Helemaal waar.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef Leonos het volgende:
Geen idee, maar wel een goed verhaal... (als het waar is)
Ja, hij kon niet achter me aan hè? Het licht stond namelijk op rood.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:45 schreef HarryP het volgende:
De volgende keer meteen een knuppel in je nek.
Softe politie.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef TNA het volgende:
Voor zover ik weet mag je gewoon oversteken waar je wilt. Behalve op de snelweg
Stom van me, helemaal vergeten!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee hoor!!
TS mag, zelfs het liefst en bij voorbaat met zijn ogen dicht, ook de snelweg oversteken. Als het ff kan op een 4baans snelweg
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Voor zover ik weet mag je trouwens gewoon de weg oversteken, mits het geen snel/autoweg is, op voorwaarde dat er binnen een straal van 30 meter géén voetgangersoversteekplaats aanwezig is...
Ik voorzie bureaucratische rechtzaken over de geldigheid van het meetlint waarmee oom agent de afstand ging opmetenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Voor zover ik weet mag je trouwens gewoon de weg oversteken, mits het geen snel/autoweg is, op voorwaarde dat er binnen een straal van 30 meter géén voetgangersoversteekplaats aanwezig is...
Even zonder grappen, ik zie die zielepieten er nog voor aan ookquote:Op woensdag 28 november 2007 18:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik voorzie bureaucratische rechtzaken over de geldigheid van het meetlint waarmee oom agent de afstand ging opmeten
Ook verkapt zijn ze niet gewenst...quote:Op woensdag 28 november 2007 17:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee hoor!!
TS mag, zelfs het liefst en bij voorbaat met zijn ogen dicht, ook de snelweg oversteken. Als het ff kan op een 4baans snelweg
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook verkapt zijn ze niet gewenst...
Och, wie weet tref je een FA die het grappig vond...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Krijg ik nou een ban?
Ik wilde alleen maar grappig zijn......
Die regel is vervallenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Ja maar lieverd, het is toch ook niet echt een OP om serieus te nemen..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, wie weet tref je een FA die het grappig vond...
Ik steek altijd, mits de situatie het toelaat, gewoon de weg over. Je gaat toch niet 100 meter omlopen omdat daar een oversteekplaats isquote:Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Sowieso, onnodig omlopen..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:57 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik steek altijd, mits de situatie het toelaat, gewoon de weg over. Je gaat toch niet 100 meter omlopen omdat daar een oversteekplaats is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |