Zuinige reactie hoor, brulapie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
.
Dat knipoogje maakt het weer goed joh.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jaja, ik ben een zeikerd, maar je schreef Apropos als Aporpos en professioneel als prefessioneel.
Je neemt het nogal serieus?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:21 schreef DS4 het volgende:
Na vorig jaar een enkele stem als goede potentiële aanwinst te hebben verworven (Sigme zag het kennelijk goed gelet op de stemming van dit jaar) kan ik dit jaar erg tevreden zijn: genoemd bij de Bolkenstein-trofee, net naast de prestigieuze "Pechtold" gegrepen en de "Tony Blair" glansrijk binnengehaald.
Ik dank hierbij ieder die op mij heeft gestemd en volgend jaar wil ik natuurlijk die Pechtold hebben.![]()
Nu moet je inene twee knipoogjes zetten en ... dat... kan niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jaja, ik ben een zeikerd, maar je schreef Apropos als Aporpos en professioneel als prefessioneel.
Ad Melkert mag trouwens blij zijn met zo'n winnaar.
Je k'e'n het zeker weer niet hebben dat ik meer prijzen heb verdiendquote:
Jij vond dit serieus?quote:
Ja.quote:
Heb je dat nu gedaan dan?quote:Ik wil wel altijd winnen hoor...
Mijn prijs is prestigieuzer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je k'e'n het zeker weer niet hebben dat ik meer prijzen heb verdiend
Jij weet wie Multatuli was?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef JohnDope het volgende:
Alhoewel ik deze (Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl) wel had moeten krijgen. Ik kreeg vandaag nog te horen dat ik op de meest cruciale momenten nog het meest droge taalgebruik heb.
Ja een vrijmetselaar.quote:
Ja, ik heb een "prijs". Maar daar gaat het niet om, ik wil gewoon altijd winnen. Zit in de genen. Ik kan er dus niets aan doen. En belangrijker: ik wil er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
Heb je dat nu gedaan dan?
Heb je een prijs?
Zie je wel...quote:Op woensdag 21 november 2007 00:00 schreef rood_verzet het volgende:
Doe mij maar een Lenin-speldje, Marijnissen is me niet links genoeg haha
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:37 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat Rood_Verzet Marijnissen niet links genoeg vindt,...
Ja, dat is ondertussen wel duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:59 schreef DS4 het volgende:
Maar daar gaat het niet om, ik wil gewoon altijd winnen.
Dat je het woord 'pennevruchten' gebruikt, is voor mij wederom duidelijk een teken aan de wand dat de Multatuli Trofee naar jou had moeten gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Ook de pennevruchten van sigme worden gewaardeerd.
JohnDope, jij bent met stip de user die mij het meest aan het lachen heeft gemaakt, het afgelopen jaar.quote:
Zijn het er zoveel minder dan vorig jaar dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:08 schreef du_ke het volgende:
Jammer dat er niet zo heel veel stemmen waren dit jaar.
Die SGP award heb je als geen ander verdiend hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:14 schreef HenriOsewoudt het volgende:
HenriO neemt zijn Bolkesteinbeker trots en ontroerd in ontvangst maar weigert de SGP-trofee wegens te laag prijzengeld.
Goed werk sigme.
Beste Sigme, fouten zijn menselijk, toch heb je onze DS4 tekort gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
sigme. Nipt, met 4 stemmen, een prolongatie van de titel.
Pal erna volgen met elk drie stemmen DS4, HenriOsewoudt en kLowJow.
De kiezer heeft altijd gelijk. Maar toch zou ik wel 'ns willen wat die dogma's dan zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Die SGP award heb je als geen ander verdiend hoor.![]()
Heb je wel eens van debatersdeformatie gehoord?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De kiezer heeft altijd gelijk. Maar toch zou ik wel 'ns willen wat die dogma's dan zijn.
Nee. Maar geef 'ns antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb je wel eens van debatersdeformatie gehoord?![]()
Dogma: Star en rigide opvatting; een vaststaand, niet te onderhandelen filosofisch uitgangspunt van een persoon of een groep.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Maar toch zou ik wel 'ns willen wat die dogma's dan zijn.
Als je dan toch een dogma aanhangt...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dogma: Star en rigide opvatting; een vaststaand, niet te onderhandelen filosofisch uitgangspunt van een persoon of een groep.
Wat dacht je van zelfbeschikking, eigendomsrecht, enz. Ik heb daar recent met jou nog een discussie over gehad, meer bijzonder het feit dat jij meent dat een groep niet de wil op mag leggen aan het individu, maar waar jij in tegenspraak daarmee (hetgeen je ontkende) uitgangspunten introduceerde zoals die zelfbeschikking en het eigendomsrecht (het laat zich nauwelijks in een zin vatten, maar je kan je de discussie nog wel herinneren hoop ik).
Een voorbeeld van een dogma van jou is dus dat eigendomsrecht "heilig" is.
Het is geen verwijt.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Als je dan toch een dogma aanhangt...
Nou, dan gaan we die nu in de bonusronde doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weer niet genomineerd![]()
Ik ben ook zo`n ontzettend gemiddelde user dat ik voor de Jan Modaal award ga volgend jaar![]()
Overigens mis ik een award voor de user die het hardste roept maar geen onderbouwing kan geven van zijn cijfers
Thnx.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Argento het volgende:
Winnaars: van harte!
Zeer trots.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah je bent toch wel trots op je POL-awards?
Als gemiste user zeg ik: oprecht dank!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Argento het volgende:
Winnaars: van harte!
Echt waar?quote:
Thnx.quote:Jij ook gefeliciteerd trouwens. Wij schijnen ertoe te doen.![]()
Vrije marktwerking zou de vrijheid van elk individu het best ten goede komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nee. Maar geef 'ns antwoord op de vraag.
Ja.quote:
Ik heb de drie intelligentstequote:Thnx..
Heb ook 2 x de intelligentste-award gehad van Fok!..
Het stelt niets voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Ik de drie intelligentste. Van Mierlo, Pastors en Femke Halsema zijn allen intelligent.![]()
Jawel hoor. POL is eigenlijk het enige discussie-subforum hier, dus het gaat best ergens over. Fok is verder het grootste forum van Nederland en behoort wrs tot 1 van de 10 grootste ter wereld. Naast vele vaste users wordt het forum door vele lurkers gadegeslagen...quote:
Het kan als feedback dienen. Het voordeel is dat je een idee krijgt wat de dynamiek van je postings is. Vragen van: kom je (goed) over, val je op en zo ja hoe. Worden je postings en topics gelezen en goed gewaardeerd. Etc.quote:Misschien ene indicatie, meer niet.
Je kan hier van alles leren. Je kan het nieuws mbt politiek passief lezen,m aar je kan er ook voor kiezen om actief met anderen in discussie te gaan. Ik ben vooral ook benieuwd naar nadere visies. Ik vind het leuk als je tegenstander het lastig kan maken in ene discussie. Etc.quote:En waar doe je het voor?
Alleen is het geen uitzondering dat intelligente mensen soms hele erg domme dingen doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Ik heb de drie intelligentsteVan Mierlo, Pastors en Femke Halsema zijn allen intelligent.
![]()
Dat is een feit ja. Helaas. (vaak zijn die rechtsquote:Op woensdag 21 november 2007 22:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alleen is het geen uitzondering dat intelligente mensen soms hele erg domme dingen doen.
Dit zijn geen dogma's, die punten beargumenteer ik keer op keer en ik geef er voorbeelden van. Ik ken maar één dogma, DS4 refereerde er al aan, en dat is de soevereiniteit van het individu en het daaruit voortvloeiende eigendomsrecht.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef K-Billy het volgende:
Vrije marktwerking zou de vrijheid van elk individu het best ten goede komen.
Vrije marktwerking zou altijd leiden tot goedkopere en betere producten.
Zonder sociaal verzekeringsstelsel worden mensen goedwillende weldoeners, 'die aan anderen geven omdat ze zelf in zo'n situatie ook geholpen willen worden'.
Alle problemen op deze aardbol, veroorzaakt door menselijk handelen, worden uiteindelijk veroorzaakt doordat er grote overheden zijn.
Deze slaat al helemaal nergens op aangezien ik dat nooit betoog.quote:In een wereld waarin iedereen zijn vrijheid heeft, schendt niemand elkaars belangen, perkt niemand elkaars vrijheden in, ondanks dat er niets is om individuele vrijheid te verdedigen -- of nee, 'dat doen jij en ik omdat dat vanzelf spreekt'.
Uit 'Which movie presents a society that best reflects your own personal utopia':quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef Floripas het volgende:
HenriO, heb jij het lolbertarianforum al ontdekt? http://forums.somethingawful.com/forumdisplay.php?forumid=201
Ken ik niet, is het leuk?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef Floripas het volgende:
HenriO, heb jij het lolbertarianforum al ontdekt? http://forums.somethingawful.com/forumdisplay.php?forumid=201
Een combinatie va flauw, hilarisch en soms heel zinnig. De Mallard Fillmore-thread is van begin tot eind de moeite waard: libertariërs die de flauwste strip van Amerika aan stukken trekken.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ken ik niet, is het leuk?
Nee hoor ook vaak genoeg links. Ik denk zelfs wel vaker, omdat de meeste ondernemers niet super veel gestudeerd hebben, maar wel de Universiteit des Leven hebben doorlopen en dat kunnen types als Halsema, Plasterk e.d. niet zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een feit ja. Helaas. (vaak zijn die rechts)
Ja, Deep Throat natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Uit 'Which movie presents a society that best reflects your own personal utopia':
'Soylent Green is fiat currency!'
Afgezien daarvan twijfel ik tussen barbarella en fight club.
Ik bied The Green Door. Multiculti verbroederingquote:
Ja, mits je bekend bent met SA.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ken ik niet, is het leuk?
quote:proper tea is theft
quote:But their wages and working conditions are a product of the free market, and as such is a good thing. Think about how much the cost of bread would go up if you had to pay everyone in the wheat factory. Then how would they afford to eat, with bread prices shooting through the roof? You must teach them this.
With a whip.
Er zitten trouwens een shitload aan libertariers op SA.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef Floripas het volgende:
Ik was er al op gewezen, maar geen tijd, geen tijd..quote:Op woensdag 21 november 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beste Sigme, fouten zijn menselijk, toch heb je onze DS4 tekort gedaan.
Hertelling wijst uit dat ook DS4 4 stemmen heeft gekregen voor de Alexander Pechtold Trofee.
Op DS4 hadden gestemd:
1 EchtGaaf
2 Xtreem
3 Rock_de-Brazilliaan
4 Du_Ke.
Dit betekent dat je trofee door de midden moet.......en de helft naar DS4 moet..![]()
Je herhaalt ze, ja en je gebruikt ze als argument voor iets anders, maar argumenten zie ik niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:02 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Dit zijn geen dogma's, die punten beargumenteer ik keer op keer en ik geef er voorbeelden van.
Dat is meer een ideaal, denk ik. Een dogma is bijvoorbeeld als je er automatisch van uit gaat dat het één tot het ander leidt, dat verschijnselen altijd op een bepaalde manier moeten worden uitgelegd of dat het één niet met het ander samen kan gaan. Zoiets.quote:Ik ken maar één dogma, DS4 refereerde er al aan, en dat is de soevereiniteit van het individu en het daaruit voortvloeiende eigendomsrecht.
Zeker wel. Ik heb je vaak genoeg gevraagd wie in de door jou voorgestelde samenlevingsvorm de vrijheid van het individu beschermt en je antwoord was vaak 'jij en ik' of iets in die trant.quote:Deze slaat al helemaal nergens op aangezien ik dat nooit betoog.
Betreft de 2e navraag iets anders ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was er al op gewezen, maar geen tijd, geen tijd..
Ik heb drie stemmen op DS4 geteld, omdat ik de vermelding van zijn naam door Rock niet als een stem op DS4 heb gezien, maar als een eervolle vermelding, waarbij Rock maar op 1 persoon stemde: Autodidact.
Navraag bij Rock heeft geleerd dat zijn stem bedoeld was op de wijze als door mij verwerkt: de stem was uitgebracht op Autodidact. De andere vermeldingen van Rock bij die trofee waren geen nominaties.
Al had ik best die trofee willen delen, eigenlijk. En zeker wel met DS4.
Inmiddels nagevraagd
Het is je gegund hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Tof, ik heb een prijs gewonnen en tweede voor de wilderscoupe.
Verbal, eat that kid.
Je mag EchtGaaf tot in de hemel bedanken hoor. Ik had het precedent voor je hier geschapen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef Haushofer het volgende:
Om het met Willeke Alberti's gevleugelde woorden te formuleren: (wat) leuk om te horen
Je praat altijd over jezelf in 3e persoon of ben je weer eens vergeten uit te loggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Je mag EchtGaaf tot in de hemel bedanken hoor. Ik had het precedent voor je hier geschapen.Je bent nu verplicht om hier mee te doen
![]()
Gut, das waar ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je praat altijd over jezelf in 3e persoon of ben je weer eens vergeten uit te loggen.
Wat is daar mis mee? Dat doet V. ook zo vaak...quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je praat altijd over jezelf in 3e persoon of ben je weer eens vergeten uit te loggen.
hmmm, drie vermeldingen geen enkele hoofdprijs. Ik word de Elco Brinkman van Pol..quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
De stemmen zijn uitgebracht, de stembus is gesloten, de stemmen geteld, de uitslag bekend.
Hierbij.
Feiten zijn er enkel om het gelijk aan te tonen. Waar is dat topic eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 1 november 2007 07:55 schreef Xith het volgende:
Tony Blair award - User die het best feiten naar z'n hand kan zetten.
[b]Napalm (lol, herinner me nog steeds toen hij eens in een argument een calculatie van enkele nummer gebruikte, maar toen bleek dat hij x / y had gedaan ipv y / x, en toen kwam hij met een ander argument waarom de nieuwe uitkomst zijn gelijk zou laten zien)
Misschien moet je iets naars posten over amerika. Daar reageert-ie meestal wel opquote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef Syrrus het volgende:
StefanP blijft opvallend afwezig...
Toyota Supra is ook een "toverwoord" in deze...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:48 schreef gronk het volgende:
Misschien moet je iets naars posten over amerika. Daar reageert-ie meestal wel op
Wa's daar mis mee dan? (en overigens, waarom geen amerikaansche waar?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toyota Supra is ook een "toverwoord" in deze...
Hoho... dat mag je niet zeggen! Er is niets mis met de Supra. Het is de beste auto ooit. Sneller dan alles wat er is (zelfs straaljagers kunnen de Supra niet bijhouden). Gaat nooit stuk (de motor loopt zo een miljard kilometers voordat er een liter olie bij moet). Je rijdt bovendien gratis (de auto wordt iedere maand meer waard en voldoende om benzinekosten te dekken). Enz. enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
'Een goed gedicht gaat nergens over'.quote:Op woensdag 21 november 2007 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
Toch frappant dat iemand een trofee kan winnen voor de "beste schrijfstijl" en tegelijkertijd een award krijgt omdat hij "niks inhoudelijks bijdraagt". Dan ga je je toch afvragen waar die fraai geschreven teksten dan over gingen...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
hmmm, drie vermeldingen geen enkele hoofdprijs. Ik word de Elco Brinkman van Pol..
Hier was de stemming: De enige echte POL trofeeën!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:16 schreef Napalm het volgende:
Waar waart het 2006 topic rond?
mn baas denkt daar anders over.quote:
2005:quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier was de stemming: De enige echte POL trofeeën!
En hier de uitslag: Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën!
2006:quote:5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Ook hierover is nog geen uitsluitsel, Monidique en RM-rf hebben allebei 6 stemmen. sjun (hij zal dit zeker lezen) volgt met 5 stemmen.
En in 2007 genomineerd worden door de winnaar. Dan doe je toch iets goed.quote:Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
De stemmen zijn geteld, een zestal stemmen was eensluidend: derhalve is de trofee toegekend, en wel aan Apropos.
Dientengevolge volstonden 5 stemmen voor de tweede plaats: Monidique
Niet buiten beschouwing kunnen blijven de meer dan eens genoemden:sigme, Echtgaaf, Kozzmic, LXIV ,Reya, sjun, .
Dan rest ons nog de vermelding van : Fuifduif ;freako ; ethiraseth ; StefanP
Gelukkig dat je het zelf geloofd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:39 schreef StefanP het volgende:
Nou ja - ben ik een week weg en vervolgens blijk ik genomineerd en verkozen tot meest geliefde user.
Dank!
Gelukkig dat je het zelf gelooft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:39 schreef StefanP het volgende:
Nou ja - ben ik een week weg en vervolgens blijk ik genomineerd en verkozen tot meest geliefde user.
Dank!
Je wilt de cijfers gelijk al weer aan je eigen hand zetten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
hmmm, drie vermeldingen geen enkele hoofdprijs. Ik word de Elco Brinkman van Pol..
Ik toch nog ergens op mijn eigen persoontje weten te stemmen? VOlgens mij is dat niet meegenomen in deze telling. recount
Wordt ik ook meteen gore Al van Pol![]()
[..]
Feiten zijn er enkel om het gelijk aan te tonen. Waar is dat topic eigenlijk gebleven?
Je mag mijn marijnissenspeldje wel hebben hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 23:40 schreef Floripas het volgende:
Jullie knuffelcommuniste () viel buiten de boot dit jaar.
Nou heb ik zowel oneindig lang gestudeerd als ook nog kans gezien veel langer ondernemer te zijn dan jij stemrecht hebt dus mag ik dan onderbouwd zegggen dat je ook na lang nadenken en veel geld verdienen nog steeds links kan zijn. Eigen zakken vullen eerst is nog niet opgericht, maar misschien een leuk idee als je met Geert, Henk en Ton mee wil doen in 'brede volksbewegingen'. Wel copyright betalen aan Koot en Bie, maar dat zou dat span ook moeten doen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor ook vaak genoeg links. Ik denk zelfs wel vaker, omdat de meeste ondernemers niet super veel gestudeerd hebben, maar wel de Universiteit des Leven hebben doorlopen en dat kunnen types als Halsema, Plasterk e.d. niet zeggen.![]()
Nee, voor het maximale aantal spelfouten per post is geen titel beschikbaar, maar je claim is overtuigend!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |