Ach, bovendien zijn we een aantal jaren verder en zal de NOS het ook wel anders aan gaan pakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Om 20.00 waren ze er even uit en rond 20.20 uur lieten ze weer de resterende wedstrijden zien.
Dat is inderdaad ook wel een goed idee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als je een clubkanaal zou kunnen kiezen. Dus bijvoorbeeld 5 euro in de maand betalen voor alle wedstrijden van FC Groningen.
Dus Sport1 14 euro + 5 euro voor clubkanaal. 19 euro per maand. Daar zou ik dik tevreden mee zijn.
Precies, er zat ook reclame tussen Studio Sport en het Journaal, voordat het Journaal begon.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:14 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En voor die 20.00 al reclame en paardensport...
Of te wel een onderbreking van meer dan 20 minuten, hetgeen lanegr is dan alle reclames van RTL bij elkaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Om 20.00 waren ze er even uit en rond 20.20 uur lieten ze weer de resterende wedstrijden zien.
Zal best. Maar ik kan bijvoorbeeld niet naar het stadion.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:14 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Alleen zien de meeste supporters sowieso de thuiswedstrijden van hun club al in het stadion...
Inderdaad, dat ziou echt verschrikkelijk zijn geworden. De interlands en dan in het bijzonder de stomme spelletjes tussendoor zijn al niet om aan te zien, laat staan het eredivisievoetbal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef Blight het volgende:
Ik dank in ieder geval god op mijn blote knietjes dat SBS geen bod doet.
ik denk ook wel dat dat zou gaan lopen. Ik ken genoeg mensen uit m'n omgeving die daar wel interesse in zouden hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal best. Maar ik kan bijvoorbeeld niet naar het stadion.
Bovendien zijn er duizenden fans van de topclubs die nooit naar een stadion gaan. Ik denk dat voor zo'n clubkanaal gewoon markt is.
Dat absoluut.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:18 schreef Blight het volgende:
Ik dank in ieder geval god op mijn blote knietjes dat SBS geen bod doet.
Yep.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als je een clubkanaal zou kunnen kiezen. Dus bijvoorbeeld 5 euro in de maand betalen voor alle wedstrijden van FC Groningen.
Dus Sport1 14 euro + 5 euro voor clubkanaal. 19 euro per maand. Daar zou ik dik tevreden mee zijn.
Dat lijkt me ook wel. Al zou 5 euro per maand te weinig zijn. Ik denk eerder dat je naar 10 per maand gaat voor een clubkanaal (eventueel nog 25% korting voor seizoenkaarthouders) en 17.50 of 20 per maand voor de complete eredivisie. Zou je bij Sport 1 op 30e per maand kunnen uitkomen denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bovendien zijn er duizenden fans van de topclubs die nooit naar een stadion gaan. Ik denk dat voor zo'n clubkanaal gewoon markt is.
Dat is waar. Ik ben er alleen nog niet over uit of die fans van de topclubs ook fanatiek genoeg zijn om te betalen voor hun club. Ik bedoel, bij Ajax komt de helft van de seizoenkaarthouders niet eens opdagen bij een potje tegen RKC. Toch zouden ze de gok met de clubkanalen best mogen nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
daar kan de club dan zelf ook programma's op kwijt zoals een aantal clubs nu ook al hun eigen TV makenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gebeurd nu trouwens ook al bij tele2quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kan de club dan zelf ook programma's op kwijt zoals een aantal clubs nu ook al hun eigen TV maken
Je zet eerder de tv aan thuis voor Ajax - RKC dan dat je er een uur naar toe moet rijden. Net als met PSV - Heerenveen oid voor de neutrale kijker. 5e per wedstrijd is te veel, maar als je toch 20 per maand hebt betaalt, waarom niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben er alleen nog niet over uit of die fans van de topclubs ook fanatiek genoeg zijn om te betalen voor hun club. Ik bedoel, bij Ajax komt de helft van de seizoenkaarthouders niet eens opdagen bij een potje tegen RKC. Toch zouden ze de gok met de clubkanalen best mogen nemen.
Daarom de korting voor seizoenkaarthouders.quote:10 euro voor een clubkanaal vind ik persoonlijk teveel aangezien ik dan 120 euro betaal voor alleen 17 uitwedstrijden...
PSV TV is ook al op RTL te zien, maar een eigen kannaal zou een goede impuls zijn om die activiteiten verder te ontplooienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gebeurd nu trouwens ook al bij tele2
Maar met een clubkanaal zou dat idee nog beter uit de verf komen.!
Ik ben voor!
en een gebrek aan realiteitsvisie. John de Mol heeft zwaar overbetaald simpelweg omdat hij alles en iedereen wat voor een beetje kwaliteit stond naar zijn zender wilde halen. De reele waarde van het voetbal is dus veel lager dan wat de Mol er voor heeft betaald, dat de ECV na die paar jaar opeens nog meer wil krijgen dan wat de Mol er voor wilde betalen is leuk en aardig voor de ECV maar er is geen hond die dat er voor gaat betalen simpelweg omdat de rechten zoveel niet waard zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:01 schreef rubbereend het volgende:dat heeft je hand overspelen
alleen de NOS nog
daar gaan de reclame en gok plannen
een uur is toch te kort?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef MaxPower het volgende:
en voor de zeikerds die het niet terug naar de NOS willen: onderbreking door korfbal en het journaal mag niet meer. Dus straks lekker reclameloos de samenvattingen tussen 20:00 en 21:00
Wordt wel saai dan zonder de analyses.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef MaxPower het volgende:
en voor de zeikerds die het niet terug naar de NOS willen: onderbreking door korfbal en het journaal mag niet meer. Dus straks lekker reclameloos de samenvattingen tussen 20:00 en 21:00
wij zeikerds bieden vooral tegengas tegen al die NOS verheerlijkers. Dat het vroeger allemaal zo geweldig was bij de NOSquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef MaxPower het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je zet eerder de tv aan thuis voor Ajax - RKC dan dat je er een uur naar toe moet rijden. Net als met PSV - Heerenveen oid voor de neutrale kijker. 5e per wedstrijd is te veel, maar als je toch 20 per maand hebt betaalt, waarom niet?
[..]
Daarom de korting voor seizoenkaarthouders.
Als de NOS het objectiever zou brengen heb ik geen problemen met de NOS. In de nieuwe insteek, zonder reclame maar mét nieuwe mensen (meer diversiteit qua clubsympathie), wil ik ze best een kans geven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij zeikerds bieden vooral tegengas tegen al die NOS verheerlijkers. Dat het vroeger allemaal zo geweldig was bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |