quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:57 schreef sombie het volgende:Ik vind jullie echt vreselijk lief. Het doet me goed om jullie woorden te lezen. Het troost toch een beetje. Ook al verandert het niets aan of ik wel of geen miskraam krijg, het is een fijn gevoel dat jullie meeleven.
En dat terwijl ik bijna nooit post. Als iemand het ooit nog over kliekjes en buitensluiten gaat hebben, doe ik ze wat. Bedankt.
Inmiddels heb ik nog heel lichte buikpijn en vloei nog af en toe nog licht. Tegen beter weten in, blijft toch een klein stukje van me hopen dat het nog goed komt. Maar ja... Ik blijf in ieder geval thuis dit weekend. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om weg te gaan.
Ik hoop echt dat alles goed gaat voor je meid. Die spanning en onzekerheid is echt zo naar en het enige wat je kunt doen is afwachten.
Ik had vandaag ook weer wat bruine afscheiding maar begin er aan gewend te raken. Dit is de derde keer en alles voelt nog goed. Ik ben alleen meteen bang als ik het zie, meestal is het binnen een uurtje of 6 helemal weg, maar elke keer schrik ik toch.
Maandag weer een echo!

Leuk want ik ga niet alleenmet Knut, mijn moeder en schoonmoeder gaan ook mee, en die wachten in de wachtkamer tot we de echo krijgen. Ben zo benieuwd naar hun reactie, ik durf te wedden dat ze beiden staan te grienen.

S-oepstengel en man van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!