Boulah in plaats van Joris Mathijsen, verder Clarence Seedorf in plaats van Rafael van der Vaart.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Grulez het volgende:
----RVN -- RVP--
------Sneijder-----
VdV--------Bommel
-----DeZeeuw----
VBH-------Heitinga
---Mthsn-Ooijer---
----VanderSar----
Zo heeft NL toch een heel behoorlijk elftal (zonder de net niet voetballers ls Babel, Kuijt, Bouma en Emanuelson).
Ok Mathijsen is ook niet alles.
Ik ga ze niet een voor een af, maar dan kom ik toch weer bij het probleem middenveld uit. Van De Zeeuw en Bronckhorst heb ik deze week ook een keer gezegd dat ik aan hun begin te twijfelen. Seedorf en vd Vaart speelden goed, maar staan meet aan de buitenkant. De opmerking die je maakt bij Sneijder "nuttig, maar niet doorslaggevend" is denk ik van toepassing op het hele middenveld.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:47 schreef Doc het volgende:
[..]
-spelersanalyse-
De spelers zijn simpelweg echt niet zo goed als we ons zelf wijs proberen te maken.
[..]
Opspringen uit de dugout, naar de zijlijn rennen en eerst Bouma en de tweede keer Sneijder helemaal kapot schelden. En ook spelers die in het proces voorafgaand aan die kansen fouten maken of laks zijn aanspreken. Dat moet als coach ook in je karakter zitten, maar hij zit altijd behoorlijk tam op z'n plekje, met Van't Schip ongetwijfeld hele nuttige dingen te bespreken. Neem een Scolari, irritante clown en actuer langs de lijn. Ik zeg niet dat we daarom verloren in 2006, ik zeg niet dat het had geholpen als Marco Bouma had toegeschreeuwt maar het zou wat meer betrokkenheid uitstralen. Je kan als coach meer doen dan de opstelling maken en 3 keer wisselen. Hiddink is daar bijvoorbeeld ook een goeie in. Van Basten zit anders in elkaar.quote:Jij hebt de wedstrijd in het stadion gezien. Kan jij me zeggen wat MvB had kunnen doen aan die laatste vijf minuten? Waren het fouten van MvB (zo ja welke?) of was het concentratiegebrek van de spelers? In mijn ogen dus duidelijk het laatste. Maar als het 1-1 was geweest hadden niet de spelers de schuld gekregen ...
Ik lees zeven subtoppers. Don't blame the coachquote:Op woensdag 21 november 2007 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond een echte 442 waarschijnlijk: Stekelenburg; Melchiot, Heitinga, Mathijsen en Bouma; Van der Vaart, De Zeeuw, Van Bronckhorst en Babel; Kuijt en Koevermans.
Met een elftal met grotere spelers dan nu wisten we zelfs het WK 2002 niet te halen. Een tijger op papier bijt nog niet in het veld. Alles kan gebeuren met mindere spelers; AZ haalt een halve finale UEFA Cup, Griekenland wint het EKquote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees zeven subtoppers. Don't blame the coach
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees zeven subtoppers. Don't blame the coach
WHOEHAHAHAHAHA!!! De kans dat Paul de Leeuw hetero wordt is 1000x groter dan dat Nederland de groepsfase overleeft!quote:Op woensdag 21 november 2007 08:57 schreef Bakf het volgende:
[..]
De meesten hier willen liever terug naar de tijd van Hiddink ..... verliezen van landen als Wit-Rusland maar wel 'mooi' spelen.![]()
Ik lach jullie allemaal uit als Oranje de finale haalt, die kans is zeker aanwezig.
Lekker boeiend wat anderen er van denken! Trouwens ... bashen?!quote:Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef Bakf het volgende:
In het buitenland lachen ze ons vierkant uit. Ik liet laatst een Duitse collega wat Nederlandse kranten zien over Oranje en Van Basten. Hij vroeg zich af of wij helemaal gek (total verrückt) waren. Bijna alles winnen en toch zo buitensporig kritisch.
Ik wil daarom de Van Basten Bashers vragen te stoppen met hun acties want zij maken Nederland compleet belachelijk in Europa en daarbuiten.
We verliezen 3x ongeacht tegen wie we spelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
Laten we eerst maar eens afwachten bij wie we in de poule komen.
"Het belangrijkste is nu dat we geplaatst zijn. Het was vandaag niet altijd goed, maar ik zie voldoende aanknopingspunten die mij vertellen dat deze ploeg goed zal gaan voetballen. Ik zag momenten in de wedstrijd waarin we dominant speelden en de bal veel op de helft van tegenstander was. We moeten met zijn allen werken om deze ploeg die laatste stap naar constant goed voetbal te laten zetten, en we gaan er alles aan doen om dat voor aanvang van het EK te realiseren."quote:Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd wat Marco en zijn voorstanders hierover te zeggen hebben.
Zal wel zijn van: We zijn toch al geplaatst.
Ehm , nee , gewoon jammerquote:Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd wat Marco en zijn voorstanders hierover te zeggen hebben.
Zal wel zijn van: We zijn toch al geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |