Vandaag ja. Normaal een uitstekende linksback.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:20 schreef Fides het volgende:
Bridge!!!!! Wat een kutverdediger zeg. Jezus!
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie ik nou rugby lijnen of het veld?
Zei ik dat danquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?
ja,. nederland ofzoiets...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verdienen Kroatië, Engeland én Rusland een plaats op het EK, kan er geen land teruggetrokken worden?
nee american footballquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:25 schreef golfer het volgende:
Gotver.
Met dank aan de scheidsrechter.
Kom op Kroatië, scoor nog een keer.
Engeland verdient hetquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verdienen Kroatië, Engeland én Rusland een plaats op het EK, kan er geen land teruggetrokken worden?
dat is ook een beetje mijn probleem met deze poule.... daarom geniet ik maar van deze pot, zie wel wat eruit komt.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Och dat is waar ook ja! Er is een NFL-wedstrijd gespeeld in Londen of niet?quote:
Engeland hoort gewoon op elk groot toernooi, net als Duitsland.quote:
mwah een veld van goede kwaliteit kan een American Football wedstrijd gewoon prima aanquote:
100% terecht?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.
Volgens mij is Simunic omgekocht. Eerst die domme penalty daarna loopt hij die andere gast in de weg. Speelt hij in Engeland?
Ik denk wel dat NL vandaag 10-0 had verloren tegen dit Kroatië!
Nou ja, hebben in deze poule ook 5x achter elkaar met 3-0 gewonnen. Dat heb ik niet veel anderen zien doen. Ook wat dramapotten, maar uiteindelijk verdienen ze het.quote:
Dan snap ik niet waarom je een 'quote:
Als Nederlanders dat doen worden ze voor gek versletenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
Snap de sympathie voor Rusland, maar de afkeer tegen Engeland niet. Wat heb je als Nederlander in godsnaam met Kroatie?
Engelsen zijn echt zo veel toffer om voetbal mee te kijken, het is dat het ff mis ging vandaag, anders zat ik in een pub te zingen en schreeuwen met ze.
GO ON ENGLAND!!!!
Doe Nederland dan maar hequote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Maakt niet uit voor wie!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nog eentje erbij zou mooi zijn
een keer in het centrum tijdens een uit de hand gelopen bedrijfsborrel midden in een enorme groep feestende Liverpool supporters terecht gekomen die op weg waren naar de UEFA cup finale in Duitsland. Echt gigantisch veel lol gehad met die luiquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
Snap de sympathie voor Rusland, maar de afkeer tegen Engeland niet. Wat heb je als Nederlander in godsnaam met Kroatie?
Engelsen zijn echt zo veel toffer om voetbal mee te kijken, het is dat het ff mis ging vandaag, anders zat ik in een pub te zingen en schreeuwen met ze.
GO ON ENGLAND!!!!
So truequote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef Blight het volgende:
"You cannot mistake the quality of a David Beckham pass!"!
Dat bepaal jijquote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef gday het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je een ''-emoticon gebruikt. Maar ja, 95% van de users gebruikt die emoticon waar hij niet voor bedoeld is.
Ben je blind of zo. Ik ben in dit duel voor Kroatië maar die dombo houdt hem echt vast minstens 2 seconden.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
100% terecht?
Ga schaatsen of darten kijken ofzo...
Ik wil gewoon een leuke pot zien. Dat dit betekent dat ik voor Kroatie moet zijn:och.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
GO ON ENGLAND!!!!
Dat is voor jou een criteria om voor een ploeg te zijn? Ik heb helemaal niks met Engeland. Overgewaard altijd. Laten nooit iets bijzonders zien. En ik gun het Hiddink uiteraard meer dan wie dan ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
GO ON ENGLAND!!!!
dat worden weer Kamervragen van Wildersquote:
Loop zeiken, Kroaten verkopen hun ziel niet als ze voor hun land spelen!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.
Volgens mij is Simunic omgekocht. Eerst die domme penalty daarna loopt hij die andere gast in de weg. Speelt hij in Engeland?
Ik denk wel dat NL vandaag 10-0 had verloren tegen dit Kroatië!
Was zijn passquote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat worden weer Kamervragen van Wilders
quote:
Tis al 0-2quote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef gday het volgende:
Zul je zien dat Rusland met 1-1 gelijkspeelt.
Misschien had die retard van een McLaren eens na moeten denken voordat ie Carson in zo'n wedstrijd laat debuteren.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef Schimpie het volgende:
En Carson mag ook dood kut kopite.
Terwijl het al 0-2 is voor Rusland? Knapquote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef gday het volgende:
Zul je zien dat Rusland met 1-1 gelijkspeelt.
Heerlijk.quote:
Serieus? Heeft de BBC nog niet gezegd?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt een geweldig spannend slot.
Jawel, stond zelfs in beeld.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef gday het volgende:
[..]
Serieus? Heeft de BBC nog niet gezegd?
Zo zo, stoere meneer!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl het al 0-2 is voor Rusland? Knap
Tyf op
Dat heb ik compleet gemist dan!quote:
teletekst ook nog nietquote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef gday het volgende:
[..]
Serieus? Heeft de BBC nog niet gezegd?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik vertrouw die scheids voor geen meter.. Die geeft zo weer een pingel..
Sterker nog .. de commentator zei een paar minuten geleden nog dat het slechts 0-1 stond bij Rusland.quote:
Crouch was net ook zeker een kutkopitequote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef Schimpie het volgende:
En Carson mag ook dood kut kopite.
Ja, ik zei het al eerder ... Zweden en Engelsen zijn wel vaker lief voor elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik vertrouw die scheids voor geen meter.. Die geeft zo weer een pingel..
24 scharen en dan een lage voorzet.quote:
Dan zijn ze daar in de warquote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef gday het volgende:
[..]
Sterker nog .. de commentator zei een paar minuten geleden nog dat het slechts 0-1 stond bij Rusland.
Prachtwedstrijd inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
Wat een wedstrijd, voetbal ten top.
Veredelde Jenner?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
24 scharen en dan een lage voorzet.
Schitterend inderdaad [afbeelding]
Kom op zeg, wat voor antwoord moet je in godsnaam geven op zo'n loze kreet als 'tyf op'. Dat heb ik voor het laatst op de basisschool gehoord.quote:
Dom zijn..quote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef DrDentz het volgende:
lol, ik ga ook op BBC kijken, wat doe ik nou al die tijd bij RTL7
Ik snap er echt niks van ... ik ga er vooralsnog vanuit dat het 0-1 staat. Als het 0-2 staat hoor ik het later wel.quote:
Maar dan beter.quote:
Rooney?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef Elvislives het volgende:
Wie is die Dr. Phil lookalike naast Prince William?
Op wat voor een basisschool heb jij gezetenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef gday het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat voor antwoord moet je in godsnaam geven op zo'n loze kreet als 'tyf op'. Dat heb ik voor het laatst op de basisschool gehoord.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef gday het volgende:
Echt een verademing, zo'n wedstrijd na de zoveelste kutpot van Oranje.
Die kregen de Italianen er al uitquote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef Noshiba het volgende:
netjes zo een duel en nog zo een schot eruitkrijgen!
Helaas op de verkeerde ... maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op wat voor een basisschool heb jij gezeten?
nog steedsquote:Op woensdag 21 november 2007 22:41 schreef Doc het volgende:
En nog steeds denk ik dat Engeland het wel red
Oei, en dat tegen Andorra!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Rusland met 10 man!
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef Fides het volgende:
Modric lijkt soms kwa postuur en bewegelijkheid soms wel op Cruijff.
Serieus? Rood? Of 3 wissels+blessure?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Rusland met 10 man!
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef alvarez het volgende:
Pff wat een wedstrijd. Zit echt alles in..
En wat een goede ploeg heeft Kroatie.![]()
Dat Gerrard ff doet wat ie tegen Olympiakos en West Ham deed.quote:
HET IS 0-1, 100%!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
0-2 of 0-1 nog voor Guus, TT geeft 0-1, maar iedereen zegt 0-2
dit komt echt als een keiharde klap aan hoor als het gebeurt.... zeker na het verlies van Rusland tegen Israel dachten ze te kunnen ontsnappen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef Droopie het volgende:
lol @ bbc
please say something.
die vent is echt kapot ervan denk ik
Kalaznikov had geen zin meer, nou goed.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef gday het volgende:
[..]
Serieus? Rood? Of 3 wissels+blessure?
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kalaznikov had geen zin meer, nou goed.
de voorzet van de 2-3 gemist ?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb die Pranjic nog niet gezien
Gaf de assist op de 3-2quote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb die Pranjic nog niet gezien
Rood voor Arsjavin dus. Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kalaznikov had geen zin meer, nou goed.
deed me denken aan Feyenoord- PSV in de UEFA-cup, toen Heintze dat niet deed.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
tsjongejonge, als je ziet hoe die Kroaten zo'n paniekbal even lekker uit de lucht plukken, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |