Dat ga ik voortaan ook zeggen als ik iets niet meer weetquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
eerst dreigen met bannen, dán woorden in mijn mond leggen, dán net doen of er niets aan de hand is en dán net doen of het mijn schuld is... Kan je je voorstellen dat ik heel even niet in de beste stemming ben Ray?
Oh, nu leg ik weer woorden in jouw mond. Geweldig. Waar trouwens?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
eerst dreigen met bannen, dán woorden in mijn mond leggen, dán net doen of er niets aan de hand is en dán net doen of het mijn schuld is... Kan je je voorstellen dat ik heel even niet in de beste stemming ben Ray?
Vooral als hij de wedstrijden zelf niet eens live zietquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...dan vraag je hem om een eigen mening te geven die gebaseerd is op voetbalkennis en inzicht en niet op statistieken, cijfers en quotes van anderen.
Ik denk dat dat wat te veel gevraagd is.
Je zegt dat ik denk dat we volgend jaar kampioen wordenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, nu leg ik weer woorden in jouw mond. Geweldig. Waar trouwens?
Montana, dit is je kans om alsnog te zeggen dat ik weldegelijk on-topic mijn mening hier post en niet "alleen maar loop te zeiken"...quote:Maar goed, als het al teveel moeite is om een ontopic mening hier te posten waarom Marco van Basten Europees kampioen kan worden dan heeft het denk ik niet heel veel zin om hier te posten.
Juist ... en ze moet vooral nodig zeuren over ontwijkende reacties van andere Fok!kers!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naja zeg, ik zeg helemaal niet dat jij dat zegt. Ik vraag gewoon om jouw mening, uit interesse. Om een discussie op gang te krijgen
Maar laat maar.
Dat RayMania zichzelf ineens tot gespreksleider heeft benoemd wil toch niet zeggen dat ik op commando mijn mening moet gaan lopen herhalen, zeker niet als ik vijf minuten eerder met een ban bedreigt ben en er woorden in mijn mond gelegd worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist ... en ze moet vooral nodig zeuren over ontwijkende reacties van andere Fok!kers!!!
Poeh, 'je zegt dat ik denk'. Een zinsfoutje, zie je niet dat die tweede zin wat krom loopt met die komma? Dat 'Waarom denk je dat' moest weg, was ik vergeten. Maar nogmaals:quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je zegt dat ik denk dat we volgend jaar kampioen worden
[..]
Montana, dit is je kans om alsnog te zeggen dat ik weldegelijk on-topic mijn mening hier post en niet "alleen maar loop te zeiken"...
Nee, want ik weet niet wie er volgend jaar Europees Kampioen wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef RayMania het volgende:
...
1. Tennessee, zou jij kunnen uitleggen waarom Nederland Europees Kampioen wordt?
Zie 1.quote:2. Op basis van welke aanknopingspunten gaat Nederland na zes wedstrijden de beker omhoog houden?
Ja, omdat we goede spelers en een goede staf hebben die elkaar inmiddels behoorlijk goed kennen en al flink wat ervaring hebben met elkaar. Twee punten waar ik me nog wel een beetje zorgen om maak zijn de verdediging en de lage productiviteit.quote:3. Zie jij Nederland een goed resultaat halen tegen landen als Italië, Frankrijk, Portugal, Engeland en waarom dan?
Ik heb in het vorige topic gekeken, maar ook daar staat je mening niet in na dezelfde vraag van M0NTANA. Je hoeft dus niet te herhalen, want er valt niks te herhalen. Misschien zou je de vraag kunnen beantwoorden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat RayMania zichzelf ineens tot gespreksleider heeft benoemd wil toch niet zeggen dat ik op commando mijn mening moet gaan lopen herhalen, zeker niet als ik vijf minuten eerder met een ban bedreigt ben en er woorden in mijn mond gelegd worden.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat nou als het geluk wegvalt? Dan win je niet eens van Albanië, Luxemburg en Slovenë, dan laat je ook tegen Bulgarije punten liggen en plaats je je dus niet voor het EK. Wat nou als het geluk vanaf nu voorbij is? Op basis van welke aanknopingspunten verwacht je dan een goede prestatie van Oranje op het EK?
dan zullen jullie hem wel weggedelete hebben want ik heb er wel degelijk antwoord op gegeven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Ik heb in het vorige topic gekeken, maar ook daar staat je mening niet in na dezelfde vraag van M0NTANA...
Beschuldig je nu zomaar de mods van ontopic dingen weg te halen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan zullen jullie hem wel weggedelete hebben want ik heb er wel degelijk antwoord op gegeven.
Ook dat is niets nieuws... ben ik nu gebant?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:25 schreef sjimz het volgende:
...
Beschuldig je nu zomaar de mods van ontopic dingen weg te halen?
...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Tennessee het volgende:
Ik denk dat alle 16 landen wel goede spelers en een goede staf hebben. Met dat alleen ga je geen EK mee winnen. Ook de staf van de andere landen kennen elkaar goed en hebben ervaring met elkaar, de één wel wat meer dan de ander natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet wie er volgend jaar Europees Kampioen wordt.
[..]
Zie 1.
[..]
Ja, omdat we goede spelers en een goede staf hebben die elkaar inmiddels behoorlijk goed kennen en al flink wat ervaring hebben met elkaar. Twee punten waar ik me nog wel een beetje zorgen om maak zijn de verdediging en de lage productiviteit.
En maar zeuren wat we gaan doen als we kampioen worden maar geen enkel argument waarom we kampioen worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat alle 16 landen wel goede spelers en een goede staf hebben. Met dat alleen ga je geen EK mee winnen. Ook de staf van de andere landen kennen elkaar goed en hebben ervaring met elkaar, de één wel wat meer dan de ander natuurlijk.
Als coach heeft Van Basten weinig ervaring, het bondscoachschap is zijn eerste echte klus. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met een Beenhakker...
Beenhakker is ex-bondscoach, hoeveel prijzen heeft Beenhakker met Oranje gewonnen? Ook Michels wist pas op zijn zoveelste toernooi met Oranje een prijs te pakken. Van Basten doet het tot nu toe fantastisch... Waarom ben je me aan het interviewen Ray?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat alle 16 landen wel goede spelers en een goede staf hebben. Met dat alleen ga je geen EK mee winnen. Ook de staf van de andere landen kennen elkaar goed en hebben ervaring met elkaar, de één wel wat meer dan de ander natuurlijk.
Als coach heeft Van Basten weinig ervaring, het bondscoachschap is zijn eerste echte klus. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met een Beenhakker...
Nee hoor, is niet gedelete. Om het makkelijk te maken had ik al het offtopic even verzameld in een tekstbestandje om het te bewijzen. Zie hier. Laatste aanpassing om 18:47, dus ik heb bijna drie uur lang niks verwijderd uit dat bestandje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan zullen jullie hem wel weggedelete hebben want ik heb er wel degelijk antwoord op gegeven.
In de reet van Marco ... ze zit er tot over haar oren in!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet gedelete. Om het makkelijk te maken had ik al het offtopic even verzameld in een tekstbestandje om het te bewijzen. Zie hier. Laatste aanpassing om 18:47, dus ik heb bijna drie uur lang niks verwijderd uit dat bestandje.
Dus waar is dat antwoord?.
Discussieren over voetbal vind ik leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Waarom ben je me aan het interviewen Ray?
quote:
Moeilijk he terug lezen in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat nou als het geluk wegvalt? Dan win je niet eens van Albanië, Luxemburg en Slovenë, dan laat je ook tegen Bulgarije punten liggen en plaats je je dus niet voor het EK. Wat nou als het geluk vanaf nu voorbij is? Op basis van welke aanknopingspunten verwacht je dan een goede prestatie van Oranje op het EK?
quote:
Die vraag heb je al beantwoord in het vorige topic, zeg je. Ik zie het antwoord niet, dus herhaal de vraag in dit topic. Maar jij wilt je antwoord - wat ik niet kan vinden - niet herhalen (is er ook niet).quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |