ik ben er nog niet in begonnen, moest eerst nog een ander boek uitlezen en dan is deze aan de beurt. Can You Keep A Secret is idd ook heel erg leuk, net zoals de Shopaholic-boeken (sommige dingen zijn best herkenbaar...) .quote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
O vertel. ben je al aan het lezen?
Ik vond een boek zo leuk van haar. Can you keep a Secret. .
En die vond ik dus helemaal niets. De shopaholic boeken. deel 1 de helft uitgelezen en begon me zo te ergeren.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben er nog niet in begonnen, moest eerst nog een ander boek uitlezen en dan is deze aan de beurt. Can You Keep A Secret is idd ook heel erg leuk, net zoals de Shopaholic-boeken (sommige dingen zijn best herkenbaar...) .
Je hebt ook nog The Undomestic Goddess, buiten de shopaholic serie.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:18 schreef itsme het volgende:
[..]
En die vond ik dus helemaal niets. De shopaholic boeken. deel 1 de helft uitgelezen en begon me zo te ergeren.
Hoop dat het nieuwe boek weer net zo is als Can you keep a secret
Yep!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:01 schreef CherryLips het volgende:
madeleine wickham, dat is toch ook sophie kinsella?.
Heej, die tweede is grappig. Even opgezocht waar het over ging.quote:
Ik heb je al eens vaker deze schrijver zien aanprijzen, en zie nu dat ie ook in je sig staat. Lijkt me toch ook wel leuk om een keer iets van te lezen. (Ik hoef niet te vragen of het een aanrader is voor een Discworld liefhebberquote:
Ik zou met zijn eerste beginnen: Expecting Someone Taller. Ik vind zelf Flying Dutch en Faust among equals de leukste. Ik ben geen grote fan van zijn meest recente boeken. In zijn vroege boeken sprak de slapstick humor me erg aan, en daar is hij een beetje vanaf gestapt voor de diepzinnigere humor.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb je al eens vaker deze schrijver zien aanprijzen, en zie nu dat ie ook in je sig staat. Lijkt me toch ook wel leuk om een keer iets van te lezen. (Ik hoef niet te vragen of het een aanrader is voor een Discworld liefhebber) Welk boek zou je aanraden om mee te beginnen?
Ik besef me terdege dat ik mezelf weer een aardig dure hobby aan het aanpraten ben.
ik neem aan van wel, dit is namelijk de filmversie van het boek. Het is dezelfde afbeelding als de filmposterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Die gast in het bovenste plaatje, is dat niet Javier Bardem?
Die heb ik met een 50-jaar-oude-saaie-zwarte-omslagquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:01 schreef MissGolightly het volgende:
Madame Bovary - Flaubert (met een hele hippe kaft ontworpen door Manolo Blahnik)
[ afbeelding ]
En nu nog meer, want ik was bijna vergeten dat ik bij play.com nog het een en ander in de uitverkoop had besteld:quote:
Waarschijnlijk heb je het gekregen omdat ze wisten dat je graag op Susan Smit faptquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:44 schreef Moron het volgende:
Gekregen
[ afbeelding ]
Susan Smit - Wat er niet meer is
Geen idee eigelijk of het wat is.
Nieuwsblad.bequote:Philippe Grimbert
Un Secret
Un Secret (Een geheim) door de Franse auteur en psychoanalyst Philippe Grimbert. Dit recente boek vertelt het verhaal van een joodse jongen die vlak na de Tweede Wereldoorlog opgroeit in een familie die een verschrikkelijk geheim heeft. De familie is zeer zwijgzaam. De jongen gaat op zoek naar dat geheim. Hij ondervraagt vrienden en kennissen. Ten slotte ontdekt hij dat geheim dat alles zegt over het drama van de Tweede Wereldoorlog. Zeer aangrijpend.
Manolo Blahnik: born November 27, 1942) is a Spanish fashion designer and an eponymous fashion label, one of the world's most prominent in women's shoes.quote:[b]Op woensdag 12 maart 2008 14:01 ...Manolo Blahnik... )
Alsof je daar wat aan hebt bij het lezen van het boekquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:21 schreef tgs. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het gekregen omdat ze wisten dat je graag op Susan Smit fapt![]()
![]()
Samequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:06 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Hugo Claus - Het verdriet van Belgie, maar dan in de "luxe gebonden 25 jaar editie"
Die is goed!quote:Op zondag 6 april 2008 22:12 schreef krapula het volgende:
voor komende zomer
[ afbeelding ]![]()
ben zéér benieuwd
.
Hoe duur?quote:Op zondag 6 april 2008 22:12 schreef krapula het volgende:
voor komende zomer
[ afbeelding ]![]()
ben zéér benieuwd
nieuwe vertalingquote:Op maandag 7 april 2008 21:47 schreef Scaurus het volgende:
Sjesus wat duur! Kan 'em vast wel voor vijf euro in paperback op de kop tikken. Of is het een nieuwe vertaling?
:/,quote:Op maandag 7 april 2008 22:07 schreef krapula het volgende:
[..]
nieuwe vertalingkost nieuw ¤ 85,-
ik heb em daarom 2ehands gekocht
quote:This is the heart-wrenching true story of a girl named Cupcake and it begins when, aged eleven, she is orphaned and placed in the 'care' of sadistic foster parents. But there comes a point in her preteen years - maybe it's the night she first tries to run away and is exposed to drugs, alcohol, and sex all at once - when Cupcake's story shifts from a tear-jerking tragedy to a dark, deeply disturbing journey through hell. Cupcake learned to survive by turning tricks, downing hard liquor and ingesting every drug she could find while hitchhiking up and down the California coast. At just sixteen, she stumbled into the terrifying world of the gangsta, dealing drugs, hustling and only just surviving a drive-by shooting. But, ironically, it was Cupcake's rapid descent into the nightmare of crack cocaine addiction that finally saved her. After one four-day crack binge she woke up behind a dumpster. Half-dressed and half-dead, she finally realized she had to change her life or die on the streets - another trash-can addict, another sad statistic. Astonishingly, Cupcake turned her life around and this is her brutally frank, startlingly funny story. Unlike any memoir you will ever read, A Piece of Cake is a redemptive, gripping tale of a resilient spirit who took on the worst of contemporary urban life and survived it. It is also the most genuinely affecting rollercoaster ride through hell and back that you will ever take.
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
Jaja.
Anywayz. Net besteld op aanraden van goede vriend:
[ afbeelding ]
[..]
Dat ziet er interessant uitquote:
Ik heb het boek ook even gekochtquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef Scaurus het volgende:
Het boek lijkt me wel wat. Maarten 't Hart spreekt er lovend over in (naar ik meen te herinneren) Wie God verlaat heeft niets te vrezen. En hij is zeker geen leek op het gebied van bijbelkritiek. Heb gisteravond de eerste bladzijde gelezen, maar besefte dat W.F. Hermans toch beter is voor op de late avond.
Het Jezusboek van Albert Schweitzer wil ik trouwens ook eens in mijn handen hebben.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Schimmen
Rijk
Pff, als een boek zo'n fout op de voorkant had zou ik het eigenlijk niet meer durven kopen... Tenzij het rijke schimmen zijn. Dat kan natuurlijk.
Ik heb 'the curious incident of the dog in the nighttime' gelezen van hem, en dat vond ik erg leuk, het deed me een beetje denken aan een britse Jonathan Safran Foer. 'A spot of bother' is wat anders, meer een echte roman, maar ik vind het vermakelijk en beklemmend tegelijkertijd (op bijna 100 pagina'squote:Op woensdag 30 april 2008 12:11 schreef Scaurus het volgende:
Ik zie hier nogal veel boeken als A Spot of Bother van Mark Haddon, met een hippe voorkant en dito titel. Wat voor soort boeken zijn dat? Kluun-achtig? Sex and the City-achtig? Of meer humoristisch doch goed geschreven a la Douglas Adams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |