abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54984905
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat lief al de pratende dreumesjes.
Het lijkt wel asof Kim er elke dag woordjes bij leert.
Helaas is het slapen mega slecht. Zowel overdag als 's nachts. Het lijkt wel alsof ze heel bang is. Pff, vermoeiend en lastig. De 5-10-15 min methode helpt (nog?) niet. Nog tips? Of blijven proberen. Ze kan moelijk de hele avond op schoot slapen en dan bij ons in bed. Ze is niet ziek ofzo.

Verder gaat het gelukkig goed!
Vandaag sinterklaasfeest gehad bij Djeez op het werk. Kim vond het prachtig. Ze riep maar Klaas, Klaaaas!
Ze gaf de sint een handje en zwaaide en kletste met de pieten. En ze ging met leeftijdsgenootjes spelen. Het was gewoon super gezellig!
Gisteren verjaardag gehad en Kim was mee. (savonds) Ze is vrij snel gaan slapen. We hebben een fel(ler) nachtlampje gevonden, misschien is dat de truc. Ze heeft iig doorgeslapen! Wel om 5.00 wakker, maar dat kwam door noodweer. Daarna weer verder geslapen tot 8.45. Hopelijk gaat het slapen nu weer goed!
  zondag 2 december 2007 @ 11:50:20 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54985879
mooi
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 2 december 2007 @ 18:29:34 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_54995558
dutchie, zo zie ik het ook hoor en Cas klinkt als een heerlijk kereltje die het ook prima doet
in het peutertopic hadden we het over ziek zijn en daarna een sprongetje en dat lijkt voor Ezra ook op te gaan. na aardig wat ziek zijn lijkt ie nu dan toch wat meer te gaan lopen. vandaag meerdere malen kleine stukjes zo lief vind ik het. en hij probeert woorden na te zeggen en hij kan zo vreselijk lief spelen dat kind met 2 poppetjes zit ie dan hele gesprekken te voeren en met ze heen en weer te lopen, echt mega lief.
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 december 2007 @ 18:56:34 #104
108648 cattie
lieve moeder
pi_54996249
Een lopende Ezra! En ook al lekker zelf spelen, wat lief.
Wij hebben vandaag Sinterklaas gevierd. Dat ging prima, Ive werd wel een beetje hyper van de drukte en de cadeau's. Ive is heerlijk verwend en ligt nu brommend in bed de dag door te nemen.
pi_54996395
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 2 december 2007 @ 19:07:49 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54996499
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef MeNicole het volgende:
Een, twee,........
Nah, van jouw kind had ik wel meer verwacht....

Ingrid, fijn dat het gisteren goed ging met slapen.

Ook wij hebben een Sintweekend achter de rug. Erg verwend (door de opa en oma's... ) . Thies wordt gelukkig niet hyper van de drukte, hij vindt het alleen maar heel gezellig.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 2 december 2007 @ 19:08:44 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54996520
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:29 schreef Belana het volgende:
met 2 poppetjes zit ie dan hele gesprekken te voeren en met ze heen en weer te lopen, echt mega lief.
Cute!
pi_54996539
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, van jouw kind had ik wel meer verwacht....
Hij kan dat ook wel. Zal het je morgen (als ik het op film krijg) bewijzen

Een, tee, dieeee

Ik heb trouwens Mikael op 1 slaap op een dag nu. En eindelijk is ie er ook niet meer vervelend onder. Hij wilde niet slapen maar ook niet wakker. Je kent het wel. Nu slaapt ie van 12 tot half 3 en dan om half 8 er weer in. Ben er blij van.
Liefde
  zondag 2 december 2007 @ 19:15:28 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54996673
Oh, dat is een lekkere middagtuk!
Thies zit nog steeds op de wip, dan één, dan twee slaapjes. Hoogstens anderhalf uur....
En dan om 20 uur nóg niet moe zijn he....
pi_54996705
Oh ja dat is vervelend. Ben met Mikael ook een tijdje zo aan het klooien geweest.
Liefde
  zondag 2 december 2007 @ 19:21:37 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54996798
Arwen doet soms geen soms 3 soms 2 soms 1 slaapje.. ligt er aan wat we gaan doen enzo.

Zorgde vrijdag nog voor leuk commentaar, Arwen slaapt namelijk nooit bij mijn ouders. Nooit gedaan, nou goed die 2 van me oudste zus, slapen regelmatig daar dus kadootjes uitgepakt hun naar bed, wel gweprobeerd maar goed ze hoetf niet bang/paniekerig te zijn, dan maar wakker blijven. Dit doet ze zonder zeuren/dreinen wat dan ook echt je hebt er geen kind aan.

leuk van die sneren achter je rug die je nog wel kunt horen maar ze te laf zijn om direct tegen je te zeggen als dat hoeft die van mij niet te doen kind is hun de baas bladieblaat

arwen is ons echt niet de baas, maar mijn kind hoeft geen afgetraint hondje te zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54997119
Tja als Mikael ergens niet wil slapen nou dan niet hoor. Zolang ie gezellig is vind ik het helemaal niet erg als ie wakker is. Maar ja sommige mensen hebben toch overal commentaar op. Zo hoorde ik van de week via via dat iemand vond dat ik Mikael teveel aan het pushen was omdat is al zo goed praat. Toen ik op de man af vroeg begon ze te stammelen en te zeiken dat haar kind gewoon kind mocht zijn (haar dochter en weekje jonger dan Mikael) en dat Mikael niet mocht wat ie zelf wilde enzo. En dat daarom haar dochter nog geen woord zei. Maar dat vond ze helemaaaaal niet erg (vond der eerder jaloers overkomen, ja want de MIJNE liep al met 12 maand. Ja nou en mijne ook ) Dus heb der maar meteen even gezegd hoe de vork in de steel zat. Stomme doos. Kan daar zo boos om worden.

[ Bericht 17% gewijzigd door MeNicole op 02-12-2007 19:41:02 (Toevoeging.) ]
Liefde
  maandag 3 december 2007 @ 09:36:08 #113
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_55008055
Help, Lotte eet wel brood, koek en fruit (mmmm lekker fruit) maar warm eten is een groot drama. Huilen huilen huilen. Het eetprogramma heb ik nu omgegooid zodat ze om 11:30 warm eten krijgt, eerst kreeg ze het 's avonds maar dan gingen we toch compenseren met brood oid zodat ze toch wat binnen kreeg.
Ook eet ze alleen maar potjes (ja nog steeds) iets anders van vers neemt ze niet. En de hoeveelheden tja, wat zal ik zeggen, ben blij als ze al een half potje (8 maand) naar binnen krijgt.
iemand tips? herkenbaar?

het huilen is trouwens snel over zodra ze uit de stoel is (of het eten klaar is en afgeleid wordt)

Verder is ze echt onwijs vrolijk, blij en kletserig (brabbelen) ze loopt nu de hele kamer door en valt steeds midner.
pi_55008209
Hier ook zo een kleine eter , hoor.
Een halve banaan is een succes, mandarijntjes gaan er tegenwoordig wel vlot in.
En verder op zijn best 1 schelletje brood, meestal maar een half. En van het warme eten hoogstens een stukje of drie van alles.
  maandag 3 december 2007 @ 09:50:27 #115
141023 ik80
pi_55008240
Mandarijntjes zijn inderdaad erg lekker! Ook rozijntjes gaan er goed in. Wat is een schelletje brood? Een sneetje brood? 1 boterham? Weer wat geleerd dan!
pi_55008315
Mandarijntjes gaan hier ook heel goed erin.. Alleen heb ik het idee dat het er dan ook weer heel goed uit komt aan de andere kant
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_55021420
Ik zet hem ook nog maar een keertje hier: Lisje stapt!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 3 december 2007 @ 21:51:09 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55021707
Oooeeeeh Lisje!!!

Geen advies qua eten.
's Ochtends pap, tussendoor fruit (alles), 's middags twee boterhammen, maar hij zou er wel meer lusten, soms een rijstenwafeltje tussendoor, 's avonds een flink bord (meestal) met de pot mee, en als toetje een flesje voor het slapen gaan.
Ik ben heel bij dat Thies zo makkelijk en met zo veel smaak eet. Al zeggen steeds meer mensen tegen me dat dat vast nog wel gaat veranderen. Ik hoop het niet. Het lijkt me heel lastig als je een moeilijke eter hebt. Sterkte ermee dames.

Morgen gaan we voor de BMR, bah.
pi_55021850
Morris is nooit echt slechter gaan eten Moonah. Dus het hoeft helemaal niet te veranderen.

Lis moet morgen ook geprikt. Bah, stom gedoe.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55022144
Ieks, dat is eng als Mika dat kan. Ben blij dat Anna zoiets niet doet. Ik zou er echt zenuwachtig van worden. Wel een mooie lange slaap.

Dat is vervelend evenstar, vooral dat het zo achter je rug om gaat. Sommige kinderen willen/kunnen gewoon niet overal slapen. Net als volwassenen. Moeten ze het maar vroeger vieren.

Lis is stoer!

Hier gaat het eten best goed, maar het avondeten is ook een tijdje lastig geweest. We probeerden toen steeds iets anders en verse, Hollandse pot bleek favoriet. Dat gaat er goed in. Mandarijntjes worden afgesabbeld en fijngeperst.

Je merkt het vanzelf als het ooit lastiger gaat Moonah, kun je toch niet voorkomen. Nu lekker genieten dat het goed gaat.

Sterkte Thies en Lis morgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 3 december 2007 @ 23:04:52 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_55023432
De voorzichtige stapjes van Lis! Leuk!

Ive eet ook nog steeds goed. Alleen als hij moe is, lukt het avondeten soms niet zo. Ik hoop ook dat het zo goed zal blijven gaan. Hij kan vreselijk van eten genieten, dus ik maak me er niet echt zorgen over.

Thies en Lis succes morgen!
pi_55023644
Goedzo Lis!
Evenstar, wat irritant zulke lui. Lekker laten lullen.

Kim is ook aan het tellen. Eennnn, tjeeee, dgiee.
Qua slaapjes verschilt heel erg. Iig niet meer dan 1x. Soms slaapt ze niet tussendoor. Vandaag was het 2 uurtjes. Meestal is het wel korter.

Mandarijntjes zijn alleen lekker om te sabbelen en idd fijn te persen en dan de rest aan mama geven.Verder is momenteel appel, peer en banaan favoriet.
Ze eet met moeite 1 droge boterham. Met beleg wil ze echt niet. Dan maar plakjes kaas, worst enzo tussendoor, dan eet ze het wel op. Laatste tijd wil ze wel (volkoren) crackers. Iig altijd een fles melk 's morgens en zoals vanmorgen een cracker erbij.
Avondeten verschilt heel erg. De laatste tijd is dat wat minder. Soms wel een potje van dacht ik 15 maanden. Daar doet ze 2 dagen mee. En met de pot is denk ik vergelijkbaar qua hoeveelheid. Vanavond heel goed gegeten, ze was zelfs boos dat het op was. En ik dacht dat ze wel erg veel had. Toetje yoghurt, of vruchtenyoghurt (halfvol). Of als ze nog geen fruit heeft gehad, krijgt ze dat als toetje.
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:56:09 #123
141023 ik80
pi_55027550
Maar ja het blijft moeilijk,
gister weer, ik had toch maar een vers aardappeltje met een 4 maanden potje gemaakt. 1 hapje wil ze wel proeven, daarna wil ze niet meer. Ik krijg het met geen mogelijheid in haar mondje.
Geef ik haar daarna een boterham, dan gaat die bijna helemaal op, flinke bak yoghurt erna gaat er ook goed in.
Het is alleen dat warme eten wat ze pertinent weigert.
Ik wil het haar wel blijven aanbieden, maar er toch ook geen al te groot drama van maken ben anders bang dat ze een aversie tegen eten krijgt. Wel wil ik vanaf nu proberen om gewoon een vers aardappeltje met groente te maken voor haar.
Hoop maar dat het een faseeeee is....
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:48:49 #124
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55028212
Dat gaat over, ik80. Bij de één duurt het alleen iets langer dan bij de ander. En hier vallen we nóg wel eens terug. Maar dan is het, volgens mij, vooral weigeren om het weigeren: eigen willetje.
Hij eet nu 's ochtends een boterham, tussendoor fruit en hij drinkt een hoop limo. Thee spuugt hij echt meteen uit en dan volgt er een hoestbui. Tussen de middag 1 á 2 boterhammen en gewone melk. (hij krijgt vitamine D op een lepel) Tussendoor een koekje/fruit/cracker en nog wat limo. 's Avonds eet hij met de pot mee. Meestal gaat dat als een trein, soms ook niet. Voor het slapengaan eventueel nog iets te drinken, tanden poetsen en naar bed.

Hij kan ook zo lief paraderen door de kamer met iets in zijn armen. Een knuffel tegen zich aangeklemd of hij loopt trots met een boekje te stappen.

... alleen... hij kan zó hard gillen. Met die stembanden is echt niets mis....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:04:33 #125
141023 ik80
pi_55028441
Met de pot mee-eten is zo lastig, wij eten meestal pas rond kwart voor zeven. Ik denk dat dat gewoon te laat voor haar is.
Thee lust Lotte gelukkig wel, vind ze zelfs erg lekker. Het is echt alleen dat warme eten.
Misschien is ze wel ergens allergisch voor? Weigert ze daaarom? En anders is het een fase. Geeft haar nu maar boterham als ze weigert. Eigenlijk ook niet goed, maar anders gaat ze met een lege maag naar bed. Lijkt mij ook niet de bedoeling.

Oh en de teletubbies zijn errgu leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')