abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54726266
Het is een lang verhaal en ik zal het zo kort en duidelijk mogelijk vertellen.

In 2005 ben ik bij een groot bedrijf gaan werken, X. Nu na 2.5 jaar heb ik een aantal promoties gehad en werk ik op een andere afdeling. Met mijn nieuwe afdelingshoofd, W, had ik meteen een 'klik', hij is een fijne man om voor te werken. Veel contact hebben we niet door de hiërarchische structuur bij X, maar mijn evaluatiegesprekken zijn wel met hem.

2 weken terug hadden we een borrel voor de hele afdeling in de stad en tot het eind van de avond was het ontzettend leuk. Toen ik wegging, vroeg W. of ik het erg vond als hij mee terug liep naar kantoor. Ik gaf aan dat dat geen probleem was. Snel werd me duidelijk dat hij iets te veel gedronken had en hij begon me allemaal complimentjes te geven. Over mijn uiterlijk, over mijn figuur etc. Nu ben ik toevallig ook behoorlijk aantrekkelijk en daarom doe ik altijd heel afstandelijk tegen mannen op mijn werk. Ik heb hem dus ook nooit 'signalen' gegeven dat ik hem op een andere manier interessant vind. Omdat hij erg opdringerig werd, ben ik de andere kant opgelopen.

De maandag daarop kreeg ik een excuusmailtje, het kwam allemaal door de drank. Zand erover en voor mij was het klaar. De woensdag daar weer op, hadden we een vergadering en hij kwam naast me zitten en schoof halverwege zijn dijbeen tegen die van mij aan. Omdat ik een beetje schrok van dit vrijpostige gedrag heb ik niet echt gereageerd en probeerde ik gewoon van hem weg te schuiven. Na afloop stond hij naast de deur en stootte hij 'per ongeluk' tegen mijn borst aan toen ik naar buiten liep. Als "excuus" merkte hij op dat ze nogal moeilijk te ontwijken zijn.

Dit alles heb ik bewust genegeerd omdat ik zelf ook wel snap dat het voor mannen moeilijk is om mijn uiiterlijk te negeren. Blijkbaar was dat een verkeerde inschatting van me, want vanochtend had ik mijn evaluatiegesprek met hem.

In plaats van tegenover me, kwam hij naast me zitten. Ondanks mijn nervositeit hadden we wel een heel leuk gesprek en op gegeven moment haalde hij zijn hand door mijn haar en kuste me. Compleet overdonderd door de situatie kuste ik hem terug. Na een paar seconden ben ik opgesprongen en zijn kantoor uit gelopen.

Nu vraag ik me af hoe ik deze ongewenste situatie op moet lossen.
Naar P&O gaan? Me ziek melden? Meteen aangifte doen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:04:50 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54726408
Sorry
Ik denk dat je gewoon tegen hem moet zeggen dat je niks voor hem voelt
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 19 november 2007 @ 22:09:41 #3
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54726491
Meteen aangifte doen helpt je echt niets verder.

Ik zou kijken of er op je werk een vertrouwenspersoon is waar je het probleem aan kunt voorleggen. Grote bedrijven hebben meestal wel zo iemand in dienst.

Daarnaast moet het gewoon duidelijk zijn dat je niet gediend bent van zo'n soort gedrag en je werk en privé goed gescheiden kan houden.
pi_54726585
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:09 schreef Mike.Strutter het volgende:
Meteen aangifte doen helpt je echt niets verder.

Ik zou kijken of er op je werk een vertrouwenspersoon is waar je het probleem aan kunt voorleggen. Grote bedrijven hebben meestal wel zo iemand in dienst.

Daarnaast moet het gewoon duidelijk zijn dat je niet gediend bent van zo'n soort gedrag en je werk en privé goed gescheiden kan houden.
Hoeveel duidelijker moet ik zijn?
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:14:15 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54726598
een mailtje aan de betreffende collega sturen met 'ik weet niet wat je je in je hoofd haalt, maar ik heb niet de behoefte daarin mee te gaan en vind het niet prettig zoals je je de laatste tijd gedraagt tegenover mij. Ik zou het op prijs stellen als je je avances voor je wilt houden en onze relatie puur zakelijk wilt houden.
Groet, Deceptie'

Mocht ie daarna nog doorgaan, kun je altijd verdere stappen ondernemen.

Hem eerst zelf er op aanspreken lijkt me wel zo fair.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 november 2007 @ 22:15:49 #6
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54726634
Omg, jij hebt wel een air van jezelf he
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_54726644
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
een mailtje aan de betreffende collega sturen met 'ik weet niet wat je je in je hoofd haalt, maar ik heb niet de behoefte daarin mee te gaan en vind het niet prettig zoals je je de laatste tijd gedraagt tegenover mij. Ik zou het op prijs stellen als je je avances voor je wilt houden en onze relatie puur zakelijk wilt houden.
Groet, Deceptie'

Mocht ie daarna nog doorgaan, kun je altijd verdere stappen ondernemen.

Hem eerst zelf er op aanspreken lijkt me wel zo fair.
Netjes opgesteld, vind je het goed als ik die tekst letterlijk knip en plak?
Vanwege de zaken enzo
pi_54726677
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:15 schreef zwartedoos het volgende:
Omg, jij hebt wel een air van jezelf he
Hoezo?
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:16:55 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54726678
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef Deceptie het volgende:

[..]

ja hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54726683
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een lelijke big die gedroomd heeft.....dusssssss post maar een foto van jezelf en anders ben je een facking faker

verkapt-laat-eens-wat-persoonlijke-tieten-foto's-zien-antwoord
Jonge jij verdiend echt een BAN ofzo hé. ONZ is paar deuren verder op.

TS, kijk inderdaad rond voor een vertrouwenspersoon, zoals al eerder gemeld is gemeld.
Indien het niet van toepassing is, moet je het melden aan je directe manager of een hogere manager in hierarchie.

Melden bij P&O kan altijd wel, maar of hun de juiste personen zijn weet ik zo direct niet (bij ons namelijk niet).
Ik weet niet of er ook een meldpunt is bij jullie?

Verder, aangifte doen kan je altijd als jij dat nodig vind. Brengt wel veel met je mee. dus denk er nog even overna.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  maandag 19 november 2007 @ 22:17:40 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54726698
De fout ligt bij jezelf.
Als je je als slet gedraagt en kleedt wordt je ook als slet behandeld.
(en afgaande op de avatar en eigendunk over je uiterlijk doe je dat ook )
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 19 november 2007 @ 22:18:04 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54726706
Je moet hem gewoon vertellen dat je het liever hebt dat hij ermee stopt, dat je geen gevoelens what so ever voor hem hebt. En als hij doorgaat dat je dan stappen gaat ondernemen tegen hem.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54726834
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Rosbief het volgende:
De fout ligt bij jezelf.
Hoe kom jij er in vredesnaam bij dat ik me als een slet gedraag en kleed? We hebben gewoon een formele kledingstijl, dus er is niks bloot of gewaagd. Sowieso vind ik het ongepast om 'sexy' naar het werk te gaan. Mannelijke collega's hou ik altijd op een afstand en flirten doe ik sowieso niet op de werkvloer.

Alleen omdat ik weet dat ik er goed uit zie, betekent dat niet dat ik een slet ben.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:24:04 #14
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54726897
Gelukkig hoef je je ook niet van iedereen wat aan te trekken op een forum

Maar ik zou het gewoon met je vertrouwenspersoon gaan overleggen, dat werkt meestal het beste. Maar het blijft altijd een ongelukkige situatie, daar ontkom je niet meer aan. Jij voelt je ongemakkelijk bij die kerel en die kerel zal zich ook vast ongemakkelijk gaan voelen en dat bevorderd het plezier op het werk niet.
pi_54726898
"compleet overdonderd door de situatie kuste ik hem terug"...Hiermee heb je toch wel een toon gezet die bij een man normaal gezien geinterpreteerd wordt als: wederzijds verlangen. Wij denken niet zo gecompliceerd dat het wellicht zou komen door het verrassingsmoment o.i.d. Als je het echt niet zou willen had je hem niet teruggekust, dan wel je gezicht tactisch weggedraait...

Zoals het er nu naar uitziet, betreft het hier geen seksuele intimidatie, maar slechts een 'ongelukkig uitgepakte inschattingsfout' van beide partijen. Een simpele verklaring via interne mail of een persoonlijk briefje, gesprek moet de zaak daarmee afdoen. Mocht meneer je hint compleet negeren, dán kun je een stap verder gaan en eventueel andere collega's inlichten, afdelingshoofden contacteren. Pas er alleen voor op dat je niet onbeleefd gaat worden en wellicht kwaad bloed schept bij je afdelingshoofd; dan zou hij wel eens op z'n strepen kunnen gaan staan.
pi_54726991
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:23 schreef Ronaldsen het volgende:
waarom 'kuste'je terug dan? Nu denkt die arme man dat je echt iets voor hem voelt
Dat vraag ik me dus al de hele dag af en een antwoord kan ik je (nog) niet geven. Schrik, denk ik.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:27:06 #17
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54727014
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Hoe kom jij er in vredesnaam bij dat ik me als een slet gedraag en kleed? We hebben gewoon een formele kledingstijl, dus er is niks bloot of gewaagd. Sowieso vind ik het ongepast om 'sexy' naar het werk te gaan. Mannelijke collega's hou ik altijd op een afstand en flirten doe ik sowieso niet op de werkvloer.

Alleen omdat ik weet dat ik er goed uit zie, betekent dat niet dat ik een slet ben.
Ik weet ook van mezelf dat ik er goed uitzie, maar dat betekent niet dat ik iedere keer meezoen als een of ander anoniem meisje haar poten bij d'r zelf kan houden. Hoogstens een schouderklopje voor de moeite.
pi_54727051
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef r3gi3boy het volgende:
"compleet overdonderd door de situatie kuste ik hem terug"...Hiermee heb je toch wel een toon gezet die bij een man normaal gezien geinterpreteerd wordt als: wederzijds verlangen. Wij denken niet zo gecompliceerd dat het wellicht zou komen door het verrassingsmoment o.i.d. Als je het echt niet zou willen had je hem niet teruggekust, dan wel je gezicht tactisch weggedraait...

Zoals het er nu naar uitziet, betreft het hier geen seksuele intimidatie, maar slechts een 'ongelukkig uitgepakte inschattingsfout' van beide partijen. Een simpele verklaring via interne mail of een persoonlijk briefje, gesprek moet de zaak daarmee afdoen. Mocht meneer je hint compleet negeren, dán kun je een stap verder gaan en eventueel andere collega's inlichten, afdelingshoofden contacteren. Pas er alleen voor op dat je niet onbeleefd gaat worden en wellicht kwaad bloed schept bij je afdelingshoofd; dan zou hij wel eens op z'n strepen kunnen gaan staan.
Hm. Goede opmerkingen plaats je. Ik laat dit even op me inwerken. Bedankt in elk geval.
Vanwege de zaken enzo
pi_54727090
Volgens mij ben je redelijk goed gebekt dus waarom niet een harde opmerking plaatsten(in bijzijn van collega's)mocht het weer gebeuren ?dan is hij zo genezen
pi_54727093
Je fout is geweest dat je niet meteen actie hebt ondernomen de eerste keer dat hij zich onbehoorlijk gedroeg. Ondanks de slappe excuses via de mail (!) had je het toen direct moeten aankaarten.

Nu is de situatie alleen maar verergerd en het komt er op neer dat je dit intern moet gaan aankaarten bij het bedrijf. Er bestaat een kans dat er niks mee wordt gedaan (maw ze blijven achter W. staan). Dan moet je een keuze maken tussen ofwel zijn onbehoorlijke gedrag accepteren of een andere baan zoeken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54727128
is de man in kwestie trouwens een aantrekkelijke man? Misschien kun je hem even een paar keer gebruiken
٩๏̯͡๏)۶
pi_54727147
Hoe iemand zich ook gedraagd, niemand heeft het recht om dit te doen !
Verder lijkt me dit geen onzin, dus die zooi moet je lekker laten.

Maar ik denk dat TS morgen eerst even moet gaan mailen en afwachten.
Eventueel melden bij management en dan kan je altijd nog verder zien.

Mocht TS een faker zijn, dan kunnen we deze info uit het topic altijd nog gebruiken voor een persoon die met hetzelfde probleem zit.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_54727159
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:29 schreef michiel_merk het volgende:
Volgens mij ben je redelijk goed gebekt dus waarom niet een harde opmerking plaatsten(in bijzijn van collega's)mocht het weer gebeuren ?dan is hij zo genezen
Omdat ik er ook geen collega's bij wil betrekken, voor je het weet gaan de roddels door het hele bedrijf en dan is het hek pas echt van de dam.
Vanwege de zaken enzo
pi_54727160
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef Rosbief het volgende:
De fout ligt bij jezelf.
Pleur toch op met die misogynistische verkrachters-retoriek. .

OT: Eens en altijd duidelijk maken dat je hier niet op zit te wachten. Met eerdergenoemd formeel mailtje, maar ook door je grenzen te stellen en iedere vorm van onprofessionele toenadering hardhandig af te schieten. Die man ontploft bijna van opwinding door het terugzoenen, dus je hebt veel terrein te winnen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54727233
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:29 schreef Flashwin het volgende:
Je fout is geweest dat je niet meteen actie hebt ondernomen de eerste keer dat hij zich onbehoorlijk gedroeg. Ondanks de slappe excuses via de mail (!) had je het toen direct moeten aankaarten.

Nu is de situatie alleen maar verergerd en het komt er op neer dat je dit intern moet gaan aankaarten bij het bedrijf. Er bestaat een kans dat er niks mee wordt gedaan (maw ze blijven achter W. staan). Dan moet je een keuze maken tussen ofwel zijn onbehoorlijke gedrag accepteren of een andere baan zoeken.
Ok, goed punt. Ik zal morgen sowieso die tekst mailen die ET me voorschotelde, first thing in the morning. Afhankelijk van zijn reactie zal ik inderdaad contact zoeken met de vertrouwenspersoon.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:33:15 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54727242
Mja... een paar keer aangeven dat je weet hoe aantrekkelijk je bent en dat je je daarom altijd terughoudend opstelt strookt niet helemaal met je even later geen raad weten met avances en 'terugzoenen omdat je zo overdonderd was'...
pi_54727262
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef Nosh het volgende:

[..]

Pleur toch op met die misogynistische verkrachters-retoriek. .

OT: Eens en altijd duidelijk maken dat je hier niet op zit te wachten. Met eerdergenoemd formeel mailtje, maar ook door je grenzen te stellen en iedere vorm van onprofessionele toenadering hardhandig af te schieten. Die man ontploft bijna van opwinding door het terugzoenen, dus je hebt veel terrein te winnen.
Zo, die is raak!

Ik vrees dat je gelijk hebt, ik moet dit echt morgenochtend meteen rechtzetten.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:34:18 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54727272
Gewoon geld vragen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54727302
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Omdat ik er ook geen collega's bij wil betrekken, voor je het weet gaan de roddels door het hele bedrijf en dan is het hek pas echt van de dam.
ok dan gewoon onder 4 ogen of is dat ook al een probleem
anders is er echt geen andere oplossing ...het beste manier om het te laten ophouden is hard zijn
anders laat je de optie open waardoor hij denkt dat je hem leuk vind
  maandag 19 november 2007 @ 22:35:22 #30
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54727306
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Zo, die is raak!

Ik vrees dat je gelijk hebt, ik moet dit echt morgenochtend meteen rechtzetten.
Als ik je ooit tegenkom neuk ik je gewoon, in de hoop van dat je niet weet wat je moet doen.
pi_54727309
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Mja... een paar keer aangeven dat je weet hoe aantrekkelijk je bent en dat je je daarom altijd terughoudend opstelt strookt niet helemaal met je even later geen raad weten met avances en 'terugzoenen omdat je zo overdonderd was'...
Sorry, ik begrijp je niet helemaal.

Ik stel me altijd terughoudend op door me zakelijk op te stellen, niet mee te gaan met seksistische grapjes etcetera. Daarom kan ik toch wel compleet overdonderd zijn en iets stoms doen als ik onverwacht gezoend wordt door mijn afdelingshoofd? Of lees ik je zin niet goed?
Vanwege de zaken enzo
pi_54727329
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als ze knap is vraagt ze erom, als ze lelijk is liegt ze.

Kruip eens heel hard terug dat afvoerputje in.
Thumbs up!
Vanwege de zaken enzo
pi_54727357
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

ok dan gewoon onder 4 ogen of is dat ook al een probleem
anders is er echt geen andere oplossing ...het beste manier om het te laten ophouden is hard zijn
anders laat je de optie open waardoor hij denkt dat je hem leuk vind
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er best tegenop zie om weer alleen met hem te zijn. Met terugzoenen en weglopen heb ik de situatie er niet bepaald makkelijker op gemaakt.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:38:07 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54727395
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp je niet helemaal.

Ik stel me altijd terughoudend op door me zakelijk op te stellen, niet mee te gaan met seksistische grapjes etcetera. Daarom kan ik toch wel compleet overdonderd zijn en iets stoms doen als ik onverwacht gezoend wordt door mijn afdelingshoofd? Of lees ik je zin niet goed?
Nee, je leest mijn zin precies zoals ik hem bedoelde.
Maar ik vind dat dus niet stroken met elkaar.

Sowieso... of ik nou wel of niet zou vinden dat ik een knappe meid zou zijn, onverwachts gezoend worden door iemand waar je dat NIET van wilt zou voor mij maar 1 reactie opleveren, en dat is een flinke duw gevolgd door een 'waar denk jij mee bezig te zijn'.

Maar goed, niet iedereen is hetzelfde.
  maandag 19 november 2007 @ 22:41:39 #35
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_54727509
Hm vreemd verhaal. Volgens profiel is TS projectmanager , normaal gesproken moet je dan behoorlijk sterk in je schoenen staan in zo'n functie
Maar bij de eerste de beste "ongewenste" toenadering gedraagt ze zich als een schoolmeisje van 12

Ik geloof er niets van. Sterker nog: door de manier van antwoorden in dit topic denk ik dat TS een man is
reach out and touch faith
pi_54727627
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, je leest mijn zin precies zoals ik hem bedoelde.
Maar ik vind dat dus niet stroken met elkaar.

Sowieso... of ik nou wel of niet zou vinden dat ik een knappe meid zou zijn, onverwachts gezoend worden door iemand waar je dat NIET van wilt zou voor mij maar 1 reactie opleveren, en dat is een flinke duw gevolgd door een 'waar denk jij mee bezig te zijn'.

Maar goed, niet iedereen is hetzelfde.
Dan snap ik je dus wel, maar ben ik het niet met je eens. .

Ik dacht altijd hetzelfde als jij, ik laat me heus niet zomaar zoenen en heb ook vaak genoeg mannen afgewezen die avances maakten. Waarom ik me nu zo liet verrassen weet ik ook niet, ik pieker er al de hele dag over.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:46:52 #37
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54727671
Omhooggevallen breezah.
pi_54727684
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef Deceptie het volgende:
Daarom kan ik toch wel compleet overdonderd zijn en iets stoms doen als ik onverwacht gezoend wordt door mijn afdelingshoofd?
Na de vorige 3 avances zag je deze avance echt niet aankomen? Terwijl hij nota bene pal naast je ging zitten in een functioneringsgesprek, wat je zelf al hoogst ongebruikelijk vond?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_54727689
'T ligt gewoon aan vrouwen, tis algemeen bekend dat vrouwen het uitlokken en dit tegen de persoon willen gebruiken om er zelf beter van te worden.....zo likken ze zich omhoog
pi_54727696
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef ozzyat105 het volgende:
Hm vreemd verhaal. Volgens profiel is TS projectmanager , normaal gesproken moet je dan behoorlijk sterk in je schoenen staan in zo'n functie
Maar bij de eerste de beste "ongewenste" toenadering gedraagt ze zich als een schoolmeisje van 12

Ik geloof er niets van. Sterker nog: door de manier van antwoorden in dit topic denk ik dat TS een man is
In mijn functie sta ik behoorlijk sterk in mijn schoenen, mijn teams zijn allemaal meer dan tevreden over me, dank je. Maar blijkbaar kunnen zelfs sterke, stabiele mensen wel eens overdonderd worden, is dat zo raar?

(Ben ik nou een schoolmeisje of een vent? Beetje vreemde opmerking, maar vanaf nu ga ik niet eens meer reageren op dit soort kinderachtige berichten).
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:48:32 #41
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54727716
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef ozzyat105 het volgende:

pi_54727742
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Na de vorige 3 avances zag je deze avance echt niet aankomen? Terwijl hij nota bene pal naast je ging zitten in een functioneringsgesprek, wat je zelf al hoogst ongebruikelijk vond?
Ik was al wat nerveus, omdat ik weer een dijbeen tegen die van mij vermoedde, of iets anders 'subtiels'. Niet opeens zijn hand in mijn haar en zijn lippen op de mijne! Helemaal omdat we al ruim een kwartier een normaal gesprek aan het voeren waren over mijn functioneren! Had hij zitten flirten, was ik waarschijnlijk meer op mijn hoede geweest, maar dit was nu niet aan de orde.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 22:52:24 #43
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54727841
Ik vraag me nu nog steeds af hoe TS eruit ziet. Anders heeft het mijn inziens geen nut om te gaan reageren op je probleemstelling.

(Wow een Dejá-Vu.
  maandag 19 november 2007 @ 22:54:31 #44
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_54727910
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef Deceptie het volgende:

[..]

[quote]In mijn functie sta ik behoorlijk sterk in mijn schoenen, mijn teams zijn allemaal meer dan tevreden over me, dank je. Maar blijkbaar kunnen zelfs sterke, stabiele mensen wel eens overdonderd worden, is dat zo raar?
Ja dat is raar.
Een projectmanager moet om kunnen gaan met tegenwerking en druk. Dus zou je opzijn minst verwachten dat je voor jezelf op kunt komen.
Dat maakt je verhaal zo ongeloofwaardig.
Naast dit zijn er meer tegenstrijdige dingen zoals anderen in dit topic al opmerkten
quote:
(Ben ik nou een schoolmeisje of een vent? Beetje vreemde opmerking, maar vanaf nu ga ik niet eens meer reageren op dit soort kinderachtige berichten).
Een vent. En een behoorlijk zieke als je het mij vraagt
reach out and touch faith
  maandag 19 november 2007 @ 22:57:09 #45
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54728007
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik was al wat nerveus, omdat ik weer een dijbeen tegen die van mij vermoedde, of iets anders 'subtiels'. Niet opeens zijn hand in mijn haar en zijn lippen op de mijne! Helemaal omdat we al ruim een kwartier een normaal gesprek aan het voeren waren over mijn functioneren! Had hij zitten flirten, was ik waarschijnlijk meer op mijn hoede geweest, maar dit was nu niet aan de orde.
Maar ts vertel eens , je hebt een probleem de afgelopen tijd en waarom kies je FOk ( een jongerensite) daarvoor uit om daarover te gaan praten , waarom niet het viva forum of die van libelle of een forum wat specifiek over dit soort zaken gaat?

Hoe ben je op zoek gegaan voor een antwoord op je probleem? En hoe kom je specifiek hier terecht?
  maandag 19 november 2007 @ 23:00:15 #46
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54728115

[ Bericht 51% gewijzigd door Rosbief op 19-11-2007 23:07:22 ]
pi_54728119
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:54 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

Ja dat is raar.
Een projectmanager moet om kunnen gaan met tegenwerking en druk. Dus zou je opzijn minst verwachten dat je voor jezelf op kunt komen.
Dat maakt je verhaal zo ongeloofwaardig.
Naast dit zijn er meer tegenstrijdige dingen zoals anderen in dit topic al opmerkten
[..]

Een vent. En een behoorlijk zieke als je het mij vraagt
Ik kan goed omgaan met tegenwerking en druk, ga normaliter ook goed om met conflictsituaties, maar zo´n situatie is compleet nieuw voor me. Kritiek, feedback, ´zeurende´ klanten, geen probleem. Deadlines die niet gehaald worden, geen probleem. IT´ers die je hatemail sturen omdat ze in het weekend moeten komen bouwen, geen probleem. Testleiders die smeken om meer capaciteit, geen probleem.

W. die me compleet onverwacht zoent, blijkbaar wél een probleem.

(op de rest van je bericht reageer ik niet, dat snap je denk ik zelf ook wel)
Vanwege de zaken enzo
pi_54728151
Ja hoor, wat moeten we hier nou van denken.
1 Je vindt je uiterlijk zogenaamd onweerstaanbaar voor mannen (mogen ze dat nog even zelf bepalen?)
2 je naam betekent misleiding
3 je hebt een playboy afbeelding als usericon
4 je hebt die collega niet laten merken dat je zijn intimidaties niet op prijs stelt en bovendien heb je hem terug gezoend.
4 je hebt die collega terug gezoend

Het lijkt er haast op dat je het wel eigenlijk leuk vindt, beetje aandacht krijgen
pi_54728152
oeps foutje
pi_54728164
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:57 schreef N.icka het volgende:

[..]

Maar ts vertel eens , je hebt een probleem de afgelopen tijd en waarom kies je FOk ( een jongerensite) daarvoor uit om daarover te gaan praten , waarom niet het viva forum of die van libelle of een forum wat specifiek over dit soort zaken gaat?

Hoe ben je op zoek gegaan voor een antwoord op je probleem? En hoe kom je specifiek hier terecht?
Ik ben vaste poster bij een ander forum, maar in verband met mijn grote herkenbaarheid (ben daar behoorlijk open over mijn identiteit IRL) wilde ik dit probleem daar niet aankaarten. Libelle en Viva heb ik geen affiniteit mee, FOK! ken ik al langer en een specifiek forum voor dit soort zaken heb ik niet naar gezocht.

Hoezo maakt dat wat uit dan?
Vanwege de zaken enzo
pi_54728241
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ja hoor, wat moeten we hier nou van denken.
1 Je vindt je uiterlijk zogenaamd onweerstaanbaar voor mannen (mogen ze dat nog even zelf bepalen?)
2 je naam betekent misleiding
3 je hebt een playboy afbeelding als usericon
4 je hebt die collega niet laten merken dat je zijn intimidaties niet op prijs stelt en bovendien heb je hem terug gezoend.
4 je hebt die collega terug gezoend
1 Natuurlijk mogen ze dat, maar de meerderheid vind me nu eenmaal een zeer aantrekkelijke vrouw.
2 Nee, teleurstelling.
3 Had, en die heb ik weggehaald omdat er hier mensen zijn die daar onterecht van alles achter zoeken
4 Klopt, daar had ik duidelijker in moeten zijn
4 Ja, dat was dom.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 23:10:15 #52
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54728334
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ik ben vaste poster bij een ander forum, maar in verband met mijn grote herkenbaarheid (ben daar behoorlijk open over mijn identiteit IRL) wilde ik dit probleem daar niet aankaarten. Libelle en Viva heb ik geen affiniteit mee, FOK! ken ik al langer en een specifiek forum voor dit soort zaken heb ik niet naar gezocht.

Hoezo maakt dat wat uit dan?
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.
Je bent gewoon een suffe kloon
  maandag 19 november 2007 @ 23:12:24 #53
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54728391
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.
Sowieso, om advies vragen op fok
pi_54728547
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:

[..]

Op FOK! kan ik volgens mij alles kwijt en gelukkig hoef ik jou niet te overtuigen.
Vanwege de zaken enzo
pi_54728575
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ik zijn?
In je verhaal is niet één keer te lezen dat jij duidelijk hebt gezegd dat jij hier absoluut niet van gediend bent.
Jij bent naar eigen zeggen 'de andere kant opgelopen'. En nu wordt er meteen gepraat over vertrouwenspersonen en intimidatie terwijl zijn enige fout is dat hij niet helderziend is.

De andere kant oplopen = niet zeggen dat je er niet van gediend bent. Er kunnen andere redenen zijn om de andere kant op te lopen - dat je niet wilt dat jullie ontluikende liefde meteen bekend wordt bijvoorbeeld.
Ok, zo zie jij het natuurlijk niet, maar je geeft hem niet echt veel duidelijkheid.
Je zegt niets en je verwacht dat hij je gedachten maar leest.

In Amerika was je onderhand al lang rijk geweest, maar hier mag je toch je mond wel één keer opentrekken? Je hoeft je toch niet meteen achter anderen te verschuilen?
pi_54728581
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

Dat zeggen ze tegen ze om je te neuken natuurlijk
Ja, want ik ben in het echt heel erg lelijk. Echt waar.

Zijn er hier ook nog mensen die daadwerkelijk iets toe te voegen hebben aan deze thread?
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 23:20:07 #57
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54728593
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Ja, want ik ben in het echt heel erg lelijk. Echt waar.

Zijn er hier ook nog mensen die daadwerkelijk iets toe te voegen hebben aan deze thread?
Nee, want je advies is allang gegeven.
pi_54728606
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef mgerben het volgende:

[..]

In je verhaal is niet één keer te lezen dat jij duidelijk hebt gezegd dat jij hier absoluut niet van gediend bent.
Jij bent naar eigen zeggen 'de andere kant opgelopen'. En nu wordt er meteen gepraat over vertrouwenspersonen en intimidatie terwijl zijn enige fout is dat hij niet helderziend is.

De andere kant oplopen = niet zeggen dat je er niet van gediend bent. Er kunnen andere redenen zijn om de andere kant op te lopen - dat je niet wilt dat jullie ontluikende liefde meteen bekend wordt bijvoorbeeld.
Ok, zo zie jij het niet, maar je geeft hem niet echt veel duidelijkheid.
Je zegt niets en je verwacht dat hij je gedachten maar leest.
Auch, die kwam aan. Bedankt voor je reactie, ik denk dat het mailtje van ET echt de beste stap is om te nemen.
Vanwege de zaken enzo
  maandag 19 november 2007 @ 23:44:48 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54729212
Ik zou maar gewoon op een discrete manier tegen hem vertellen dat hij niets moet zoeken achter je zoenreactie, dat je een beetje overbluft was, maar dat je echt niet geinteresseerd bent, en dat je hoopt dat dit geen probleem zal zijn voor jullie goede samenwerking.

Zijn gedrag tijdens het gesprek is niet op zijn plaats, maar zeker gezien het terugzoenen vraag ik me af of je hem wel echt duidelijke signalen hebt gestuurd. Probeer dat toch maar even.

De situatie opblazen door hem een heel negatieve mail te sturen en van dingen te betichten lijkt me geen slimme optie. Zeker omdat hij hoger in de hierarchie staat, helaas maar waar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54729297
Je vind je zezelf zo goed, zo mooi en kan iedereen aan.

Maar een net wat te opdringerige collega van je af houden is opeens een probleem ? Als je toch zo'n teamleider bent heb je toch wel een beetje sociale vaardigheden .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54729358
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef soylent het volgende:
Ik zou maar gewoon op een discrete manier tegen hem vertellen dat hij niets moet zoeken achter je zoenreactie, dat je een beetje overbluft was, maar dat je echt niet geinteresseerd bent, en dat je hoopt dat dit geen probleem zal zijn voor jullie goede samenwerking.

Zijn gedrag tijdens het gesprek is niet op zijn plaats, maar zeker gezien het terugzoenen vraag ik me af of je hem wel echt duidelijke signalen hebt gestuurd. Probeer dat toch maar even.

De situatie opblazen door hem een heel negatieve mail te sturen en van dingen te betichten lijkt me geen slimme optie. Zeker omdat hij hoger in de hierarchie staat, helaas maar waar.
De mail die ET suggereerde ga ik morgen sturen met als toevoeging dat ik er ook nog wel graag face to face over wil praten.

Nu slapen, morgen zal ik jullie op de hoogte brengen van zijn rectie.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:03:01 #62
3767 Herald
Come get some
pi_54729604
Nou ben ik niet de meest mannelijke man dus ik krijg al een klap voor me kanus als ik een grap zou maken over de buste van een collega, laat staan als ik er nog eens 'per ongeluk' tegen aan zou lopen en daarna nog eens zou zeggen dat ze niet te ontwijken zijn. Ik vraag me dan af hoe intimiderend je afdelingshoofd is
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 08:49:08 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54732004
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Oeh, dat komt allemaal in hoofdstuk 1 van je nieuwe roman?
pi_54732089
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Auch, die kwam aan. Bedankt voor je reactie, ik denk dat het mailtje van ET echt de beste stap is om te nemen.
Niet zo hard bedoeld.
Vergeet niet dat hij niet op zoek is naar afwijzende signalen. Hij is op zoek naar bevestigingde signalen. Jij geeft op z'n best dubbelzinnige signalen af. Hij kan die prima interpreteren als 'verward maar niet afwijzend'.

Een mailtje zou voldoende moeten zijn. Bedenk of je er een persoonlijk gesprek van maken; da's een vrij beladen gesprek, waarin je in feite hetzelfde zegt als in die mail.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 november 2007 @ 09:31:17 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54732572
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:12 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Sowieso, om advies vragen op fok
In [WGR] is dat anders vrij normaal hoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54732626
Vanochtend om 8 uur heb ik hem het mailtjes gestuurd, heb tot op heden nog geen reactie ontvangen. Tot de lunch werk ik thuis, daarna pas ga ik naar kantoor. Ik hoop wel dat hij voor die tijd reageert.
Vanwege de zaken enzo
pi_54732737
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:35 schreef Deceptie het volgende:
Vanochtend om 8 uur heb ik hem het mailtjes gestuurd, heb tot op heden nog geen reactie ontvangen. Tot de lunch werk ik thuis, daarna pas ga ik naar kantoor. Ik hoop wel dat hij voor die tijd reageert.
Reken er maar niet op, hij wil juist de confrontatie opzoeken. In een mailtje heb je een grote bek waarschijnlijk met je arrogantie die je van nature hebt meegekregen lees ik uit de OP. Maar in reallife toch een kleine waffel. Ik hoop voor je dat hij je voor het blok zet. De leidinggevende wint toch altijd. Ik denk dat hij je gaat naaien of je gaat overplaatsen wegens verstoorde werkrelatie.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 november 2007 @ 10:29:58 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_54733551
Ik vind het maar een vaag verhaal. Volgens mij vertel je niet alles.
pi_54733624
Was er niet al een keer een ander topic met een heel verhaal over collega's enzo, kan me zo geen namen meer herinneren.
Was toen erg vermakelijk om te lezen dus ik hoop dat we snel weer een update krijgen!
Gr. Gr.
pi_54733933
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:44 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Reken er maar niet op, hij wil juist de confrontatie opzoeken. In een mailtje heb je een grote bek waarschijnlijk met je arrogantie die je van nature hebt meegekregen lees ik uit de OP. Maar in reallife toch een kleine waffel. Ik hoop voor je dat hij je voor het blok zet. De leidinggevende wint toch altijd. Ik denk dat hij je gaat naaien of je gaat overplaatsen wegens verstoorde werkrelatie.
hm...wazig verhaal...

Ik heb het door gelezen en ik gok er ook op dat wat OxygeneFRL heeft geschreven gaat gebeuren.
Liggende hoe jij op de situatie zal reageren. (eenmaal face-to-face)

Ik vind het wel een beetje vreemd hoor...hoe je reageerde op de situatie.
Je geeft hem op deze manier gewoon de indruk dat hij een kans maakt...

1 ding is zeker minstens 1 van jullie gaat een FLINKE reputatie deuk krijgen en 3 maal raden wie de grootste kans heeft die deuk te krijgen....

Tenzij hij zo een "fijne" man is waar je ZOEEN "klik" mee had.. zal hij het rustig oplossen...
pi_54733980
Maarja, even serieus TS, mocht dit verhaal echt zijn. In plaats van vage 'hints' te geven (dus weglopen, bij het naar kantoor lopen een andere kant op gaan, wegschuiven, etc.) moet je maar eens daadwerkelijk zeggen waar het op staat. Vertel je collega gewoon dat je niet gediend bent van dergelijke handelingen. Constant maar er omheen draaien en vage hints geven om het vervolgens om seksuele intimidatie te gooien (lees: het een staartje laten krijgen) vind ik van jouw kant ook zwak. Maar goed, wellicht ben je zo'n 'cock teaser' en vraag je d'r gewoon om. Je zult niet de eerste meid zijn die zoiets doet.
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:51:54 #72
159129 Laartje
Cogito ergo sum
pi_54734063
Als je zelf al aangeeft dat je zo verschrikkelijk aantrekkelijk en onweerstaanbaar bent, dan ben je gewoon geil op aandacht. Dan moet je ook niet gaan zeiken als iemand erop ingaat.

Playing hard to get en dan zeiken als iemand een poging waagt.. dat is zo
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:53:19 #73
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_54734087
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:45 schreef Slaggie het volgende:
1 ding is zeker minstens 1 van jullie gaat een FLINKE reputatie deuk krijgen en 3 maal raden wie de grootste kans heeft die deuk te krijgen....
Ze krijgen beide een flinke deuk, hij in zijn ego en zij in haar reputatie. Tenzij het een hele redelijke vent een ongelooflijk watje is zou ik toch maar alvast gaan denken aan een andere baan.

Eerst een "klik" met je leidinggevende hebben, vervolgens terug kussen en nu een pissig mailtje sturen dat je er toch "ineens" niet van gediend bent?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_54734174
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef Laartje het volgende:
Als je zelf al aangeeft dat je zo verschrikkelijk aantrekkelijk en onweerstaanbaar bent, dan ben je gewoon geil op aandacht. Dan moet je ook niet gaan zeiken als iemand erop ingaat.

Playing hard to get en dan zeiken als iemand een poging waagt.. dat is zo
Eensch is
pi_54734180
1 ding is ook zeker...zodra dit naar buiten komt... en je bent projectmanager....heb je nog meer vrouwelijke collega's onder je?

Je wordt de nieuwe gossip in het gebouw en verwacht VEEL vieze-/doodsblikken.
The hot chick dat zich naar boven heeft "geslapen". (grof...? tja...
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:02:21 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54734228
Ik vind het heel bevreemdend, allemaal. Ik krijg namelijk nergens het gevoel dat je het heel vervelend vindt. Bij 'echte' seksuele intimidatie zou je je verschrikkelijk opgelaten en ongemakkelijk voelen. Dan had je écht niet geaccepteerd dat hij naast je was komen zitten voor je functioneringsgesprek. Dat is sowieso al ontzettend raar, en gezien wat vooraf ging, had je daar onmiddellijk op moeten reageren.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:41:44 #77
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54735073
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel bevreemdend, allemaal. Ik krijg namelijk nergens het gevoel dat je het heel vervelend vindt. Bij 'echte' seksuele intimidatie zou je je verschrikkelijk opgelaten en ongemakkelijk voelen. Dan had je écht niet geaccepteerd dat hij naast je was komen zitten voor je functioneringsgesprek. Dat is sowieso al ontzettend raar, en gezien wat vooraf ging, had je daar onmiddellijk op moeten reageren.
Yeah, adviezen voor het verleden zijn altijd zo relaxed!

Ik ga ook altijd na een lottotrekking mijn vriendin vertellen wat voor nummertjes ze had moeten kiezen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54735192
Gewoon wat meer afstand nemen en aangeven dat dat gebeuren met die kus wat jou betreft niet had moeten gebeuren en dat je het graag zakelijk wil houden, op een vriendelijke manier.

Het klinkt niet direct al seksuele intimidatie, hij vindt je kennelijk leuk en probeert of het wederzijds is. Niet handig aangezien ie je chef is en tijdens een evaluatie is ook behoorlijk ongepast, maar ook geen halsmisdrijf. En jij hebt ook gemengde signalen verstuurd door terug te zoenen - als mijn baas me kuste zou ik gelijk vragen waar ie mee bezig dacht te zijn.

Gewoon amicaal proberen op te lossen. En als ie raar reageert kun je dan alsnog kijken naar andere manieren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:56:03 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54735380
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef soylent het volgende:

[..]

Yeah, adviezen voor het verleden zijn altijd zo relaxed!

Ik ga ook altijd na een lottotrekking mijn vriendin vertellen wat voor nummertjes ze had moeten kiezen.
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:05:29 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54735539
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?
Ja, vrouwen die zich geïntimideerd voelen die gaan ALTIJD direct weg. Dat is een stelregel. Daarom bestaan aanrandingen en verkrachtingen ook niet.

Ik ben het helemaal met je eens, want ik kan gedachtenlezen en weet alles van vrouwen! (Stel maar een vraag!)
pi_54735551
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Want elk mens is hetzelfde en reageert hetzelfde.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:06:49 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54735567
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja, vrouwen die zich geïntimideerd voelen die gaan ALTIJD direct weg. Dat is een stelregel. Daarom bestaan aanrandingen en verkrachtingen ook niet.

Ik ben het helemaal met je eens, want ik kan gedachtenlezen en weet alles van vrouwen! (Stel maar een vraag!)
Ja, trek het lekker uit zijn verband en overdrijf nog even flink. Dat werkt wel.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:09:22 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54735632
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Want elk mens is hetzelfde en reageert hetzelfde.
Mijn argwaan zit 'm veel meer in hoe je 't hier verwoordt.
pi_54735742
Ik vraag me eigenlijk af of de TS ook daadwerkelijk eventjes overwogen heeft zich 'hogerop' te neuken via dr chef.

Die indruk wekt ze op mij een beetje, alsof dat kennelijk wel bij dr gespeeld heeft en dat ze daarom ook 'terugzoende' en eerder kennelijk niet afwijzend reageerde op zn nogal platte avances.

Enkel achteraf lijkt ze zich te hebben gerealiseerd dat op d'r te sterke 'meegaande' handelingswijze, ze mogelijk ook de 'prijs' voor zichzelf verlaagd heeft, geen 'versier-uitdaging' vormt voor dr chef en daarmee een eventuele 'promotie' die ze voor het neuken zou willen hebben misschien niet krijgen zou ... Moeilijk doen over de avances van die chef kan dan misschien ook een methode zijn dr lijf voor een iets betere prijs aan hem te verkopen, en wel een promotie zeker te stellen als 'tegen-dienst'.

Overigens, er is geen serieus alternatief, zodra ze het daadwerkelijk verder brengt binnen dat bedrijf is haar carriere daar sowieso beeindigt, zelfs als ze volledig in dr gelijk gesteld wordt en die chef ontslagen zal ze vervolgens een 'persona-non-grata' worden binnen dat bedrijf.
Ik betwijfel of iemand die al 2,5 jaar carriere maakt in dat bedrijf, dat zou willen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54735946
The shit has hit the fan.
Als ik vanavond thuis ben zal ik uitgebreid uitleggen wat er net is gebeurd.
Vanwege de zaken enzo
pi_54735971
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn argwaan zit 'm veel meer in hoe je 't hier verwoordt.
Maar ja, waarom zou ze erover liegen? Het staat wat onsympathiek om meerdere malen te verwoorden dat je knap bent en dat je weet dat je knap bent zonder dat dat echt relevant is voor de ´casus´ maar dat lijkt me op zichzelf weinig reden om argwaan te hebben.

TS kan inderdaad het beste op vriendelijke maar zakelijke toon aan de man in kwestie meedelen dat zij zijn avances niet op prijs stelt en dat ze gevoelens die hij voor haar heeft die verder gaan dan een strikte zakelijke waardering, niet kan, wil en zal beantwoorden. Als de zaak daarmee niet uit de wereld is, is er wellicht een vertrouwenspersoon in het bedrijf aangewezen die hier iets mee kan. Ook zijn er wellicht disciplinaire maatregelen tegen deze meneer mogelijk, maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe bont hij het gaat maken.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:27:02 #87
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54735977
Lijkt me een vervelende situatie...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:28:41 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54736014
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:26 schreef Argento het volgende:

[..]

Maar ja, waarom zou ze erover liegen? Het staat wat onsympathiek om meerdere malen te verwoorden dat je knap bent en dat je weet dat je knap bent zonder dat dat echt relevant is voor de ´casus´ maar dat lijkt me op zichzelf weinig reden om argwaan te hebben.

TS kan inderdaad het beste op vriendelijke maar zakelijke toon aan de man in kwestie meedelen dat zij zijn avances niet op prijs stelt en dat ze gevoelens die hij voor haar heeft die verder gaan dan een strikte zakelijke waardering, niet kan, wil en zal beantwoorden. Als de zaak daarmee niet uit de wereld is, is er wellicht een vertrouwenspersoon in het bedrijf aangewezen die hier iets mee kan. Ook zijn er wellicht disciplinaire maatregelen tegen deze meneer mogelijk, maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe bont hij het gaat maken.
Waarom ze erover zou liegen? Die naïviteit ben ik na een paar jaar internet en fora wel kwijt.
pi_54736476
je hebt 'em nu een mail gestuurd? nou, dan zou ik dat eerst afronden.
en daarna vergeet je deze acties en ga je verder met je werk.
als hij weer vreemd doet zou ik tegen 'em schreeuwen en het melden aan mijn leidinggevende.
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:05:53 #90
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54736708
Er komt vast een mooi relaas waarin iig zij het lijdend onderwerp zal zijn. Boehoeeeeeeeee iedereen is nu tegen me.....

Ik zet in op :de baas heeft om overplaatsing van mij gevraagd
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:28:05 #91
17709 hollander172
pi_54737153
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:05 schreef N.icka het volgende:
Er komt vast een mooi relaas waarin iig zij het lijdend onderwerp zal zijn. Boehoeeeeeeeee iedereen is nu tegen me.....
Ongetwijfeld.
quote:
Ik zet in op :de baas heeft om overplaatsing van mij gevraagd
Ik doe mee! Ik ga voor "mevrouw moet voorlopig even thuis werken of is op nonactief gesteld."
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:33:57 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54737264
Ik gok op: "hij zei dat ik het zelf heb uitgelokt door met mijn tieten tegen hem aan te lopen. Dat hij dat als een uitnodiging zag en me daarom op mijn bek pakte. En dat hij er nog eens over nagedacht had, maar bij nader inzien een vers kutje wilde ipv. die van mij, omdat ik me de afgelopen jaren aardig omhoog had laten neuken...."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54737546
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ze erover zou liegen? Die naïviteit ben ik na een paar jaar internet en fora wel kwijt.
Waarom kom je hier dan? En al die anderen die voortdurend zitten te zeuren 'ik geloof er niks van'.
Dat weten we nu wel.

Ik heb die naiviteit nog wel, en ik heb net verse popcorn gemaakt.

Als je niets anders te doen hebt dan topics doodzeuren, doe het dan niet hier. En dat geldt voor iedereen die hier zit met 'ik geloof het niet' 'ik ook niet'. Waarom komen jullie hier? Word je betaald om te blijven dreinen tot het topic gesloten wordt en ga je dan naar de volgende? Als een topic je stoort, kom dan niet.
We got the message, now move on.

Zo. Rant is over.
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:52:22 #94
17709 hollander172
pi_54737656
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Ze is in ieder geval niet op non-actief gezet, anders zat ze nu al thuis.
Mwah, hoor en wederhoor he? Mogen ze allebij even hun zegje doen en kan ze daarna naar huis vertrekken.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 november 2007 @ 14:32:09 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_54738556
Flikker anders ff allemaal op met je tvp's en bagger en wacht gewoon ff op een reactie. .
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:06:42 #96
11962 SpekkieBig
het allerslechtse van...
pi_54739293
Tja hoe pak je seksuele intimidatie aan. Ik doe het meestal op de volgende manier:

1) Kies een onzeker typje uit, dan werkt het beter en krijg je niet meteen een grote bek terug of stapt naar een instantie
2) Maak complimentjes, dan went ze al een beetje aan de aandacht
3) Wordt fysiek, en nee niet meteen in haar billen knijpen, gewoon even hand op de schouder van dat soort dingen
4) Praat over intieme dingen, naar relaties, bedgeheimen
5) Maak duidelijk dat je haar wel ziet zitten, voor plezier niet voor een relatie
6) Maak seksueel getinte opmerkingen. Niet subtiel “je hebt een lekker kontje” maar “je hebt een verdomd lekkere kont” en laat dan wat kwijl langs je mondhoeken druipen
7) Wordt handtastelijk, knijp maar in die bil en tiet!
8) Bestook haar met e-mails met ranzige voorstellen, hoe je haar rok omhoog wil schuiven, dan haar panty aan gort trekt, haar string opzij duwt en je geaderde genotsstaaf in haar snee propt in het kopieerhok
9) Blijft stap 5 t/m 8 herhalen
10) Erg belangrijk: zeg altijd dat je gedrag door haar komt, zodat ze de schuld bij haar zelf legt waardoor ze de problemen niet aan durft te kaarten bij derden

Stap 11 is dan dat je haar ook daadwerkelijk verkracht, maar dat vind ik te ver gaan. Het moet wel een spelletje blijven natuurlijk!

Succes!
Scientists say 1 out of every 4 people is crazy, check 3 friends, if they are ok, you're it.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:12:53 #97
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54739445
Ten eerste, lose the attitude.
Ten tweede, volgens mij weet je zelf het beste wat je wilt. Wil je dat er iets aan de zaak gedaan wordt, ga naar P&O, die zullen wel een gesprekje organiseren. Als jullie er dan niet uitkomen kun je volgens mij altijd nog iets anders doen. En als alles niet werkt, gewoon sue-en!
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_54739744
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef Deceptie het volgende:

[..]

Beetje laat wellicht, maar mij lijkt dat mailtje net iets te agressief; wat meer tact zou niet verkeerd zijn. Begrijp me niet verkeerd; die gozer is raar bezig maar hij is nog steeds je (directe?) baas. Dit mailtje kan hem goed tegen jou in het harnas jagen en dat is over het algemeen echt iets wat je wilt voorkomen, ook al sta je helemaal in je recht.

Dit geeft natuurlijk precies weer wat er zo klote is aan seksuele intimidatie op de werkvloer. Ik bedoel maar te zeggen dat een tactvolle oplossing vele malen beter is, indien mogelijk, en mits je daar jezelf nog tot toe kan zetten. Wellicht was je al voorbij dat punt, wat ook goed voor te stellen is. Probeer zowieso een collega in vertrouwen te nemen, dat heb je misschien nodig.

Hopelijk ontploft de situatie niet te hard, succes verder.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_54740665
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom hier zo lacherig op gereageerd wordt heel de tijd. Ok, het is niet normaal om zoiets expliciet te stellen, maar aangenomen dat dit verhaal werkelijk waar is, zou ik kunnen begrijpen dat TS het er bij vermeldt.

Volgens mij zijn er ook wel wat R&P depressie topics waarin de TS aangeeft lelijk/niet knap of onzeker te zijn. Daar wordt nooit zo kinderachtig op gereageerd. (waarschijnlijk identificeren fokkers zich meer met lelijkerds dan met knappe mensen )
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54740804
TS: waarom mail je zoiets en ga je niet gewoon even een gesprek aan, face to face?
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:38:20 #101
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54741017
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom hier zo lacherig op gereageerd wordt heel de tijd. Ok, het is niet normaal om zoiets expliciet te stellen, maar aangenomen dat dit verhaal werkelijk waar is, zou ik kunnen begrijpen dat TS het er bij vermeldt.

Volgens mij zijn er ook wel wat R&P depressie topics waarin de TS aangeeft lelijk/niet knap of onzeker te zijn. Daar wordt nooit zo kinderachtig op gereageerd. (waarschijnlijk identificeren fokkers zich meer met lelijkerds dan met knappe mensen )
TS stelt dat ze door haar spectaculaire uiterlijk al bij voorbaat afstand houdt van mannelijke collega´s. TS impliceert dat zij gewend is aan mannen die zich niet kunnen bedwingen in haar overweldigende aanwezigheid.
Dit strookt totaal niet met het feit dat ze vervolgens als een onnozel pubermeisje reageert op ongewenste avances en zelfs van schrik ( ) terug gaat zoenen. Van een zo aantrekkelijke vrouw zou je verwachten dat ze wel vaker met dat bijltje gehakt heeft.

Dus:

TS schrijft over zichzelf in superlatieven en handelt vervolgens tegen geschapen verwachtingen in. Daarom is ze niet geloofwaardig en wordt er kinderachtig gereageerd
pi_54742347
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

TS stelt dat ze door haar spectaculaire uiterlijk al bij voorbaat afstand houdt van mannelijke collega´s. TS impliceert dat zij gewend is aan mannen die zich niet kunnen bedwingen in haar overweldigende aanwezigheid.
Dit strookt totaal niet met het feit dat ze vervolgens als een onnozel pubermeisje reageert op ongewenste avances en zelfs van schrik terug gaat zoenen. Van een zo aantrekkelijke vrouw zou je verwachten dat ze wel vaker met dat bijltje gehakt heeft.

Dus:

TS schrijft over zichzelf in superlatieven en handelt vervolgens tegen geschapen verwachtingen in. Daarom is ze niet geloofwaardig en wordt er kinderachtig gereageerd
Treffende analyse, maar het is volgens mij ook mogelijk dat aantrekkelijke vrouwen niet dagelijks ervaring opdoen met ongevraagd gezoend worden.
Veel mannen zijn geïmponeerd door erg mooie vrouwen en springen er daarom juist niet meteen bovenop:
Ze zal wel iemand hebben, en als ze niet al iemand heeft is dat een indicatie dat ze héél kritisch is. Ze heeft tenslotte veel keus, want ze is mooi.
M.a.w je moet wel een bord voor je kop hebben om te denken dat je een kans maakt.

Ik chargeer een beetje, maar mooie lange blonde rondborstige vrouwen hebben ook problemen. Het zijn soms net mensen
pi_54742700
Vanochtend om 8 uur heb ik het bewuste mailtje gestuurd en daar tot 12.15 geen reactie op gehad. Blijkbaar was de mail toch iets te heftig opgesteld en W. klonk behoorlijk geërgerd toen hij me belde. We hebben een kleine 10 minuten gesproken en toen stelde hij voor om ergens gewoon af te spreken en alles voor eens en altijd uit te spreken.

Aan de telefoon werd hij al behoorlijk boos over de mail, hij kreeg het gevoel alsof ik hem afschilderde als een aanrander terwijl hij zelf dacht dat ik het wel wilde (!!). Wel gaf hij toe dat mijn 'signalen' gemengd waren, omdat ik de eerste keer gewoon weg was gelopen, daarna wat afstandelijk had gedaan, maar wel doodleuk terug zoende. (!!) Ik heb hem toen op mijn beurt uitgelegd dat het een schrikreactie was en dat ik op die wijze niet in hem geïnteresseerd ben. Toen werd hij kwaad en vroeg hij me dus naar het grand café te komen waar destijds ook de borrel was.

Het gesprek ging eerst goed, tot hij blijkbaar vond dat het tijd was om zijn eer te verdedigen en me uit ging leggen waarom het zó ontzettend belachelijk was dat ik hem niet wilde. Toen ik aangaf dat ik geen zin had om aan te horen hoe hij zichzelf zat aan te prijzen, omdat ik toch niet van gedachten zou veranderen werd hij weer kwaad. Ik heb toen vriendelijk gezegd dat we op een ander moment wel verder zouden praten en ben weggegaan. Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik terug ga sturen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:20:32 #104
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54743060
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
. Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Wat wil ie nog doen dan om het af te ronden?
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 18:23:10 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54743125
quote:
Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Niet?
Goh, misschien iets in de trend van, sorry maar ik ga hier geen discussie over aan, je hebt mijn boodschap begrepen, einde verhaal.

Doei.

Een collega.

En dan kan er een slotje op je dagboektopic
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:39:40 #106
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54743526
quote:
Vanochtend om 8 uur heb ik het bewuste mailtje gestuurd ...

Toen werd hij kwaad en vroeg hij me dus naar het grand café te komen waar destijds ook de borrel was.
... Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Echt heel logisch dat je daar dan ook heen gaat als je het zakelijk wilt houden.
Voor een projectmanager weet je deze situatie bizar slecht te managen.
pi_54743806
quote:
<knip>
jezus, wat valt er nu niet te snappen? Hij zegt dat jij zegt dat hij zegt. Twee verhalen, ergens in het midden de waarheid. Ja je zoende terug, en ja, dat vat hij op als "hiermee wil ik verder". En dat bleek niet te zijn. Dus? Dan vertel je dat tegen hem en dan is het over. Mannen vatten geen hints, die hebben een route beschrijving nodig. En ik ben een man, ik kan het weten.

Je maakt het jezelf veel te moeilijk. Zeg dat die zoen een vergissing was, dat je niks wil. Klaar, einde, slusch.

En waarom doe je dat niet?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:54:40 #108
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54743887
Heel spannend wordt het dus niet. Na vanmiddag zag ik er nog een heel verhaal in.

Het is gewoon duidelijk dat jij niets wil en zeg gewoon dat het voor jou afgelopen is en je daar niets van moet hebben. Daarmee is het dan af.

Mocht hij dan nog doorgaan dan is hij gewaarschuwd.
pi_54748227
Ik was voornemens neer te pennen over wat er vanavond allemaal is gebeurd, maar nadat ik de hele thread heb bijgelezen heb ik daar opeens geen behoefte meer aan.

Dom puberaal klootjesvolk.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:57:56 #110
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54748283
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef Deceptie het volgende:
Ik was voornemens neer te pennen over wat er vanavond allemaal is gebeurd, maar nadat ik de hele thread heb bijgelezen heb ik daar opeens geen behoefte meer aan.

Dom puberaal klootjeolk.
Das bij fok altijd...
Ik was wel benieuwd eigenlijk.(voel me ook niet aangesproken)
pi_54748665
Goeie reacties!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')