Gisteren verjaardag gehad en Kim was mee. (savonds) Ze is vrij snel gaan slapen. We hebben een fel(ler) nachtlampje gevonden, misschien is dat de truc. Ze heeft iig doorgeslapen! Wel om 5.00 wakker, maar dat kwam door noodweer. Daarna weer verder geslapen tot 8.45. Hopelijk gaat het slapen nu weer goed!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief al de pratende dreumesjes.
Het lijkt wel asof Kim er elke dag woordjes bij leert.
Helaas is het slapen mega slecht. Zowel overdag als 's nachts. Het lijkt wel alsof ze heel bang is. Pff, vermoeiend en lastig. De 5-10-15 min methode helpt (nog?) niet. Nog tips? Of blijven proberen. Ze kan moelijk de hele avond op schoot slapen en dan bij ons in bed. Ze is niet ziek ofzo.
Verder gaat het gelukkig goed!
Vandaag sinterklaasfeest gehad bij Djeez op het werk. Kim vond het prachtig. Ze riep maar Klaas, Klaaaas!
Ze gaf de sint een handje en zwaaide en kletste met de pieten. En ze ging met leeftijdsgenootjes spelen. Het was gewoon super gezellig!
Nah, van jouw kind had ik wel meer verwacht....quote:
Cute!quote:Op zondag 2 december 2007 18:29 schreef Belana het volgende:
met 2 poppetjes zit ie dan hele gesprekken te voeren en met ze heen en weer te lopen, echt mega lief.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, van jouw kind had ik wel meer verwacht....
woeiiiiquote:Op maandag 3 december 2007 21:39 schreef snoopy het volgende:
Ik zet hem ook nog maar een keertje hier: Lisje stapt!
Ik ben het helemaal met je eens Vievquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Vivi het volgende:
Oohh, Lis op dat filmpje, en ook dat bekkie als jij zegt "Mag jij dat?"
Wat een schatje Snoop!
Wat erg dat me dat is ontgaan...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:30 schreef Sugar het volgende:
Ik wist het wel kozakken, je hebt er volgens mij een paar keer over gepost in het moeders- of depressietopic. Fijn dat het nu allemaal beter voelt.
quote:
Wij hebben de grote groene knuffelkrokodil van IKEA.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef MeNicole het volgende:
[..]
IKEA
Mikael heeft hem ook. Die doet aan olifant rijden
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef cattie het volgende:
Kozakken, leuk om de karakterverschillen tussen twee broers te lezen!
PM-girl, Ive gaat brommen als een stationeer lopende motor. Hummm hummmm hummm. Dat doet hij ook wel eens als we in de auto zitten. Dan gaat het mijn man altijd op zijn zenuwen werken.Het is iets van hem om in slaap te komen. Het is niet boos of mopperend.
Dat hóóp je!quote:Op donderdag 6 december 2007 07:36 schreef YPPY het volgende:
Dan snapt ze het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |