abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56122779
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als het allemaal minder opbrengt dan ze dachten, dan zullen ze toch echt wel naar zendgemachtigde dan wel publiek moeten luisteren.
Als de samenvattingen niet genoeg opbrengen, dan zullen ze echt niet naar de mensen luisteren die er niks voor betalen. Dan luisteren ze liever naar de mensen die wel betalen voor de live uitzending.
pi_56123005
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:03 schreef wormwood het volgende:

[..]

Als de samenvattingen niet genoeg opbrengen, dan zullen ze echt niet naar de mensen luisteren die er niks voor betalen. Dan luisteren ze liever naar de mensen die wel betalen voor de live uitzending.
Tuurlijk wel. Je gaat dan toch luisteren naar hoe zij het willen brengen, zodat ze meer zouden bieden. Het is niet voor niets dat SBS en RTL al zijn afgehaakt, en de NOS niet het bod heeft gedaan wat de ECV zou willen.

De ECV wil meer geld. De ECV wil de samenvattingen later hebben. Elk redelijk denkend mens ziet dat de zondagavond overvol is en NED1 en RTL een sterke avond hebben, dus de kijkers zullen om 20.00 niet snel stijgen -> waardevermindering. Minder kijkers, is minder geld van adverteerders. Is dus nog minder geld.

Dus of de ECV moet genoegen nemen met minder geld. Of hun eisen zodanig aanpassen, dat het wel interessant wordt voor meerdere partijen om er op te bieden.
pi_56123181
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Je gaat dan toch luisteren naar hoe zij het willen brengen, zodat ze meer zouden bieden. Het is niet voor niets dat SBS en RTL al zijn afgehaakt, en de NOS niet het bod heeft gedaan wat de ECV zou willen.

De ECV wil meer geld. De ECV wil de samenvattingen later hebben. Elk redelijk denkend mens ziet dat de zondagavond overvol is en NED1 en RTL een sterke avond hebben, dus de kijkers zullen om 20.00 niet snel stijgen -> waardevermindering. Minder kijkers, is minder geld van adverteerders. Is dus nog minder geld.

Dus of de ECV moet genoegen nemen met minder geld. Of hun eisen zodanig aanpassen, dat het wel interessant wordt voor meerdere partijen om er op te bieden.
Vergeet niet dat voor de live rechten veel meer te halen valt. Die samenvattingen zijn eigenlijk maar bijzaak.
pi_56123404
Maar voor het gros van de mensen gaat het om de samenvattingen.
pi_56124339
Ik hoop echt van harte dat alle rechten naar de commercielen gaan. Welke commerciele zender dat is kan me geen ruk boeien, als er maar geen euro van mijn belastinggeld door de NOS wordt uitgegeven aan deze ruksport.
pi_56125685
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:54 schreef Cyberia18 het volgende:
NOS !!!!!

Héle goede zaak
Ik denk dat alleen Ajax-fans en meelopers die niet goed nadenken er blij mee zullen zijn. Ik vond de NOS niks en heb er een hard hoofd in dat ze het nu wel goed kunnen. En dan zo'n Youp van't Hek die dan nostalgisch gaat zitten doen bij NOVA en hoopt dat het terug komt bij de NOS en dat ze analyses achterwege laten. Vervolgens noemt hij Jan van Halst, 'die maar ergens anders een uitkering moet aanvragen'. Ten eerste is hij zo'n beetje de enige analist die wél wat nuttigs te melden heeft en ten tweede heeft hij een uitkering vast niet nodig als commercieel directeur van FC Twente. Er valt bij de NOS alleen wat te maken als ze Van Halst overnemen en wat objectiever zullen zijn dan in het verleden. Smeets heeft vroeger wel eens toegegeven dat het Ajax is wat de klok slaat op de redactie aldaar.

Voetbal-paardensport-reclame-journaal-reclame-weer-reclame-rest voetbal mag volgens mij niet meer, dus daar hoeven we ons geen zorgen meer over te maken.

