veel sterkte ermeequote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die ligt hier nu ook voor mijn neusDaar is dan ook alles meegezegd
Waarom post je dit?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:33 schreef N.i.c.k het volgende:
Het verhaal gaat dat Mr. Konijnenbelt aan de drank is geraakt. Nu kan ik daar goed in komen gezien zijn schrijfwijze, maar is er iemand die het kan bevestigen ?
..en hoerenduur!!!! 71 euroquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad verre van een fijn boek.
die heb ik hier nog liggen de 5e druk.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
..en hoerenduur!!!! 71 euro![]()
Verplicht boek voor Staats-en Bestuursrecht hier.
En om de ellende compleet te maken hebben we ook deze nodig:
[ afbeelding ] ook al zo'n naar duur boek.
niet in gemarkeerd ofzo...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die heb ik hier nog liggen de 5e druk.
Ik herinner me Kortmann nog van toen ik 10 jaar geleden rechten studeerde. Vond het toen niet om doorheen te komenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
KortmannIk vind Kortmann echt niet verkeerd geschreven.. En door Konijnenbelt kan ik opzich ook goed doorkomen merk ik nu.. Ik moet soms alleen lachen om de woordkeuze
Anders meld ik t nietquote:
Bedankt! Dat kan ik goed gebruiken.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:23 schreef Morendo het volgende:
De samenvatting van dat boek is o.a. hier te vinden:
http://www.ru.nl/politikon/samenvattingen/tweede_jaar/
Bij ons ook twee keer per jaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bedankt! Dat kan ik goed gebruiken.
Hoe vaak kunnen jullie een tentamen van een bepaald vak doen in een collegejaar?
Hier 'maar' twee keer....'voegah' op de VU kon het drie keer: vrijwel alle tentamens werden ook nog eens in augustus aangeboden.
Het ging bij mij vooral mis in de 1e casus over dat internationale strafrecht. De rest was wel te doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:38 schreef DonStefano het volgende:
Blegh, heb dat pauperstrafproces ook alweer niet gehaald, voor de 4e keerklote 5en ook altijd
Aan de andere kant, houd me wel weer vd straat in de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |