Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die wil ik ook graag lezen maar vanwege het onderwerp, maar geen idee of ik er ooit doorheen kom.
Je weet dat die eigenlijk door mevrouw Francis geschreven worden, he?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef deedeetee het volgende:
De Quincunx van Charles Palliser, vroeger al eens gelezen en ga 't nog eens opnieuw doen. Lekker dik !
Had voor 't weekend de nieuwste Dick Francis gehaald en daar vloog ik doorheen. Het beste wat ik ervan kan zeggen is dat ik 't redelijk onderhoudend vond....
Jammer dat zij overleden isquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat die eigenlijk door mevrouw Francis geschreven worden, he?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef deedeetee het volgende:
De Quincunx van Charles Palliser, vroeger al eens gelezen en ga 't nog eens opnieuw doen. Lekker dik !
Had voor 't weekend de nieuwste Dick Francis gehaald en daar vloog ik doorheen. Het beste wat ik ervan kan zeggen is dat ik 't redelijk onderhoudend vond....
De boeken dief vond ik te kinderlijk geschreven. Verder wel een leuk verhaal, maar niet zo goed als men hier heeft doen geloven.quote:Ik ben in the Book Thief bezig maar ik vind het nog niet echt wat.
Al gewend aan de schrijfstijl? Ik moest er ook even inkomen, maar daarna ben ik het gaan waarderen. Het boek is goed te lezen zonder de andere boeken van de Homo duplex serie te hebben gelezen. Ben ook pas na dit boek aan de andere delen begonnen. Bepaalde personages krijgen dan iets meer betekenis.quote:Dat heb ik dus ook .
Ik zit nu op bijna 100 blz en ik ben nog steeds niet gewend aan de manier van schrijven, maar ik moet en zal hem vanwege het onderwerp helemaal uit lezen .
Dat heb ik toentertijd met heel veel plezier gelezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef deedeetee het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
Bosbeetle heeft 't tenslotte ook gelezen en dan weet je dat je goed zit.
Feistquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
Duisternis over Sethanon
Boekanier des Konings
Prins van den Bloede
Allemaal van Feist(ondertussen ook bezig in het rad des tijds, maar moet ff iets anders lezen omdat ik het rad des tijds anders beu raak en vice versa)
De ongeschreven wet van terry goodkind, serie compleet maken
Classroom in a book: Photoshop CS3
Laat ik dan nogmaals reclame maken voor Play.com, ook uit de UK, ook gratis verzending, en ook redelijk goedkoop. Jouw boek is toevallig duurder daar, maar in mijn ervaring is Play.com meestal net iets goedkoper. Wat vooral scheelt is dat ze er geregeld kortingsacties hebben lopen, en daar doet Book Depository niet aan. Vergelijken loontquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb via het KLB topic bol.com kennis gemaakt methttp://www.bookdepository.co.uk
Goed boekquote:Op zondag 29 juni 2008 20:13 schreef Wurdsje het volgende:
Tom Holland - Rubicon (de nederlandse vertaling)
[ afbeelding ]
mja ik ben benieuwd.. ik zag em vandaag eindelijk in de softcover editie.. dus meteen maar meegenomen.. ik heb het op zich niet zo op hardcovers namelijk..quote:
ahh.. nou ik ben benieuwd..quote:Op zondag 29 juni 2008 23:23 schreef Scaurus het volgende:
Geloof me, van Holland leer je meer dan van Fik Meijer. Laatste schrijft leuk, maar echt veel opsteken doe je niet van zijn boeken. Holland weet daarentegen diepgang met stijl en vaart te combineren. Hij weet de finesses en intriges van de Romeinse politiek zo te beschrijven dat het tastbaar wordt, dat het tot leven komt. En dat zonder de grote lijnen te verliezen. Geen meesterwerk, maar wel een verdienstelijk boek voor zowel de Romanofiel als de geïnteresseerde leek.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ahh.. nou ik ben benieuwd..
helaas is ie pas voor in de vakantie.. dus ik moet nog even 3 weken wachten voordat ik em ga lezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Als je daar nog nooit geweest bent dan MOET je daar naar toe, tenminste, als ik je een beetje goed inschat. Dat is pas echt een schatkamer voor de boekenliefhebber. En trek er een hele dag voor uit, van `s ochtends vroeg totdat het sluit, dan nog kom je tijd te kort. En neem een koffer op wieltjes mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:15 schreef Scaurus het volgende:
Ik hoorde pas trouwens dat ergens in augustus er in Deventer een grote boekenmarkt is. Weet iemand hier meer van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |