abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54747821
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:39 schreef Barca het volgende:
Waaruit blijkt dat Bassie een goede coach is?

(Offtopic: Wat is tvp?)
terug vind post.
Zodat het topic in My Active Topics komt te staan en zo het weer makkelijk terug kan vinden.
pi_54748011
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:38 schreef RayMania het volgende:

Die vraag heb je al beantwoord in het vorige topic, zeg je. Ik zie het antwoord niet, dus herhaal de vraag in dit topic. Maar jij wilt je antwoord - wat ik niet kan vinden - niet herhalen (is er ook niet).
Dit is nu de zoveelste keer dat je roept dat iets dat ik zeg niet waar is en dat ik vervolgens met bewijs kom dat het wél waar is RayMania... Wanneer zeg je nu een keer "sorry, je hebt gelijk, ik zat fout?"
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die goede cijfers in de kwalificatie zijn geen aanknopingspunt, het gaat erom hoe je op het EK presteert. Italië had in de aanloop naar het WK ook vast slechtere cijfers dan Marco van Basten, maar wie werd er wereldkampioen?

Zelfs tegen C-landen moet Oranje zich tegenwoordig gelukkig prijzen met een 1-0 overwining, soms zelfs in de slotfase. Wat als we tegen B-landen moeten spelen? Of helemaal tegen A-landen?
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

In de 27 wedstrijden onder van Basten zaten wedstrijden tegen A landen, B landen en C landen. 27 gespeeld, 20 gewonnen, 2 verloren. Ga dat eens vergelijken met Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, enz, enz, enz... En van al die landen is uiteindelijk alleen maar Italië Wereldkampioen en die moesten gisteravond nog harder knokken voor kwalificatie als wij hoor. Is dan Italië het enige A-land of zo? Wanneer won Engeland voor het laatst een prijs? Of Spanje? Dat Frankrijk prijzen pakt is ook alleen maar van de laatste 10 jaar. Portugal? Dat er weinig gescoord wordt sinds de laatste kwalificatie is een feit, maar ook is een feit dat er nog veel minder tégen gemaakt worden en ook is een feit dat we héél veel winnen, al is het dan maar met 1 goal.
pi_54748127
De vraag die RayMania quote was van 20 november.
Dus dan lijkt het me duidelijk dat dit niet je antwoord was of ben je helderziend ofzo?

Ik wil natuurlijk wel dat je je excuses aanbiedt aan Ray.
pi_54748169
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit is nu de zoveelste keer dat je roept dat iets dat ik zeg niet waar is en dat ik vervolgens met bewijs kom dat het wél waar is RayMania... Wanner zeg je nu een keer "sorry, je hebt gelijk, ik zat fout?"
[..]

[..]
Waar kwam jij dan met bewijs dat je die vraag wél had beantwoord en dat het wél waar is, Tennessee? Je beschuldigt ons van het verwijderen van jouw antwoord in het vorige topic, maar ik heb bewezen dat dat niet zo is. Dus wie bewijst nou wat?

Verder kom je nu met een antwoord van zondag, dat is geen antwoord op een vraag van dinsdag. Wat je nu post heb je niet als antwoord gegeven op de vraag van M0NTANA, en dus ook niet op mijn herhaalde vraag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:54:54 #55
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54748204
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:52 schreef sjimz het volgende:
De vraag die RayMania quote was van 20 november.
Dus dan lijkt het me duidelijk dat dit niet je antwoord was of ben je helderziend ofzo?

Ik wil natuurlijk wel dat je je excuses aanbiedt aan Ray.
Citaat was antwoord op een vraag van Montana maar die vraag is niet gelijk aan de vraag van Ray. De essentie van de vraag lijkt er in de verste verte niet op!

Maar ja ... wat verwacht je van ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54748229
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:

Waar kwam jij dan met bewijs dat je die vraag wél had beantwoord en dat het wél waar is, Tennessee?
Twee of drie posts terug.
quote:
Je beschuldigt ons van het verwijderen van jouw antwoord in het vorige topic, maar ik heb bewezen dat dat niet zo is. Dus wie bewijst nou wat?
Jij bewijst nu o.a. dat je niet kan lezen geloof ik.
pi_54748303
Je moet echt met die medicijnen kappen Tennessee, nu is het niet meer leuk!
pi_54748322
Je bent echt onmogelijk, zonde van mijn energie.

Ik ga lekker slapen, succes met je pro-Van Basten-campagne.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54748331
maar ik vind de toon ondertussen wel erg onvriendelijk en aangezien me daarstraks al onder voorwaarden een ban is toegezegd hou ik het maar even voor gezien voor vandaag... als er nog mensen vragen hebben geef ik daar graag morgen weer antwoord op
pi_54748352
Als er geen vragen meer zijn pleur je dan lekker op uit VBL?
Dat is mijn enige vraag die ik relevant vind.
pi_54748395
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
Je moet echt met die medicijnen kappen Tennessee, nu is het niet meer leuk!
sjimz, ik gebruik geen medicijnen dus dit is lasterlijk... Aangezien je jezelf publiekelijk bekend hebt gemaakt als zijnde politieagent verzoek ik je dringend deze woorden direct terug te nemen, zoniet dan kan je een klacht bij je korpsleiding tegemoet zien.
pi_54748524
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:04 schreef Tennessee het volgende:

[..]

sjimz, ik gebruik geen medicijnen dus dit is lasterlijk... Aangezien je jezelf publiekelijk bekend hebt gemaakt als zijnde politieagent verzoek ik je dringend deze woorden direct terug te nemen, zoniet dan kan je een klacht bij je korpsleiding tegemoet zien.
pi_54748567
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

jij je zin...
pi_54748600
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:11 schreef Tennessee het volgende:

[..]

jij je zin...
Dit zegt meer over jou dan over mij hoor
pi_54748680
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dit zegt meer over jou dan over mij hoor
Daar zal de klachtencommissie dan wel een uitspraak over doen... tot die tijd mag jij terug op mijn ignore lijst.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:15:37 #66
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54748687
Sommige Fok!kers moeten maar ff uithuilen op de siliconenborsten van hun moeders. Jammer dat er geen lollies over zijn. Bij gebrek aan klandizie hebben de vrouwen besloten om maar wat aan hun snoepgoed te sabbelen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:18:58 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54748760
Nog één keer de vraag aan jou, Tennessee.

Op basis waarvan verwacht jij een goede prestatie op het EK, dus tegen toplanden als Frankrijk, Italië en Duitsland?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:44:49 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54749441
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:59 schreef Tennessee het volgende:
... als er nog mensen vragen hebben geef ik daar graag morgen weer antwoord op
Kom je dan wel met een echt concreet antwoord op een gestelde vraag of ga je dan weer verwijzen naar een post van dagen daarvoor?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54749526
pi_54749644
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Kom je dan wel met een echt concreet antwoord op een gestelde vraag of ga je dan weer verwijzen naar een post van dagen daarvoor?
Pas maar op, dalijk heb je nog een klacht aan je broek.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:57:04 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54749821
Ik zal even behulpzaam zijn:

Klachten kunt u via het klachtenformulier indienen. U kunt ook schrijven of eerst telefonisch informatie inwinnen:

Klachtencoördinator politiekorps Amsterdam-Amstelland
Postbus 2287
1000 CG Amsterdam
Telefoon: (020) 559 3789

Hulp
# Hulp bij uw klacht kunt u vragen aan: Een door u gekozen advocaat.
# De klachtenbemiddelaar van de politie.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:00:05 #72
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54749932
Sjonge jonge.. Als ik zie waar het hier gemiddeld nog over gaat, hele discussies gewoon over iets wat iemand zoveel of zoveel dagen geleden wel of niet gezegd zou hebben, echt, raap me op... !

Sommige mensen hebben duidelijk teveel vrije tijd. Tennessee, ga alsjeblieft iets zinnigs doen, dit wordt echt zielig. Geldt trouwens ook voor de rest van het zooitje, en dat zeg ik als voornamelijk lurker van dit topic, ja.
Ta mère bien.
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:05:25 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54750031
Je kunt trouwens ook nog altijd hier terecht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54750804
quote:
Kesler: "Doorgaan met Van Basten een reële optie"
20 november 2007

De Nederlandse voetbalbond KNVB overweegt serieus om, ondanks alle kritiek van de laatste maanden, Marco van Basten een contractverlenging aan te bieden. De coach ligt bij media en publiek zwaar onder vuur, maar bondsvoorzitter Henk Kesler is dik tevreden over de prestaties van de oud-international.

Kesler noemde een langer verblijf van Van Basten dinsdag in Minsk een 'reële optie'. Hij wees hierbij op de indrukwekkende cijfers die de coach kan voorleggen. "Vier nederlagen in 42 interlands. Wie presteert dat nou? We gaan in december rond de tafel zitten en beslissen waarschijnlijk in januari", zegt hij in De Telegraaf.

Van Basten, die na het EK van 2004 in dienst trad als opvolger van Dick Advocaat, wilde niet reageren op de vragen over zijn toekomst. "We spelen woensdag eerst tegen Wit-Rusland. We gaan opnieuw heel serieus voor een goed resultaat. In december praat ik pas met de KNVB over mijn toekomst", aldus de bondscoach.

Onder Van Basten kwalificeerde Oranje zich moeiteloos voor zowel het WK 2006 als het komende EK. Tijdens het afgelopen WK in Duitsland sneuvelde Oranje echter al in de achtste finale, na een keihard gevecht met Portugal.
pi_54750939
Begin januari duidelijkheid zou wel lekker zijn. Weten we gelijk of hij naar Ajax gaat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')