I knowquote:
quote:Ajax mag hopen op Barça-belofte Marc Crosas
FC Barcelona wil Marc Crosas (links) in de winterstop verhuren, meldt El Mundo Deportivo. Ajax, Liverpool en Real Sociedad toonden enkele maanden terug interesse in de negentienjarige aanvallende middenvelder.
Crosas schurkt tegen de A-selectie aan en speelt geregeld in Barcelona B, dat uitkomt in de vierde divisie. De Catalanen vinden het voor Crosas’ ontwikkeling beter dat hij wordt verhuurd. Zelf zou de belofte een buitenlandse club prefereren. Crosas debuteerde vorig seizoen voor Barça. (MA)
Crosas zou ik anders hier graag zien rondlopen, al is het maar voor een jaar of 2. Die jongen heeft echt ontzettend veel talent. En daarbij, wat zijn onze alternatieven?quote:
Sarpong, Anita.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:13 schreef D1 het volgende:
[..]
Crosas zou ik anders hier graag zien rondlopen, al is het maar voor een jaar of 2. Die jongen heeft echt ontzettend veel talent. En daarbij, wat zijn onze alternatieven?
quote:Ajax heeft oogje op Duits talent Marko Marin
Gepubliceerd op 20-11-07
Ajax zou een oogje hebben op Marko Marin, zo meldt het Duitse Bild Am Sonntag. De 18-jarige speler is momenteel actief voor Borussia Mönchengladbach en geldt als een groot talent.
Marin, die vanwege zijn prestaties ook wel Magic Marin wordt genoemd, staat naast Ajax ook in de belangstelling van AC Milan en Fiorentina. De drie clubs waren afgelopen weekend aanwezig tijdens een wedstrijd van Duitsland Onder-19 en zagen daar Marin spelen.
Naast zijn goede spel viel Marin in de wedstrijd met IJsland vooral op vanwege een wonderbaarlijke goal. Hoeveel Marin moet gaan kosten is niet bekend.
Denk ik ook. Een extra middenvelder kan geen kwaad. Eigen jeugd is er ook nog niet klaar voor anders hadden die daar wel meer gespeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Als hij echt goed is zie ik geen probleem om hem een half jaar te huren. Tenzij je in de winterstop Aisatti/Defour kan kopen. Zo niet dan gewoon die spanjaard huren en begin volgend seizoen een van die twee kopen.
Lijkt me niet gek met spelers als Davids, Gabri, Maduro voor je.. Heb zo een vermoeden dat de jeugd er vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Wat een feest..quote:Wegereef fluit Ajax - Vitesse
Zeist, 20 nov 2007
Ajax – Vitesse staat onder leiding van scheidsrechter Jan Wegereef. Rob Meenhuis en Wijnand Rutgers zijn zondag in de ArenA zijn assistenten. Jeroen Sanders is vierde official.
Het Eredivisieduel begint om 14.30 uur. Voor de wedstrijd neemt Jaap Stam afscheid van het Ajax-publiek.
quote:Waag het niet om Van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach!
Sinds het vertrek van Louis van Gaal in 1997 is het erg onrustig bij Ajax rond de positie van trainer/coach, de tien jaar die hierop volgen hadden we Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse, Hans Westerhof, Ronald Koeman, Danny Blind, Henk ten Cate en Adrie Koster. Ajax-onwaardig haast, hoe onrustig het is. Na dit seizoen zal er een vervanger komen voor Koster, maar wie?
Het contract van Marco van Basten bij de KNVB loopt tot en met het EK van 2008, er wordt al gefluisterd dat hij al rond is met Ajax. Zoals bekend bekleedt Johan Cruijff een adviserende rol binnen Ajax en hij zal zijn “vriend” Van Basten dan ook zeker aanbevelen als nieuwe trainer /coach bij Ajax. Maar moeten wij hier blij mee zijn?
Als bondscoach overtuigt hij niet, maar misschien is hij als clubcoach wel de perfecte man. Maar is ‘misschien’ wel genoeg voor Ajax? Hebben we de afgelopen jaren niet genoeg gegokt (en verloren) met het aanstellen van trainer/coaches? Laat hem eerst maar elders ervaring op doen, bij een kleinere club. Als hij daar slaagt, is het vroeg genoeg om hem aan te stellen als nieuwe trainer/coach bij Ajax.
Op dit moment hebben wij niets aan Van Basten, laat maar iemand anders komen, er zijn genoeg betere alternatieven. Louis van Gaal bijvoorbeeld, maar de vraag is of AZ hem laat gaan. Martin Jol anders, die tweemaal knap vijfde werd met Tottenham Hotspur. Of wellicht Co Adriaanse, die eerder geweldig samenwerkte met Martin van Geel bij Willem II en AZ, maar bij Ajax eerder niet slaagde.
Als het Van Basten maar niet wordt, want Ajax is een topclub en moet dan ook een top-trainer/coach aan het roer hebben staan. De beste die beschikbaar is, geen potentiële topper, maar één die er meteen staat! Ik hoop dat men bij Ajax geleerd heeft van de afgelopen tien jaar, die erg onrustig waren. We hebben een topper nodig, niet weer gaan gokken...
Lees jij ooit terug in gesloten topics?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat dacht je..posten in het vorige topic is niet voldoende.. ik doe het nog maar eens
Donald komt er wel, de rest heb ik niet veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Nee, maar heeft het nut om alle nieuwsberichten nogmaals te posten aangezien dit een nieuw topic is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lees jij ooit terug in gesloten topics?
Gewogen en te licht bevonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af, duitse polizei zal wel weer klotenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Op naar tilburg.
Wanneer maken ze wat bekend over vvv uit?
Altijd gezellig voetbalreisjes naar duitsland.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, duitse polizei zal wel weer kloten![]()
Wat is er mis met Janquote:
Is er al wat bekend over W2 uit dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Op naar tilburg.
Wanneer maken ze wat bekend over vvv uit?
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is er al wat bekend over W2 uit dan?
Eigen schuldquote:
quote:Meeuwis: interesse Ajax opgeklopt verhaal
Ondanks dat Marcel Meeuwis in verband bleven brengen met Ajax de afgelopen maanden, verlengde hij zijn contract bij Roda JC. Tegenover Sportweek hechtte hij zelf echter weinig waarde aan de geruchten. “Dat is een opgeklopt verhaal. Zij hebben vorig seizoen bij mijn zaakwaarnemer Marc van Hintum geïnformeerd, maar daarna hebben wij niets meer van Ajax vernomen. Ik denk ook niet dat ik al klaar ben voor een club als Ajax. Daarom is Roda een ideale club om me verder te ontwikkelen.”
Waarom zou het in godsnaam belachelijk zijn om met zulke fantastische spelers de jeugdopleiding compleet te maken? Ze kunnen allemaal meetrainen met elkaar en Ajax 1 versterken ik zie geen negatieve aspecten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:22 schreef Nashje het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn als spelers als Krkic, Dos Santos en nu weer die Crosas worden verkozen boven onze eigen jeugdspelers.
Het is maar voor een half jaartje he. En sinds wanneer gaan wij spelers van de concurrent beter maken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom zou het in godsnaam belachelijk zijn om met zulke fantastische spelers de jeugdopleiding compleet te maken? Ze kunnen allemaal meetrainen met elkaar en Ajax 1 versterken ik zie geen negatieve aspecten.
Sinds Ajax een opleidingscentrum is voor de "echte" topquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is maar voor een half jaartje he. En sinds wanneer gaan wij spelers van de concurrent beter maken?
DJ Da Boy Tommy - Jodenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DTd5IeqapfM
Iemand in dit topic wist het liedje dat als 1e werd afgespeeld, hoe heette die ook alweer.
Doris Day - Que sera sera, maar die is er in meerdere uitvoeringen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DTd5IeqapfM
Iemand in dit topic wist het liedje dat als 1e werd afgespeeld, hoe heette die ook alweer.
't Zijn geen jumpersquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
DJ Da Boy Tommy - Joden
Dacht ik hoor..
Je hebt gelijk. Krkic is wel een leuke speler. Maarja als we geen kampioen worden heb je er alsnog geen fuck aanquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sinds Ajax een opleidingscentrum is voor de "echte" top
Ben je de wedstrijd in Alkmaar van vorig jaar, FC Wegereef - Ajax, soms vergeten?quote:
Pak je gitaar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:23 schreef PLAE@ het volgende:
Wordt tijd dat er weer eens wat goeie afca nr's gemaakt worden.
Eigenlijk alle doelpuntenvan AZ tegen toppers vind ik erg dubieus...quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ben je de wedstrijd in Alkmaar van vorig jaar, FC Wegereef - Ajax, soms vergeten?
Geen probleem, ik schreeuw wel een eind weg.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zolang jij de zang voor je rekening neemt![]()
lol, je doet het zelf ook met dat bericht van Marin.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee, maar heeft het nut om alle nieuwsberichten nogmaals te posten aangezien dit een nieuw topic is?
Misschien dat ze die nu bij psv ook wel kunnen maken. Aangezien Jan Wouters daar momenteel de bank warm houdtquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef sjimz het volgende:
Vandaag nog de docu : "Daar hoorden zij engelen zingen" gekeken.
Blijft toch mooi en dramatisch tegelijk.
jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:53 schreef Nashje het volgende:
Hilarisch.
quote:Ajax TV: (gratis) 10 mooie goals van Ronald de Boer
Liever kampioen met 11 onsympathieke spelers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:22 schreef koningdavid het volgende:
Luque lijkt me sympatiek.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Liever kampioen met 11 onsympathieke spelers.
quote:Heitinga miste als enige nog geen minuut dit seizoen
John Heitinga is de enige speler van Ajax die in alle achttien officiële wedstrijden van Ajax tot nu toe meespeelde. Hij miste dit seizoen zelfs nog geen minuut. Na hem volgen Huntelaar, die in zeventien duels meespeelde en Gabri en Emanuelson, die beiden in zestien duels van Ajax meededen. In totaal maakte Ajax in de eerste achttien wedstrijden al gebruik van 26 verschillende spelers.
Binnenkort geschorst dus dan is dat ook achterhaald.quote:
quote:20/11/2007 - Hoofdrol voor Vermeer bij Olympisch elftal
(Gepost door RvN)
De aan Willem II verhuurde doelman Kenneth Vermeer vertolkte bij het Olympisch elftal een hoofdrol. In de vriendschappelijke interland tegen de leeftijdsgenoten van Roemenië had hij enkele goede reddingen. In de tweede helft wist hij zelfs een penalty te stoppen. 25 minuten voor tijd was hij echter minder gelukkig toen hij vanwege een heupblessure gewisseld moest worden voor Piet Velthuizen. Het Olympisch elftal won uiteindelijk met 1-0 in Venlo door een doelpunt van Royston Drenthe.
RTL uitzending begon om 17.40 uur.. dus 18.00 uur wedstrijd zou goed kunnen ja..quote:Op woensdag 21 november 2007 09:41 schreef JeroenV het volgende:
Dan komen ze in pot 2, wat gunstiger is.
Hoe laat is die wedstrijd, zes uur toch?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:41 schreef JeroenV het volgende:
Zolang er maar niemand van Ajax een blessure oploopt vind ik alles best. Al wordt het 9 - 5.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nederland moet verliezen vanavond, maar ja Steek speelt dus dat gaat moeilijk worden.
Rusland he..quote:Op woensdag 21 november 2007 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[afbeelding], ja dus (wist 't niet).
Hoezo pot 2? En welke wedstrijd?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:41 schreef JeroenV het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo pot 2? En welke wedstrijd?
Ajax' eerstkomende wedstrijd is gewoon Vitesse hoor.
Een beetje zelf zoeken kan op zich geen kwaadquote:Op woensdag 21 november 2007 09:49 schreef Nashje het volgende:
Hoezo pot 2?
EK-loting? Is er een EK voor clubs dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een beetje zelf zoeken kan op zich geen kwaad. Klik
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
EK-loting? Is er een EK voor clubs dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |