Oh wat doe jequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef _Joy_ het volgende:
Dit schatje gaan wij a.s. zondag halen:
[ afbeelding ]
Het is een ventje. Iemand misschien nog leuke ideeën voor een naam??
Ja hij is geweldig hé?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat doe je![]()
Wat een heerlijk brutaal bekkie
Vandaag halenquote:Op zaterdag 24 november 2007 09:21 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja hij is geweldig hé?![]()
Het is dus een chihuahua, zijn vader is langharig en moeder is kortharig. We zijn helemaal verliefd op hem.
is dat bij Stroombroek/Palestra??quote:Op zondag 25 november 2007 10:26 schreef rgras het volgende:
Is het een walvis? Is het een dolfijn?
[ afbeelding ]
Nee! Het is Lady de Labrador!
[ afbeelding ]
Mooi hondje hoor, ik vind Shiba's altijd van die knuffelbeerbeetjekathonden, zijn ze ook aaibaar?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef fr3d het volgende:
onze Ranko :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Hoornse Plassen bij Groningen. Helaas is het daar nu verboden om honden los te laten lopen aangezien hier klachten over hebben gekregen. Gaan ze dan ook die homo's en junks verbieden?quote:Op zondag 25 november 2007 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
is dat bij Stroombroek/Palestra??
quote:Op zondag 25 november 2007 10:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Vandaag halen![]()
Krijgen we ook nieuwe foto's
oh, het leek heel erg op ons wandelplekje. bij ons mogen ze nog steeds los. al moeten we wel opletten dat Falco geen Nordic-Walking stokken gaat afpakkenquote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef rgras het volgende:
[..]
De Hoornse Plassen bij Groningen. Helaas is het daar nu verboden om honden los te laten lopen aangezien hier klachten over hebben gekregen. Gaan ze dan ook die homo's en junks verbieden?
Mijn hondje weet vanaf kleins af aan niet beter dat een vreemde dat doet. Ze vind het helemaal niet erg om naar de trimster te gaan. Lekker in bad en onder de warme fohn.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef milia het volgende:
Jeetje Maes, vindt jouw hondje dat goed? Mijn hondje wil echt niet door een vreemde worden geknipt dus doe ik het zelf, hij vindt het vreselijk! (het is een angstig hondje uit Spanje die regelmatig mishandeld werd, en hier in Nederland verleden jaar werd aangevallen door een loslopende herdershond)
Hier zie je hoe zijn vacht eruit ziet, het is een hoop werk met al die krullen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder vind ik alle hondenfoto's weer top! Zelfs als deze ertussen zou staan![]()
[ afbeelding ]
En straks gaat ze wisselen en vallen ze weer omquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef MissLuna het volgende:
Kyra is nu bijna 9 weken en ze groeit als kool. Zelfs d'r oortjes staan bijna allebei omhoog..
Ze wordt steeds actiever.
[ afbeelding ]
Buitenspelen is natuurlijk erg leuk.
[ afbeelding ]
Op voeten/schoenen/pantoffels liggen is natuurlijk lekker warm en gezellig!
[ afbeelding ]
Uiteindelijk gaat dit kleine hondje toch in d'r (nu nog) grote bench..
[ afbeelding ]
.
quote:Op zondag 2 december 2007 10:52 schreef Dandilion het volgende:
is dit dat lieve pluizige pupje van hier ergens boven..???
quote:Op zondag 2 december 2007 11:20 schreef Guppyfriend het volgende:
nee toch?
de Kyra van MissLuna is nu 9 weken namelijk...
de Kyra van AirRaid kwam uit het asiel toch?
Wat is jouw Kyra voor ras? Een Mechelse?quote:
mijn kyra is inderdad een mechelaar, van 1 jaar oud, volgens onze dierenarst die hem kundig heeft onderzocht. dit terwijl het dierenasiel hem op 2 jaar schatte.quote:Op maandag 3 december 2007 14:54 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Wat is jouw Kyra voor ras? Een Mechelse?
Goeie smaak heb je, qua namen..
Kyra heet eigenlijk Hazel, omdat ze uit een H-nest komt. Maar Kyra bekt net iets lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |