abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54760029
Lewis het einde is voor jou in zicht!! Hopelijk zet het laatste stukje lekker vlot door en heb je nog voor het weekend je kleintje in handen.

Soepstengel heel veel succes morgen, ik hoop dat alles voorspoedig gaat en je herstel snel zal zijn. En uiteraard een mooi gezond kindje.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:09:40 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54760121
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Mibos het volgende:
Ik vind dat Bert daar maar gauw in moet komen te liggen hoor!!! Zijn kamertje is er klaar voor.

Beetje erg naar... Maar ook dat is weer goed gekomen.
Shit... geraden... Alberto... (daar kan je dan dus ook nog Albert en Bert van maken...)
pi_54760710
Lewis! Bij jou zal het ook niet lang meer duren!

BE, het kamertje is echt geweldig ingericht!

Ik weet niet wie het vroeg maar ik krijg een ruggeprik dus ga niet onder algehele narcose en dat vind ik wel fijn want zo'n narcose lijkt me helemaal niets.
Ik probeer te denken aan het moment na de KS dat ik met ons meisje in m'n armen lig etc. maar die KS vind ik echt doodeng en waarom weet ik niet zo goed. Heb wel vaker een operatie gehad met ruggeprik enzo.. maar nu is het toch anders. Maar ons kindje is hoe dan ook geboren morgen!
Moet me al om 7 uur melden in het ziekenhuis en rond een uur of 9 ga ik richting OK als alles volgens plan verloopt.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 21 november 2007 @ 14:42:31 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54760907
Lewis

BE, valt me beetje tegen dat je je lakentje niet gestreken hebt hoor
Kleedje staat leuk! Saskia wilde vandaag al op kraamvisite komen

soepstengel, voor ik het vergeet: heel veel succes en geluk morgen! (niet wanhopen als het later dan 9 uur is hoor.. spoedjes gaan voor)
Morgen ben je mama van een mooi meisje!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:44:32 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54760961
Ik vroeg me al af wie daar commentaar op ging leveren.
Ik heb zo'n hekel aan strijken dat ik het dus ook echt gewoon vertik. Allemaal gekreukelde rompertjes hier in de la dus.
(Zie... ik had het toch gewoon in de droger moeten doen en dan snel opvouwen.

Saskia... nog een paar nachtjes wachten hoor!
pi_54760980
Heel leuk dat kleedje BE!
Sowieso vind ik het kamertje erg leuk.

S_oepstengel een ruggenprik is inderdaad wel prettig. Dan kan je haar tenminste gewoon zien zodra ze geboren is!
Dat lijkt me zo raar als je weet dat ze er morgen ineens is, en ook nog zo onwerkelijk.
Heel veel succes morgen. Probeer je niet te druk te maken. En vanavond vroeg naar bed zodat je morgen lekker fris bent. En geniet van jullie meisje!
pi_54760993
BE, wat een geweldig kamertje heb je toch!

Soepstengel, wat vreselijk spannend. Heel veel succes!

Ik ben hier de jompels voorzichtig weer in de kast aan het doen. Ik heb namelijk sinds vanmiddag licht bloedverlies en pijn in mijn buik. Ik ben zo bang dat het misgaat... Ik wil dit kindje zo graag.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:46:58 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54761040
Oei Sombi... wat eng joh...
Het hoeft natuurlijk niks te zeggen he... maar ik kan me voorstellen dat je er heel erg van schrikt. Ik ga duimen voor je hoor!
pi_54761238
Onwijs mooi kamertje BE!! Heel gezellig en knus.
En ik zie Lammy in het wiegje liggen
Wij hebben heel wat knuffels van Lammy

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2007 14:54:53 ]
pi_54761326
Sombie wat een schrik kan je anders niet contact opnemen met een verloskundige of huisarts? Ik hoop dat het allemaal goedkomt voor je...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54761410
Sombie... Wat eng! En daar kunnen alle "hethoeftnietsvoortestellens"natuurijk helemaal niets aan af doen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54761466
Toevallig zou ik vandaag de huisarts bellen om door te geven dat ik zwanger ben. Vlak daarvoor was ik naar het toilet geweest en had lichtroze afscheiding bij het afvegen en een kramperige buik. Dat heb ik tegen de huisarts verteld maar ze kunnen niets doen. Het is nog te vroeg voor een echo (ik zit in mijn vijfde week) en het is gewoon afwachten. Sindsdien heb ik nog twee keer roze/bruine afscheiding gehad en werd de kramp erger. Nu had ik niets en is de kramp licht en constant.
Ik vind het doodeng.
pi_54761511
Wat rot voor je die onzekerheid sombie!!
Ik duim ook voor je!
pi_54761605
Hier duim ik met je mee...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 21 november 2007 @ 15:11:25 #165
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54761670
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef sombie het volgende:
BE, wat een geweldig kamertje heb je toch!

