Shit... geraden... Alberto... (daar kan je dan dus ook nog Albert en Bert van maken...)quote:Op woensdag 21 november 2007 13:57 schreef Mibos het volgende:
Ik vind dat Bertdaar maar gauw in moet komen te liggen hoor!!! Zijn kamertje is er klaar voor.
Beetje erg naar... Maar ook dat is weer goed gekomen.
Misschien stelt dit je een beetje gerust. Rond de 6-de week had ik ook kramp en wat bloedverlies bij het afvegen. Deze week weer gehad maaik ben nog steeds zwanger. Ik heb het ook aan de gyneacoloog gevraagd en hij vertelde dat het heel normaal is. Ik heb de eerste keer meteen de huisarts gebeld, die zei dat zolang je het niet hoeft op te vangen met echte maandverbanden, je geen vreselijke pijnen of koorts hebt, dat er dan meestal helemaal niets aan de hand is.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef sombie het volgende:
BE, wat een geweldig kamertje heb je toch!
Soepstengel, wat vreselijk spannend. Heel veel succes!
Ik ben hier de jompels voorzichtig weer in de kast aan het doen. Ik heb namelijk sinds vanmiddag licht bloedverlies en pijn in mijn buik. Ik ben zo bang dat het misgaat... Ik wil dit kindje zo graag.
Mensen die niets beters te doen hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vroeg me al af wie daar commentaar op ging leveren.![]()
Ik heb het pas sinds gisteren! Bij de Prenatal. Ik had de laatste in deze kleurstelling in Capelle, maar mss heb je bij jou in de buurt meer geluk. En mss kunnen ze hem dan evt. ergens anders vandaan over laten komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:17 schreef TearSong het volgende:
BE: dat kleedje! Je hebt het vast wel eens gezegd maar waar heb je die vandaan?
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:Ik heb echt last van een OUD/baby deformatie.
Ik wilde iets gaan zeggen over 'druppeltjes borstvoeding werkt ook heel goed bij ontstoken oogjes'.![]()
![]()
Ja en toch...*als* je BV geeft en tegelijkertijd een kat hebt met ontstoken oogjes...is het nog helemaal geen gek idee om het te proberenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... ik ben wel een klein beetje aan het doorslaan hier.
Ze staan in de nieuwe cadeaufolder dus waarsch. hebben ze ze wel bij de meeste prenatals. (zag ze toevallig staan, op zoek naar 'het' kleedje)quote:Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef DeLiedje het volgende:
En BE, die koffertjes... Ik ken ze, wil ze al lang maar kon ze nergens meer vinden... Hopelijk hebben ze ze hier bij de prenatal dus ook! Bedankt voor de tip!!!
Ja weet ik, maar kben ook wel een beetje luiquote:Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef DeLiedje het volgende:
Nee nee Maneki, jij bent heus handig genoeg om er zelluf eentje te maken
![]()
(die labeldoekjes van je!!)
En BE, die koffertjes... Ik ken ze, wil ze al lang maar kon ze nergens meer vinden... Hopelijk hebben ze ze hier bij de prenatal dus ook! Bedankt voor de tip!!!
* gaat nu even in de droger kijken voor de wrapper....
EDIT: een droger die nog niet klaar is dus...
Als ze ze nou niet hebben, geef dan even een gil, er waren er hier nog plenty dus ik wil nog wel even op en neer voor je dan hoor!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:12 schreef DeLiedje het volgende:
Nee nee Maneki, jij bent heus handig genoeg om er zelluf eentje te maken
![]()
(die labeldoekjes van je!!)
* gaat nu even in de droger kijken voor de wrapper....
EDIT: een droger die nog niet klaar is dus...
Ik begrijp je angst echt heel goed. Ik was ook zo vreselijk ban en amper iets kon mij geruststellen. HEt is gewoon even doorbijten. Trouwens ik schrik nu nog steeds als ik een menstruatieachtige kramp krijg. Maar als het bleoden nu bijna over is, zal het vast goed gaan!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:37 schreef sombie het volgende:
Bedankt voor het meeleven, allemaal. Ik heb toch de verloskundige gebeld. Zij zei hetzelfde uiteraard maar gaf ook aan dat het niet uitmaakt wat ik doe, of ik ga rusten of dat ik mijn gang ga. Dat maakt niet uit. Ik kan ook gaan werken tenzij ik mezelf erg rot voel. Ik was bang dat ik door te gaan werken, iets zou verpesten.
De pijn in mijn buik is nu minder en ik heb nog 1 keer wat (oud?) bloed gehad bij het afvegen, maar niets in mijn maandverbandje.
Ik probeer er nu niet zo veel aan te denken en positief te blijven. Ik heb zo vaak verhalen gelezen dat het toch gewoon goed gaat, en nu vertellen jullie dat ook weer. Daar probeer ik maar gewoon in te geloven. Als het misgaat, kan ik altijd nog gaan huilen.
O, de verloskundige zei ook dat ik volgende week even moest bellen als het zo blijft. Dan kan ik eerder voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
die auto is toch ook erg leukquote:Op woensdag 21 november 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik ben verliefd op dat poppewagentje uit het foldertje, maar ja... Helaasch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |