abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:14:20 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55035783
Oh lieve Kozakken.
Dat wist ik helemaal niet. Ik snap heel goed wat je bedoelt nu. En wat ontzettend fijn dat je je nu beter voelt!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:15:50 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55035838
Oh ja, raden.... Ehm, twee auto's? Fietsjes? Poppenhuizen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:20:17 #153
103793 kozakken
Living the life
pi_55035989
Ik denk dat ook bijna niemand dat wist.
Zelfs mijn hele directe omgeving niet. Gewoon.. omdat ik het niet kon en niet wilde benoemen. En omdat ik het ook niet erg genoeg vond.
Verder ben ik ook wel iemand die vooral achteraf wel wil toegeven, maar tijdens liever niet...

Wat dacht je trouwens van?

In tweevoud zelfs
pi_55036114
Het verbaast me niks kozakken, ik herkende het wel in je posts, maar benoemen is idd niet makkelijk. Fijn dat je het nu ook voelt. Wat een gave olifant!

Lekker dat Storm zo goed slaapt.

Twee weken terug hebben we de box opgeruimd. Anna wilde er toch niet meer in. Ik probeer zoveel mogelijk eten klaar te zetten als ze slaapt, want koken als ze wakker is, is bijna onmogelijk. Dan heeft ze altijd haar hanguurtje. J. heeft er niet zoveel last van, maar bij mij is ze veel en veel hangeriger.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:30:26 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55036149
Ik wist het wel kozakken, je hebt er volgens mij een paar keer over gepost in het moeders- of depressietopic. Fijn dat het nu allemaal beter voelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:46:39 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55036512
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:30 schreef Sugar het volgende:
Ik wist het wel kozakken, je hebt er volgens mij een paar keer over gepost in het moeders- of depressietopic. Fijn dat het nu allemaal beter voelt.
Wat erg dat me dat is ontgaan...

Wat een heel lieve olifant!
pi_55039594
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef kozakken het volgende:

[ afbeelding ]
In tweevoud zelfs
IKEA Mikael heeft hem ook. Die doet aan olifant rijden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:07:22 #158
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55041082
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:05 schreef MeNicole het volgende:

[..]

IKEA Mikael heeft hem ook. Die doet aan olifant rijden
Wij hebben de grote groene knuffelkrokodil van IKEA.
Die ligt lekker naast hem in bed.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:14:08 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_55041238
En we hebben ook de draak en ook nog de dolfijnreus van Ikea.
(Met dank aan allerhande sinten )
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:28:07 #160
108648 cattie
lieve moeder
pi_55041554
Romme is echt een heerlijk ventje he?
Kozakken, dikke
  Jubileum moderator dinsdag 4 december 2007 @ 20:05:22 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55042475
Kozakken lief dapper moedermens

Lis en Ezra wat ontzettend leuk om te zien!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:30:38 #162
103793 kozakken
Living the life
pi_55043072
Och jongens.. wat zijn jullie toch allemaal lief.
Dikke terug!

Romme is zo'n heerlijk mannetje. Hij lacht zo veel (en kan net zo onstuimig kwaad zijn ) en gooit momenteel al z'n speelgoed met een rotvaart uit de box (bovenop zijn broer )
Samen na het tandenpoetsen nog even een boekje lezen met zijn slaapzak al aan voordat hij z'n bedje in gaat
pi_55043199
Fijn Kozakken, dat het nu 'beter' voelt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:46:34 #164
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55043485
kozakken, wat grappig he, dat die karakter nu echt boven komen drijven! Nu kunnen we er nog om lachen (hoewel, ik word momenteel wel wat moe van het benenhangen).
En wat fijn dat je nu meer kunt genieten, ik las het zo nu en dan wel tussen de regels door, super dat je dat nu af kunt sluiten!

O en Cattie, dat brommen van Ive, hoe gaat dat? Is dat mopperend of juist meimerend? Het klinkt zo schattig hoe je het schreef!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:52:56 #165
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55043623
Hé Kozakken, wat een verschil is dat dan met Jonne of niet? Dat vind ik nl. zo'n meegaand ventje. Dan sta je ineens wel voor een uitdaging. Gelukkig hebben jullie elkaar nu echt 'gevonden'.
Geniet ervan, gun het jezelf.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:03:31 #166
103793 kozakken
Living the life
pi_55043917
Het voelt ook echt als 'vinden'. Vinden van mezelf en terugvinden van mijn kinderen (en man ) Mooi gezegd Dutsj.
En ik baal gewoon zo dat ik me dat voor mijn gevoel 'heb laten overkomen'. Hoezo erg last van mezelf?
En het was ook niet zo erg. Maar gewoonweg altijd een beetje 'onder de vlakte'.
En dat is nu niet meer

Jonne is inderdaad (oh wacht... was inderdaad ) veel meegaander. Maar die kon ook woest driftig zijn hoor! Dus ik herken wel iets.
Maar onze Romme is wel een stukje meer aanwezig. Weet eigenlijk niet zo goed of Romme nu gewoonweg meer tempramentvol is of gewoon een heerlijk 2e kind. Want Jonne zit 'm natuurlijk ook meer in de weg, dus hij moet ook wel zijn plekje veroveren.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:04:13 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_55043939
kozje lekker mens! fijn dat het nu meer in je hart zit ook!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:39:12 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_55044836
Kozakken, leuk om de karakterverschillen tussen twee broers te lezen!

PM-girl, Ive gaat brommen als een stationeer lopende motor. Hummm hummmm hummm. Dat doet hij ook wel eens als we in de auto zitten. Dan gaat het mijn man altijd op zijn zenuwen werken. Het is iets van hem om in slaap te komen. Het is niet boos of mopperend.
pi_55051151
Kozakken, het is voor mij ook niet nieuw en ik ben blij dat het nu allemaal fijner voelt

Cattie, wat onzettend lief en leuk; dat brommen van Ive!

Verder heb ik geen tijd om op iedereen stuk voor stuk te reageren want er staan nog 6 surprises te wachten. Fijne sinterklaasavond allemaal!
pi_55057939
ik heb Mikael wel heel simpel van de speen afgekregen. Hij was er al vanaf een tijdje terug maar door alle gedoe hier in huis en het slechte slapen heb ik hem zijn speentje toch meer weer gegeven. Tot gisteravond. Nergens geen speen te vinden. Hij heeft/had er 4, maar allemaal spoorloos. Ik denk dat ie ze in de prullebak of wc heeft gegooid. Maar gisteavond dus niks te vinden. Mikael moest na bed dus heb maar gezegd dat de speentjes op zijn. Oh op? Was zijn reactie. "Ok die op" zei hij nog een keer met de handjes in de lucht als iets op is. En hij ging gewoon slapen. Wel een beetje onrustig maar wel gewoon doorgeslapen. En vanmorgen was ie zijn speen aan het zoeken toen ie naar bed moest. Dus ik vroeg: Waar is je speentje nou? Die op!! Weg!! En weer ging is gewoon slapen. Dat ging even makkelijk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 5 december 2007 @ 15:33:42 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55058984
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef cattie het volgende:
Kozakken, leuk om de karakterverschillen tussen twee broers te lezen!

PM-girl, Ive gaat brommen als een stationeer lopende motor. Hummm hummmm hummm. Dat doet hij ook wel eens als we in de auto zitten. Dan gaat het mijn man altijd op zijn zenuwen werken. Het is iets van hem om in slaap te komen. Het is niet boos of mopperend.

Ja hier nog zo'n eentje. Als hij ietsje wakker wordt tijdens zijn slaap, hoor je dat ook altijd. Als je gaat kijken zie je hem dan liggen met zijn gat omhoog, knieën omhoog en zijn duim in de mond. En maar hummen.
Als hij loopt doet hij soms ook een auto na.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55068904
Ik ga jullie alvast gedag zwaaien.
Kim is morgen alweer 2!
Opa en oma komen even langs. Verder vieren we het zaterdag.
pi_55071557
Ideaal zo MeNicole, dat is makkelijk ontspenen.

Zijn de dreumesen verwend met Sinterklaas? Anna heeft niks gehad, volgend jaar wel. Dan snapt ze het.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 6 december 2007 @ 07:39:40 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55071574
quote:
Op donderdag 6 december 2007 07:36 schreef YPPY het volgende:
Dan snapt ze het.
Dat hóóp je!
Wij hadden afgelopen weekend Sinterklaas. En nee, Thies snapte er ook niets van, maar vond het wel gezellig

Kim, Ingrid en Djeez, van harte gefeliciteerd! Fijne dag gewenst!
pi_55071643
Dat peuters op mijn werk waren behoorlijk zenuwachtig voor Piet en helemaal hyper van de cadeautjes. Dus Anna moet volgend jaar.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')