Daar komt ze wel lekker laat mee, eerst me opgeilen met haar lijf – en dat weet ze dondersgoed! - en nu de huillie uithangen terwijl ze met me zoende!quote:ik weet niet wat je je in je hoofd haalt, maar ik heb niet de behoefte daarin mee te gaan en vind het niet prettig zoals je je de laatste tijd gedraagt tegenover mij. Ik zou het op prijs stellen als je je avances voor je wilt houden en onze relatie puur zakelijk wilt houden.
Lees deze dingen nog eens rustig na, meneer bord-voor-kop.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:34 schreef Herald het volgende:
dat ze echt een pijpmondje heeft
of iemand wel eens in haar rectum heeft geplast, ach je kent het wel,
Haar bloesje zat strak gespannen en haar pantalon zat heerlijk strak om d’r billen, waardoor je precies zag wat voor minuscuul slipje ze droeg.
Tijdens de bespreking zat ik naast haar en ik tikte lichtjes met mijn been tegen die van haar aan.
Toen ze de deur uit liep botste ik nog tegen haar boezem op, ze zijn ook erg moeilijk te ontwijken,
voor dat ik het wist aaide ik haar over d’r bol en gaf ik een kus.
Kutquote:
Volgens mij moet TS nodig eens naar de hoeren... Of een vaste vriendin zoeken.quote:dat ze echt een pijpmondje heeft, of iemand wel eens in haar rectum heeft geplast
Of het is gewoon een lekkere sletquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Furia het volgende:
Je hebt haar aangerand en je bent een viezerik. Geen reactie staat niet gelijk aan goede reactie. Geen reactie is voor veel mensen nog altijd het fatsoen om iemand niet direct voor z'n bek te slaan. Hoewel dat bij jou effectiever zou zijn geweest.
Tsjonge... doe eens 1 keer klikken op Herald z'n posthistorie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:50 schreef Boe-man het volgende:
Link naar het origineel?
aangerandquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Furia het volgende:
Je hebt haar aangerand en je bent een viezerik. Geen reactie staat niet gelijk aan goede reactie. Geen reactie is voor veel mensen nog altijd het fatsoen om iemand niet direct voor z'n bek te slaan. Hoewel dat bij jou effectiever zou zijn geweest.
maak er een topic overquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:55 schreef Ripley het volgende:
wat zo irritant is: mensen die in dergelijke topics direct gaan roepen "Lemming! Dat je daar serieus op in gaat". Dit ahd zo'n gezellig reltopic kunnen worden![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Overigens, ik weet dat TS reacties zit uit te lokken (lekker waarschijnlijk, zijn verhaal) maar ik had gewoon even zin om agressief te reageren [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Overigens, ik weet dat TS reacties zit uit te lokken (lekker waarschijnlijk, zijn verhaal) maar ik had gewoon even zin om agressief te reageren
De vraag is alleen: is dat goed of slecht?!?!??!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt echt talent voor dit soort teksten
Met het weglopen en niet op aanrakingen reageren had het voor TS al duidelijk mogen zijn dat ze geen belangstelling had om in te gaan op zijn avances.quote:
Snap je het nog steeds niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:15 schreef Furia het volgende:
[..]
Met het weglopen en niet op aanrakingen reageren had het voor TS al duidelijk mogen zijn dat ze geen belangstelling had om in te gaan op zijn avances.
Als ze nieuw is kun je haar gewoon wegevalueren en inruilen voor een gewilliger exemplaar, je hebt niets aan iemand die eerst alles toelaat en knipoogt en vervolgens opeens geen zin meer heeft .quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:34 schreef Herald het volgende:
Wat me nu weer overkomt zeg. Het is een lang verhaal dus let even op plz~
Introductie:
Zoals jullie weten ben ik afdelingshoofd bij een groot bedrijf. Sinds een poos heb ik een nieuw iemand onder me, een jongedame. Ondanks dat we niet veel contact hebben was er wel meteen een ‘klik’ tussen ons. Erg handig, want ik doe haar evaluatiegesprekken, dan is de sfeer altijd lekker informeel.
[
Haha.. lastig hé om een serieus topic van een niet-serieus topic te onderscheidenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Furia het volgende:
Lastig he, iemand zelf laten bepalen wat voor reactie die plaatst.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Haha.. lastig hé om een serieus topic van een niet-serieus topic te onderscheiden
nou het hek is hier wel van de dam, van de dam zeg ik je! En ik moet het uiteraard allemaal laten bezinken, dus vanavond vast wel een update onder het genot van een wijntje (want dat heb ik wel nodig nu!)quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:57 schreef remlof het volgende:
Krijgen we hier vanavond ook nadere uitleg?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
Slechte Lemming;
Je vergeet er 23 x bij te vertellen dat je weet dat je knap bent en dat je er zo goed uitziet en dat je daarom altijd op gepaster afstand blijft van je vrouwelijke collega's!
Verder, leuke lemming, maar nu?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Link naar het orgineel?!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Herald het volgende:
In haar CV stond er niets van, maar via via heb ik me laten vertellen dat haar vorige baan kindermeisje was...
Je bent wel een slechte verliezer las ik netquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Herald het volgende:
In haar CV stond er niets van, maar via via heb ik me laten vertellen dat haar vorige baan kindermeisje was...
Ja dat viel mij ook al op, hoe verantwoorden jullie nu zoiets?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:50 schreef Herald het volgende:
Gewoon om het uit te praten. Onder werktijd.
Nee hoor, mevrouw zit dritig te F5-en daar .quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij is het originele topic verwijderd!
Ja inderdaad, hier is ie ook niet Seksuele intimidatie? Hoe aanpakken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij is het originele topic verwijderd!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef Deceptie het volgende:
Ik was voornemens neer te pennen over wat er vanavond allemaal is gebeurd, maar nadat ik de hele thread heb bijgelezen heb ik daar opeens geen behoefte meer aan.
Dom puberaal klootjesvolk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |