Of de Zeeuw op de plek van vdVaart en de Zeeuw met de punt naar achter centraal en Sneijder met de punt naar voor.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:49 schreef Stpan het volgende:
[..]
Centraal op het middenveld verdedigend te kwetsbaar. De Zeeuw ipv Vd Vaart of Sneijder. 2 hele goede middenvelders, maar 1 van de 2 zal mijns inziens op de bank terecht komen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:49 schreef Stpan het volgende:
[..]
Centraal op het middenveld verdedigend te kwetsbaar. De Zeeuw ipv Vd Vaart of Sneijder. 2 hele goede middenvelders, maar 1 van de 2 zal mijns inziens op de bank terecht komen.
Nee man, Orlando Engelaar.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Demy de Zeeuw dan wellicht op positie ???.
Het zou hem in ieder geval gegund zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:05 schreef JanVanHalst het volgende:
Edgar Davids is, mits hij goed terugkomt van zijn blessure, niet minder dan De Zeeuw.
de Zeeuw met de punt naar achter en Vaart op de plek van Bommel die toch niet meer terugkomt.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Demy de Zeeuw dan wellicht op positie ???.
Je hebt wéér gelijk, sorry. Ik was het vergeten, het is ooit eens in mijn kop gaan zitten en wil er niet meer uit op de een of andere manier... Dank je wel voor je scherpte! Ik zal het corrigeren...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je met cijfers gooit doe het dan wel goed, ik heb dit al eens eerder opgemerkt, maar nu toch maar weer eens:
2006: 2e in de groep met 2 overwinningen en 1 gelijkspel, doelcijfers 3 voor, 1 tegen
1974: 1e in de groep met 2 overwinningen en 1 gelijkspel, doelcijfers 6 voor, 1 tegen
Hoe betrouwbaar zijn die anderre cijfers eigenlijk die je geeft als dit al niet klopt?
Johquote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk gewoon ontzettend jammer dat Van Bommel zich niet meer beschikbaar stelt.
Als speler wel, maar als persoon niet. Dat wordt heul moeilijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Van Bommelals speler mag hij wel terug komen maar als persoon niet
, hij heeft het goed daar met zijn bier en brahtwurst
Altijd goed om een rat in je elftal te hebben, irritant om tegen te spelen, geweldig om in je team te hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Van Bommelals speler mag hij wel terug komen maar als persoon niet
, hij heeft het goed daar met zijn bier en brahtwurst
Dat is een van de weinige dingen waarvan het voor iedereen duidelijk is dat Van Basten hier schuld aan heeft en anders had moeten handelen. Dat niet ieder persoon hetzelfde in elkaar zit en op dezelfde manier behandeld wil worden. Alleen al vanwege Van Bommel hoop ik dat Marco niet doorgaat, anders heeft die jongen zometeen echt een kutinterland carriere.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk gewoon ontzettend jammer dat Van Bommel zich niet meer beschikbaar stelt.
Het zou niet aan Van Bommel kunnen liggen?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:42 schreef DRD het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen waarvan het voor iedereen duidelijk is dat Van Basten hier schuld aan heeft en anders had moeten handelen. ...
D'r zijn genoeg verdedigingen geweest die geen Europese top waren of zijn, maar wel zekerheid boden. Het heeft ook voor een heel groot deel te maken met communicatie en het correct opstellen, en het elkaar aanvullen. Verder ben ik helemaal niet zo negatief over de verdediging als de meesten hier. Natuurlijk zie ik ook wel dat het geen absolute toppers zijn die we tot onze beschikking hebben, maar er zijn wel 6 of 7 spelers te vinden die zich staande kunnen houden tegen toppers, mits goed gebruikt.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook die verdediging die je nu opnoemt is gewoon geen Europese top en biedt niet voldoende zekerheid, helaas.
Het ligt vooral aan Van Basten.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het zou niet aan Van Bommel kunnen liggen?
Waarom zou het aan Mark van Bommel liggen? Denk je nou echt dat andere spelers nooit hun mannetje hebben laten lopen? Marco van Basten mag Van Bommel niet en zocht gewoon een reden om hem te lozen, het heeft echt niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken dat hij niets meer goed kon doen bij Van Basten.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het zou niet aan Van Bommel kunnen liggen?
Zeg ik dat het aan Van Bommel ligt? Ik vraag alleen aan iemand die roept dat het aan Van Basten ligt of het niet ook aan Van Bommel zou kunnen liggen...quote:Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou het aan Mark van Bommel liggen?
Geen idee waar dit over gaat maar; natuurlijk wél...quote:Denk je nou echt dat andere spelers nooit hun mannetje hebben laten lopen?
Dat lijkt me een als feit gepresenteerde mening.quote:Marco van Basten mag Van Bommel niet en zocht gewoon een reden om hem te lozen, het heeft echt niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken dat hij niets meer goed kon doen bij Van Basten.
Waarom loop je echt werkelijk waar alles goed te praten wat van Basten fout heeft gedaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zeg ik dat het aan Van Bommel ligt? Ik vraag alleen aan iemand die roept dat het aan Van Basten ligt of het niet ook aan Van Bommel zou kunnen liggen...
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar; natuurlijk wél...
[..]
Dat lijkt me een als feit gepresenteerde mening.
Wat praat ik precies goed dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom loop je echt werkelijk waar alles goed te praten wat van Basten fout heeft gedaan?
Slaat echt 3x nergens op vind ik.
Wat van Bommel betreft heeft hij gewoon een grove fout gemaakt.
Voor Nistelrooij hetzelfde en als van Nistelrooij niet zo vergevingsgezind was geweest had die nu ook niet meer in Oranje gespeeld.
Na het WK in 2006 gaf Marco van Basten aan 'in principe niet meer verder te willen' met Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, beiden speelden volgens Van Basten een slecht WK en Van Bommel werd vooral (publiekelijk) aangerekend dat hij zijn mannetje nogal eens liet lopen. Als Van Basten consequent zou zijn, zouden vele middenvelders na Van Bommel ook niet meer opgeroepen zijn, maar Van Basten is nu eenmaal niet consequent. Van Basten kan gewoon niet met topvoetballers omgaan die hun bek af en toe opentrekken, je zag het ook al bij Van Nistelrooij en Clarence Seedorf. Maar goed, praat jij het maar weer goed.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar; natuurlijk wél...
Montana, ik vind het echt heel moeilijk om normaal met je in discussie te gaan als je de hele tijd maar dingen in mijn mond legt die ik helemaal niet heb gezegd... En over propaganda mochten we het niet meer hebben, weet je nog?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Na het WK in 2006 gaf Marco van Basten aan 'in principe niet meer verder te willen' met Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, beiden speelden volgens Van Basten een slecht WK en Van Bommel werd vooral (publiekelijk) aangerekend dat hij zijn mannetje nogal eens liet lopen. Als Van Basten consequent zou zijn, zouden vele middenvelders na Van Bommel ook niet meer opgeroepen zijn, maar Van Basten is nu eenmaal niet consequent. Van Basten kan gewoon niet met topvoetballers omgaan die hun bek af en toe opentrekken, je zag het ook al bij Van Nistelrooij en Clarence Seedorf. Maar goed, praat jij het maar weer goed.
Volgens jouw propaganda heeft Marco van Basten nog nooit iets verkeerd gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |