Ik ben het overigens wel met je eens, 200 is eigenlijk ook al te hard, je weet nooit wat je medeweggebruikers gaan doen. En in Duitsland rijd het merendeel 160/180, dus dat is prima te doenquote:Tot nu toe maximaal 170, ook in Duitsland. Dat is ook alleen verantwoord op een rustige weg. Het verschil met de andere auto's is dan nog goed te overzien. Vergelijkbaar met een personenauto die een vrachtwagen inhaalt. Als je 320 rijdt wordt het verschil zo groot dat andere weggebruikers daar niet meer op kunnen anticiperen.
Dus je mag alleen zo hard met een auto op een circuit volgens jou? Dát is pas idioot. Die auto is gewoon veilig bevonden om zulke snelheden te halen op de openbare weg. Er zijn maar weinig circuits met dermate lange stukken waar je zo'n snelheid kan halen. Op Assen heb ik maximaal 230 gehaald. Dat zou nog opgeschroefd kunnen worden naar 250.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het merk, alleen om de snelheid. Natuurlijk wil je hard rijden met zo'n auto, maar dat doe je dan maar op een circuit. Niet op de openbare weg. Dat is echt idioot.
De weg waar wij op reden was zo overzichtelijk als wat met minimaal verkeer. Als er ineens iemand besluit naar de linker rijbaan te gaan zijn de gevolgen net zo groot bij 320 als wanneer jij 170 rijd. Auto zal in beide gevallen total loss zijn en waarschijnlijk ben je in beide gevallen ook zo dood als wat. Als je tot nu toe maximaal 170 hebt gereden dan ga ik me sterk afvragen waarom je een relatief snelle Mercedes hebt gekocht en niet een MX5 of 350Z.quote:Tot nu toe maximaal 170, ook in Duitsland. Dat is ook alleen verantwoord op een rustige weg. Het verschil met de andere auto's is dan nog goed te overzien. Vergelijkbaar met een personenauto die een vrachtwagen inhaalt. Als je 320 rijdt wordt het verschil zo groot dat andere weggebruikers daar niet meer op kunnen anticiperen.
Oh, door wie? Dat er op bepaalde snelwegen geen maximumsnelheid geldt wil niet zeggen dat elke snelheid veilig is. En het is natuurlijk niet zonder reden dat je bij die snelheid niet meer verzekerd bent.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
Dát is pas idioot. Die auto is gewoon veilig bevonden om zulke snelheden te halen op de openbare weg.
Mijn auto is helemaal niet zo snel, vind ik ook niet het belangrijkste. Rustig open toeren is veel leuker dan keihard over een snelweg razen.quote:Als je tot nu toe maximaal 170 hebt gereden dan ga ik me sterk afvragen waarom je een relatief snelle Mercedes hebt gekocht en niet een MX5 of 350Z.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
En ja, die situatie heeft zich voorgedaan. Je komt aanrijden met 290 en ineens besluit een vrouw naar links te gaan. Vervolgens willen er er dan rechts voorbij, besluit ze alsnog naar rechts terug te gaan zodat wij er met 150 nog links langs kunnen. Mensen die op lange rechte stukken weg ineens besluiten naar de linker baan te gaan zijn wat mij betreft meer een gevaar op de Duitse autobahn dan mensen die gewoon sportief maar toch veilig rijden op stukken waar het mag. Waarom heeft de Duitse overheid dan dat stuk weg niet beperkt tot 130 kilometer per uur?Kennelijk vinden ze het veilig genoeg.
Het lijkt me juist dat er een maximumsnelheid wordt ingezet op snelwegen waar dat kennelijk niet verantwoord is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, door wie? Dat er op bepaalde snelwegen geen maximumsnelheid geldt wil niet zeggen dat elke snelheid veilig is. En het is natuurlijk niet zonder reden dat je bij die snelheid niet meer verzekerd bent.
Een adviessnelheid geldt op elk stuk snelweg in Duitsland waar geen snelheidsbeperking is. Het is een adviessnelheid. Een ieder die harder wil doet dat op eigen risico.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Douwe het volgende:
Waarom denk je dat er een adviessnelheid word gegeven? Zodat je gerust meer dan 2x zo hard kunt gaan rijden?
quote:UNEP statement at the opening of the 27th Session of the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC)
Achim Steiner, UN Under-Secretary General and Executive Director of United Nations Environment Programme (UNEP)
Valencia, 12 November 2007
bron
Hebben de Amerikanen toch ook gedaan met 9/11. Gewoon wat paspoorten van Arabieren in de resten van een ingestort WTC gooien en laten 'vinden' en niemand die er meer aan denkt dat de regering het zelf opgezet zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:00 schreef Fogel het volgende:
Een paar 'fogels' die een iets donkerdere huidtint hadden werden als verdachter behandeld, dus ik kwam er makkelijk van af.
Misschien is dat de ultieme tip als je als blanke terrorist ergens een slag wil slaan... gewoon een blik arabieren lostrekken en dan vervolgens geheel vrij van politie (want zijn dan met dat 'tuig' bezig) je gang gaan. De arabieren krijgen waarschijnlijk toch de schuld
Het was inderdaad wel verdacht dat ze vrijwel meteen de huurautos met alle plannen/passen/weet ik veel wat vonden, zelfs nog de instructies hoe je een vliegtuig moet vliegen. Net een plot uit een slechte filmquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hebben de Amerikanen toch ook gedaan met 9/11. Gewoon wat paspoorten van Arabieren in de resten van een ingestort WTC gooien en laten 'vinden' en niemand die er meer aan denkt dat de regering het zelf opgezet zou kunnen hebben..
Quoten werkt welquote:Op zondag 25 november 2007 10:25 schreef k_man het volgende:
Welke josti heeft dat bericht over 500 km/u geschreven? Er valt geen touw aan vast te knopen.
En waarom werkt het quoten niet?
Soms wel soms nietquote:Op zondag 25 november 2007 11:51 schreef DutchTrain het volgende:
quoten werkt inderdaad niet :n
wel dus...quote:
Beetje flauw wel te zeggen dat je nonstop en alleen met het OV in 3 maanden naar Bhutan gaat, maar ondertussen vanuit Dubai oid. wel een retourtje Nederland doen, met het vliegtuigquote:Op zondag 25 november 2007 22:51 schreef k_man het volgende:
Heeft iemand nog naar 3opreis gekeken?
Was wel leuk. Beetje zoals Yorin Travel was voor ze daar na Floortjes vertrek het spoor volledig kwijt raakten.
Vliegtuig (lijndiensten) is ook openbaar vervoer...quote:Op zondag 25 november 2007 23:15 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Beetje flauw wel te zeggen dat je nonstop en alleen met het OV in 3 maanden naar Bhutan gaat, maar ondertussen vanuit Dubai oid. wel een retourtje Nederland doen, met het vliegtuig
Ja ze zat bij De Wereld Draait Door ergens vorige week waarin ze dat vertelde.quote:Op zondag 25 november 2007 23:21 schreef k_man het volgende:
Oh, is ze tussendoor terug geweest?
Ik heb het even nagevraagd en volgens mijn 'transport'collega, is in Noorwegen de definitie dat openbaar vervoer uitsluitend de noemer is voor door de overheid gesubsidieerde vervoersmiddelen (zelfs al zijn deze over het algemeen in het bezit van BVs). Hij nam Nor-Way bussekspress (soort van Eurolines, maar dan alleen in Noorwegen) als voorbeeld van een busmaatschappij die niet als OV geldt omdat deze niet door de overheid geinitieerd is.quote:Op maandag 26 november 2007 05:28 schreef DutchTrain het volgende:
Een lijndienstvlucht valt in Nederland niet onder de definitie van OV :n
En ik kan nog steeds niet quoten in de pda lay out.
Dit is nog eens goed nieuws. Ik hou van vrouwen, ik hou van Uppsala en van borsten ben ik ook niet vies. Van mij mogen ze.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef Fogel het volgende:
En nu tijd voor een nieuwsbericht wat ze op de FP niet wilde hebben
Zweedse feministen eisen topless te mogen zwemmen
Zweedse feministen eisen topless te mogen zwemmen in zwemhallen.
De laatste weken is er een netwerk ontstaan genaamd 'Bara Bröst' (onbedekte borst) die protesteert tegen het verbod op topless zwemmen.
De kampanje begon nadat in september twee jonge dames een zwemhal in Uppsala uitgestuurd werden omdat ze topless aan het zwemmen waren. Deze damen waren van mening dat dit discriminatie op basis van geslacht was en heeft de zwemhal bij de politie aangegeven.
Toen de zaak in de media kwam, heeft dit tot protesten geleid in andere steden, onder andere in Stockholm, Gotenburg, Malmö en Lund.
Op de website van Bare Bröst is te lezen dat het doel van de acties is om vrouwen niet langer alleen als sexobjecten te zien en om ze de mogelijkheid te geven om zelf te bepalen wanneer ze topless mogen zwemmen.
Bron: Aftenposten.
Jij hebt het gewoon te druk met stout zijn om hier nog te posten.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:27 schreef k_man het volgende:
Alweer een dag niet gepost. Ik blijf erbij: de SC hier is dood. Hef maar op.
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:32 schreef Fogel het volgende:
Jij hebt het gewoon te druk met stout zijn om hier nog te posten.
Ben ik een stoute jongen?
Wat mij betreft zijn snorren niet smakelijk... kale bovenlippen daarintegen (over het algemeen) wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.
Ja, doet dat eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:18 schreef flipsen het volgende:
Laat ik snel even iets posten, voordat k_man weer gaat mekkeren
Voor zover ik weet moet je bij afwezigheid van een passende verkeersregeling, een passende regeling kiezen - meestal die van een hogere 'orde'. Als fietser moet je bijvoorbeeld op de weg fietsen als er geen fietspad is en gebruik maken van de verkeerslichten voor auto's. (tenzij fietsen op die weg verboden is, zoals op een autoweg). Als er geen voetpad is, mag je op het fietspad lopen en moet je gebruik maken van de verkeersregelinstallaties voor fietsers en als die er niet zijn voor motorvoertuigen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mag straks weer naar de internist. Het virus dat m'n lichaam redelijk sloopte in mei en juni is weer terug. Sluimerend aanwezig was altijd het gevaar. Gelukkig zijn ze op kantoor erg schappelijk en kan ik naar huis gaan wanneer ik het niet meer trek.
Ik denk dat ik morgenochtend ongeveer over Venray vlieg. Vanavond eerst maar eens een Airbus richting Duitsland pakken. Nu nog even met de metro, boot, tram of bus naar Mongkok voor wat last minute shopping.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef Thetallguy het volgende:
Reisplannen voor deze week
Straks: Den Haag - Breda - Venray
Morgen: Venray - Den Haag
Donderdag: Den Haag - Venray
Vrijdag: Venray - Arnhem - Den Haag
En ertussendoor komt de Sint nog ergens langs
Ik ben inmiddels weer thuis... 7.55 geland op de 18C (Zwanenburgbaan) met een CRJ-900 van Lufthansa Regional, 8.15 de trein en 9.15 thuisquote:Op woensdag 5 december 2007 16:40 schreef Thetallguy het volgende:
Was morgen voor jou vanochtend voor ons of morgen?
Zwanenburg baan vanuit het Noorden (18C) is evenwijdig aan de Polderbaan, maar dan ben je inderdaad vrij snel bij de parkeerplaats voor de kleine vliegtuigen. Voordeel was dat we ook nog parkeerden aan het begin van de B-pier en daar via een trap de terminal in konden lopen (een brug gaat wat lastig aan zo'n klein ding).quote:Op donderdag 6 december 2007 17:50 schreef Fogel het volgende:
Zwanenburgbaan, da's toch die het dichtst bij de terminal is?
Ik had de "mazzel" om op de polderbaan te landen vorige week... maar toch zat ik al 14 minuten na scheduled arrival in de trein(in de winter hebben ze een extra marge van 15 minuten voor de-icing, en dat was niet nodig, daarbij zijn we ook voor de normale vertrektijd al opgestegen)
Ik dacht dat de 3e evenwijdige de Zwanenburgbaan was, maar ik zie nu op een kaartje (wat ik gisteren op zich ook had kunnen googelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zwanenburg baan vanuit het Noorden (18C) is evenwijdig aan de Polderbaan, maar dan ben je inderdaad vrij snel bij de parkeerplaats voor de kleine vliegtuigen. Voordeel was dat we ook nog parkeerden aan het begin van de B-pier en daar via een trap de terminal in konden lopen (een brug gaat wat lastig aan zo'n klein ding).
En dus zat ik ook 14 minuten na scheduled arrival in de trein
jetlags![]()
Lekker DT!quote:Op vrijdag 7 december 2007 04:27 schreef DutchTrain het volgende:
En de PTA bijdrage voor vandaag voor Jag =>
[ afbeelding ]
Voor de rest wemelt het in Hong Kong en Singapore van de dure auto's. Zeker in Hong Kong meer Ferrari's gezien dan Opels, Volkswagens en Renaults bijelkaar.
Die wagen die er achter stond was ook wel een leuke Mugen getunede Honda.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker DT!Veel carbon op deze RX8 zo te zien.
Beetje mooie vakantie gehad?
In Kopenhagen op die nieuwe pier kunnen ze inderdaad wel kleinere vliegtuigen aankoppelen heb ik gezien. Maar heb het bij Schiphol alleen maar één keer gezien bij een Fokker 50 bij de eerste vlucht van VLM. Het kán wel, maar kost wat tijd en is niet altijd even praktisch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Fogel het volgende:
Dat kleine vliegtuigen niet aan een brug kunnen is niet helemaal waar, enkele weken geleden heb ik in Kopenhagen (voor het eerst) meegemaakt dat ze een Fokker 100 aan een brug koppelden (welliswaar met een soort van extra loopplank, maar het ging).
Waarom zie ik de tekst alleen als ik hem quoot?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben TAM stewardessen een pakje waardoor het lijkt of ze lekkere tieten hebben of worden ze daar op geselecteerd?
Verder kon ik bijna blijven zitten(ik moest eigenlijk uitstappen en een vlucht later nemen) voor de vlucht naar Asucion, raar, denk niet dat het ieman zou zijn opgevallen
Ik hop dat ze hier vandaag net zo lekker zijn, dan blijf ik nog wel evenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waarom zie ik de tekst alleen als ik hem quoot?
Zou ie nu alweer geband zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |