abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54748661
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Je koopt zo'n auto niet om keurig 120 te rijden als er geen snelheidsbeperking geldt. Lijkt me nou tamelijk saai als je een auto nooit uitlaat. Een snelle BMW die 280-300 kan is net zo gevaarlijk als een Porsche hoor. Gelukkig dat dit geen race was.
Het gaat me niet om het merk, alleen om de snelheid. Natuurlijk wil je hard rijden met zo'n auto, maar dat doe je dan maar op een circuit. Niet op de openbare weg. Dat is echt idioot.

Eigenlijk verdient iedereen die dat wel doet dat er gebeurt wat er met die Porsche en Lambo is gebeurd: auto total loss, zonder slachtoffers. Het is namelijk het bewijs dat je elk besef van verantwoordelijkheid mist, wat bij zo'n auto hoort.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:50 schreef Douwe het volgende:
k_man: alsof 200 wel veilig is... en ik geloof je níet als jij zegt dat je dat nog nooit hebt gereden in je SLK
Tot nu toe maximaal 170, ook in Duitsland. Dat is ook alleen verantwoord op een rustige weg. Het verschil met de andere auto's is dan nog goed te overzien. Vergelijkbaar met een personenauto die een vrachtwagen inhaalt. Als je 320 rijdt wordt het verschil zo groot dat andere weggebruikers daar niet meer op kunnen anticiperen.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2007 22:17:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')