Vandaag ja. Normaal een uitstekende linksback.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:20 schreef Fides het volgende:
Bridge!!!!! Wat een kutverdediger zeg. Jezus!
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie ik nou rugby lijnen of het veld?
Zei ik dat danquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?
ja,. nederland ofzoiets...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verdienen Kroatië, Engeland én Rusland een plaats op het EK, kan er geen land teruggetrokken worden?
nee american footballquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:25 schreef golfer het volgende:
Gotver.
Met dank aan de scheidsrechter.
Kom op Kroatië, scoor nog een keer.
Engeland verdient hetquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verdienen Kroatië, Engeland én Rusland een plaats op het EK, kan er geen land teruggetrokken worden?
dat is ook een beetje mijn probleem met deze poule.... daarom geniet ik maar van deze pot, zie wel wat eruit komt.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Och dat is waar ook ja! Er is een NFL-wedstrijd gespeeld in Londen of niet?quote:
Engeland hoort gewoon op elk groot toernooi, net als Duitsland.quote:
mwah een veld van goede kwaliteit kan een American Football wedstrijd gewoon prima aanquote:
100% terecht?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.
Volgens mij is Simunic omgekocht. Eerst die domme penalty daarna loopt hij die andere gast in de weg. Speelt hij in Engeland?
Ik denk wel dat NL vandaag 10-0 had verloren tegen dit Kroatië!
Nou ja, hebben in deze poule ook 5x achter elkaar met 3-0 gewonnen. Dat heb ik niet veel anderen zien doen. Ook wat dramapotten, maar uiteindelijk verdienen ze het.quote:
Dan snap ik niet waarom je een 'quote:
Als Nederlanders dat doen worden ze voor gek versletenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
Snap de sympathie voor Rusland, maar de afkeer tegen Engeland niet. Wat heb je als Nederlander in godsnaam met Kroatie?
Engelsen zijn echt zo veel toffer om voetbal mee te kijken, het is dat het ff mis ging vandaag, anders zat ik in een pub te zingen en schreeuwen met ze.
GO ON ENGLAND!!!!
Doe Nederland dan maar hequote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Maakt niet uit voor wie!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nog eentje erbij zou mooi zijn
een keer in het centrum tijdens een uit de hand gelopen bedrijfsborrel midden in een enorme groep feestende Liverpool supporters terecht gekomen die op weg waren naar de UEFA cup finale in Duitsland. Echt gigantisch veel lol gehad met die luiquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
Snap de sympathie voor Rusland, maar de afkeer tegen Engeland niet. Wat heb je als Nederlander in godsnaam met Kroatie?
Engelsen zijn echt zo veel toffer om voetbal mee te kijken, het is dat het ff mis ging vandaag, anders zat ik in een pub te zingen en schreeuwen met ze.
GO ON ENGLAND!!!!
So truequote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef Blight het volgende:
"You cannot mistake the quality of a David Beckham pass!"!
Dat bepaal jijquote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef gday het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je een ''-emoticon gebruikt. Maar ja, 95% van de users gebruikt die emoticon waar hij niet voor bedoeld is.
Ben je blind of zo. Ik ben in dit duel voor Kroatië maar die dombo houdt hem echt vast minstens 2 seconden.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
100% terecht?
Ga schaatsen of darten kijken ofzo...
Ik wil gewoon een leuke pot zien. Dat dit betekent dat ik voor Kroatie moet zijn:och.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
GO ON ENGLAND!!!!
Dat is voor jou een criteria om voor een ploeg te zijn? Ik heb helemaal niks met Engeland. Overgewaard altijd. Laten nooit iets bijzonders zien. En ik gun het Hiddink uiteraard meer dan wie dan ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef HeatWave het volgende:
GO ON ENGLAND!!!!
dat worden weer Kamervragen van Wildersquote:
Loop zeiken, Kroaten verkopen hun ziel niet als ze voor hun land spelen!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.
Volgens mij is Simunic omgekocht. Eerst die domme penalty daarna loopt hij die andere gast in de weg. Speelt hij in Engeland?
Ik denk wel dat NL vandaag 10-0 had verloren tegen dit Kroatië!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |