Ik heb het even nagevraagd en volgens mijn 'transport'collega, is in Noorwegen de definitie dat openbaar vervoer uitsluitend de noemer is voor door de overheid gesubsidieerde vervoersmiddelen (zelfs al zijn deze over het algemeen in het bezit van BVs). Hij nam Nor-Way bussekspress (soort van Eurolines, maar dan alleen in Noorwegen) als voorbeeld van een busmaatschappij die niet als OV geldt omdat deze niet door de overheid geinitieerd is.quote:Op maandag 26 november 2007 05:28 schreef DutchTrain het volgende:
Een lijndienstvlucht valt in Nederland niet onder de definitie van OV :n
En ik kan nog steeds niet quoten in de pda lay out.
Dit is nog eens goed nieuws. Ik hou van vrouwen, ik hou van Uppsala en van borsten ben ik ook niet vies. Van mij mogen ze.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef Fogel het volgende:
En nu tijd voor een nieuwsbericht wat ze op de FP niet wilde hebben
Zweedse feministen eisen topless te mogen zwemmen
Zweedse feministen eisen topless te mogen zwemmen in zwemhallen.
De laatste weken is er een netwerk ontstaan genaamd 'Bara Bröst' (onbedekte borst) die protesteert tegen het verbod op topless zwemmen.
De kampanje begon nadat in september twee jonge dames een zwemhal in Uppsala uitgestuurd werden omdat ze topless aan het zwemmen waren. Deze damen waren van mening dat dit discriminatie op basis van geslacht was en heeft de zwemhal bij de politie aangegeven.
Toen de zaak in de media kwam, heeft dit tot protesten geleid in andere steden, onder andere in Stockholm, Gotenburg, Malmö en Lund.
Op de website van Bare Bröst is te lezen dat het doel van de acties is om vrouwen niet langer alleen als sexobjecten te zien en om ze de mogelijkheid te geven om zelf te bepalen wanneer ze topless mogen zwemmen.
Bron: Aftenposten.
Jij hebt het gewoon te druk met stout zijn om hier nog te posten.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:27 schreef k_man het volgende:
Alweer een dag niet gepost. Ik blijf erbij: de SC hier is dood. Hef maar op.
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:32 schreef Fogel het volgende:
Jij hebt het gewoon te druk met stout zijn om hier nog te posten.
Ben ik een stoute jongen?
Wat mij betreft zijn snorren niet smakelijk... kale bovenlippen daarintegen (over het algemeen) wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.
Ja, doet dat eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:18 schreef flipsen het volgende:
Laat ik snel even iets posten, voordat k_man weer gaat mekkeren
Voor zover ik weet moet je bij afwezigheid van een passende verkeersregeling, een passende regeling kiezen - meestal die van een hogere 'orde'. Als fietser moet je bijvoorbeeld op de weg fietsen als er geen fietspad is en gebruik maken van de verkeerslichten voor auto's. (tenzij fietsen op die weg verboden is, zoals op een autoweg). Als er geen voetpad is, mag je op het fietspad lopen en moet je gebruik maken van de verkeersregelinstallaties voor fietsers en als die er niet zijn voor motorvoertuigen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Probeer je 'ns de OP een beetje smakelijk te vertellen, gaat het alleen nog maar over snorren. Volgende keer maak ik wel weer een droge, zakelijke, saaie OP met alleen de kale feiten.
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mag straks weer naar de internist. Het virus dat m'n lichaam redelijk sloopte in mei en juni is weer terug. Sluimerend aanwezig was altijd het gevaar. Gelukkig zijn ze op kantoor erg schappelijk en kan ik naar huis gaan wanneer ik het niet meer trek.
Ik denk dat ik morgenochtend ongeveer over Venray vlieg. Vanavond eerst maar eens een Airbus richting Duitsland pakken. Nu nog even met de metro, boot, tram of bus naar Mongkok voor wat last minute shopping.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef Thetallguy het volgende:
Reisplannen voor deze week
Straks: Den Haag - Breda - Venray
Morgen: Venray - Den Haag
Donderdag: Den Haag - Venray
Vrijdag: Venray - Arnhem - Den Haag
En ertussendoor komt de Sint nog ergens langs
Ik ben inmiddels weer thuis... 7.55 geland op de 18C (Zwanenburgbaan) met een CRJ-900 van Lufthansa Regional, 8.15 de trein en 9.15 thuisquote:Op woensdag 5 december 2007 16:40 schreef Thetallguy het volgende:
Was morgen voor jou vanochtend voor ons of morgen?
Zwanenburg baan vanuit het Noorden (18C) is evenwijdig aan de Polderbaan, maar dan ben je inderdaad vrij snel bij de parkeerplaats voor de kleine vliegtuigen. Voordeel was dat we ook nog parkeerden aan het begin van de B-pier en daar via een trap de terminal in konden lopen (een brug gaat wat lastig aan zo'n klein ding).quote:Op donderdag 6 december 2007 17:50 schreef Fogel het volgende:
Zwanenburgbaan, da's toch die het dichtst bij de terminal is?
Ik had de "mazzel" om op de polderbaan te landen vorige week... maar toch zat ik al 14 minuten na scheduled arrival in de trein(in de winter hebben ze een extra marge van 15 minuten voor de-icing, en dat was niet nodig, daarbij zijn we ook voor de normale vertrektijd al opgestegen)
Ik dacht dat de 3e evenwijdige de Zwanenburgbaan was, maar ik zie nu op een kaartje (wat ik gisteren op zich ook had kunnen googelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zwanenburg baan vanuit het Noorden (18C) is evenwijdig aan de Polderbaan, maar dan ben je inderdaad vrij snel bij de parkeerplaats voor de kleine vliegtuigen. Voordeel was dat we ook nog parkeerden aan het begin van de B-pier en daar via een trap de terminal in konden lopen (een brug gaat wat lastig aan zo'n klein ding).
En dus zat ik ook 14 minuten na scheduled arrival in de trein
jetlags![]()
Lekker DT!quote:Op vrijdag 7 december 2007 04:27 schreef DutchTrain het volgende:
En de PTA bijdrage voor vandaag voor Jag =>
[ afbeelding ]
Voor de rest wemelt het in Hong Kong en Singapore van de dure auto's. Zeker in Hong Kong meer Ferrari's gezien dan Opels, Volkswagens en Renaults bijelkaar.
Die wagen die er achter stond was ook wel een leuke Mugen getunede Honda.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker DT!Veel carbon op deze RX8 zo te zien.
Beetje mooie vakantie gehad?
In Kopenhagen op die nieuwe pier kunnen ze inderdaad wel kleinere vliegtuigen aankoppelen heb ik gezien. Maar heb het bij Schiphol alleen maar één keer gezien bij een Fokker 50 bij de eerste vlucht van VLM. Het kán wel, maar kost wat tijd en is niet altijd even praktisch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Fogel het volgende:
Dat kleine vliegtuigen niet aan een brug kunnen is niet helemaal waar, enkele weken geleden heb ik in Kopenhagen (voor het eerst) meegemaakt dat ze een Fokker 100 aan een brug koppelden (welliswaar met een soort van extra loopplank, maar het ging).
Waarom zie ik de tekst alleen als ik hem quoot?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben TAM stewardessen een pakje waardoor het lijkt of ze lekkere tieten hebben of worden ze daar op geselecteerd?
Verder kon ik bijna blijven zitten(ik moest eigenlijk uitstappen en een vlucht later nemen) voor de vlucht naar Asucion, raar, denk niet dat het ieman zou zijn opgevallen
Ik hop dat ze hier vandaag net zo lekker zijn, dan blijf ik nog wel evenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waarom zie ik de tekst alleen als ik hem quoot?
Zou ie nu alweer geband zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |