderwerpen van de aankomende 3 maanden bekend maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |