abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54769356
hier ook weer voor de APK geweest. Alles was prima in orde, de baby is al ingedaald dus dat verklaart weer wat van de klachten die ik de laatste tijd heb
Heb maar meteen gevraagd of het strippen voor de laatste bevalling invloed gehad kan hebben op de snelheid van de bevalling maar dat was dus niet zo. Dus ik moet gewoon rekening houden met een snelle bevalling dit keer :s
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 21 november 2007 @ 21:33:30 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54769430
Je lijf en je kindje zijn nu al gebaat bij rust en regelmaat Tuc.
Leuk he... dat aftellen!

Wow, nu al ingedaald, da's idd vrij vlot Tearsong...

* Brighteyes heeft net postzegels besteld voor de geboortekaartjes.
Morgen eens de drukker bellen en vragen of ik nu al de enveloppen kan krijgen, dan kan ik die vast schrijven/labelen.
Ja, ik ben hyper ja. Heb zo'n to-do list liggen...
pi_54769482
Schrijfse BE! Dat vond ik het stomste klusje..

Zou dit het laatste berichtje zijn dat ik hier plaats voordat ik mama ben?!
Ik ga zo in bed een boekie lezen, nog ff lekker douchen en dan proberen te slapen...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 21 november 2007 @ 21:35:32 #206
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54769488
soepstengel succes morgen, echt je bent morgen gewoon mama super.

Lewis ook jij succes natuurlijk hoop dat het allemaal snel doorzet.

sombie ik hoop dat alles goed blijft gaan bij je!

Be wat is het kamertje super geworden echt zo lief en ach wel of geen gestreken lakentje merkt de baby niets van hoor.
Hier ook zo een vreselijke hekel aan strijken. Strijk alleen als ik iets nodig heb en echt te gekreukeld is.

Deliedje schattig die lakentjes zeg wauw.

Hier gaat het even iets minder. Morgen gelukkig naar de vk. Ik voel de kleine maar heel weinig nu kan niets zijn natuurlijk want ja ze zal wel klem liggen maar dat voelt gewoon niet prettig. Tel daarbij op dat ik enigsinds labiel ben opeens en een lieve peuter die soms veranderd in een duivelse kleuter pfff en het plaatje is compleet.

Maar nog maar 2 wk en 4 dagen en dan ben ik uitgerekend. Aan de ene kant wil ik eerder bevallena aan de andere kant een weekje later zou ook wel fijn zijn. Maar ja je hebt het niet voor het zeggen he. We wachte maar af.

tot morgen
pi_54770159
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, wat een leuke verspreking Vamp 'bed'.

Hier vanavond de laatste gym gehad. Gek idee hoor. Toen we begonnen, 9 weken geleden, leek het allemaal nog zo enorm ver weg en nu is het gewoon 'bijna'.
Jaja, dat heb ik de laatste dagen al een paar keer gezegd, maar ik blijf me maar verbazen over dat het nu echt binnen anderhalve maand gebeurd is als het goed is.

Oh, en qua datums ben ik dus vandaag precies over een maand uitgerekend. Nog 30 dagen!
Ghehehe.... Moe je nagaan hoe moe ik ben!!

Nog 30 dagen..... Daar kan ik me minder een voorstelling van maken als van 30 weken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 21 november 2007 @ 22:08:26 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54770479
Soepstengel, ook hier nog een knuffel!
DeLiedje, hier hadden ze nog veel koffertjes hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54770574
Nou, helaas, het bloeden is erger geworden. Het komt nu ook echt in het maandverbandje. Verder heb ik nog buikpijn. Ik vrees dus dat het niet goed gaat.
Misschien blijf ik morgen toch maar thuis want ik moet nu ook steeds huilen. Ik ben juf op een basisschool maar vind het wel moeilijk om thuis te blijven. Heb dan het gevoel dat ik mijn klas in de steek laat. Aan de andere kant ben ik bang dat het me niet lukt om fris en vrolijk te doen morgen.

Sorry, dat ik er weer over begin en niet op jullie verhalen inga; daar heb ik nu geen puf voor, sorry.
  woensdag 21 november 2007 @ 22:13:32 #210
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54770671
Sombie hopelijk betekent het allemaal niets maar sterkte ermee
  woensdag 21 november 2007 @ 22:15:41 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54770768
Sombie, niet verontschuldigen hoor! Is toch hardstikke logisch...
Ik hoop nog steeds voor je dat het gewoon goed blijft gaan, maar leuk is het natuurlijk niet.
pi_54770788
Sombie, dat is eng zeg... Hopen dat het hier inderdaad bij blijft en dat het 'gewoon' een innestelbloeding was. Ik heb het zelf gelukkig nooit gehad, bij geen van mijn zwangerschappen, maar het buikpijngevoel (alsof je ongesteld moet worden) herken ik zeker wel. Ik duim mee.

Ik moest nog even glimlachend terug denken aan mijn kraamtijd na mijn eerste bevalling. Ik was zeer ernstig gehecht na 3 knippen en ik ging dus lekker onder de douche plassen met de douchesproeier erop! (Geleerd in het ziekenhuis waar ze van die heerlijke sproeiertjes hebben speciaal voor dat doel! ) Nou had ik een nogal truttige en sjieke kraamhulp die na een paar dagen toch behoorlijk begon aan te dringen dat ik moest gaan poepen. Ik moest er niet aan denken!!! Het kwam maar spontaan eruit rollen en anders maar niet! Maar volgens de kraammevrouw kon ik om die reden beter niet meer onder de douche gaan plassen, want was als ik wel moest poepen? Ik was het mens inmiddels helemaal zat en ik zei dat ik het dan wel met mijn voet door het putje zou prakken! Mijn man rolde werkelijk over de vloer van het lachen en ik zal het gezicht van de sjieke kraammevrouw nooit vergeten!
  woensdag 21 november 2007 @ 22:27:51 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54771210
Jij bent het dus!
Ik vertel dat verhaal nog wel eens omdat ik het gewoon zo vreselijk grappig vind! Heerlijk lijkt me idd die blik op haar gezicht!
  woensdag 21 november 2007 @ 22:33:09 #214
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54771384
Pff wat gaan jullie snel zeg
Vandaag ook weer bij de vk geweest.Zoals alle keren was alles goed; alleen schrok ik van mijn gewicht 70 kilo In een maand ben ik 4,5 kilo aangekomen
Maar gelukkig hangt dat allemaal aan mijn buik, en ben voorderest nog slank
Veel last van harde buiken, maar volgens de vk kan dat geen kwaad.

Sombie, wat een naar verhaal.Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan
Doe maar rustig aan, en als je morgen thuis wilt blijven, doe dat maar lekker
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_54772029
Ik heb heeeel goed nieuws wat ik toch maar even wilde delen. Vond het vanmiddag vervelend om het direct na sombie te plaatsen, maar ik ben er gewoon zo blij mee

Purk is gegroeid

Hoofdje zat nu keurig op het gemiddelde, buikje was ook aan het bijtrekken. Het rustig aan doen heeft dus effect gehad

Purk wordt op een kleine 1300 gram geschat nu

Edit: en ik zie dat ik het nu toch net na sombie geplaatst heb.

Ook juffen hebben soms tijd voor zichzelf nodig en dan moet je die echt gewoon nemen hoor! Zeker als je je zo onzeker voelt!
pi_54772126
Oja, en Soepstengel! Ik denk niet dat je dit nog leest voordat je mama bent, maar succes!
pi_54772406
Hoe is het hier met de zwangeren?
Trekken jullie het nog allemaal een beetje?

In elk geval geniet van de zwangerschappen dames
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54772753
Soepstengel, ik hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht!
Morgen is het gewoon de geboortedag van je meisje

En Lewis! Wow.. ik hoop dat het doorzet, ik duim voor je!

DeLiedje, wat een lieve dekentjes!

En Sombie, meid, ik hoop dat het een innestelingbloeding is Sterkte
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54773002
Soepstengel geniet van de geboortedag van je kindje morgen
Lewis, is er al wat gebeurd bij jou?
Sombie ik duim voor je dat het allemaal niks betekent!
Saartje
pi_54773050
Oeh ik zit even door dit topic te bladeren en zie nu net jullie kamertje wat een mooi plekje gaat jullie babietje krijgen
  donderdag 22 november 2007 @ 04:51:51 #221
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54775781
Ach Sombie. Ik denk aan je en duim vor je. Succes met alles.
pi_54775927
Sombie ik hoop zo dat het niks is voor je maar ik weet hoe het voelt die angst. Ik had vorig jaar een miskraam en dat bloeden in combinatie met kramp klinkt bekend maar je angst ook. Het is wel zo dat veel vrouwen de eerste weken soms wat bloed verliezen maar het is me ontschoten of dat oud of vers bloed is.

Oh ja en ik ben er gewoon, niks aan het handje. Ga vandaag nog even wat shoppen met mijn man dus lig niet stiekem te puffen.
pi_54776034
Jullie zijn lief. Ik denk dat het toch echt mis is want ik had gisteravond echt buikpijn en ik blijf ook vloeien. Vandaag blijf ik thuis want ik moet steeds huilen en voel me belabberd.

Pruk, dat is gweldig nieuws! Dat mag gevierd worden hoor dus schreeuw het van de daken.
pi_54776111
Even een stukje knip-plak vanuit het streepjestopic, want we kunnen beter in dit topic gaan wachten
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:08 schreef Fruppel het volgende:
oeh zere rug had ik ook...hmm...nee hoor zo kan ik alles wel op mezelf betrekken

Hoe voelen jullie je nu Bright? Gaat het allemaal lekker?
Vind het echt zo gaaf voor juliie!
Tja, Fruppel, het is hier net alsof ze niet zwanger is - geen last o.i.d. En uiteraard blijft de gedachte aan en het gemis van de zus van mijn vrouw erg op de voorgrond. Ze was ook bij de vorige bevalling en wilde misschien in de toekomst ook voor verloskundige studeren. De bevalling van Cees zal dan ook psychisch zwaar kunnen zijn... (Eigenlijk zie ik daar wel een beetje tegenop. Niet de bevalling, maar het gemis)

We krijgen volgende week vrijdag een eerste echo; was het maar deze vrijdag al! Ik heb nu zo graag een 'bewijs' of zo! (Naast dat m'n vrouw straalt [dat onze ouders dat niet zien!![/sub] is er niets bijzonders te merken)

En een mogelijke bevallingsdatum? Volgens m'n vrouw is dat 20 juli. 3 dagen voor de verjaardag van haar op Elises verjaardag overleden zus. Het zou toch wat zijn als Cees 3 dagen later komt!!

Maar misschien krijgen we bij de echo meer duidelijkheid over de juiste datum.
  donderdag 22 november 2007 @ 07:57:34 #225
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54776135
Ach, sombie, wat zou dat rot zijn. Ik duim voor je dat het toch goed zit, hoor.
En goed om thuis te blijven, klets maar veel van je af als dat fijn voelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54776136
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:39 schreef sombie het volgende:
Jullie zijn lief. Ik denk dat het toch echt mis is want ik had gisteravond echt buikpijn en ik blijf ook vloeien. Vandaag blijf ik thuis want ik moet steeds huilen en voel me belabberd.

Pruk, dat is gweldig nieuws! Dat mag gevierd worden hoor dus schreeuw het van de daken.
Ach, wat erg. Hopelijk gaat het toch nog goed. Een knuffeltje dan maar. Houd je maar rustig en ga nog maar even niet naar school. De klas wordt toch wel opgevangen hoor!
pi_54776154
sombie, wat een eng nieuws, hoop zo dat het gewoon goed blijft gaan! kan me voorstellen dat je lekker thuisblijft!

soepstengel, waarschijjnlijk lees je het niet meer, maar heel veel sucses vandaag!

ben benieuwt of lewis al een vers beebje in d'r handen heeft?

hier vanacht erg rot geslapen, begin verkouden te worden, beeb was erg onrustig en had regelmatig krampjes. zal allemaal wel met elkaar verband houden, straks miesje naar PSZ, en ik even lekker terug mijn nest in, heerlijk.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54776169
en bright, vroeg me al af waneer we jou hier zouden zien!!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54776187
Hestria, het voelt erg fijn om hier te mogen posten
pi_54776224
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:39 schreef sombie het volgende:
sombie, wat verdrietig. Logisch dat je je zo voelt. Blijf maar lekker thuis
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54776397
Dat is goed Pruk, lekker gegroeid.

Soepstengel is bijna mama

Sombie toch, dat klinkt niet goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54776480
Sombie wat ontzettend klote
  donderdag 22 november 2007 @ 09:05:47 #233
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54776659
Wat spannendddddd, soepstengel ligt misschien nu wel op de OK.
Sombie, balen zeg, sterkte!
Lekker douchen!
pi_54776797
Allereerst...BRIGHT!!!!! Gefeliciteerd!!
Snap heel goed dat het allemaal erg zwaar is, maar aan de andere kant is het ook een heel mooi teken dat alles zo dicht bij elkaar ligt toch?

Sombie.. Goede beslissing denk ik om thuis te blijven! Hopelijk wordt het vloeien en de pijn minder vandaag en zie je ove reen tijdje een heerlijk boontje op de echo!

Soepstengel... Spannend vandaag!!

Pruk.... Wat een heeeeeerlijk nieuws!!!
pi_54776854
Zou Soepstengel al mama zijn

Dank je wel YPPY en PV

Sombie Je mag nu gewoon aan jezelf denken hoor
  donderdag 22 november 2007 @ 09:22:21 #236
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54776899
Ach, pruk, vergeet ik te reageren op jouw JUBEL berichtje. Wat heerlijk dat alles goed is! Hoeveel weken ben je nu?

Ik zat laatst te lezen in een boekje dat onze baby alweer 20 cm is, dat kon ik me ook niet echt voorstellen hoor. Over een week alweer de 20 weken echo, ik ben nu al bijna op de helft (19+2)
Lekker douchen!
pi_54776919
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:22 schreef sjak het volgende:
Ach, pruk, vergeet ik te reageren op jouw JUBEL berichtje. Wat heerlijk dat alles goed is! Hoeveel weken ben je nu?

Ik zat laatst te lezen in een boekje dat onze baby alweer 20 cm is, dat kon ik me ook niet echt voorstellen hoor. Over een week alweer de 20 weken echo, ik ben nu al bijna op de helft (19+2)
Vandaag precies 30 weken. Ik ben echt al sinds gisteren aan het stuiteren

Wat gaat de tijd trouwens enorm snel! Volgens mij gaat die lang niet zo snel als je niet zwanger bent
pi_54777017
BE wat een prachtig kamertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54777109
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:

[..]

Vandaag precies 30 weken. Ik ben echt al sinds gisteren aan het stuiteren

Wat gaat de tijd trouwens enorm snel! Volgens mij gaat die lang niet zo snel als je niet zwanger bent
Als je kleine straks geboren is dan gaat de tijd pas snel. Je ziet hem/haar elke dag meer kunnen. En de zwangeren om je heen vliegen door die 9 maand heen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54777120
lieve Sombie,

goed van je dat je lekker thuis bent gebleven, maar wat een rotreden.. ik hoop echt dat het niet doorzet, heel veel sterkte meid

Pruk.. wat fijn *o*
  donderdag 22 november 2007 @ 09:47:24 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54777249
Sombie, terecht hoor, dat je lekker thuis gebleven bent. Je kindertjes op school hebben toch ook niet veel aan een juf die met haar gedachten mijlen ver weg zit.

Pruk, wat een fijn nieuws!

S_oepstengel.... als het goed is is ze nu al geboren, jullie eigen kleine meisje!
Ik hoop dat het allemaal een beetje meegevallen is voor je!
  donderdag 22 november 2007 @ 10:34:30 #242
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54778061
Sombie Ik heb zelf ook een behoorlijke bloeding gehad in het begin (net of ik gewoon ongesteld was) maar ik heb het geluk gehad dat ik nog niet wist dat ik zwanger was, dus de zorgen zijn me bespaard gebleven. Ik hoop voor je dat alles goed komt en goed dat je lekker thuis bent gebleven.

Pruk, wat een geweldig nieuws! Je zult vast heel erg opgelucht zijn! En dus rustig aan blijven doen

Soepstengel, hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu je mooie meisje in je armen hebt

Bright, welkom hier
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54778251
Dank, Wennie! Hier wel alvast een tikkertje, voor in de OT (Staat ook in m'n voetnoot):

Cees II op komst
pi_54779158
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:34 schreef Wennie het volgende:
Sombie Ik heb zelf ook een behoorlijke bloeding gehad in het begin (net of ik gewoon ongesteld was) maar ik heb het geluk gehad dat ik nog niet wist dat ik zwanger was, dus de zorgen zijn me bespaard gebleven. Ik hoop voor je dat alles goed komt en goed dat je lekker thuis bent gebleven.
Dank je, Wennie. Hoe lang duurde die bloeding bij jou? Bij mij is het gistermiddag begonnen.

Het vloeien is nu trouwens weer iets minder maar ik meer dan alleen bloed gehad. Ik voel me ongesteld. Het is ook zo vervelend dat ik niet weet hoe het verder gaat. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Morgen zou ik eigenlijk een weekend weggaan, met een vriendin zonder mijn vriend, naar Belgie. Maar ik weet niet of ik het wil en of het verstandig is. Misschien moet ik het topic En dan gaat het mis maar even lezen. Dat stel ik steeds uit.
pi_54779252
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef sombie het volgende:

[..]

Dank je, Wennie. Hoe lang duurde die bloeding bij jou? Bij mij is het gistermiddag begonnen.

Het vloeien is nu trouwens weer iets minder maar ik meer dan alleen bloed gehad. Ik voel me ongesteld. Het is ook zo vervelend dat ik niet weet hoe het verder gaat. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Morgen zou ik eigenlijk een weekend weggaan, met een vriendin zonder mijn vriend, naar Belgie. Maar ik weet niet of ik het wil en of het verstandig is. Misschien moet ik het topic En dan gaat het mis maar even lezen. Dat stel ik steeds uit.
lieve sombie, weggaan kan iig geen kwaad. Zoals al iemand zei: helaas, als het fout aan het gaan is, kun je dat niet tegenhouden met niets doen. Misschien is een beetje afleiding juist wel fijn. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je er geen zin in zou hebben hoor. Het maakt geen verschil voor je lichaam, maar het kan wel emotioneel prettiger zijn om niet te gaan. Dus gewoon je gevoel volgend!

Hoever ben je, want dat heb ik even gemist
pi_54779451
Vandaag zou ik mijn zesde week ingaan, miss_sly. Ik heb net de verloskundige gesproken en zij bevestigde wat ik zelf ook al vrees: waarschijnlijk is het echt een miskraam. Het zat er dus weer niet in deze maand.
Ik heb de verloskundige ook gevraagd wat ik lichamelijk kan verwachten ivm het weekendje weg. Ze schetste 3 mogelijke scenario's waaronder 1 waarbij ik naar het ziekenhuis zou moeten. Ik twijfel over het weekendje, ook omdat ik degene met wie ik ga niet wil teleurstellen.
pi_54779530
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef sombie het volgende:
Vandaag zou ik mijn zesde week ingaan, miss_sly. Ik heb net de verloskundige gesproken en zij bevestigde wat ik zelf ook al vrees: waarschijnlijk is het echt een miskraam. Het zat er dus weer niet in deze maand.
Ik heb de verloskundige ook gevraagd wat ik lichamelijk kan verwachten ivm het weekendje weg. Ze schetste 3 mogelijke scenario's waaronder 1 waarbij ik naar het ziekenhuis zou moeten. Ik twijfel over het weekendje, ook omdat ik degene met wie ik ga niet wil teleurstellen.
Wat ontzettend verdrietig, sombie
Wat betreft het ziekenhuis: ik denk dat dat nog niet dit weekend aan de orde zou zijn, als het doorzet. Dat zou pas zijn als na een bloeding blijkt dat je baarmoeder niet helemaal schoon is.
Over het teleurstellen: ik denk dat een vriendin het toch wel zou begrijpen als je hoofd er nu niet naar staat om gezellig te gaan zitten doen? Zoals ik al zei: probeer je gevoel te volgen. Als je zin hebt in afleiding, ga je lekker weg. Als je liever thuis blijft, lekker thuis blijven! Ik werd een beetje kluizenaar toen het misging, en zou ook echt niet weggegaan zijn. Ik wilde alleen maar op mijn plekje op de bank zitten en niets doen. Goed voor jezelf zorgen, emotioneel, is nu belangrijker dan misschien iemand teleurstellen!
Sterkte, meis
pi_54779652
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik werd een beetje kluizenaar toen het misging, en zou ook echt niet weggegaan zijn. Ik wilde alleen maar op mijn plekje op de bank zitten en niets doen. Goed voor jezelf zorgen, emotioneel, is nu belangrijker dan misschien iemand teleurstellen!
Sterkte, meis
Dat wil ik eigenlijk ook inderdaad, wegkruipen in mijn veilige holletje. Ze zal het inderdaad wel begrijpen maar ik vind het toch moeilijk om te zeggen dat ik niet wil gaan. Misschien leidt het wel af, denk ik dan weer.
Bedankt voor je medeleven.
pi_54779740
Sombie,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54779763
ooh nee sombie, wat ontzettend jammer. ik had het je zo gegund! heel veel sterkte en ik blijf nog even duimen dat het toch slechts een vals alarm is.
pi_54780015
Sombie wat jammer dat het er zo naar uitziet. Ik hoop dat je boontje gewoon lekker blijft zitten en dat dit een tussentijdse bloeding is. Als het echt misgaat dan zou ik er ook voor kiezen om lekker in je veilige holletje te blijven zitten.

Knuffel voor jou...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54780195
Ach Sombie wat klinkt dat vervelend. Ik hoop toch dat het allemaal goed is gegaan ondanks het bloeden. En als jij dit weekend graag thuis wil blijven moet je dat zeker doen, dat begrijpt ze toch vast wel.
pi_54780276
Sombie en sterkte
pi_54780351
pruk, ik lees net wat verder terug jouw goede nieuws, wat fijn dat jullie purk goed gegroeid is!

vandaag s_oepstengels dag, spannend!
is er al nieuws van lewis?
pi_54780404
Lewis is tot nu toe heel stil vandaag Bix...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 22 november 2007 @ 12:44:08 #256
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54780600
voor S_oepstengel
Even lekker voorbarig: voor Lewis
voor pruk
en helaas een voor sombie. Ik sluit me aan bij voorgaande posts. Doe wat je hart je ingeeft en een echte vriendin begijpt het heus als je nu niet wilt afspreken.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 22 november 2007 @ 13:12:04 #257
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54781060
Ahh Sombie wat een naar bericht! Sterkte meisie.

voor mama Soepstengel!!
pi_54782155
sombie heel veel sterkte!! en n btje vriendin snapt t heus wel!!
  donderdag 22 november 2007 @ 14:19:07 #259
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54782428
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef sombie het volgende:

[..]

Naar mijn idee ben ik gewoon een paar dagen ongesteld geweest, heb echt geen enkel vermoeden gehad dat ik zwanger was. Heel veel sterkte
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54782656
Sombie, wat vervelend. En dat met 6 weken! (Hier zitten we dus ook in de 6e week en in spanning)
Heel veel sterkte en je moet echt zelf bepalen of je het weekend weg wilt of niet. Laat het neit van anderen afhangen.
pi_54783580
Ik vind jullie echt vreselijk lief. Het doet me goed om jullie woorden te lezen. Het troost toch een beetje. Ook al verandert het niets aan of ik wel of geen miskraam krijg, het is een fijn gevoel dat jullie meeleven. En dat terwijl ik bijna nooit post. Als iemand het ooit nog over kliekjes en buitensluiten gaat hebben, doe ik ze wat. Bedankt.

Inmiddels heb ik nog heel lichte buikpijn en vloei nog af en toe nog licht. Tegen beter weten in, blijft toch een klein stukje van me hopen dat het nog goed komt. Maar ja... Ik blijf in ieder geval thuis dit weekend. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 22 november 2007 @ 16:05:52 #262
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54783652
Sombie veel sterkte! Hopelijk was het toch vals alarm...
  donderdag 22 november 2007 @ 16:41:46 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54784154
Bright, goed om jou hier weer te zien

Sombie, ik hoop met je mee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 22 november 2007 @ 16:43:19 #264
3011 E.T.
pi_54784179
ik kijk ff snel.. maarreh...

Geen Lewis nog vandaag???
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54784241
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:43 schreef E.T. het volgende:
Geen Lewis nog vandaag???
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de kleine er al is
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54784251
voor sombie.
Ik hoop dat het een vals alarm is zoals anderen ook zeggen.
Ik blijf duimen!
pi_54784283
Ach Sombie wat vervelend is dit zeg. Ik hoop dat je ongelijk hebt eigenlijk. Maar thuis blijven dit weekend kan ik me wel voorstellen. Niets veiliger dan je eigen huisje.

Pruk, wat fijn dat purk zo goed is gegroeid

Soepstengel als het goed is heb jij nu je meisje in je armen.

Hier niks hoor. Ben rusteloos en moe. Schoonmoeder zit hier de hele dag met de kids. Het liefst zou ik me ook even helemaal terugtrekken, even niemand om me heen. Het rommelt nog steeds, maar op en aan. We zien het wel allemaal.
pi_54784329
Hallo.
Ik ben de vriend van S_oepstengel. Zij heeft mij gevraagd hier een berichtje te schrijven voor jullie.
Vandaag ben ik om 9:55 uur trotse papa geworden van Yana Ivessa Roslynn Zij weegt 2950 gram.
Het gaat heel goed met mama & kind. Als alles voorspoedig verloopt zullen ze zaterdag al naar huis mogen en anders maandag. Er is internet in het ziekenhuis dus zodra S_oepstengel in staat is zal ze zichzelf vast melden.

Groetjes,
Een trotse papa
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 22 november 2007 @ 16:53:33 #269
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54784356
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:57 schreef sombie het volgende:
Ik vind jullie echt vreselijk lief. Het doet me goed om jullie woorden te lezen. Het troost toch een beetje. Ook al verandert het niets aan of ik wel of geen miskraam krijg, het is een fijn gevoel dat jullie meeleven. En dat terwijl ik bijna nooit post. Als iemand het ooit nog over kliekjes en buitensluiten gaat hebben, doe ik ze wat. Bedankt.

Inmiddels heb ik nog heel lichte buikpijn en vloei nog af en toe nog licht. Tegen beter weten in, blijft toch een klein stukje van me hopen dat het nog goed komt. Maar ja... Ik blijf in ieder geval thuis dit weekend. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan.
Ik hoop echt dat alles goed gaat voor je meid. Die spanning en onzekerheid is echt zo naar en het enige wat je kunt doen is afwachten.

Ik had vandaag ook weer wat bruine afscheiding maar begin er aan gewend te raken. Dit is de derde keer en alles voelt nog goed. Ik ben alleen meteen bang als ik het zie, meestal is het binnen een uurtje of 6 helemal weg, maar elke keer schrik ik toch.

Maandag weer een echo! Leuk want ik ga niet alleenmet Knut, mijn moeder en schoonmoeder gaan ook mee, en die wachten in de wachtkamer tot we de echo krijgen. Ben zo benieuwd naar hun reactie, ik durf te wedden dat ze beiden staan te grienen.

S-oepstengel en man van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!
  donderdag 22 november 2007 @ 16:53:50 #270
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54784360
Joepie, gefeliciteerd!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 22 november 2007 @ 16:54:10 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54784366
Gefeliciteerd Soeppie en Meneer Soeppie!!
Wat een ontzettende mooie namen heeft jullie meisje!

Dank je wel voor de update !!
  donderdag 22 november 2007 @ 16:57:48 #272
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54784449
proficiat s-oepstengel en ventje en wat een mooie naam

sombie ik hoop met je mee meid dat alles nog goed zit

bright ook welkom hier...

Hier morgen aan gyn maar iets vragen tegen die harde stoelgang... niks is minder leuk dan een pijn achterwerk
  donderdag 22 november 2007 @ 16:58:58 #273
3011 E.T.
pi_54784471
Gefeliciteerd, Soepstengel en vriend! Leuke naam, Yana

Lewis
pi_54784532
Gefeliciteerd Soepstengel en man
  donderdag 22 november 2007 @ 17:09:30 #275
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54784625
Soepstengel en man, gefeliciteerd met Yana!!
Mijn afvalstrijd!
pi_54784655
Soepstengel en meneer Soepstengel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Yana, wat een mooie naam. Die stond ook hoog op mijn lijstje.

Lewis, ik hoop dat het bij jou snel doorzet!
  donderdag 22 november 2007 @ 17:11:18 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54784662
S_oepstengel en vriend, gefeliciteerd met Yana!
Leuke naam!
pi_54784992
Gefeliciteerd met Yana S_oepstengel en vriend
pi_54785124
Soepstengel gefeliciteerd! Meneer Stengel ook gefeliciteerd uiteraard!
pi_54785395
Soepstengel en vriend van harte gefeliciteerd met Yana!
Fake it till you make it...
  donderdag 22 november 2007 @ 18:32:09 #281
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54786041
Jeeeehhhh, alweer een meisje
S_oepstengel en vriend enorm gefeliciteerd met jullie Yana!

Hee Lewis, kom je hier zomaar zonder kindje, dat was niet het plan
Sterkte hoor met die laatste loodjes!
Lekker douchen!
pi_54786161
Soepstengel en vriend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yana. Hopelijk gaat het herstel van moeders voorspoedig en mogen soepstengel en kind snel naar huis.
pi_54786204
Soepstengel en meneer Soepstengel, gefeliciteerd!!! Geniet van jullie meisje!
pi_54786316
Gefeliciteerd met jullie dochter, meneer en mevrouw Soepstengel
Mooie naam, Yana
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 19:21:10 #285
43556 miss_dynastie
pi_54786985
Welkom op de wereld Yana!
pi_54787010
Yana, wat een mooie naam! Gefeliciteerd Soepstengel en husb, geniet ervan, en een spoedig herstel gewenst!
pi_54787342
Sombie ik blijf nog even stilletjes voor je duimen!

Had ik trouwens al verteld dat ik afgelopen week 'weer eens' bij de gyn ben geweest ? Ik hoefde na mijn controle met 36 weken pas weer met 38 weken terug te komen... dat was afgelopen week.
En nu hoef ik wéér pas over 2 weken terug Dan ben ik 40.2 weken, ik zei tegen die man dat ik hoopte dat niet te halen
pi_54787413
Gefeliciteerd Soepstengel, leuke naam
  donderdag 22 november 2007 @ 19:45:40 #289
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54787493
Soepstengel en meneer Soepstengel van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yana.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54787772
Van harte gefeliciteerd Soepstengel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 22 november 2007 @ 19:59:08 #291
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54787806
Van harte gefeliciteerd en een hele leuke naam!!!
  donderdag 22 november 2007 @ 20:06:31 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54787920
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:36 schreef DeLiedje het volgende:
Sombie ik blijf nog even stilletjes voor je duimen!

Had ik trouwens al verteld dat ik afgelopen week 'weer eens' bij de gyn ben geweest ? Ik hoefde na mijn controle met 36 weken pas weer met 38 weken terug te komen... dat was afgelopen week.
En nu hoef ik wéér pas over 2 weken terug Dan ben ik 40.2 weken, ik zei tegen die man dat ik hoopte dat niet te halen
Ik blijf dat zo raar vinden. Ik ben vorige week geweest, op precies 35 en zou volgende week vrijdag weer moeten, maar dat is iets naar voren gehaald omdat ik niet kon, en daarna is het elke week. Echt heel typisch dat je dan in het ziekenhuis minder vaak hoeft te komen.
Maar goed, laten we hopen dat je dat niet haalt idd.
  donderdag 22 november 2007 @ 20:08:42 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54787981
S_oepstengel en co. van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yana. Fijn dat alles goed is gegaan!

Sombie, veel sterkte. Ik blijf toch nog maar even voor jullie duimen!

Pruk, gefeliciteerd met het goede bericht. Voorlopig dus maar rustig aan blijven doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54787995
Soepstengel van harte gefeliciteerd!

sombie, veel sterkte!

Lewis, ook sterkte!
Variety is the spice of life
  donderdag 22 november 2007 @ 20:14:21 #295
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54788110
Yana

S_oepstengel en vriend van harte met jullie dochter
  Jubileum moderator donderdag 22 november 2007 @ 20:24:48 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54788359
Welkom Yana Soepstengel en meneer Stengel gefeliciteerd

Sombie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 22 november 2007 @ 20:29:04 #297
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54788415
soepstengelmama en soepstengelpapa gefeliciteerd. Prachtige naam Yana wilde wij ook maar vonden het met Mara en Yana iets verwarrend worden of niet lekker lopen op de een of andere manier. Maar prachtige naam!! Geniet er van.

Hier weer bij de vk geweest. Baby ligt helemaal klaar voor de start op het moment en moet 3 december weer terug komen. En de vk zei al misschien halen we dat niet eens. Wah daar ga ik niet van uit ik heb me ingesteld op een week overtijd hoor.

We hebben het ook over het bloed verlies gehad. En ik krijg meteen na de bevalling een prik om hem los te krijgen ipv te wachten zodat ik niet als nog dan naar het zh hoef.

Bloeddruk nog steeds hetzelfde en ben in totaal nu 7 kilo aangekomen.

Sombie meid ik kan me alleen maar voorstellen hoe je je voelt en ik voel me dan al zo verdrietig en kan je nagaan hoe jij je dan moet voelen.
Ik hoop dat je de goed keus maakt voor het weekend ik kan alleen maar zeggen volg je gevoel. En als je besluit wel te gaan je kan altijd eerder naar huis gaan als je er toch niet fijn bij voelt.
pi_54788786
Soepstengel!! gefeliciteerd!!
Wat een prachtige namen krijgt jullie meisje mee!!
pi_54788806
Sombie, veel sterkte meid. Echt heel erg rot allemaal. (ik blijf wel met je en voor je duimen hoor, )
pi_54788853
Soepstengel en man, van harte met jullie dochter Yana! Wat een mooie naam!

Wat fijn dat mama&dochter het goed maken
pi_54788882
(bijlezen tralala)

klein_spookje, wow! dus misschien al voor 3 december!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')