Soepstengel, wat vreselijk spannend. Heel veel succes!

Ik ben hier de jompels voorzichtig weer in de kast aan het doen. Ik heb namelijk sinds vanmiddag licht bloedverlies en pijn in mijn buik. Ik ben zo bang dat het misgaat... Ik wil dit kindje zo graag.
Misschien stelt dit je een beetje gerust. Rond de 6-de week had ik ook kramp en wat bloedverlies bij het afvegen. Deze week weer gehad maaik ben nog steeds zwanger. Ik heb het ook aan de gyneacoloog gevraagd en hij vertelde dat het heel normaal is. Ik heb de eerste keer meteen de huisarts gebeld, die zei dat zolang je het niet hoeft op te vangen met echte maandverbanden, je geen vreselijke pijnen of koorts hebt, dat er dan meestal helemaal niets aan de hand is.

Het bloed kan innestelingsbloed zijn, je baarmoeder maakt zichzelf schoon dus het zou een poliepje kunnen zijn of zelfs een gesprogen adertje. Ga lekker rustig liggen ofzo en probeer je aandacht een beetje af te leiden. Dat hielp bij mij heel erg goed.

Neemt niet weg dat het dood en dood eng is voor je natuurlijk!
pi_54761813
BE: dat kleedje! Je hebt het vast wel eens gezegd maar waar heb je die vandaan?

Hier hebben we gisteren de kast geplaatst in de babykamer. Er moet nog een laagje verf overheen en er moeten nog plinten in de kamer maar daarna kunnen we gaan opruimen, soppen...en dan het wiegje plaatsen en de rest inrichten

Sombie: ik duim voor je en hoop dat alles goed blijft gaan!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54761826
Dat stelt wel iets gerust inderdaad. De huisarts zei dat als de pijn echt als kramp voelde dat het dan waarschijnlijk mis was. Toen het later dus meer pijn begon te doen, vreeste ik het ergste.
Ik lig nu op de bank en ga zo even slapen (ben best wel moe).
Bedankt voor al het duimen. Ik hoop dat het helpt.
pi_54761863
Wat gaat het toch snel hier met zoveel zwangeren! Ik heb alleen even met Lish koffie gedronken (puC-koffie ) en met Lena geknuffeld, en we zijn zo weer 2 pagina's verder! Dat kan een mens toch nooit bijhouden ?

Ik laat de ondersteek maar mooi even zitten, ik plas wel gewoon in de douche (ook geen wc boven) en mocht ie wel nodig zijn, dan haalt iemand er maar een op! Bedankt voor de uitleg allemaal!

Soepstengel ik kan me voorstellen dat het heel raar is te weten dat je morgen gewoon een klein meisje in je armen hebt! Succes

En Lewis ook ik hoop dat het doorzet!

en dat ik daarna gauw aan de beurt ben
pi_54761876
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vroeg me al af wie daar commentaar op ging leveren.
Mensen die niets beters te doen hebben
Omdat Brighteyes laatst tegen mij zei dat strijken iets voor 'zulke mensen' was.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54761911
mjah sompie, dat is idd erg schrikken! dat had ik toen ook zo. btje roze, en even later wat donkerder slijm. en dat is ook nog vaker terug gekomen (bij n verkeerde beweging bijvoorbeeld alleen al). zolang je geen hélder bloedverlies hebt met kramp.. is er eigenlijk geen rede om je druk te maken... maar dat zegt jou 100 X meer als je het van de VK hoort. bel haar.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:21:24 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54761914
Sombie, wat eng!

BE, ik strijk ook bijna niks.. alleen lakentjes (en dan alleen de overslag die over het dekentje komt). Dan blijft dat beter liggen nl. Als ik 't niet strijk, ligt het lakentje binnen de kortste keren aan het voeteneinde op een prop en de deken ligt wel gewoon goed.
Maar ik deed je alleen maar plagen hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54761977
* lcicle heeft de rest nu ook gelezen..

Sombie.. ik weet niet of duimen zin heeft, maar ik denk aan je. Niet leuk..

S_oepstengel, veel succes morgen!! Wat een spanning! Ik zou een (geplande) keizersnede ook dood(understatement)eng vinden! Maar het gaat vast goed komen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54761988
Oh en sombie veel sterkte! Eng hoor... ik duim mee voor je!

BE, ik heb het wiegje ook opgemaakt met ongestreken lakentjes hoor... Ik heb een hekel aan strijken en kindje slaapt er vast niet minder lekker om ... De rompers en kleertjes heb ik zo uit de droger gevouwen... je ziet er nix van
  woensdag 21 november 2007 @ 15:25:21 #174
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54762025
Be gaaf kamertje maar mis wel een lampenkap hoor het is nu niet af

S_oepstengel je bent morgen gewoon mama
pi_54762231
Sombie sterkte!

Dankjulliewel allemaal voor jullie lieve woorden
Morgen ben ik gewoon mama..
Het voelt echt gek, het klinkt gek, het is gek!
En ik kan nergens anders meer aan denken..
Is het te merken?
Vriendlief zegt dat ik vannacht goed moet slapen maar hoe?
Ben echt veel te zenuwachtig en te hyper
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 21 november 2007 @ 15:46:02 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54762412
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef TearSong het volgende:
BE: dat kleedje! Je hebt het vast wel eens gezegd maar waar heb je die vandaan?
Ik heb het pas sinds gisteren! Bij de Prenatal. Ik had de laatste in deze kleurstelling in Capelle, maar mss heb je bij jou in de buurt meer geluk. En mss kunnen ze hem dan evt. ergens anders vandaan over laten komen.

Voor mij was het echt een schot in de roos, ik wilde zo graag een kleedje, maar kon niks vinden dat het was, tot ik deze dus zag...

Icicle, heb ik dat gezegd?
En ik snap dat het plagen was hoor. Maar ik vroeg me idd af toen ik het opmaakte of er mensen iets van zouden zeggen, niet alleen online maar ook IRL. (Iig wrsch mijn moeder niet, die heeft net zo'n hekel aan strijken als ik! ) Maar ik ga je tip van het bovenkantje wel onthouden ET, als het nou straks rottig blijkt te werken zo weet ik hoe dat komt.

Sombie, ik denk nog steeds aan je hoor! Fijn dat de verhalen hier je een beetje gerust stellen.

En Soepstengel, uiteraard ben je met niks anders bezig! Ik word hier al zo langzamerhand echt zo'n heel eenzijdig coconnetje in gezogen en ik heb nog een paar weken te gaan, jij bent gewoon morgen mama! Dan mag dat hoor!
En dan moet het maar een datum-tweeling met Lewis worden, tenzij die vandaag nog 'even' bevalt.
pi_54762416
Goed slapen zou fijn zijn, maar als t niet lukt, dan niet... kun je weinig aan forceren lijkt me..

Probeer er iig samen een leuke avond van te maken...
pi_54762423
sombie
pi_54762458
soepstengel,
even heerlijk ontspannen badderen, en n masage sessie van vriendlief vragen, en lekker insmeren met ditjes en datjes enzo maskertje voor je haar... voor je gezicht... liefst n heel bodymasker
heel veel succes morgen!!
en mama ben je stiekem nu ook al hoor
pi_54762527
Eigenlijk zijn mijn moeder en ik gek geweest We hebben wel alles bij mijn zus gestreken Al heeft mijn moeder meer gedaan dan ik ( ik strijk niet zoveel heb ik mijn moeder voor )
Ik heb zelfs rompertjes gestreken, maar mijn moeder niet, vind ze onzin haha.

Ik zag iemand een opmerking maken over de lampekap van BE, of iig het ontbreken ervan Ik dacht eerst van he, wat een gekke lamp, en toen viel t kwartje
pi_54762548
Oe.... Slapen!! Ik ben zooooow moe... Voel me vooral lichamelijk gesloopt! Merk overduidelijk dat (hoewel het qua klachten stukken beter gaat als de vorige zwangerschap) deze zwangerschap me erg zwaar valt...Vooral zo tegen het eind aan en met de twee kleintjes ( nou ja... vooral de kleinste eigenlijk).....
Gewoon, de dagelijkse dingetjes...Kids naar school brengen, wasjes draaien (vind het een ramp om de was van de wasmachine in de droger te krijgen..) strijken.... traplopen...Pffff ben echt gesloopt en heb nog niet eens zo heel veel gedaan!
pi_54763256
Er waren hier meer mensen met een wrapper (dotty of gewoon) toch? Hebben jullie die al gewassen? Ik ben er nu mee bezig (ook de Shelter gewassen, maar die was 2e hands...) en ben heel benieuwd of ie nu nog nét zo lekker zacht en mooi is... heb precies de gebruiksaanwijzing gevolgd (eerst 2 uur in koud water laten weken en dan in wasmachien op 40 graden...)

En kijk, mijn lakentjes zijn klaar:
pi_54763351
Ohhhh mag ik die rechtse? !

sombie wat eng! Ik heb in al mijn zwangerschappen in de eerste weken bloedverlies gehad, het hoeft niets te betekenen. Hoop dat het vloeien snel stopt.

BE wat een lief kleedje zo Past heel leuk bij het kamertje
Saartje
  woensdag 21 november 2007 @ 16:56:31 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54763372
Oh wat schattig!
Ik zag trouwens gisteren bij de Prenatal van die hele kleine koffertjes, rood met witte stippen, moest gelijk aan je denken.

En ik stond me dus vanmiddag te bedenken of ik die wrapper nou moest wassen en hoe dan. Ik had wrsch sowieso al niet naar de gebr.aanw. gekeken en hem zo in de machine gegooid!
Ik wacht wel even af hoe hij bij jou wordt.

Mijn dekentjes waren van een heel lief zacht fleecespul en die zijn na het wassen op 30 graden wel ietsje minder zacht, maar niet heel erg verder. En die heb ik daarna ook gewoon in de droger gedaan.

Btw... ik ben wel een klein beetje aan het doorslaan hier.
In het kattenvraagbaak-topic:
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt last van een OUD/baby deformatie.
Ik wilde iets gaan zeggen over 'druppeltjes borstvoeding werkt ook heel goed bij ontstoken oogjes'.
pi_54763614
Nee nee Maneki , jij bent heus handig genoeg om er zelluf eentje te maken
(die labeldoekjes van je!! )

En BE, die koffertjes... Ik ken ze, wil ze al lang maar kon ze nergens meer vinden... Hopelijk hebben ze ze hier bij de prenatal dus ook! Bedankt voor de tip!!!

* gaat nu even in de droger kijken voor de wrapper....
EDIT: een droger die nog niet klaar is dus...
pi_54763648
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... ik ben wel een klein beetje aan het doorslaan hier.
Ja en toch...*als* je BV geeft en tegelijkertijd een kat hebt met ontstoken oogjes...is het nog helemaal geen gek idee om het te proberen

Morgen even kijken bij de prenatal voor dat kleed. Hij is echt leuk In welke kleuren hadden ze hem nog meer?
It's all up to you
pi_54763881
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef DeLiedje het volgende:
En BE, die koffertjes... Ik ken ze, wil ze al lang maar kon ze nergens meer vinden... Hopelijk hebben ze ze hier bij de prenatal dus ook! Bedankt voor de tip!!!
Ze staan in de nieuwe cadeaufolder dus waarsch. hebben ze ze wel bij de meeste prenatals. (zag ze toevallig staan, op zoek naar 'het' kleedje)
link naar de folder
It's all up to you
pi_54763892
quote:

Ja weet ik, maar kben ook wel een beetje lui
Saartje
pi_54764180
Bedankt voor het meeleven, allemaal. Ik heb toch de verloskundige gebeld. Zij zei hetzelfde uiteraard maar gaf ook aan dat het niet uitmaakt wat ik doe, of ik ga rusten of dat ik mijn gang ga. Dat maakt niet uit. Ik kan ook gaan werken tenzij ik mezelf erg rot voel. Ik was bang dat ik door te gaan werken, iets zou verpesten.
De pijn in mijn buik is nu minder en ik heb nog 1 keer wat (oud?) bloed gehad bij het afvegen, maar niets in mijn maandverbandje.
Ik probeer er nu niet zo veel aan te denken en positief te blijven. Ik heb zo vaak verhalen gelezen dat het toch gewoon goed gaat, en nu vertellen jullie dat ook weer. Daar probeer ik maar gewoon in te geloven. Als het misgaat, kan ik altijd nog gaan huilen.

O, de verloskundige zei ook dat ik volgende week even moest bellen als het zo blijft. Dan kan ik eerder voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:32:23 #190
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54765297
Sombie, wat eng. Ik hoop dat het niks ergs is.

S_oepstengel, heel veel succes morgen.

BE, ik vind je kamertje zo ontzettend mooi.

En DeLiedje, die lakentjes zijn echt heel leuk.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 21 november 2007 @ 18:44:57 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54765510
quote:

Als ze ze nou niet hebben, geef dan even een gil, er waren er hier nog plenty dus ik wil nog wel even op en neer voor je dan hoor!
Ik zie nu dat ze ook in de folder staan (zie linkje van Tearsong) dus er is nog wel goeie kans dat ze ze wel hebben.

Tearsong, ik zie geen heel duidelijk plaatje in het foldertje, maar de andere optie was 'roze'. Maar of dat dan roze met groen was weet ik eigenlijk niet.

Oh, en ik ben verliefd op dat poppewagentje uit het foldertje, maar ja... Helaasch...
  woensdag 21 november 2007 @ 19:03:15 #192
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54765837
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:37 schreef sombie het volgende:
Bedankt voor het meeleven, allemaal. Ik heb toch de verloskundige gebeld. Zij zei hetzelfde uiteraard maar gaf ook aan dat het niet uitmaakt wat ik doe, of ik ga rusten of dat ik mijn gang ga. Dat maakt niet uit. Ik kan ook gaan werken tenzij ik mezelf erg rot voel. Ik was bang dat ik door te gaan werken, iets zou verpesten.
De pijn in mijn buik is nu minder en ik heb nog 1 keer wat (oud?) bloed gehad bij het afvegen, maar niets in mijn maandverbandje.
Ik probeer er nu niet zo veel aan te denken en positief te blijven. Ik heb zo vaak verhalen gelezen dat het toch gewoon goed gaat, en nu vertellen jullie dat ook weer. Daar probeer ik maar gewoon in te geloven. Als het misgaat, kan ik altijd nog gaan huilen.

O, de verloskundige zei ook dat ik volgende week even moest bellen als het zo blijft. Dan kan ik eerder voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Ik begrijp je angst echt heel goed. Ik was ook zo vreselijk ban en amper iets kon mij geruststellen. HEt is gewoon even doorbijten. Trouwens ik schrik nu nog steeds als ik een menstruatieachtige kramp krijg. Maar als het bleoden nu bijna over is, zal het vast goed gaan!

pi_54766715
Wat een superkamertje is 't toch BE

En oh dames, door jullie verhalen over plassen en poepen na de geboorte voel ik meteen de pijn weer. Ik had er nooit aan gedacht van tevoren dat dat zoveel pijn zou doen.
Ik had trouwens een spuitbidon voor het spoelen, erg handig! Niet te hard spuiten natuurlijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator woensdag 21 november 2007 @ 19:45:22 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54766747
Sombie ik begrijp heel goed dat je heel angstig bent nu, heel veel sterkte!

Lewis jij bent ook al aardig op weg, het duurt nu vast niet lang meer

BE wat een lief kamertje, en dat wiegje is helemaal wonderschoon
De lakentjes van DeLiedje vind ik zo lief dat ik bijna weer zin heb om een babykamertje in te richten

Soepstengel heeel veel succes morgen

[ Bericht 6% gewijzigd door Lois op 21-11-2007 19:52:49 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54766864
S_oepstengel heel veel succes morgen

Sombie, hopelijk gaat het gewoon allemaal goed, veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54767048
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en ik ben verliefd op dat poppewagentje uit het foldertje, maar ja... Helaasch...
die auto is toch ook erg leuk
Maar idd die poppenwagen is echt super
Voor mijn nichtje hebben we ook zo'n poppenwagen gekocht om de kadootjes in te doen als ze geboren is
Alleen niet die, maar van de hema. Is ook wat neutraler van kleur (in een rode kamer een roze poppenwagen is niet zo heel leuk )
pi_54767476
Dank jullie voor de complimenten over de lakentjes Ik heb nog meer stofjes, maar die bewaar ik maar om lakentjes voor het ledikantje van te maken...

En BE bedankt voor het aanbod, ik ga morgenavond even hier kijken of ze ze hebben!
pi_54767785
Sombie... Idd... Al ga je nu doodstil op bed liggen... Helaas zal eht niet helpen als het aan het misgaan is....
Misschien helt werken je een beetje afleiding te vinden en ben je zo een paar uur verder om een spierwit maandverbandje te vinden!
pi_54767810
Soepstengel... Ik hoop dat je heerlijk aan het ontspannen bed, vannacht lekker slaapt en morgen snel je meisje in je armen hebt!!
  woensdag 21 november 2007 @ 21:01:21 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54768472
Hihi, wat een leuke verspreking Vamp 'bed'.

Hier vanavond de laatste gym gehad. Gek idee hoor. Toen we begonnen, 9 weken geleden, leek het allemaal nog zo enorm ver weg en nu is het gewoon 'bijna'.
Jaja, dat heb ik de laatste dagen al een paar keer gezegd, maar ik blijf me maar verbazen over dat het nu echt binnen anderhalve maand gebeurd is als het goed is.

Oh, en qua datums ben ik dus vandaag precies over een maand uitgerekend. Nog 30 dagen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')