elke maand weer dat gezeik over het onderwerp? en dat het rukonderwerpen ©k-man zijn? en dan nog weer het gezeik over de definitie van het onderwerp? (OK dat hadden we nog steeds eigenlijk, kijk alleen al naar de ZW wedstrijdquote:Op maandag 3 december 2007 12:38 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vond de oude mannier in ieder geval leuker.
Ik ga mee met Puckzzz. Was best een relaxte manier van werken en omdat je de onderwerpen wist, kon je er al goed op in haken. Net zoals met het onderwerp van deze maand. Gewoon in de vakantie al op jacht gaanquote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
die link naar deel 2 had niet echt gehoeven he?
OT, het is mij wel bevallen hoe het dit jaar is gegaan. Je weet welke onderwerpen er komen, je zou ervoor kunnen kiezen vooruit te werken maar ik vind het zelf leuker diezelfde maand te schieten voor het onderwerp.
Je kan op deze manier alleen iets langer brainstormen en evt. dingen regelen.
wat mij betreft volgend jaar weer
psies...en dat heeft niets met 'afraffelen' te maken imo.quote:Op maandag 3 december 2007 12:54 schreef Re het volgende:
je zag iig wat de populaire fotorondes waren en ik vind het prima zo... (modjes: tel even het aantal inzendingen vorig jaar en dit jaar).
Misschien wel iets meer gedachtes vanuit de modjes over welke onderwerpen op welke tijd, maar je moet gewoon rekening houden dat hier mensen foto's maken als hobbie en niets mis met een foto in januari maken voor de wedstrijd van juli als je specifiek schiet voor die wedstrijd...
genoeg andere fora waar je je plezier op kunt botvieren...quote:
joh ,,, echt?quote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Re het volgende:
[..]
genoeg andere fora waar je je plezier op kunt botvieren...
En juist die leercurver is wat mij betreft weg , ik zie in de wedstrijd topics nu juist niemand meer echt leren ,en dat was wel zo toen men een paar weken de tijd had om een foto te maken. Je liet hem zien , mensen gaven tips en daar kon je weer mee aan de slagquote:Op maandag 3 december 2007 21:51 schreef Xilantof het volgende:
Wij als "organisatie" hebben geprobeerd in de onderwerpen van dit jaar volgende variatie te brengen. Zowel in onderwerpen als "achterliggende techniek". En geprobeerd voor iedereen wat wils te leveren (sommige maanden wat meer fotoshop bijv.). Ook de leercurve wilde we er zo in brengen, net als bij HDR. Om mensen die er niet bekend mee zijn leergierig te maken en hopen dat de gene die het kunnen bereid zijn de andere e.e.a. te leren.
Als de diversiteit van onderwerpen niet goed overkwam bij jullie, dan is dat een reden om er dit jaar nog meer aandacht aan te besteden.
leercurve ...hdr...quote:Op maandag 3 december 2007 21:51 schreef Xilantof het volgende:
Wij als "organisatie" hebben geprobeerd in de onderwerpen van dit jaar volgende variatie te brengen. Zowel in onderwerpen als "achterliggende techniek". En geprobeerd voor iedereen wat wils te leveren (sommige maanden wat meer fotoshop bijv.). Ook de leercurve wilde we er zo in brengen, net als bij HDR. Om mensen die er niet bekend mee zijn leergierig te maken en hopen dat de gene die het kunnen bereid zijn de andere e.e.a. te leren.
Als de diversiteit van onderwerpen niet goed overkwam bij jullie, dan is dat een reden om er dit jaar nog meer aandacht aan te besteden.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
leercurve ...hdr...
dan heb ik liever dat je als je al leercurves gaat gebruiken dat je dan begint bv met compositie of perspectief... dat is veel "belangrijker" voor een beginnend fotograaf dan HDR toepassen.
althans dat vind ik
moet er in bovenstaande zin nog een extra je tussen??quote:Op maandag 3 december 2007 22:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
tsssssk er zijn genoeg andere forums waar je beginnende fotografie gevoelens kan botvieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |