1 Natuurlijk mogen ze dat, maar de meerderheid vind me nu eenmaal een zeer aantrekkelijke vrouw.quote:Op maandag 19 november 2007 23:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ja hoor, wat moeten we hier nou van denken.
1 Je vindt je uiterlijk zogenaamd onweerstaanbaar voor mannen (mogen ze dat nog even zelf bepalen?)
2 je naam betekent misleiding
3 je hebt een playboy afbeelding als usericon
4 je hebt die collega niet laten merken dat je zijn intimidaties niet op prijs stelt en bovendien heb je hem terug gezoend.
4 je hebt die collega terug gezoend
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.quote:Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik ben vaste poster bij een ander forum, maar in verband met mijn grote herkenbaarheid (ben daar behoorlijk open over mijn identiteit IRL) wilde ik dit probleem daar niet aankaarten. Libelle en Viva heb ik geen affiniteit mee, FOK! ken ik al langer en een specifiek forum voor dit soort zaken heb ik niet naar gezocht.
Hoezo maakt dat wat uit dan?
Sowieso, om advies vragen op fokquote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.
Je bent gewoon een suffe kloon![]()
Op FOK! kan ik volgens mij alles kwijt en gelukkig hoef ik jou niet te overtuigen.quote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik geloof je domweg niet , als je met zo'n specifiek probleem zit ga je op zoek naar forums waar je dat kwijt kan , niet hier.
Je bent gewoon een suffe kloon![]()
In je verhaal is niet één keer te lezen dat jij duidelijk hebt gezegd dat jij hier absoluut niet van gediend bent.quote:Op maandag 19 november 2007 22:13 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ik zijn?
Ja, want ik ben in het echt heel erg lelijk. Echt waar.quote:Op maandag 19 november 2007 23:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen ze om je te neuken natuurlijk![]()
Nee, want je advies is allang gegeven.quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ja, want ik ben in het echt heel erg lelijk. Echt waar.![]()
Zijn er hier ook nog mensen die daadwerkelijk iets toe te voegen hebben aan deze thread?
Auch, die kwam aan. Bedankt voor je reactie, ik denk dat het mailtje van ET echt de beste stap is om te nemen.quote:Op maandag 19 november 2007 23:19 schreef mgerben het volgende:
[..]
In je verhaal is niet één keer te lezen dat jij duidelijk hebt gezegd dat jij hier absoluut niet van gediend bent.
Jij bent naar eigen zeggen 'de andere kant opgelopen'. En nu wordt er meteen gepraat over vertrouwenspersonen en intimidatie terwijl zijn enige fout is dat hij niet helderziend is.
De andere kant oplopen = niet zeggen dat je er niet van gediend bent. Er kunnen andere redenen zijn om de andere kant op te lopen - dat je niet wilt dat jullie ontluikende liefde meteen bekend wordt bijvoorbeeld.
Ok, zo zie jij het niet, maar je geeft hem niet echt veel duidelijkheid.
Je zegt niets en je verwacht dat hij je gedachten maar leest.
De mail die ET suggereerde ga ik morgen sturen met als toevoeging dat ik er ook nog wel graag face to face over wil praten.quote:Op maandag 19 november 2007 23:44 schreef soylent het volgende:
Ik zou maar gewoon op een discrete manier tegen hem vertellen dat hij niets moet zoeken achter je zoenreactie, dat je een beetje overbluft was, maar dat je echt niet geinteresseerd bent, en dat je hoopt dat dit geen probleem zal zijn voor jullie goede samenwerking.
Zijn gedrag tijdens het gesprek is niet op zijn plaats, maar zeker gezien het terugzoenen vraag ik me af of je hem wel echt duidelijke signalen hebt gestuurd. Probeer dat toch maar even.
De situatie opblazen door hem een heel negatieve mail te sturen en van dingen te betichten lijkt me geen slimme optie. Zeker omdat hij hoger in de hierarchie staat, helaas maar waar.
Oeh, dat komt allemaal in hoofdstuk 1 van je nieuwe roman?quote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Ik was al wat nerveus, omdat ik weer een dijbeen tegen die van mij vermoedde, of iets anders 'subtiels'. Niet opeens zijn hand in mijn haar en zijn lippen op de mijne! Helemaal omdat we al ruim een kwartier een normaal gesprek aan het voeren waren over mijn functioneren! Had hij zitten flirten, was ik waarschijnlijk meer op mijn hoede geweest, maar dit was nu niet aan de orde.
Niet zo hard bedoeld.quote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Auch, die kwam aan. Bedankt voor je reactie, ik denk dat het mailtje van ET echt de beste stap is om te nemen.
In [WGR] is dat anders vrij normaal hoor...quote:
Reken er maar niet op, hij wil juist de confrontatie opzoeken. In een mailtje heb je een grote bek waarschijnlijk met je arrogantie die je van nature hebt meegekregen lees ik uit de OP. Maar in reallife toch een kleine waffel. Ik hoop voor je dat hij je voor het blok zet. De leidinggevende wint toch altijd. Ik denk dat hij je gaat naaien of je gaat overplaatsen wegens verstoorde werkrelatie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:35 schreef Deceptie het volgende:
Vanochtend om 8 uur heb ik hem het mailtjes gestuurd, heb tot op heden nog geen reactie ontvangen. Tot de lunch werk ik thuis, daarna pas ga ik naar kantoor. Ik hoop wel dat hij voor die tijd reageert.
hm...wazig verhaal...quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, hij wil juist de confrontatie opzoeken. In een mailtje heb je een grote bek waarschijnlijk met je arrogantie die je van nature hebt meegekregen lees ik uit de OP. Maar in reallife toch een kleine waffel. Ik hoop voor je dat hij je voor het blok zet. De leidinggevende wint toch altijd. Ik denk dat hij je gaat naaien of je gaat overplaatsen wegens verstoorde werkrelatie.![]()
Ze krijgen beide een flinke deuk, hij in zijn ego en zij in haar reputatie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:45 schreef Slaggie het volgende:
1 ding is zeker minstens 1 van jullie gaat een FLINKE reputatie deuk krijgen en 3 maal raden wie de grootste kans heeft die deuk te krijgen....
Eensch isquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef Laartje het volgende:
Als je zelf al aangeeft dat je zo verschrikkelijk aantrekkelijk en onweerstaanbaar bent, dan ben je gewoon geil op aandacht. Dan moet je ook niet gaan zeiken als iemand erop ingaat.
Playing hard to get en dan zeiken als iemand een poging waagt.. dat is zo
Yeah, adviezen voor het verleden zijn altijd zo relaxed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel bevreemdend, allemaal. Ik krijg namelijk nergens het gevoel dat je het heel vervelend vindt. Bij 'echte' seksuele intimidatie zou je je verschrikkelijk opgelaten en ongemakkelijk voelen. Dan had je écht niet geaccepteerd dat hij naast je was komen zitten voor je functioneringsgesprek. Dat is sowieso al ontzettend raar, en gezien wat vooraf ging, had je daar onmiddellijk op moeten reageren.
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Yeah, adviezen voor het verleden zijn altijd zo relaxed!
Ik ga ook altijd na een lottotrekking mijn vriendin vertellen wat voor nummertjes ze had moeten kiezen.
Ja, vrouwen die zich geïntimideerd voelen die gaan ALTIJD direct weg. Dat is een stelregel. Daarom bestaan aanrandingen en verkrachtingen ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?
Want elk mens is hetzelfde en reageert hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het niet lezen als een advies, maar als reden waarom ik het verhaal niet geloof. Als ze zich echt geïntimideerd had gevoeld, dan was ze niet blijven zitten. Snap je het nu?
Ja, trek het lekker uit zijn verband en overdrijf nog even flink. Dat werkt wel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, vrouwen die zich geïntimideerd voelen die gaan ALTIJD direct weg. Dat is een stelregel. Daarom bestaan aanrandingen en verkrachtingen ook niet.
Ik ben het helemaal met je eens, want ik kan gedachtenlezen en weet alles van vrouwen! (Stel maar een vraag!)
Mijn argwaan zit 'm veel meer in hoe je 't hier verwoordt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:06 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Want elk mens is hetzelfde en reageert hetzelfde.
Maar ja, waarom zou ze erover liegen? Het staat wat onsympathiek om meerdere malen te verwoorden dat je knap bent en dat je weet dat je knap bent zonder dat dat echt relevant is voor de ´casus´ maar dat lijkt me op zichzelf weinig reden om argwaan te hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn argwaan zit 'm veel meer in hoe je 't hier verwoordt.
Waarom ze erover zou liegen? Die naïviteit ben ik na een paar jaar internet en fora wel kwijt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:26 schreef Argento het volgende:
[..]
Maar ja, waarom zou ze erover liegen? Het staat wat onsympathiek om meerdere malen te verwoorden dat je knap bent en dat je weet dat je knap bent zonder dat dat echt relevant is voor de ´casus´ maar dat lijkt me op zichzelf weinig reden om argwaan te hebben.
TS kan inderdaad het beste op vriendelijke maar zakelijke toon aan de man in kwestie meedelen dat zij zijn avances niet op prijs stelt en dat ze gevoelens die hij voor haar heeft die verder gaan dan een strikte zakelijke waardering, niet kan, wil en zal beantwoorden. Als de zaak daarmee niet uit de wereld is, is er wellicht een vertrouwenspersoon in het bedrijf aangewezen die hier iets mee kan. Ook zijn er wellicht disciplinaire maatregelen tegen deze meneer mogelijk, maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe bont hij het gaat maken.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:05 schreef N.icka het volgende:
Er komt vast een mooi relaas waarin iig zij het lijdend onderwerp zal zijn. Boehoeeeeeeeee iedereen is nu tegen me.....
Ik doe mee!quote:Ik zet in op :de baas heeft om overplaatsing van mij gevraagd
Waarom kom je hier dan? En al die anderen die voortdurend zitten te zeuren 'ik geloof er niks van'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ze erover zou liegen? Die naïviteit ben ik na een paar jaar internet en fora wel kwijt.
Mwah, hoor en wederhoor he? Mogen ze allebij even hun zegje doen en kan ze daarna naar huis vertrekken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Ze is in ieder geval niet op non-actief gezet, anders zat ze nu al thuis.
Beetje laat wellicht, maar mij lijkt dat mailtje net iets te agressief; wat meer tact zou niet verkeerd zijn. Begrijp me niet verkeerd; die gozer is raar bezig maar hij is nog steeds je (directe?) baas. Dit mailtje kan hem goed tegen jou in het harnas jagen en dat is over het algemeen echt iets wat je wilt voorkomen, ook al sta je helemaal in je recht.quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef Deceptie het volgende:
[..]
Netjes opgesteld, vind je het goed als ik die tekst letterlijk knip en plak?
Ik snap niet waarom hier zo lacherig op gereageerd wordt heel de tijd. Ok, het is niet normaal om zoiets expliciet te stellen, maar aangenomen dat dit verhaal werkelijk waar is, zou ik kunnen begrijpen dat TS het er bij vermeldt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |