quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat kunnen ook extreem lekkere wijven zijn hoor![]()
Ik moet het met een mannelijke doenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:20 schreef Muck het volgende:
hadden jullie niet even een topic vol kunnen ouwehoeren toen ik in bad lag?
dan doe ik het wel dubbel zo lang, ook gelijk voor jouquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]bad.... ik heb totaal geen geduld om in bad te liggen.
Vervolgens massage van MPG....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
dan doe ik het wel dubbel zo lang, ook gelijk voor jou
lekker boek erbij
scrubben, maskertje, lekker tutten...
mmmm!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]bad.... ik heb totaal geen geduld tijd om in bad te liggen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]bad.... ik heb totaal geen geduld bad om in bad te liggen.
als dat zou kunnenquote:
moet je tijd voor mákenquote:
wou je in de mijne?quote:
Heeft MPG daar geen problemen mee dan, als er vreemde kerels in je bad zitten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef Muck het volgende:
wou je in de mijne?
dan kijk ik wel de andere kant op hoor
zolang ik er niet bij ga zitten niet denk ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft MPG daar geen problemen mee dan, als er vreemde kerels in je bad zitten?![]()
ik vind het allebei heerlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
weet je wat het is, tegen de tijd dat dat ding is volgelopen met water heb ik al vier keer heerljik gedouched ofzo. En ik vind douchen heerlijk. Dus mis een bad dan ook totaal niet!
Vrouwen zijn raarquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zolang ik er niet bij ga zitten niet denk ik
[..]
ik vind het allebei heerlijk
het liefst ga ik in bad en daarna onder de douche omdat je dan zo lekker je haar kunt wassen
geef ik gelijk toequote:
Zolang Muck maar niet erbij is in de badkamer...quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft MPG daar geen problemen mee dan, als er vreemde kerels in je bad zitten?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang Muck maar niet erbij is in de badkamer...
Kort douchen en lang in bed liggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
weet je wat het is, tegen de tijd dat dat ding is volgelopen met water heb ik al vier keer heerljik gedouched ofzo. En ik vind douchen heerlijk. Dus mis een bad dan ook totaal niet!
Boomchickawahwahquote:
ook dat vind ik primaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kort douchen en lang in bed liggen.![]()
quote:
quote:
Douchen tot het bad vol is, is nog altijd het bestequote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hoiquote:
precies, bad is overrated.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kerstpenguinquote:
Eerst die ouwe dwaas met de schimmel tussen de benen nogquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst die ouwe dwaas met de schimmel tussen de benen nog![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:06 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Douchen tot het bad vol is, is nog altijd het beste![]()
quote:
quote:
Spreek jezelf niet tegenquote:
quote:
quote:
Muckquote:
Begin jij nu ook al met je boks?quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
jeweettts boks mattie [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |