Dat is op zich een leuk idee. Oude en nieuwe wedstrijd minder in elkaar over laten lopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
Het lijkt me bv dan beter om er iets van te leren om een napraat topic te maken van de wedstrijd maand.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef SunChaser het volgende:
Goed topic![]()
Ook de puntentelling mag wel zorgvulkdiger
Heb je een punt mee.. Je doet al drie maanden mee en sinds die tijd zijn er ook problemen ontstaan met de punten tellingen... Ik zie daar een kleine overeenkomst..quote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Nou, het klopt elke maand niet, bij alle deelnemers dan ook, erg slordig en onnodig.
reageer eens op de TS ipv gelijk op Sunny te happenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is dit niet gewoon een menselijke fout die af en toe kan voorkomen?
Ja reageer maar op de ts ipv sunchaserquote:Op donderdag 28 december 2006 21:34 schreef Re het volgende:
[..]
reageer eens op de TS ipv gelijk op Sunny te happenof laten we de boel de boel?
ja, daarom moet een moderator of andere vrijwilliger het natellen uit oog van de eerlijke onpartijdigheidquote:Op donderdag 28 december 2006 18:01 schreef Xilantof het volgende:
Hoe bedoel je dit?
Is dit niet gewoon een menselijke fout die af en toe kan voorkomen?
dit vind ik op zich best een handig idee ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Het zou niet zo moelijk moeten zijn om een permanent email adres van fok te koppelen (fotowedstrijd @ fok.nl ofzo) aan de wedstrijd. Forward die dan naar een gmail adres of naar de modjes en de coordinatrice, zodat de modjes foto's kunnen plaatsen als de coordinatrice verhinderd is. (overigens een idee uit oude doos)
overigens is het geen schande om simpele onderwerpen opnieuw te kiezen; de gevorderden moeten dan maar wat creatiever zijn
Om die onpartijdigheid maak ik me absoluut geen zorgen. En daar hoef jij je ook absoluut geen zorgen over te maken.quote:[..]
ja, daarom moet een moderator of andere vrijwilliger het natellen uit oog van de eerlijke onpartijdigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |