Nou je kunt tegenwoordig zowel eerste als tweedehands kopen, maar ik heb een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef Northside het volgende:
Geen gebruikte versie besteld ofzo? Of werkt dat niet zo bij bol.com?
quote:
Mwoah, als ik via elcheapo een boek zoek, komt Bol.com er toch regelmatig als goedkoopste uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:51 schreef Lkw het volgende:
Mensen lopen te makkelijk en standaard naar bol.com. Er zijn genoeg alternatieven, regelmatig ook goedkoper.
Je bent gewoon gepwnd door bol.comquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:51 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bang dat als ik het terugstuur dat het weer maanden gaat duren voordat het geregeld is enzo
Dat en het is een webshop waar ik erg goede ervaringen mee heb. CD-Wow is vaak wel goedkoper, maar daar kan ik weken wachten op mijn bestelling die bij Bol.com binnen 3 tot 5 werkdagen of soms zelfs al de volgende dag in huis is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als ik via elcheapo een boek zoek, komt Bol.com er toch regelmatig als goedkoopste uit.
Hehe, de zakken zijn ondertussen alweer op, het is ook al 5 jaar geleden ofzo, het was in de tijd dat ik net een dvd speler had een veel films kocht bij bol. Sindsdien eet ik ook bijna geen popcorn meer..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
52 Zakken popcorn?
En jij sindsdien zeker elke dag op FOK! zoeken naar popcornwaardige topics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |