abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 11:55:53 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54779516
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:49 schreef Stpan het volgende:

[..]

Centraal op het middenveld verdedigend te kwetsbaar. De Zeeuw ipv Vd Vaart of Sneijder. 2 hele goede middenvelders, maar 1 van de 2 zal mijns inziens op de bank terecht komen.
Of de Zeeuw op de plek van vdVaart en de Zeeuw met de punt naar achter centraal en Sneijder met de punt naar voor.
Seedorf op links zoals hij bij Milan ook speelt.

Toch denk ik serieus dat we een van Bommel of Davids op het middenveld nodig hebben om wat te kunnen bewerkstelligen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 22 november 2007 @ 12:04:10 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54779669
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:49 schreef Stpan het volgende:

[..]

Centraal op het middenveld verdedigend te kwetsbaar. De Zeeuw ipv Vd Vaart of Sneijder. 2 hele goede middenvelders, maar 1 van de 2 zal mijns inziens op de bank terecht komen.

Demy de Zeeuw dan wellicht op positie ???.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 22 november 2007 @ 12:05:36 #128
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54779704
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee man, Orlando Engelaar.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_54779712
Edgar Davids is, mits hij goed terugkomt van zijn blessure, niet minder dan De Zeeuw.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  donderdag 22 november 2007 @ 12:07:19 #130
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54779751
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Edgar Davids is, mits hij goed terugkomt van zijn blessure, niet minder dan De Zeeuw.
Het zou hem in ieder geval gegund zijn.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 november 2007 @ 12:18:31 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54780006
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

de Zeeuw met de punt naar achter en Vaart op de plek van Bommel die toch niet meer terugkomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door PyTh op 22-11-2007 13:34:42 ]
pi_54781044
Ik weet al hoe het komt! Oranje zijn geen avond voetballers, op de EK spelen we gelukkig vaak in de middag.
AFC AJAX
pi_54781498
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:39 schreef Zorro het volgende:

[..]

Als je met cijfers gooit doe het dan wel goed, ik heb dit al eens eerder opgemerkt, maar nu toch maar weer eens:

2006: 2e in de groep met 2 overwinningen en 1 gelijkspel, doelcijfers 3 voor, 1 tegen
1974: 1e in de groep met 2 overwinningen en 1 gelijkspel, doelcijfers 6 voor, 1 tegen

Hoe betrouwbaar zijn die anderre cijfers eigenlijk die je geeft als dit al niet klopt?
Je hebt wéér gelijk, sorry. Ik was het vergeten, het is ooit eens in mijn kop gaan zitten en wil er niet meer uit op de een of andere manier... Dank je wel voor je scherpte! Ik zal het corrigeren...

...gecorrigeert

[ Bericht 2% gewijzigd door Tennessee op 22-11-2007 14:04:02 ]
pi_54781596
Eigenlijk gewoon ontzettend jammer dat Van Bommel zich niet meer beschikbaar stelt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54781620
Van Bommel als speler mag hij wel terug komen maar als persoon niet , hij heeft het goed daar met zijn bier en brahtwurst
AFC AJAX
  donderdag 22 november 2007 @ 13:37:28 #136
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54781627
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk gewoon ontzettend jammer dat Van Bommel zich niet meer beschikbaar stelt.
Joh
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 november 2007 @ 13:38:01 #137
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54781638
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Van Bommel als speler mag hij wel terug komen maar als persoon niet , hij heeft het goed daar met zijn bier en brahtwurst
Als speler wel, maar als persoon niet. Dat wordt heul moeilijk.
- james 'jimmy' dean
pi_54781690
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Altijd goed om een rat in je elftal te hebben, irritant om tegen te spelen, geweldig om in je team te hebben.

[/cliche]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54781744
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Dat is een van de weinige dingen waarvan het voor iedereen duidelijk is dat Van Basten hier schuld aan heeft en anders had moeten handelen. Dat niet ieder persoon hetzelfde in elkaar zit en op dezelfde manier behandeld wil worden. Alleen al vanwege Van Bommel hoop ik dat Marco niet doorgaat, anders heeft die jongen zometeen echt een kutinterland carriere.
pi_54781902
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef DRD het volgende:

[..]

Dat is een van de weinige dingen waarvan het voor iedereen duidelijk is dat Van Basten hier schuld aan heeft en anders had moeten handelen. ...
Het zou niet aan Van Bommel kunnen liggen?
pi_54781984
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ook die verdediging die je nu opnoemt is gewoon geen Europese top en biedt niet voldoende zekerheid, helaas.
D'r zijn genoeg verdedigingen geweest die geen Europese top waren of zijn, maar wel zekerheid boden. Het heeft ook voor een heel groot deel te maken met communicatie en het correct opstellen, en het elkaar aanvullen. Verder ben ik helemaal niet zo negatief over de verdediging als de meesten hier. Natuurlijk zie ik ook wel dat het geen absolute toppers zijn die we tot onze beschikking hebben, maar er zijn wel 6 of 7 spelers te vinden die zich staande kunnen houden tegen toppers, mits goed gebruikt.

Ooijer is bij PSV op Europees niveau een heel bruikbare kracht geweest, die de opbouw voor het grootste deel voor zijn rekening nam. Boulahrouz heeft bij HSV en het Nederlands elftal aangetoond mee te kunnen tegen topspelers, bij Chelsea een wat mindere periode gehad door wat aanpassingsproblemen en doordat hij rechtsback moest spelen, wat hij duidelijk niet beheerst, ook problemen met Mourinho gehad, maar lijkt zich nu bij Sevilla toch langzaamaan in de basis te spelen. Hofland is bij Wolfsburg 3 jaar lang de constante factor en uitblinker geweest, ook aanvoerder geworden daar. Heitinga is in potentie een topper, die nu eindelijk stabiel lijkt te spelen, ben wel benieuwd hoe hij zich in de EC op de been zou hebben gehouden. De Cler en Bouma zijn gewoon solide backs, die toch ook allebei al een europese halve finale achter de naam hebben met PSV en AZ, Bouma is de laatste wedstrijden ook de constantste verdediger van Oranje. Zet is 4 vaste verdedigers neer met coachende capaciteiten en discipline, zorg voor een duidelijke taakverdeling, en je zult zien dat het zo slecht niet is als het nu lijkt.

Maar wat net zo belangrijk is als de verdediging, is hoe het middenveld reageert bij tegenaanvallen. Heb d'r zelf een tijdje op gelet, en d'r wordt heel traag omgeschakeld, waardoor verdedigers onnodig in een 2 tegen 1 of een 1 tegen 1 zonder rugdekking komen. De ruimtes zijn vooral in de omschakeling verschrikkelijk groot, waar ze bij balbezit juist klein worden gemaakt. Wat natuurlijk andersom hoort te zijn. En d'r lopen geen schoffelaars op het middenveld, waar je toch op een 4-mans middenveld altijd wel 2 spelers moet hebben die ook een keer een schop uit durven te delen. En dat die er niet lopen heeft v. Basten ook aan zichzelf te danken. v. Bommel toont bij Bayern aan het niveau en de kwaliteiten te hebben om een ploeg als het moeilijk wordt met bikkelen op de been te houden, maar werd publiekelijk aan de schandpaal genageld omdat hij een keer z'n man liet lopen in een wedstrijd van PSV, terwijl bv. Sneijder het hele WK nog geen man afgestopt heeft als man voor de verdediging en toch een 7 krijgt. Davids was de missende link die Ajax nodig had op het middenveld vorig jaar en toonde aan het niveau nog makkelijk aan te kunnen, maar werd door v. Basten al vergeleken met Wouters en dat schoot in het verkeerde keelgat. Wat mij betreft ligt de verdedigende zwakte, zowel als het aanvallende gebrek(29 landen die meer dan ons gescoord hebben, en een 100% kansengemiddelde van tussen de 2 en de 3 per wedstrijd waar de meeste landen dus ook beter op scoren) puur aan v. Basten.
pi_54782262
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het ligt vooral aan Van Basten.
  donderdag 22 november 2007 @ 14:10:21 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54782271
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Waarom zou het aan Mark van Bommel liggen? Denk je nou echt dat andere spelers nooit hun mannetje hebben laten lopen? Marco van Basten mag Van Bommel niet en zocht gewoon een reden om hem te lozen, het heeft echt niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken dat hij niets meer goed kon doen bij Van Basten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54782333
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom zou het aan Mark van Bommel liggen?
Zeg ik dat het aan Van Bommel ligt? Ik vraag alleen aan iemand die roept dat het aan Van Basten ligt of het niet ook aan Van Bommel zou kunnen liggen...
quote:
Denk je nou echt dat andere spelers nooit hun mannetje hebben laten lopen?
Geen idee waar dit over gaat maar; natuurlijk wél...
quote:
Marco van Basten mag Van Bommel niet en zocht gewoon een reden om hem te lozen, het heeft echt niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken dat hij niets meer goed kon doen bij Van Basten.
Dat lijkt me een als feit gepresenteerde mening.
pi_54782379
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:09 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het ligt vooral aan Van Basten.
Ok, als jij dat óók denkt dan zal het inderdaad wel zo zijn!
  donderdag 22 november 2007 @ 14:18:55 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54782423
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Zeg ik dat het aan Van Bommel ligt? Ik vraag alleen aan iemand die roept dat het aan Van Basten ligt of het niet ook aan Van Bommel zou kunnen liggen...
[..]

[..]

Dat lijkt me een als feit gepresenteerde mening.
Waarom loop je echt werkelijk waar alles goed te praten wat van Basten fout heeft gedaan?
Slaat echt 3x nergens op vind ik.

Wat van Bommel betreft heeft hij gewoon een grove fout gemaakt.
Voor Nistelrooij hetzelfde en als van Nistelrooij niet zo vergevingsgezind was geweest had die nu ook niet meer in Oranje gespeeld.
pi_54782438
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom loop je echt werkelijk waar alles goed te praten wat van Basten fout heeft gedaan?
Slaat echt 3x nergens op vind ik.

Wat van Bommel betreft heeft hij gewoon een grove fout gemaakt.
Voor Nistelrooij hetzelfde en als van Nistelrooij niet zo vergevingsgezind was geweest had die nu ook niet meer in Oranje gespeeld.
Wat praat ik precies goed dan?
pi_54782445
Een dergelijk geschil komt altijd van twee kanten. Ik denk dat zowel Van Basten als Van Bommel niet altijd de makkelijkste personen in de omgang zijn. Maar goed, Van Basten heeft het geschil met Van Nistelrooij ook op kunnen lappen, dus ik geloof niet dat Van Bommel 0% blaam valt te treffen.

Zoals ik dus zeg: het komt altijd van twee kanten. Als die lui nou eens gewoon een goed gesprek zouden voeren..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 22 november 2007 @ 14:31:05 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54782585
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]

Na het WK in 2006 gaf Marco van Basten aan 'in principe niet meer verder te willen' met Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, beiden speelden volgens Van Basten een slecht WK en Van Bommel werd vooral (publiekelijk) aangerekend dat hij zijn mannetje nogal eens liet lopen. Als Van Basten consequent zou zijn, zouden vele middenvelders na Van Bommel ook niet meer opgeroepen zijn, maar Van Basten is nu eenmaal niet consequent. Van Basten kan gewoon niet met topvoetballers omgaan die hun bek af en toe opentrekken, je zag het ook al bij Van Nistelrooij en Clarence Seedorf. Maar goed, praat jij het maar weer goed.

Volgens jouw propaganda heeft Marco van Basten nog nooit iets verkeerd gedaan.
pi_54782652
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Na het WK in 2006 gaf Marco van Basten aan 'in principe niet meer verder te willen' met Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, beiden speelden volgens Van Basten een slecht WK en Van Bommel werd vooral (publiekelijk) aangerekend dat hij zijn mannetje nogal eens liet lopen. Als Van Basten consequent zou zijn, zouden vele middenvelders na Van Bommel ook niet meer opgeroepen zijn, maar Van Basten is nu eenmaal niet consequent. Van Basten kan gewoon niet met topvoetballers omgaan die hun bek af en toe opentrekken, je zag het ook al bij Van Nistelrooij en Clarence Seedorf. Maar goed, praat jij het maar weer goed.

Volgens jouw propaganda heeft Marco van Basten nog nooit iets verkeerd gedaan.
Montana, ik vind het echt heel moeilijk om normaal met je in discussie te gaan als je de hele tijd maar dingen in mijn mond legt die ik helemaal niet heb gezegd... En over propaganda mochten we het niet meer hebben, weet je nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')