Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie ik nou rugby lijnen of het veld?
Zei ik dat danquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?
ja,. nederland ofzoiets...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verdienen Kroatië, Engeland én Rusland een plaats op het EK, kan er geen land teruggetrokken worden?
nee american footballquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een overblijfsel is van het WK Rugby ja. Wat is daar zo raar aan?
Flauwekul, de penalty was 100% terecht.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:25 schreef golfer het volgende:
Gotver.
Met dank aan de scheidsrechter.
Kom op Kroatië, scoor nog een keer.
Engeland verdient hetquote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk verdienen Kroatië, Engeland én Rusland een plaats op het EK, kan er geen land teruggetrokken worden?
dat is ook een beetje mijn probleem met deze poule.... daarom geniet ik maar van deze pot, zie wel wat eruit komt.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
Och dat is waar ook ja! Er is een NFL-wedstrijd gespeeld in Londen of niet?quote:
Engeland hoort gewoon op elk groot toernooi, net als Duitsland.quote:
mwah een veld van goede kwaliteit kan een American Football wedstrijd gewoon prima aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |