abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:38:20 #101
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54741017
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:15 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom hier zo lacherig op gereageerd wordt heel de tijd. Ok, het is niet normaal om zoiets expliciet te stellen, maar aangenomen dat dit verhaal werkelijk waar is, zou ik kunnen begrijpen dat TS het er bij vermeldt.

Volgens mij zijn er ook wel wat R&P depressie topics waarin de TS aangeeft lelijk/niet knap of onzeker te zijn. Daar wordt nooit zo kinderachtig op gereageerd. (waarschijnlijk identificeren fokkers zich meer met lelijkerds dan met knappe mensen )
TS stelt dat ze door haar spectaculaire uiterlijk al bij voorbaat afstand houdt van mannelijke collega´s. TS impliceert dat zij gewend is aan mannen die zich niet kunnen bedwingen in haar overweldigende aanwezigheid.
Dit strookt totaal niet met het feit dat ze vervolgens als een onnozel pubermeisje reageert op ongewenste avances en zelfs van schrik ( ) terug gaat zoenen. Van een zo aantrekkelijke vrouw zou je verwachten dat ze wel vaker met dat bijltje gehakt heeft.

Dus:

TS schrijft over zichzelf in superlatieven en handelt vervolgens tegen geschapen verwachtingen in. Daarom is ze niet geloofwaardig en wordt er kinderachtig gereageerd
pi_54742347
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

TS stelt dat ze door haar spectaculaire uiterlijk al bij voorbaat afstand houdt van mannelijke collega´s. TS impliceert dat zij gewend is aan mannen die zich niet kunnen bedwingen in haar overweldigende aanwezigheid.
Dit strookt totaal niet met het feit dat ze vervolgens als een onnozel pubermeisje reageert op ongewenste avances en zelfs van schrik terug gaat zoenen. Van een zo aantrekkelijke vrouw zou je verwachten dat ze wel vaker met dat bijltje gehakt heeft.

Dus:

TS schrijft over zichzelf in superlatieven en handelt vervolgens tegen geschapen verwachtingen in. Daarom is ze niet geloofwaardig en wordt er kinderachtig gereageerd
Treffende analyse, maar het is volgens mij ook mogelijk dat aantrekkelijke vrouwen niet dagelijks ervaring opdoen met ongevraagd gezoend worden.
Veel mannen zijn geïmponeerd door erg mooie vrouwen en springen er daarom juist niet meteen bovenop:
Ze zal wel iemand hebben, en als ze niet al iemand heeft is dat een indicatie dat ze héél kritisch is. Ze heeft tenslotte veel keus, want ze is mooi.
M.a.w je moet wel een bord voor je kop hebben om te denken dat je een kans maakt.

Ik chargeer een beetje, maar mooie lange blonde rondborstige vrouwen hebben ook problemen. Het zijn soms net mensen
pi_54742700
Vanochtend om 8 uur heb ik het bewuste mailtje gestuurd en daar tot 12.15 geen reactie op gehad. Blijkbaar was de mail toch iets te heftig opgesteld en W. klonk behoorlijk geërgerd toen hij me belde. We hebben een kleine 10 minuten gesproken en toen stelde hij voor om ergens gewoon af te spreken en alles voor eens en altijd uit te spreken.

Aan de telefoon werd hij al behoorlijk boos over de mail, hij kreeg het gevoel alsof ik hem afschilderde als een aanrander terwijl hij zelf dacht dat ik het wel wilde (!!). Wel gaf hij toe dat mijn 'signalen' gemengd waren, omdat ik de eerste keer gewoon weg was gelopen, daarna wat afstandelijk had gedaan, maar wel doodleuk terug zoende. (!!) Ik heb hem toen op mijn beurt uitgelegd dat het een schrikreactie was en dat ik op die wijze niet in hem geïnteresseerd ben. Toen werd hij kwaad en vroeg hij me dus naar het grand café te komen waar destijds ook de borrel was.

Het gesprek ging eerst goed, tot hij blijkbaar vond dat het tijd was om zijn eer te verdedigen en me uit ging leggen waarom het zó ontzettend belachelijk was dat ik hem niet wilde. Toen ik aangaf dat ik geen zin had om aan te horen hoe hij zichzelf zat aan te prijzen, omdat ik toch niet van gedachten zou veranderen werd hij weer kwaad. Ik heb toen vriendelijk gezegd dat we op een ander moment wel verder zouden praten en ben weggegaan. Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik terug ga sturen.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:20:32 #104
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54743060
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:06 schreef Deceptie het volgende:
. Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Wat wil ie nog doen dan om het af te ronden?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 18:23:10 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54743125
quote:
Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Niet?
Goh, misschien iets in de trend van, sorry maar ik ga hier geen discussie over aan, je hebt mijn boodschap begrepen, einde verhaal.

Doei.

Een collega.

En dan kan er een slotje op je dagboektopic
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:39:40 #106
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54743526
quote:
Vanochtend om 8 uur heb ik het bewuste mailtje gestuurd ...

Toen werd hij kwaad en vroeg hij me dus naar het grand café te komen waar destijds ook de borrel was.
... Zojuist kreeg ik een mailtje van hem met excuses en of we alles vandaag nog af kunnen ronden.

Echt heel logisch dat je daar dan ook heen gaat als je het zakelijk wilt houden.
Voor een projectmanager weet je deze situatie bizar slecht te managen.
pi_54743806
quote:
<knip>
jezus, wat valt er nu niet te snappen? Hij zegt dat jij zegt dat hij zegt. Twee verhalen, ergens in het midden de waarheid. Ja je zoende terug, en ja, dat vat hij op als "hiermee wil ik verder". En dat bleek niet te zijn. Dus? Dan vertel je dat tegen hem en dan is het over. Mannen vatten geen hints, die hebben een route beschrijving nodig. En ik ben een man, ik kan het weten.

Je maakt het jezelf veel te moeilijk. Zeg dat die zoen een vergissing was, dat je niks wil. Klaar, einde, slusch.

En waarom doe je dat niet?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:54:40 #108
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54743887
Heel spannend wordt het dus niet. Na vanmiddag zag ik er nog een heel verhaal in.

Het is gewoon duidelijk dat jij niets wil en zeg gewoon dat het voor jou afgelopen is en je daar niets van moet hebben. Daarmee is het dan af.

Mocht hij dan nog doorgaan dan is hij gewaarschuwd.
pi_54748227
Ik was voornemens neer te pennen over wat er vanavond allemaal is gebeurd, maar nadat ik de hele thread heb bijgelezen heb ik daar opeens geen behoefte meer aan.

Dom puberaal klootjesvolk.
Vanwege de zaken enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:57:56 #110
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54748283
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:55 schreef Deceptie het volgende:
Ik was voornemens neer te pennen over wat er vanavond allemaal is gebeurd, maar nadat ik de hele thread heb bijgelezen heb ik daar opeens geen behoefte meer aan.

Dom puberaal klootjeolk.
Das bij fok altijd...
Ik was wel benieuwd eigenlijk.(voel me ook niet aangesproken)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_54748665
Goeie reacties!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')