Lees jij ooit terug in gesloten topics?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat dacht je..posten in het vorige topic is niet voldoende.. ik doe het nog maar eens
Donald komt er wel, de rest heb ik niet veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Nee, maar heeft het nut om alle nieuwsberichten nogmaals te posten aangezien dit een nieuw topic is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lees jij ooit terug in gesloten topics?
Gewogen en te licht bevonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Ja dat vraag ik me ook af, duitse polizei zal wel weer klotenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Op naar tilburg.
Wanneer maken ze wat bekend over vvv uit?
Altijd gezellig voetbalreisjes naar duitsland.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, duitse polizei zal wel weer kloten![]()
Wat is er mis met Janquote:
Is er al wat bekend over W2 uit dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Op naar tilburg.
Wanneer maken ze wat bekend over vvv uit?
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is er al wat bekend over W2 uit dan?
Eigen schuldquote:
quote:Meeuwis: interesse Ajax opgeklopt verhaal
Ondanks dat Marcel Meeuwis in verband bleven brengen met Ajax de afgelopen maanden, verlengde hij zijn contract bij Roda JC. Tegenover Sportweek hechtte hij zelf echter weinig waarde aan de geruchten. “Dat is een opgeklopt verhaal. Zij hebben vorig seizoen bij mijn zaakwaarnemer Marc van Hintum geïnformeerd, maar daarna hebben wij niets meer van Ajax vernomen. Ik denk ook niet dat ik al klaar ben voor een club als Ajax. Daarom is Roda een ideale club om me verder te ontwikkelen.”
Waarom zou het in godsnaam belachelijk zijn om met zulke fantastische spelers de jeugdopleiding compleet te maken? Ze kunnen allemaal meetrainen met elkaar en Ajax 1 versterken ik zie geen negatieve aspecten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:22 schreef Nashje het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn als spelers als Krkic, Dos Santos en nu weer die Crosas worden verkozen boven onze eigen jeugdspelers.
Het is maar voor een half jaartje he. En sinds wanneer gaan wij spelers van de concurrent beter maken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom zou het in godsnaam belachelijk zijn om met zulke fantastische spelers de jeugdopleiding compleet te maken? Ze kunnen allemaal meetrainen met elkaar en Ajax 1 versterken ik zie geen negatieve aspecten.
Sinds Ajax een opleidingscentrum is voor de "echte" topquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is maar voor een half jaartje he. En sinds wanneer gaan wij spelers van de concurrent beter maken?
DJ Da Boy Tommy - Jodenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DTd5IeqapfM
Iemand in dit topic wist het liedje dat als 1e werd afgespeeld, hoe heette die ook alweer.
Doris Day - Que sera sera, maar die is er in meerdere uitvoeringen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DTd5IeqapfM
Iemand in dit topic wist het liedje dat als 1e werd afgespeeld, hoe heette die ook alweer.
't Zijn geen jumpersquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
DJ Da Boy Tommy - Joden
Dacht ik hoor..
Je hebt gelijk. Krkic is wel een leuke speler. Maarja als we geen kampioen worden heb je er alsnog geen fuck aanquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sinds Ajax een opleidingscentrum is voor de "echte" top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |