Ghehehe.... Moe je nagaan hoe moe ik ben!!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, wat een leuke verspreking Vamp 'bed'.![]()
Hier vanavond de laatste gym gehad. Gek idee hoor. Toen we begonnen, 9 weken geleden, leek het allemaal nog zo enorm ver weg en nu is het gewoon 'bijna'.
Jaja, dat heb ik de laatste dagen al een paar keer gezegd, maar ik blijf me maar verbazen over dat het nu echt binnen anderhalve maand gebeurd is als het goed is.
Oh, en qua datums ben ik dus vandaag precies over een maand uitgerekend. Nog 30 dagen!
Tja, Fruppel, het is hier net alsof ze niet zwanger is - geen last o.i.d. En uiteraard blijft de gedachte aan en het gemis van de zus van mijn vrouw erg op de voorgrond. Ze was ook bij de vorige bevalling en wilde misschien in de toekomst ook voor verloskundige studeren. De bevalling van Cees zal dan ook psychisch zwaar kunnen zijn... (Eigenlijk zie ik daar wel een beetje tegenop. Niet de bevalling, maar het gemis)quote:Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Fruppel het volgende:
oeh zere rug had ik ook...hmm...nee hoor zo kan ik alles wel op mezelf betrekken
Hoe voelen jullie je nu Bright? Gaat het allemaal lekker?
Vind het echt zo gaaf voor juliie!
Ach, wat erg. Hopelijk gaat het toch nog goed. Een knuffeltje dan maar. Houd je maar rustig en ga nog maar even niet naar school. De klas wordt toch wel opgevangen hoor!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:39 schreef sombie het volgende:
Jullie zijn lief.Ik denk dat het toch echt mis is want ik had gisteravond echt buikpijn en ik blijf ook vloeien. Vandaag blijf ik thuis want ik moet steeds huilen en voel me belabberd.
Pruk, dat is gweldig nieuws! Dat mag gevierd worden hoor dus schreeuw het van de daken.![]()
sombie, wat verdrietig. Logisch dat je je zo voelt. Blijf maar lekker thuisquote:Op donderdag 22 november 2007 07:39 schreef sombie het volgende:
Jullie zijn lief.Ik denk dat het toch echt mis is want ik had gisteravond echt buikpijn en ik blijf ook vloeien. Vandaag blijf ik thuis want ik moet steeds huilen en voel me belabberd.
Vandaag precies 30 weken. Ik ben echt al sinds gisteren aan het stuiterenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:22 schreef sjak het volgende:
Ach, pruk, vergeet ik te reageren op jouw JUBEL berichtje. Wat heerlijk dat alles goed is! Hoeveel weken ben je nu?
Ik zat laatst te lezen in een boekje dat onze baby alweer 20 cm is, dat kon ik me ook niet echt voorstellen hoor. Over een week alweer de 20 weken echo, ik ben nu al bijna op de helft (19+2)
Als je kleine straks geboren is dan gaat de tijd pas snel. Je ziet hem/haar elke dag meer kunnen. En de zwangeren om je heen vliegen door die 9 maand heen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Vandaag precies 30 weken. Ik ben echt al sinds gisteren aan het stuiteren
Wat gaat de tijd trouwens enorm snel! Volgens mij gaat die lang niet zo snel als je niet zwanger bent
Dank je, Wennie. Hoe lang duurde die bloeding bij jou? Bij mij is het gistermiddag begonnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:34 schreef Wennie het volgende:
SombieIk heb zelf ook een behoorlijke bloeding gehad in het begin (net of ik gewoon ongesteld was) maar ik heb het geluk gehad dat ik nog niet wist dat ik zwanger was, dus de zorgen zijn me bespaard gebleven. Ik hoop voor je dat alles goed komt en goed dat je lekker thuis bent gebleven.
lieve sombie, weggaan kan iig geen kwaad. Zoals al iemand zei: helaas, als het fout aan het gaan is, kun je dat niet tegenhouden met niets doen. Misschien is een beetje afleiding juist wel fijn. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je er geen zin in zou hebben hoor. Het maakt geen verschil voor je lichaam, maar het kan wel emotioneel prettiger zijn om niet te gaan. Dus gewoon je gevoel volgend!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef sombie het volgende:
[..]
Dank je, Wennie. Hoe lang duurde die bloeding bij jou? Bij mij is het gistermiddag begonnen.
Het vloeien is nu trouwens weer iets minder maar ik meer dan alleen bloed gehad. Ik voel me ongesteld. Het is ook zo vervelend dat ik niet weet hoe het verder gaat. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Morgen zou ik eigenlijk een weekend weggaan, met een vriendin zonder mijn vriend, naar Belgie. Maar ik weet niet of ik het wil en of het verstandig is. Misschien moet ik het topic En dan gaat het mis maar even lezen. Dat stel ik steeds uit.
Wat ontzettend verdrietig, sombiequote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef sombie het volgende:
Vandaag zou ik mijn zesde week ingaan, miss_sly. Ik heb net de verloskundige gesproken en zij bevestigde wat ik zelf ook al vrees: waarschijnlijk is het echt een miskraam. Het zat er dus weer niet in deze maand.
Ik heb de verloskundige ook gevraagd wat ik lichamelijk kan verwachten ivm het weekendje weg. Ze schetste 3 mogelijke scenario's waaronder 1 waarbij ik naar het ziekenhuis zou moeten. Ik twijfel over het weekendje, ook omdat ik degene met wie ik ga niet wil teleurstellen.
Dat wil ik eigenlijk ook inderdaad, wegkruipen in mijn veilige holletje. Ze zal het inderdaad wel begrijpen maar ik vind het toch moeilijk om te zeggen dat ik niet wil gaan. Misschien leidt het wel af, denk ik dan weer.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik werd een beetje kluizenaar toen het misging, en zou ook echt niet weggegaan zijn. Ik wilde alleen maar op mijn plekje op de bank zitten en niets doen. Goed voor jezelf zorgen, emotioneel, is nu belangrijker dan misschien iemand teleurstellen!
Sterkte, meis
Naar mijn idee ben ik gewoon een paar dagen ongesteld geweest, heb echt geen enkel vermoeden gehad dat ik zwanger was. Heel veel sterktequote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef sombie het volgende:
[..]
Dank je, Wennie. Hoe lang duurde die bloeding bij jou? Bij mij is het gistermiddag begonnen.
Het vloeien is nu trouwens weer iets minder maar ik meer dan alleen bloed gehad. Ik voel me ongesteld. Het is ook zo vervelend dat ik niet weet hoe het verder gaat. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Morgen zou ik eigenlijk een weekend weggaan, met een vriendin zonder mijn vriend, naar Belgie. Maar ik weet niet of ik het wil en of het verstandig is. Misschien moet ik het topic En dan gaat het mis maar even lezen. Dat stel ik steeds uit.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de kleine er al isquote:
Ik hoop echt dat alles goed gaat voor je meid. Die spanning en onzekerheid is echt zo naar en het enige wat je kunt doen is afwachten.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:57 schreef sombie het volgende:
Ik vind jullie echt vreselijk lief. Het doet me goed om jullie woorden te lezen. Het troost toch een beetje. Ook al verandert het niets aan of ik wel of geen miskraam krijg, het is een fijn gevoel dat jullie meeleven. En dat terwijl ik bijna nooit post. Als iemand het ooit nog over kliekjes en buitensluiten gaat hebben, doe ik ze wat. Bedankt.
Inmiddels heb ik nog heel lichte buikpijn en vloei nog af en toe nog licht. Tegen beter weten in, blijft toch een klein stukje van me hopen dat het nog goed komt. Maar ja... Ik blijf in ieder geval thuis dit weekend. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan.
Ik blijf dat zo raar vinden. Ik ben vorige week geweest, op precies 35 en zou volgende week vrijdag weer moeten, maar dat is iets naar voren gehaald omdat ik niet kon, en daarna is het elke week. Echt heel typisch dat je dan in het ziekenhuis minder vaak hoeft te komen.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef DeLiedje het volgende:
Sombie ik blijf nog even stilletjes voor je duimen!![]()
Had ik trouwens al verteld dat ik afgelopen week 'weer eens' bij de gyn ben geweest? Ik hoefde na mijn controle met 36 weken pas weer met 38 weken terug te komen... dat was afgelopen week.
En nu hoef ik wéér pas over 2 weken terugDan ben ik 40.2 weken, ik zei tegen die man dat ik hoopte dat niet te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |