Nee, dat was een betoog van een Amerikaanse conservatief.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, was gewoon wederom een bullshit argument
Je staat niet open voor goede argumenten. Sterker nog, je zou een goed argument niet herkennen al stond het er in flitsende neonkleuren op geschrevenquote:Ik sta open voor goede argumenten maar ik verwacht niet dat die van jou zullen komen
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed dat Bush wel een Rep congres heeft, dat scheelt dan weer
And the hits just keep on coming!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spellen niet in elk geval
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot de VS op z'n bek gaat... jij en de rest van die clowns hier. Zielig hoor. Ik zie jullie al gniffelend "zie je wel!!!" roepen. Ach, als je verdoemd bent tot een leven full of mediocrity, dan is het begrijpelijk dat je anderen met succes haat.quote:
Wie zegt dat dat moeilijk isquote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik snap dat het voor kleuters erg moeilijk is om een post te lezen.![]()
(volgende posts die "jij bent stom" -teksten bevatten, gaan de shredder in)
Dat zie je dan verkeerd, ik ben geen VS-hater. Ja, ik vind wel dat ze geregeerd worden door een enorme boevenbende, maar de manier waarop dat land te gronde wordt gericht vind ik te erg voor woorden. En ik ga niet staan dansen bij een recessie daar, want dat zou slecht zijn voor iedereen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je niet kan wachten tot de VS op z'n bek gaat... jij en de rest van die clowns hier. Zielig hoor. Ik zie jullie al gniffelend "zie je wel!!!" roepen.
Geef ik je twee linkjes en wacht ik op jouw redenen waarom het zo ongelooflijk fout is, goed?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wrong answer.
Maar dat was te verwachten
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik snap dat het voor kleuters erg moeilijk is om een post te lezen.![]()
(volgende posts die "jij bent stom" -teksten bevatten, gaan de shredder in)
O, dan is het goed...quote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat Tax cuts nooit fout kunnen zijn
watte?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat Tax cuts nooit fout kunnen zijn
-Gigantisch op laten lopen van financieringstekortquote:Op donderdag 22 november 2007 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was anders ergens anders aan uitgegeven en zelfs met de Irak oorlog is de belasting niet verhoogd.
Maar je kan me dus niet EEN voorbeeld geven van economisch wanbeleid?
Dat zijn sowieso geen argumenten natuurlijk, dat snap jij ook wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef druze_eddy het volgende:
[..]
-Gigantisch op laten lopen van financieringstekort
- Gigantisch op laten lopen van handelstekort
- Staatsschuld is groter dan ooit
- Belastingverlaging geven aan de rijken die ook nog eens budgetair niet gedekt is...dus op de pof
- Een oorlog beginnen op basis van leugens die de olieprijs de hoogte in laat schieten ( wat Bush zakelijk trouwens wel uit komt ) en die een gat in de begroting slaat.
Zo kan ie wel weer even !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |