Oh wat doe jequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef _Joy_ het volgende:
Dit schatje gaan wij a.s. zondag halen:
[ afbeelding ]
Het is een ventje. Iemand misschien nog leuke ideeën voor een naam??
Ja hij is geweldig hé?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat doe je![]()
Wat een heerlijk brutaal bekkie
Vandaag halenquote:Op zaterdag 24 november 2007 09:21 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja hij is geweldig hé?![]()
Het is dus een chihuahua, zijn vader is langharig en moeder is kortharig. We zijn helemaal verliefd op hem.
is dat bij Stroombroek/Palestra??quote:Op zondag 25 november 2007 10:26 schreef rgras het volgende:
Is het een walvis? Is het een dolfijn?
[ afbeelding ]
Nee! Het is Lady de Labrador!
[ afbeelding ]
Mooi hondje hoor, ik vind Shiba's altijd van die knuffelbeerbeetjekathonden, zijn ze ook aaibaar?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef fr3d het volgende:
onze Ranko :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Hoornse Plassen bij Groningen. Helaas is het daar nu verboden om honden los te laten lopen aangezien hier klachten over hebben gekregen. Gaan ze dan ook die homo's en junks verbieden?quote:Op zondag 25 november 2007 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
is dat bij Stroombroek/Palestra??
quote:Op zondag 25 november 2007 10:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Vandaag halen![]()
Krijgen we ook nieuwe foto's
oh, het leek heel erg op ons wandelplekje. bij ons mogen ze nog steeds los. al moeten we wel opletten dat Falco geen Nordic-Walking stokken gaat afpakkenquote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef rgras het volgende:
[..]
De Hoornse Plassen bij Groningen. Helaas is het daar nu verboden om honden los te laten lopen aangezien hier klachten over hebben gekregen. Gaan ze dan ook die homo's en junks verbieden?
Mijn hondje weet vanaf kleins af aan niet beter dat een vreemde dat doet. Ze vind het helemaal niet erg om naar de trimster te gaan. Lekker in bad en onder de warme fohn.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef milia het volgende:
Jeetje Maes, vindt jouw hondje dat goed? Mijn hondje wil echt niet door een vreemde worden geknipt dus doe ik het zelf, hij vindt het vreselijk! (het is een angstig hondje uit Spanje die regelmatig mishandeld werd, en hier in Nederland verleden jaar werd aangevallen door een loslopende herdershond)
Hier zie je hoe zijn vacht eruit ziet, het is een hoop werk met al die krullen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder vind ik alle hondenfoto's weer top! Zelfs als deze ertussen zou staan![]()
[ afbeelding ]
En straks gaat ze wisselen en vallen ze weer omquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef MissLuna het volgende:
Kyra is nu bijna 9 weken en ze groeit als kool. Zelfs d'r oortjes staan bijna allebei omhoog..
Ze wordt steeds actiever.
[ afbeelding ]
Buitenspelen is natuurlijk erg leuk.
[ afbeelding ]
Op voeten/schoenen/pantoffels liggen is natuurlijk lekker warm en gezellig!
[ afbeelding ]
Uiteindelijk gaat dit kleine hondje toch in d'r (nu nog) grote bench..
[ afbeelding ]
.
quote:Op zondag 2 december 2007 10:52 schreef Dandilion het volgende:
is dit dat lieve pluizige pupje van hier ergens boven..???
quote:Op zondag 2 december 2007 11:20 schreef Guppyfriend het volgende:
nee toch?
de Kyra van MissLuna is nu 9 weken namelijk...
de Kyra van AirRaid kwam uit het asiel toch?
Wat is jouw Kyra voor ras? Een Mechelse?quote:
mijn kyra is inderdad een mechelaar, van 1 jaar oud, volgens onze dierenarst die hem kundig heeft onderzocht. dit terwijl het dierenasiel hem op 2 jaar schatte.quote:Op maandag 3 december 2007 14:54 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Wat is jouw Kyra voor ras? Een Mechelse?
Goeie smaak heb je, qua namen..
Kyra heet eigenlijk Hazel, omdat ze uit een H-nest komt. Maar Kyra bekt net iets lekkerder.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:28 schreef Meaghan het volgende:
Mijn brutale bullenmeiden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een lieve blik heeft Noukiequote:Op maandag 10 december 2007 19:04 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie.
[ link | afbeelding ] Pootje?
[ link | afbeelding ]Wat wil je nou??
"moet jij een koekje? Eerst die muts op danquote:
Wat een prachtbeestquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef vicz het volgende:
Dacht dat ik deze foto nog niet gepost had (dit was in de zomer):
[ afbeelding ]
Die kan lekker zielig kijken...!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:59 schreef Patries86 het volgende:
Foto's van gisterenavond!
Aaaah, dat vind ik echt zieligquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef Juup© het volgende:
Trouw tot in de dood![]()
[img]ploatje[/img]
Mooi.quote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Eskar een reu van 3 (nu 2 jaar bij ons, komt uit een asiel)
Ziva een teef van 3 maanden (2 weken bij ons)
Beide siberische husky's
We hadden hiervoor ook een husky een schat van een beest een echte prins (erg netjes) en liep oorspronkelijk als leaddog voor de slee. Het was echter een nogal luie husky die er al na een paar km mee ophield. Niet echt bevordelijk voor de einduitslag en met pijn in hun hart hebben ze hem toen weg moeten doen. Hij was al naar 3 andere eigenaren geweest maar die hebben hem allemaal weer teruggebracht omdat het niet goed ging, bij ons paste hij perfect. Hij was verschrikkelijk eigenwijs en luisterde alleen als hij het nut ervan in zag. Kortom hij paste verschrikkelijk goed in de familie. Na zijn dood (we hebben hem 10 jaar gehad) hebben we zitten twijfelen maar zijn toen toch weer op zoek gegaan naar een husky.quote:Op maandag 31 december 2007 17:05 schreef Quannum het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Goed dat ze nu met twee zijn, husky's hebben niet liever.
De mijne is er nu al zo'n drie jaar niet meer en ik mis haar nog.
De dag dat ik er terug de ruimte voor heb neem ik er weer een.
Klinkt bekend in de oren.quote:Op maandag 31 december 2007 17:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
We vonden hem in Brabant in een asiel. Weggedaan omdat hij onhandelbaar was en omdat er geen plaats meer was. Het heeft erg veel tijd gekost en 2 cursussen (veel belonen/ks) om hem in het gareel te krijgen. Hij heeft voor kapitalen aan spullen verwoest en is lange tijd bang geweest dat we hem alleen achter zouden laten. Het gaat nu erg goed en hij blijft zelfs van etenswaren af die we vergeten zijn weg te ruimen wanneer we naar bed gaan. Een schat van een hond in en in lief maar wel een wegloper (zoals het overgrote deel van de husky's).
quote:
Wowaquote:Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Eskar een reu van 3 (nu 2 jaar bij ons, komt uit een asiel)
Ziva een teef van 3 maanden (2 weken bij ons)
Beide siberische husky's
Ik noem het blaffende (hand)tassenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:01 schreef HuubTuub het volgende:
Zo noem ik ze dan ook wel eens "blaffende katten", hoewel de gemiddelde kat vast groter is.
Hoe oud issie? En heeft ie atrose oid?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas gaat het allemaal minder goed met zijn rechterheup achter
die skoap komt bekend voorquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:01 schreef Patries86 het volgende:
Foto's van denver van de afgelopen december maand:
[ afbeelding ]
Ik met mijn vrienden Nouska en Schaap
Onze denver![]()
![]()
Teckelquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
trippeltrippel
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil helemaal niet meer naar huisik overweeg zwaar weer bij m'n ouders te gaan wonen
om deze muppet:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |