Van Paul's Blog:
Ben overladen met kerst en nieuwjaarsgroeten van mijn trouwe hyvers vrienden. Ik zelf zit maar met een wens: een kerst en nieuwjaarskaart krijgen van Manon Thomas. Hoe zou ze hem gemaakt hebben. Als kalkoen wijdbeens liggend op een houten tafel. Met aan iedere been zo’n witpapieren sokje. D’r schaamlippen veranderd in kalkoen lellen en jus druipend van haar tieten? Of heeft ze een bescheiden kerststalletje gemaakt van haar vrouwelijkheid met een beetje glitter aan haar klitoris gehangen zodat, als je naar binnen kijkt, je denkt: daar staat aan de hemel een ster, hij valt en komt weer omhoog. Valt en komt weer omhoog!
Ze zal toch wel met een diepe trui voor de open haard zitten tijdens de jaarwisseling en denken aan al die mensen die haar diepste zinneroerselen hebben kunnen zien.
Oh! Hoe ze zat in die badkuip. Armpjes over elkaar, als een cockers spaniel naarboven kijkend en het hele bad was al helemaal leeggelopen. Dat doe ik ook wel eens: het bad alvast leeg laten lopen terwijl je er nog in zit. Maar dat wordt dan zo armoedig. Veel minder water met een te groot lichaam er in en dan wordt het ook koud. En dan heeft zij een man die met een camera op d’r af loopt en zegt: ‘kijk er eens geil bij!” Of zou ze na een lekkere lunch er gewoon in gedoken zijn vragend aan haar man: “kom erbij, zet de kraan open, maak me nat!!” En hij met een camera op haar af komend: ‘de kraan zet ik zo open, maar eerst maak je mij niet nat maar klaar! ‘Klik! Klik! En los ging de dekselse Manon om vervolgens op het bed te knallen en haar hunebed van genot omhoog te duwen richting telelens. Een klein hogeveluweheuveltje konden we zien. En later zagen we een hele braziliaanse straat geschoren en wel boven de golven uitkomen.
En wat zou de oud presentator van Waku Waku Rob Fruithof denken toen hij de foto’s zag: ‘een slimme uitgerangeerde tv meid is op d’r toekomst voorbereid’ Om vervolgens een zuid afrikaanse ananas in zijn anus te douwen en zijn vriendin Annabel te vragen om er foto’s van te maken: ‘het klepje zit nog voor de lens!Opschieten, ik houd die ananas niet meer binnen!’
Wij hebben onze foto's inmiddels gedeletet, want we kunnen simpelweg het risico niet nemen. Ik wel maar Jeroen van der Boom niet. Die is net doorgebroken en om hem nu al in de slingers te zien hangen. Terwijl de hele Jostiband toekijkt. Die hebben ook de foto's gemaakt terwijl ik dacht dat ze alleen een triangel konden bedienen. Jeroen is gewoon een spontane jongen en die feliciteert mij met mijn 1e plek in de cd top 13.500 en ik feliciteer hem weer met de 1e plek in de megatop43000 en toen riep Pauken Piet van de JB: beffen beffen! En dedirigent dacht dat het eenn oudhollands gezongen nummer was en zette in. Dus de hele josti band in rep en roer en wij stonden daar versteend van het verzoek om elkaar oraal te beffen terwjil er niets te beffen viel. Jeroen begon een bierviltje af te likken en ik een stevig behaard josti organistje en toen kwam die grote , hele grote die altijd op 3 accordeons tegelijk speelt en nam hem in de houdgreep en duwde hem in de slingers en toen verdween een heel assortiment klein muziekgoed als sneeuw voor de zon in Jeroen en daar Ada van de Bekkens een hele fotoserie van gemaakt en op haar eigen site gezet.
www.adaisnietgoedsnikmaarverdientlekkeraanalhaargekkigheid.nl Maar na straffe onderhandelngen en de belofte dat ze bij een volgend concert in Arnhem vooraan mag zitten heeft ze het eraf gehaald. Nu maar hopen dat Ada nietboos wordt, want aan boze Josti's hebben we een broertje dood. Leuk kerstverhaal toch. lekker vertellen onder de boom na een stevig glas wijn. heb het leuk en tot in 2008. En mocht u dit chockeren mag u zo opzeggen als hyver vriend want het wordt in 2008 nog erger.. omdat ik er zin in heb om u eens lekker op te schudden!!!! En aan die 6 degrees doe ik ook niet mee, want binnen 1 stap ben je al bij mij.
laterrrrrrrr
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.