Iemand had het hier boven ook over liverechten zoals ze nu op Sport1 zijn. Dat is natuurlijk geweldig zoals het nu is voor die prijs, maar ik ben bang dat dat ook over is. Ik geloof dat ze 4 euro per wedstrijd willen vragen, da's toch wat anders dan 11 euro in de maand inclusief alle Europese topcompetities...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:55:26 #232
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_56125715
@Nielsch, en als de NOS dan extra reclame inkomsten kan genereren dankzij het voetbal zodat er minder van jouw belastingcenten naar de publieke omroepen hoeft te gaan om de wettelijke hoeveel kunst en cultuur op TV te kunnen brengen. Wat dan?

Ik hoop overigens van harte dat de NOS de voetbalrechten niet krijgt, puur omdat ik in het verleden meer reclame en kudtsporten te verduren kreeg dan bij Talpa en RTL.
Nooit meer Sparta-FC Utrecht om 20:40 opgenomen met 1 camera.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:57:47 #233
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56125786
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef vingerplant het volgende:

Iemand had het hier boven ook over liverechten zoals ze nu op Sport1 zijn. Dat is natuurlijk geweldig zoals het nu is voor die prijs, maar ik ben bang dat dat ook over is. Ik geloof dat ze 4 euro per wedstrijd willen vragen, da's toch wat anders dan 11 euro in de maand inclusief alle Europese topcompetities...
Ik denk dat het ook nog wel mogelijk wordt om een gewoon Sport 1-abonnement zoals het nu is inclusief de Nederlandse competitie te sluiten. Dat zal dan wel duurder worden dan de huidige 14 euro, maar zelfs als het 25 of 30 euro wordt heb ik dat best voor de topcompetities inclusief NL over.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_56125837
Ik word een beetje moe van die mensen die terug verlangen naar de NOS. Aan de andere kant hoop ik dan ook dat de NOS het krijgt, en ze het op de oude manier gaan uitzenden dus:
- Onderbroken door journaal
- 10 minuten reclame voor journaal en 10 minuten reclame na journaal
- Top drie clubs voor het journaal
- De kleinere clubs na het journaal in een uurtje en met één camera

En dan verheug ik me op de reacties
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:00:52 #235
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56125894
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die terug verlangen naar de NOS. Aan de andere kant hoop ik dan ook dat de NOS het krijgt, en ze het op de oude manier gaan uitzenden dus:
- Onderbroken door journaal
- Top drie clubs voor het journaal
- De kleinere clubs na het journaal in een uurtje en met één camera

En dan verheug ik me op de reacties
Inderdaad, mits er dan achter de decoder wel een goed programma is vind ik het best.
pi_56125898
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Och, als het 25 euro per maand wordt ofzo betaal ik ook hoor. had vroeger Canal+ voor het voetbal, was toen over de 30 gulden per maand. Ik wil best betalen voor live voetbal, zeker nu ik niet meer naar het stadion kan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 januari 2008 @ 12:01:16 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56125902
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:56 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het is een spelletje (bluf)poker op hoog niveau aan het worden. Het lijkt me sterk dat de NOS de rechten weer gaat krijgen. Denk dat de ECV liever met een commerciele omroep in zee gaat vanwege meer reclame mogelijkheden. Maar de ECV zal dan hun eisen wel moeten bijstellen. Toch weer om 19:00 uitzenden, wel of niet HD etc.
dat heeft je hand overspelen alleen de NOS nog daar gaan de reclame en gok plannen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56125917
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, mist er dan achter de decoder wel een goed programma is vind ik het best.
Idd, dat Sport1 met eredivisie vind ik dan ook wel erg aantrekkelijk om aan te schaffen.
pi_56125937
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook nog wel mogelijk wordt om een gewoon Sport 1-abonnement zoals het nu is inclusief de Nederlandse competitie te sluiten. Dat zal dan wel duurder worden dan de huidige 14 euro, maar zelfs als het 25 of 30 euro wordt heb ik dat best voor de topcompetities inclusief NL over.
20 Euro zou ik prima vinden, 25 of 30 euro alleen als je dan echt alle wedstrijden live krijgt en niet maar 2 tegelijk. Ik kijk namelijk liever naar bv Heracles dan naar Ajax, en die laatste is live een zekerheidje (logisch natuurlijk) waardoor ik de wedstrijd die ik eigenlijk wil zien mis.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:04:56 #240
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56125964
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:02 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, dat Sport1 met eredivisie vind ik dan ook wel erg aantrekkelijk om aan te schaffen.
Het bevalt echt prima. Vooral die zondagmiddagen met twee wedstrijden, een voorbeschouwing die rond 11.45 uur begint en eindigt rond 17 uur en ondertussen nog even zappen naar de Premier League zijn heerlijk.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:06:03 #241
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56125995
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:02 schreef vingerplant het volgende:

[..]

20 Euro zou ik prima vinden, 25 of 30 euro alleen als je dan echt alle wedstrijden live krijgt en niet maar 2 tegelijk. Ik kijk namelijk liever naar bv Heracles dan naar Ajax, en die laatste is live een zekerheidje (logisch natuurlijk) waardoor ik de wedstrijd die ik eigenlijk wil zien mis.
Het moet inderdaad wel uitgebreid worden naar alle wedstridjen, zoals ze dat bij de Premier League ook al doen. Hoewel ik meestal naar de toppers kijk wil ik daarnaast ook alle uitwedstrijden van Roda zien.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 januari 2008 @ 12:07:24 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56126031
Sport 1 is nu 15 euro, dat zou een prima bedrag per maand zijn voor het voetbal.
max verhoging naar 20 denk ik.
Maar ik denk dat PPV 5 euro per wedstrijd, wat ze denken binnen te halen, dat dat niet aanslaat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56126042
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het bevalt echt prima. Vooral die zondagmiddagen met twee wedstrijden, een voorbeschouwing die rond 11.45 uur begint en eindigt rond 17 uur en ondertussen nog even zappen naar de Premier League zijn heerlijk.

Wordt nog leuk als ook dat geschil in Spanje is opgelost
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:08:44 #244
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56126064
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:07 schreef borisz het volgende:
Sport 1 is nu 15 euro, dat zou een prima bedrag per maand zijn voor het voetbal.
Maar ik denk dat PPV 5 euro per wedstrijd, wat ze denken binnen te halen, dat dat niet aanslaat.
Dat zou ik alleen betalen voor Roda en voor de klassiekers.
pi_56126078
quote:
Ik weet wel zeker dat dat niet aanslaat. Ik ben een voetbalgek, maar ga echt geen 5 euro betalen voor 1 enkele wedstrijd. Dan gaat de 'gewone' liefhebber dat al helemaal niet betalen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:09:52 #246
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56126100
quote:
Wat ook nog een optie is om mensen te laten kiezen of ze alleen het Nederlands voetbal willen of ook de andere competities. Voor het Nederlands voetbal betaal je dan bijvoorbeeld 15 euro per maand en met de rest erbij wordt het 25 of 30 euro.
pi_56126135
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:

Overdrijven is ook een vak. Om 20.00 waren ze er even uit en rond 20.20 uur lieten ze weer de resterende wedstrijden zien.
pi_56126178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat ook nog een optie is om mensen te laten kiezen of ze alleen het Nederlands voetbal willen of ook de andere competities. Voor het Nederlands voetbal betaal je dan bijvoorbeeld 15 euro per maand en met de rest erbij wordt het 25 of 30 euro.
Mooiste zou zijn als je een clubkanaal zou kunnen kiezen. Dus bijvoorbeeld 5 euro in de maand betalen voor alle wedstrijden van FC Groningen.
Dus Sport1 14 euro + 5 euro voor clubkanaal. 19 euro per maand. Daar zou ik dik tevreden mee zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56126219
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mooiste zou zijn als je een clubkanaal zou kunnen kiezen. Dus bijvoorbeeld 5 euro in de maand betalen voor alle wedstrijden van FC Groningen.
Dus Sport1 14 euro + 5 euro voor clubkanaal. 19 euro per maand. Daar zou ik dik tevreden mee zijn.
Alleen zien de meeste supporters sowieso de thuiswedstrijden van hun club al in het stadion...
pi_56126238
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Om 20.00 waren ze er even uit en rond 20.20 uur lieten ze weer de resterende wedstrijden zien.
En voor die 20.00 al reclame en paardensport...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')