Hoeveel duidelijker moet ik zijn?quote:Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Mike.Strutter het volgende:
Meteen aangifte doen helpt je echt niets verder.
Ik zou kijken of er op je werk een vertrouwenspersoon is waar je het probleem aan kunt voorleggen. Grote bedrijven hebben meestal wel zo iemand in dienst.
Daarnaast moet het gewoon duidelijk zijn dat je niet gediend bent van zo'n soort gedrag en je werk en privé goed gescheiden kan houden.
Netjes opgesteld, vind je het goed als ik die tekst letterlijk knip en plak?quote:Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
een mailtje aan de betreffende collega sturen met 'ik weet niet wat je je in je hoofd haalt, maar ik heb niet de behoefte daarin mee te gaan en vind het niet prettig zoals je je de laatste tijd gedraagt tegenover mij. Ik zou het op prijs stellen als je je avances voor je wilt houden en onze relatie puur zakelijk wilt houden.
Groet, Deceptie'
Mocht ie daarna nog doorgaan, kun je altijd verdere stappen ondernemen.
Hem eerst zelf er op aanspreken lijkt me wel zo fair.
Hoezo?quote:Op maandag 19 november 2007 22:15 schreef zwartedoos het volgende:
Omg, jij hebt wel een air van jezelf he![]()
ja hoorquote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Netjes opgesteld, vind je het goed als ik die tekst letterlijk knip en plak?
Jonge jij verdiend echt een BAN ofzo hé. ONZ is paar deuren verder op.quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een lelijke big die gedroomd heeft.....dusssssss post maar een foto van jezelf en anders ben je een facking faker![]()
verkapt-laat-eens-wat-persoonlijke-tieten-foto's-zien-antwoord
Hoe kom jij er in vredesnaam bij dat ik me als een slet gedraag en kleed? We hebben gewoon een formele kledingstijl, dus er is niks bloot of gewaagd. Sowieso vind ik het ongepast om 'sexy' naar het werk te gaan. Mannelijke collega's hou ik altijd op een afstand en flirten doe ik sowieso niet op de werkvloer.quote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Rosbief het volgende:
De fout ligt bij jezelf.
Als je je als slet gedraagt en kleedt wordt je ook als slet behandeld.
(en afgaande op de avatar en eigendunk over je uiterlijk doe je dat ook)
Dat vraag ik me dus al de hele dag af en een antwoord kan ik je (nog) niet geven. Schrik, denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 22:23 schreef Ronaldsen het volgende:
waarom 'kuste'je terug dan? Nu denkt die arme man dat je echt iets voor hem voelt
Ik weet ook van mezelf dat ik er goed uitzie, maar dat betekent niet dat ik iedere keer meezoen als een of ander anoniem meisje haar poten bij d'r zelf kan houden. Hoogstens een schouderklopje voor de moeite.quote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in vredesnaam bij dat ik me als een slet gedraag en kleed? We hebben gewoon een formele kledingstijl, dus er is niks bloot of gewaagd. Sowieso vind ik het ongepast om 'sexy' naar het werk te gaan. Mannelijke collega's hou ik altijd op een afstand en flirten doe ik sowieso niet op de werkvloer.
Alleen omdat ik weet dat ik er goed uit zie, betekent dat niet dat ik een slet ben.
Hm. Goede opmerkingen plaats je. Ik laat dit even op me inwerken. Bedankt in elk geval.quote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef r3gi3boy het volgende:
"compleet overdonderd door de situatie kuste ik hem terug"...Hiermee heb je toch wel een toon gezet die bij een man normaal gezien geinterpreteerd wordt als: wederzijds verlangen. Wij denken niet zo gecompliceerd dat het wellicht zou komen door het verrassingsmoment o.i.d. Als je het echt niet zou willen had je hem niet teruggekust, dan wel je gezicht tactisch weggedraait...
Zoals het er nu naar uitziet, betreft het hier geen seksuele intimidatie, maar slechts een 'ongelukkig uitgepakte inschattingsfout' van beide partijen. Een simpele verklaring via interne mail of een persoonlijk briefje, gesprek moet de zaak daarmee afdoen. Mocht meneer je hint compleet negeren, dán kun je een stap verder gaan en eventueel andere collega's inlichten, afdelingshoofden contacteren. Pas er alleen voor op dat je niet onbeleefd gaat worden en wellicht kwaad bloed schept bij je afdelingshoofd; dan zou hij wel eens op z'n strepen kunnen gaan staan.
Omdat ik er ook geen collega's bij wil betrekken, voor je het weet gaan de roddels door het hele bedrijf en dan is het hek pas echt van de dam.quote:Op maandag 19 november 2007 22:29 schreef michiel_merk het volgende:
Volgens mij ben je redelijk goed gebekt dus waarom niet een harde opmerking plaatsten(in bijzijn van collega's)mocht het weer gebeuren ?dan is hij zo genezen
Pleur toch op met die misogynistische verkrachters-retoriek.quote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Rosbief het volgende:
De fout ligt bij jezelf.
Als je je als slet gedraagt en kleedt wordt je ook als slet behandeld.
(en afgaande op de avatar en eigendunk over je uiterlijk doe je dat ook)
Ok, goed punt. Ik zal morgen sowieso die tekst mailen die ET me voorschotelde, first thing in the morning. Afhankelijk van zijn reactie zal ik inderdaad contact zoeken met de vertrouwenspersoon.quote:Op maandag 19 november 2007 22:29 schreef Flashwin het volgende:
Je fout is geweest dat je niet meteen actie hebt ondernomen de eerste keer dat hij zich onbehoorlijk gedroeg. Ondanks de slappe excuses via de mail (!) had je het toen direct moeten aankaarten.
Nu is de situatie alleen maar verergerd en het komt er op neer dat je dit intern moet gaan aankaarten bij het bedrijf. Er bestaat een kans dat er niks mee wordt gedaan (maw ze blijven achter W. staan). Dan moet je een keuze maken tussen ofwel zijn onbehoorlijke gedrag accepteren of een andere baan zoeken.
Zo, die is raak!quote:Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Pleur toch op met die misogynistische verkrachters-retoriek..
OT: Eens en altijd duidelijk maken dat je hier niet op zit te wachten. Met eerdergenoemd formeel mailtje, maar ook door je grenzen te stellen en iedere vorm van onprofessionele toenadering hardhandig af te schieten. Die man ontploft bijna van opwinding door het terugzoenen, dus je hebt veel terrein te winnen.
ok dan gewoon onder 4 ogenquote:Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Omdat ik er ook geen collega's bij wil betrekken, voor je het weet gaan de roddels door het hele bedrijf en dan is het hek pas echt van de dam.
Als ik je ooit tegenkom neuk ik je gewoon, in de hoop van dat je niet weet wat je moet doen.quote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Zo, die is raak!![]()
Ik vrees dat je gelijk hebt, ik moet dit echt morgenochtend meteen rechtzetten.
Sorry, ik begrijp je niet helemaal.quote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Mja... een paar keer aangeven dat je weet hoe aantrekkelijk je bent en dat je je daarom altijd terughoudend opstelt strookt niet helemaal met je even later geen raad weten met avances en 'terugzoenen omdat je zo overdonderd was'...
Thumbs up!quote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ze knap is vraagt ze erom, als ze lelijk is liegt ze.
Kruip eens heel hard terug dat afvoerputje in.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er best tegenop zie om weer alleen met hem te zijn. Met terugzoenen en weglopen heb ik de situatie er niet bepaald makkelijker op gemaakt.quote:Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ok dan gewoon onder 4 ogenof is dat ook al een probleem
![]()
anders is er echt geen andere oplossing ...het beste manier om het te laten ophouden is hard zijn
anders laat je de optie open waardoor hij denkt dat je hem leuk vind
Nee, je leest mijn zin precies zoals ik hem bedoelde.quote:Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp je niet helemaal.
Ik stel me altijd terughoudend op door me zakelijk op te stellen, niet mee te gaan met seksistische grapjes etcetera. Daarom kan ik toch wel compleet overdonderd zijn en iets stoms doen als ik onverwacht gezoend wordt door mijn afdelingshoofd? Of lees ik je zin niet goed?
Dan snap ik je dus wel, maar ben ik het niet met je eens.quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, je leest mijn zin precies zoals ik hem bedoelde.
Maar ik vind dat dus niet stroken met elkaar.
Sowieso... of ik nou wel of niet zou vinden dat ik een knappe meid zou zijn, onverwachts gezoend worden door iemand waar je dat NIET van wilt zou voor mij maar 1 reactie opleveren, en dat is een flinke duw gevolgd door een 'waar denk jij mee bezig te zijn'.
Maar goed, niet iedereen is hetzelfde.
Na de vorige 3 avances zag je deze avance echt niet aankomen? Terwijl hij nota bene pal naast je ging zitten in een functioneringsgesprek, wat je zelf al hoogst ongebruikelijk vond?quote:Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef Deceptie het volgende:
Daarom kan ik toch wel compleet overdonderd zijn en iets stoms doen als ik onverwacht gezoend wordt door mijn afdelingshoofd?
In mijn functie sta ik behoorlijk sterk in mijn schoenen, mijn teams zijn allemaal meer dan tevreden over me, dank je. Maar blijkbaar kunnen zelfs sterke, stabiele mensen wel eens overdonderd worden, is dat zo raar?quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef ozzyat105 het volgende:
Hm vreemd verhaal. Volgens profiel is TS projectmanager , normaal gesproken moet je dan behoorlijk sterk in je schoenen staan in zo'n functie
Maar bij de eerste de beste "ongewenste" toenadering gedraagt ze zich als een schoolmeisje van 12
Ik geloof er niets van. Sterker nog: door de manier van antwoorden in dit topic denk ik dat TS een man is![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef ozzyat105 het volgende:
Hm vreemd verhaal. Volgens profiel is TS projectmanager , normaal gesproken moet je dan behoorlijk sterk in je schoenen staan in zo'n functie
Maar bij de eerste de beste "ongewenste" toenadering gedraagt ze zich als een schoolmeisje van 12
Ik geloof er niets van. Sterker nog: door de manier van antwoorden in dit topic denk ik dat TS een man is![]()
Ik was al wat nerveus, omdat ik weer een dijbeen tegen die van mij vermoedde, of iets anders 'subtiels'. Niet opeens zijn hand in mijn haar en zijn lippen op de mijne! Helemaal omdat we al ruim een kwartier een normaal gesprek aan het voeren waren over mijn functioneren! Had hij zitten flirten, was ik waarschijnlijk meer op mijn hoede geweest, maar dit was nu niet aan de orde.quote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Na de vorige 3 avances zag je deze avance echt niet aankomen? Terwijl hij nota bene pal naast je ging zitten in een functioneringsgesprek, wat je zelf al hoogst ongebruikelijk vond?
Ja dat is raar.quote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef Deceptie het volgende:
[..]
[quote]In mijn functie sta ik behoorlijk sterk in mijn schoenen, mijn teams zijn allemaal meer dan tevreden over me, dank je. Maar blijkbaar kunnen zelfs sterke, stabiele mensen wel eens overdonderd worden, is dat zo raar?
Een vent. En een behoorlijk zieke als je het mij vraagtquote:(Ben ik nou een schoolmeisje of een vent? Beetje vreemde opmerking, maar vanaf nu ga ik niet eens meer reageren op dit soort kinderachtige berichten).
Maar ts vertel eens , je hebt een probleem de afgelopen tijd en waarom kies je FOk ( een jongerensite) daarvoor uit om daarover te gaan praten , waarom niet het viva forum of die van libelle of een forum wat specifiek over dit soort zaken gaat?quote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik was al wat nerveus, omdat ik weer een dijbeen tegen die van mij vermoedde, of iets anders 'subtiels'. Niet opeens zijn hand in mijn haar en zijn lippen op de mijne! Helemaal omdat we al ruim een kwartier een normaal gesprek aan het voeren waren over mijn functioneren! Had hij zitten flirten, was ik waarschijnlijk meer op mijn hoede geweest, maar dit was nu niet aan de orde.
Ik kan goed omgaan met tegenwerking en druk, ga normaliter ook goed om met conflictsituaties, maar zo´n situatie is compleet nieuw voor me. Kritiek, feedback, ´zeurende´ klanten, geen probleem. Deadlines die niet gehaald worden, geen probleem. IT´ers die je hatemail sturen omdat ze in het weekend moeten komen bouwen, geen probleem. Testleiders die smeken om meer capaciteit, geen probleem.quote:Op maandag 19 november 2007 22:54 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ja dat is raar.
Een projectmanager moet om kunnen gaan met tegenwerking en druk. Dus zou je opzijn minst verwachten dat je voor jezelf op kunt komen.
Dat maakt je verhaal zo ongeloofwaardig.
Naast dit zijn er meer tegenstrijdige dingen zoals anderen in dit topic al opmerkten
[..]
Een vent. En een behoorlijk zieke als je het mij vraagt![]()
Ik ben vaste poster bij een ander forum, maar in verband met mijn grote herkenbaarheid (ben daar behoorlijk open over mijn identiteit IRL) wilde ik dit probleem daar niet aankaarten. Libelle en Viva heb ik geen affiniteit mee, FOK! ken ik al langer en een specifiek forum voor dit soort zaken heb ik niet naar gezocht.quote:Op maandag 19 november 2007 22:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maar ts vertel eens , je hebt een probleem de afgelopen tijd en waarom kies je FOk ( een jongerensite) daarvoor uit om daarover te gaan praten , waarom niet het viva forum of die van libelle of een forum wat specifiek over dit soort zaken gaat?
Hoe ben je op zoek gegaan voor een antwoord op je probleem? En hoe kom je specifiek hier terecht?
1 Natuurlijk mogen ze dat, maar de meerderheid vind me nu eenmaal een zeer aantrekkelijke vrouw.quote:Op maandag 19 november 2007 23:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ja hoor, wat moeten we hier nou van denken.
1 Je vindt je uiterlijk zogenaamd onweerstaanbaar voor mannen (mogen ze dat nog even zelf bepalen?)
2 je naam betekent misleiding
3 je hebt een playboy afbeelding als usericon
4 je hebt die collega niet laten merken dat je zijn intimidaties niet op prijs stelt en bovendien heb je hem terug gezoend.
4 je hebt die collega terug gezoend
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.quote:Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik ben vaste poster bij een ander forum, maar in verband met mijn grote herkenbaarheid (ben daar behoorlijk open over mijn identiteit IRL) wilde ik dit probleem daar niet aankaarten. Libelle en Viva heb ik geen affiniteit mee, FOK! ken ik al langer en een specifiek forum voor dit soort zaken heb ik niet naar gezocht.
Hoezo maakt dat wat uit dan?
Sowieso, om advies vragen op fokquote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.
Je bent gewoon een suffe kloon![]()
Op FOK! kan ik volgens mij alles kwijt en gelukkig hoef ik jou niet te overtuigen.quote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.
Je bent gewoon een suffe kloon![]()
In je verhaal is niet één keer te lezen dat jij duidelijk hebt gezegd dat jij hier absoluut niet van gediend bent.quote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ik zijn?
Ja, want ik ben in het echt heel erg lelijk. Echt waar.quote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen ze om je te neuken natuurlijk![]()
Nee, want je advies is allang gegeven.quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ja, want ik ben in het echt heel erg lelijk. Echt waar.![]()
Zijn er hier ook nog mensen die daadwerkelijk iets toe te voegen hebben aan deze thread?
Auch, die kwam aan. Bedankt voor je reactie, ik denk dat het mailtje van ET echt de beste stap is om te nemen.quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef mgerben het volgende:
[..]
In je verhaal is niet één keer te lezen dat jij duidelijk hebt gezegd dat jij hier absoluut niet van gediend bent.
Jij bent naar eigen zeggen 'de andere kant opgelopen'. En nu wordt er meteen gepraat over vertrouwenspersonen en intimidatie terwijl zijn enige fout is dat hij niet helderziend is.
De andere kant oplopen = niet zeggen dat je er niet van gediend bent. Er kunnen andere redenen zijn om de andere kant op te lopen - dat je niet wilt dat jullie ontluikende liefde meteen bekend wordt bijvoorbeeld.
Ok, zo zie jij het niet, maar je geeft hem niet echt veel duidelijkheid.
Je zegt niets en je verwacht dat hij je gedachten maar leest.
De mail die ET suggereerde ga ik morgen sturen met als toevoeging dat ik er ook nog wel graag face to face over wil praten.quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef soylent het volgende:
Ik zou maar gewoon op een discrete manier tegen hem vertellen dat hij niets moet zoeken achter je zoenreactie, dat je een beetje overbluft was, maar dat je echt niet geinteresseerd bent, en dat je hoopt dat dit geen probleem zal zijn voor jullie goede samenwerking.
Zijn gedrag tijdens het gesprek is niet op zijn plaats, maar zeker gezien het terugzoenen vraag ik me af of je hem wel echt duidelijke signalen hebt gestuurd. Probeer dat toch maar even.
De situatie opblazen door hem een heel negatieve mail te sturen en van dingen te betichten lijkt me geen slimme optie. Zeker omdat hij hoger in de hierarchie staat, helaas maar waar.
Oeh, dat komt allemaal in hoofdstuk 1 van je nieuwe roman?quote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik was al wat nerveus, omdat ik weer een dijbeen tegen die van mij vermoedde, of iets anders 'subtiels'. Niet opeens zijn hand in mijn haar en zijn lippen op de mijne! Helemaal omdat we al ruim een kwartier een normaal gesprek aan het voeren waren over mijn functioneren! Had hij zitten flirten, was ik waarschijnlijk meer op mijn hoede geweest, maar dit was nu niet aan de orde.
Niet zo hard bedoeld.quote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Auch, die kwam aan. Bedankt voor je reactie, ik denk dat het mailtje van ET echt de beste stap is om te nemen.
In [WGR] is dat anders vrij normaal hoor...quote:
Reken er maar niet op, hij wil juist de confrontatie opzoeken. In een mailtje heb je een grote bek waarschijnlijk met je arrogantie die je van nature hebt meegekregen lees ik uit de OP. Maar in reallife toch een kleine waffel. Ik hoop voor je dat hij je voor het blok zet. De leidinggevende wint toch altijd. Ik denk dat hij je gaat naaien of je gaat overplaatsen wegens verstoorde werkrelatie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:35 schreef Deceptie het volgende:
Vanochtend om 8 uur heb ik hem het mailtjes gestuurd, heb tot op heden nog geen reactie ontvangen. Tot de lunch werk ik thuis, daarna pas ga ik naar kantoor. Ik hoop wel dat hij voor die tijd reageert.
hm...wazig verhaal...quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, hij wil juist de confrontatie opzoeken. In een mailtje heb je een grote bek waarschijnlijk met je arrogantie die je van nature hebt meegekregen lees ik uit de OP. Maar in reallife toch een kleine waffel. Ik hoop voor je dat hij je voor het blok zet. De leidinggevende wint toch altijd. Ik denk dat hij je gaat naaien of je gaat overplaatsen wegens verstoorde werkrelatie.![]()
Ze krijgen beide een flinke deuk, hij in zijn ego en zij in haar reputatie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:45 schreef Slaggie het volgende:
1 ding is zeker minstens 1 van jullie gaat een FLINKE reputatie deuk krijgen en 3 maal raden wie de grootste kans heeft die deuk te krijgen....
Eensch isquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef Laartje het volgende:
Als je zelf al aangeeft dat je zo verschrikkelijk aantrekkelijk en onweerstaanbaar bent, dan ben je gewoon geil op aandacht. Dan moet je ook niet gaan zeiken als iemand erop ingaat.
Playing hard to get en dan zeiken als iemand een poging waagt.. dat is zo
Yeah, adviezen voor het verleden zijn altijd zo relaxed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel bevreemdend, allemaal. Ik krijg namelijk nergens het gevoel dat je het heel vervelend vindt. Bij 'echte' seksuele intimidatie zou je je verschrikkelijk opgelaten en ongemakkelijk voelen. Dan had je écht niet geaccepteerd dat hij naast je was komen zitten voor je functioneringsgesprek. Dat is sowieso al ontzettend raar, en gezien wat vooraf ging, had je daar onmiddellijk op moeten reageren.
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Yeah, adviezen voor het verleden zijn altijd zo relaxed!
Ik ga ook altijd na een lottotrekking mijn vriendin vertellen wat voor nummertjes ze had moeten kiezen.
Ja, vrouwen die zich geïntimideerd voelen die gaan ALTIJD direct weg. Dat is een stelregel. Daarom bestaan aanrandingen en verkrachtingen ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?
Want elk mens is hetzelfde en reageert hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?
Ja, trek het lekker uit zijn verband en overdrijf nog even flink. Dat werkt wel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, vrouwen die zich geïntimideerd voelen die gaan ALTIJD direct weg. Dat is een stelregel. Daarom bestaan aanrandingen en verkrachtingen ook niet.
Ik ben het helemaal met je eens, want ik kan gedachtenlezen en weet alles van vrouwen! (Stel maar een vraag!)
Mijn argwaan zit 'm veel meer in hoe je 't hier verwoordt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Want elk mens is hetzelfde en reageert hetzelfde.
Maar ja, waarom zou ze erover liegen? Het staat wat onsympathiek om meerdere malen te verwoorden dat je knap bent en dat je weet dat je knap bent zonder dat dat echt relevant is voor de ´casus´ maar dat lijkt me op zichzelf weinig reden om argwaan te hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn argwaan zit 'm veel meer in hoe je 't hier verwoordt.
Waarom ze erover zou liegen? Die naïviteit ben ik na een paar jaar internet en fora wel kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:26 schreef Argento het volgende:
[..]
Maar ja, waarom zou ze erover liegen? Het staat wat onsympathiek om meerdere malen te verwoorden dat je knap bent en dat je weet dat je knap bent zonder dat dat echt relevant is voor de ´casus´ maar dat lijkt me op zichzelf weinig reden om argwaan te hebben.
TS kan inderdaad het beste op vriendelijke maar zakelijke toon aan de man in kwestie meedelen dat zij zijn avances niet op prijs stelt en dat ze gevoelens die hij voor haar heeft die verder gaan dan een strikte zakelijke waardering, niet kan, wil en zal beantwoorden. Als de zaak daarmee niet uit de wereld is, is er wellicht een vertrouwenspersoon in het bedrijf aangewezen die hier iets mee kan. Ook zijn er wellicht disciplinaire maatregelen tegen deze meneer mogelijk, maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe bont hij het gaat maken.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:05 schreef N.icka het volgende:
Er komt vast een mooi relaas waarin iig zij het lijdend onderwerp zal zijn. Boehoeeeeeeeee iedereen is nu tegen me.....
Ik doe mee!quote:Ik zet in op :de baas heeft om overplaatsing van mij gevraagd
Waarom kom je hier dan? En al die anderen die voortdurend zitten te zeuren 'ik geloof er niks van'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ze erover zou liegen? Die naïviteit ben ik na een paar jaar internet en fora wel kwijt.
Mwah, hoor en wederhoor he? Mogen ze allebij even hun zegje doen en kan ze daarna naar huis vertrekken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Ze is in ieder geval niet op non-actief gezet, anders zat ze nu al thuis.
Beetje laat wellicht, maar mij lijkt dat mailtje net iets te agressief; wat meer tact zou niet verkeerd zijn. Begrijp me niet verkeerd; die gozer is raar bezig maar hij is nog steeds je (directe?) baas. Dit mailtje kan hem goed tegen jou in het harnas jagen en dat is over het algemeen echt iets wat je wilt voorkomen, ook al sta je helemaal in je recht.quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Netjes opgesteld, vind je het goed als ik die tekst letterlijk knip en plak?
Ik snap niet waarom hier zo lacherig op gereageerd wordt heel de tijd. Ok, het is niet normaal om zoiets expliciet te stellen, maar aangenomen dat dit verhaal werkelijk waar is, zou ik kunnen begrijpen dat TS het er bij vermeldt.quote:
TS stelt dat ze door haar spectaculaire uiterlijk al bij voorbaat afstand houdt van mannelijke collega´s. TS impliceert dat zij gewend is aan mannen die zich niet kunnen bedwingen in haar overweldigende aanwezigheid.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hier zo lacherig op gereageerd wordt heel de tijd. Ok, het is niet normaal om zoiets expliciet te stellen, maar aangenomen dat dit verhaal werkelijk waar is, zou ik kunnen begrijpen dat TS het er bij vermeldt.
Volgens mij zijn er ook wel wat R&P depressie topics waarin de TS aangeeft lelijk/niet knap of onzeker te zijn. Daar wordt nooit zo kinderachtig op gereageerd. (waarschijnlijk identificeren fokkers zich meer met lelijkerds dan met knappe mensen)
Treffende analyse, maar het is volgens mij ook mogelijk dat aantrekkelijke vrouwen niet dagelijks ervaring opdoen met ongevraagd gezoend worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
TS stelt dat ze door haar spectaculaire uiterlijk al bij voorbaat afstand houdt van mannelijke collega´s. TS impliceert dat zij gewend is aan mannen die zich niet kunnen bedwingen in haar overweldigende aanwezigheid.
Dit strookt totaal niet met het feit dat ze vervolgens als een onnozel pubermeisje reageert op ongewenste avances en zelfs van schrik terug gaat zoenen. Van een zo aantrekkelijke vrouw zou je verwachten dat ze wel vaker met dat bijltje gehakt heeft.
Dus:
TS schrijft over zichzelf in superlatieven en handelt vervolgens tegen geschapen verwachtingen in. Daarom is ze niet geloofwaardig en wordt er kinderachtig gereageerd
Wat wil ie nog doen dan om het af te ronden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
. Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik terug ga sturen.
Niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.
Echt heel logisch dat je daar dan ook heen gaat als je het zakelijk wilt houden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
Vanochtend om 8 uur heb ik het bewuste mailtje gestuurd ...
Toen werd hij kwaad en vroeg hij me dus naar het grand café te komen waar destijds ook de borrel was.
... Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.
jezus, wat valt er nu niet te snappen? Hij zegt dat jij zegt dat hij zegt. Twee verhalen, ergens in het midden de waarheid. Ja je zoende terug, en ja, dat vat hij op als "hiermee wil ik verder". En dat bleek niet te zijn. Dus? Dan vertel je dat tegen hem en dan is het over. Mannen vatten geen hints, die hebben een route beschrijving nodig. En ik ben een man, ik kan het weten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
<knip>
Das bij fok altijd...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef Deceptie het volgende:
Ik was voornemens neer te pennen over wat er vanavond allemaal is gebeurd, maar nadat ik de hele thread heb bijgelezen heb ik daar opeens geen behoefte meer aan.
Dom puberaal klootjeolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |