ik krijg er driequote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeg je maar tegen je baas dat je die als kerstpakket wilt
3 babes ? You lucky one!quote:
chicks met bier.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
Of bier
We zitten op 1 lijn de laatste postsquote:
NSFWquote:Op woensdag 21 november 2007 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een slap geouwehoer:
[ afbeelding ]
goeie zaak tochquote:Op woensdag 21 november 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn de laatste posts
Dat is jouw avatar ook nietquote:
Deze?quote:
beetje teveel blurquote:Op woensdag 21 november 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze? [ afbeelding ]
Papier stond nog te beven als een rietje na deze aanrijding.quote:
Crashtest dummyquote:Op woensdag 21 november 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze? [ afbeelding ]
Ik ken het gevoel maar al te goed. Nooit meer wat van gehoord overigens, de verzekering is ook best stilquote:Op woensdag 21 november 2007 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Papier stond nog te beven als een rietje na deze aanrijding.![]()
Ik was meteen klaar wakker vanochtend om half acht .quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga trouwens weer koffie zetten.
hoi mama!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)antie_kiekjes_2.html
Ik heb een nieuwe telefoon. Die doet eerst zoomen en scherpstellen en dat net iets te lang wachten voor die een foto maakt. De eerste foto was van mn voetenquote:
Laat mij erbuiten ja!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:14 schreef JortK het volgende:
Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel II
Daar is Jort toch de oprichter van?quote:
moggelquote:Op woensdag 21 november 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moggel
haiquote:
houwnieeeeequote:
quote:
quote:
Hey Pheen. Alles tof?quote:
nee.quote:
eerquote:
awwwwwwquote:Op woensdag 21 november 2007 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zei moggel tegen iemand op msn en toen zei die terug je bent zelf een mongoolheus niet grappig
Whehehehequote:Op woensdag 21 november 2007 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik zei moggel tegen iemand op msn en toen zei die terug je bent zelf een mongoolheus niet grappig
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh. Doe wel voorzichtig hm?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
nee.
Maar ik ga vrijdag werken. Eens een keer wat doen, dat mag best na bijna 2,5 maand vakantie+ziek
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik heb de dood al 3x in de ogen gekeken.
He, ik ben ook al eens met 100km per uur aangereden. Zo'n kutjong van 19 die net zijn rijbewijs had. En ik was op de fietsquote:
Word saai op den duur, niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik heb de dood al 3x in de ogen gekeken.
Nogal, daarom maar weer even werken.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word saai op den duur, niet?![]()
tering dat wist ik nietquote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ben ook al eens met 100km per uur aangereden. Zo'n kutjong van 19 die net zijn rijbewijs had. En ik was op de fiets
Een jaar lang rolstoel ftw
Tering he. Dat soort jochies moeten een nekschot krijgenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ben ook al eens met 100km per uur aangereden. Zo'n kutjong van 19 die net zijn rijbewijs had. En ik was op de fiets
Een jaar lang rolstoel ftw
Ja het is soms echt niet eerlijk allemaalquote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef Pheno het volgende:
Overigens is een collega van me overleden aan kanker. Las ik daarnet. Paar weken vakantie, meteen ziek gemeld en toen was het gebeurd. Wat een kutzooi kan het soms toch ook zijn.
Polenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering he. Dat soort jochies moeten een nekschot krijgenKutvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |