Dat mag en kan niet meer. Het voetbal moet een apart programma worden aldus de tender van de ECVquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:00 schreef Stpan het volgende:
De NOS gaat het gewoon doen zoals dat altijd deden. Veel reclame tussendoor.
19:00 - 19:30 de samenvattingen van de wedstrijden van de wedstrijden van 14:00 en 16:00
19:30 - 19:50 veldrijden, driebanden, Pinoke tegen Klein Zwitserland, rondjes rijden op het ijs
19:50 - 20:00 reclame
20:00 - 20:15 journaal
reclame
het weer
reclame
20:20 - 20:45 De samenatting van de wedstrijd van 18:00 plus standen en uitslagen incl.
En zo zijn we weer terug bij af. Helaas.
En ook dat het niet onderbroken mag worden door het journaal?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat mag en kan niet meer. Het voetbal moet een apart programma worden aldus de tender van de ECV
die 3,5 miljoen krijgen ze nooit meer!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:54 schreef Stpan het volgende:
Staat dat ook in de nieuwe tender?
Als ik de ECV was zou ik toch liever 3,5 miljoen kijkers hebben en het voetbal onderbroken dan 2 miljoen kijkers en 1 lang programma. Dat het voetbal een apart programma moest worden had vast als doel meer kijkcijfers te trekken. Dat is dus mislukt, waarom zouden ze daar dan zo star aan vast willen houden?
Tenzij die rechten weer doorverkocht worden aan de NOS.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef tong80 het volgende:
Kabeltrio biedt op voetbalrechten
Zou triest zijn als dit doorgaat. Dan kunnen we Langs de Lijn wel afschrijven.
Ja en Jeroen van de Boom is een groot artiest en geniaal muzikant, Wilders is een begenadigd politicus en belspelletjes moeten verboden worden, om de o zo intelligente massa tegen zichzelf te beschermen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:42 schreef FLR het volgende:
Wel typisch trouwens dat Boer zoekt Vrouw tegenwoordig bijna het dubbele aantal kijkers trekt dan het voetbal en dat ook het schaatsen gisteren populairder was dan het voetbal. Dat zou toch tot nadenken moeten stemmen..
Naar de BBC!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De uitzendrechten moeten naar de NOS
Daar zullen heel veel mensen in de auto en op het strand etc. het niet geheel met je eens zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:40 schreef pfaf het volgende:
30 miljoen per jaar meer is wel een flinke verbetering, daar kan meneer inflatie niet tegen op!![]()
Langs de Lijn is een instituut, maar sinds breedbandinternet zie ik het nut naarvan ook niet meer in, dus missen zal ik het niet.
Daarom staat er 'ik' en niet 'mensen in de auto en op het strand'...quote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Daar zullen heel veel mensen in de auto en op het strand etc. het niet geheel met je eens zijn.
Nou ja, ik dacht dat de o zo intelligente massa toch altijd bestond uit grote voetballiefhebbers.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja en Jeroen van de Boom is een groot artiest en geniaal muzikant, Wilders is een begenadigd politicus en belspelletjes moeten verboden worden, om de o zo intelligente massa tegen zichzelf te beschermen.
Ik kijk nergens meer van op. [ afbeelding ]
Blijkbaar zijn wij alsnog de elite.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef FLR het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat de o zo intelligente massa toch altijd bestond uit grote voetballiefhebbers.
net als in Beligėquote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tenzij die rechten weer doorverkocht worden aan de NOS.
Precies en dat zal vermoedelijk ook wel gebeuren. Het voordeel voor de kabelbedrijven is dan dat ze meer invloed op de manier waarop de samenvattingen uitgezonden worden kunnen uitoefenen, zodat dat de nieuwe betaalzender minder zal bijten. Of wellicht doen ze dat zelfs ook in samenwerking met Sport1.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als in Beligėdaar kcoth Balgacom toch het totale paket en verkocht vervolgens de ssamenvatingen door aan de VRT.
De kabelbedrijven hebben zelf geen openkanaal en zullen de samenvattingen en radio wel door moeten verkopen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De uitzendrechten moeten naar de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |